Τρεις δεσμευτικές προσφορές κατατέθηκαν για το ηλεκτρονικό εισιτήριο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών στο πλαίσιο του διαγωνισμού που πραγματοποιείται με τη διαδικασία Σύμπραξης του Δημόσιου με τον Ιδιωτικό τομέα (ΣΔΙΤ).
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, οι εταιρίες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι INTRASOFT INTERNATIONAL - ΙΝΤRΑΚΑΤ, ΑΤΕΣΕ - ΜΕΤΚΑ και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - LG CNS.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη συγχρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό. Επίσης, οφέλη θα προκύψουν από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, το βελτιωμένο έλεγχο των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ευέλικτων και ελκυστικών τιμολογιακών πολιτικών, καθώς και την ορθολογικότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.
Οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης καθώς και τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς.
Το έργο προβλέπεται να παραδοθεί σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015. Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ.
Πηγή: ΑΠΕ
σχόλια