Η πρώτη εμφάνιση της Μαντόνα, πριν γίνει βιονική

Η πρώτη εμφάνιση της Μαντόνα, πριν γίνει βιονική Facebook Twitter
6

Το 1983 η Μαντόνα ζούσε στη Νέα Υόρκη και την φώναζαν μ-ντάνα. Eίχε ήδη υπογράψει στην Sire Records συμβόλαιο για δύο single, είχε αλλάξει γκόμενο και τα είχε φτιάξει με τον Steve Bray, είχε ηχογραφήσει το Everybody [το καλοκαίρι του 82] και αγωνιζόταν να το κάνει χιτ [με θεούς και δαίμονες]. Αυτή είναι μάλλον η πρώτη της εμφάνιση μπροστά σε κοινό [για το Wikipedia είναι η πρώτη] και οι θαμώνες του Danceteria, ενός τετραώροφου κλαμπ στην 21η οδό, μετά από καναδυο χρόνια δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν ανέβαινε στο νούμερο ένα και γινόταν εξώφυλλο στο Life. Το Danceteria δεν ήταν ό,τι κι ό,τι, στο κλαμπ εκείνη την περίοδο δούλευε πίσω από το μπαρ η Sade, οι Beastie Boys ήταν οδηγοί στο φορτηγάκι, το ίδιο και ο Keith Haring, και ο LL Cool J ήταν ο χειριστής του ασανσέρ (αν δεν ξέρεις κάποιον από αυτούς σίγουρα είσαι κάτω από 30).

Η Μαντόνα ήξερε από τότε πού ήθελε να φτάσει, είχε ήδη τους Πορτορικανούς χορευτές να τη συνοδεύουν [δεν είναι και τόσο ωραίοι, αλλά τότε και πολύ της ήταν] και παίζει μια 7λεπτη εκτέλεση του μόνου κομματιού που είχε στο ρεπερτόριό της που το τραβάει και το τραβάει, μέχρι που ξεθεώνεται και λαχανιάζει και δεν αντέχει άλλο. Σήμερα είναι τούρμπο και αντέχει να χοροπηδάει ώρες και είναι και τριάντα χρόνια πιο γριά. Τι σου κάνει αυτή η γυμναστική.    

Είναι ιστορική στιγμή και άγνωστο γιατί έχει μόνο 21 χιλιάδες χιτ, μάλλον δεν νοιάζεται κανείς για την πρώτη της περίοδο [τώρα που είπα περίοδο, στο Slacker –αν θυμάμαι καλά- είναι δύο τύποι που πουλάνε την περίοδό της σε ένα μπουκαλάκι. Καλή επένδυση].

Η πρώτη εμφάνιση της Μαντόνα, πριν γίνει βιονική Facebook Twitter
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Μουσική / Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Η μουσική βιομηχανία συχνά ρομαντικοποιεί τον πόνο, αλλά οι γυναίκες πληρώνουν το τίμημα. Από την Amy Winehouse μέχρι τη Duffy, πολλές επιτυχημένες τραγουδίστριες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ανελέητη πίεση, κακοποίηση και προβλήματα ψυχικής υγείας.
THE LIFO TEAM
79’ με τον Παντελή Δημητριάδη

Μουσική / «Νιώθω ότι δεν μπορώ να συμπλεύσω με τον κόσμο γύρω μου»

Ο Παντελής Δημητριάδης, βασικός δημιουργός των Παιδιών της Παλαιότητας –αρχικά Κόρε. Ύδρο.– μιλά για όλα όσα τον κάνουν να νιώθει ως ένα ον σε μια παράλληλη πραγματικότητα, σε μια ειλικρινή συνέντευξη-απολογισμό με αφορμή τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα.
M. HULOT
Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Μουσική / Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Λίγο πριν από την αποψινή της περφόρμανς στην Αθήνα (Gazarte), η ρηξικέλευθη σλοβένικη μουσική κολεκτίβα εκθέτει το καλλιτεχνικό και φιλοσοφικό της μανιφέστο στη LiFO «προειδοποιώντας» ότι δεν είναι εδώ για να προσφέρει την άνεση του ψέματος, αλλά τη δυσφορία της αλήθειας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαδημητρίου - Βερόνικα Δαβάκη: «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια και πιο λακωνικά απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Μουσική / «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Με αφορμή τη νέα τους μουσική παράσταση με εντελώς άγνωστα τραγούδια των Παπαϊωάννου και Τούντα, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου και η Βερόνικα Δαβάκη μιλάνε για όσα οραματίζονται για το «Ελληνικό Σχέδιο» που βρίσκεται στην υπηρεσία της ελληνικής μουσικής και των δημιουργών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η ξανθιά φιλοδοξία της Sabrina Carpenter

Μουσική / Η Sabrina Carpenter ξέρει ακριβώς τι κάνει στην ποπ

Η πρώτη καλλιτέχνιδα που είχε ταυτόχρονα ένα νο1 άλμπουμ και τρία τραγούδια στην πεντάδα των UK Charts και τρια κομμάτια στην πεντάδα του Billboard Hot 100 –κάτι που είχε να συμβεί από την εποχή των Beatles– δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται. Στην πορεία, έχει σπάσει αρκετά στερεότυπα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Ελάχιστοι άνθρωποι που ασχολήθηκαν με την τέχνη άφησαν παρακαταθήκη»

Οι Αθηναίοι / «Αυτό που λέμε ευτυχισμένη ζωή δεν υπάρχει»

Ο Θέμης Ανδρεάδης γνώρισε τεράστια επιτυχία με το σατιρικό τραγούδι αλλά το ρίσκο να ασχοληθεί με το αγαπημένο του είδος, την μπαλάντα, τον άφησε εκτός μουσικής για σχεδόν είκοσι χρόνια. Η επιστροφή του με ένα δίσκο βινυλίου με συμμετοχές μουσικών από τις νεότερες γενιές ανοίγει ένα νέο, πιο φωτεινό κεφάλαιο στη ζωή του.
M. HULOT
Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

4 σχόλια
Το κοριτσι απο το Detroit προσπαθησε να βρει την καλλιτεχνικη της ταυτοτητα στην Νεα Υορκη του '80 και τα καταφερε με λιγοτερο ταλεντο απο αλλους αλλα πεισσοτερο πεισμα και ακρα φιλοδοξια.Ας συμμεριστουμε το αγχος των γυναικων " to look young " και ας ειναι οι κοινωνιες των ανδρων λεκτικα τουλαχιστον πιο ευγενεις, μια γυναικα στα 56 της δεν ειναι " γρια " Mr. Journalist ακομη και αν αγωνιζεται τοσο σκληρα οσο η Μadonna....αλλα η Μadonna αγωνιζεται για τα παντα 30 χρονια τωρα ισως την κατατρεχει ο θανατος της μητερας της, σαν καλλιτεχνη την σιχαινομαι μια κακη φωνη, μια κατω του μετριου χορευτρια που ομως παλευει....οχι ως γρια αλλα ως αιωνια ΕΦΗΒΗ...let's all celebrate this οπως το τραγουδακι της...Holiday, celebrate..... δεν ειναι γρια η Madonna εσεις επιμενετε να της το θυμιζετε....οπως και σε αλλες τοσες γυναικες...μετα τα 40 θελετε να αποσυρθουμε? πειτε μαε ποτε για να ξερουμε???? I am crazy for you..ενα απο τα καλλιτερα της.....!!
το επαιζαν αρκετα τα ερασιτεχνικα ραδιοφωνα της εποχης ηξερα τον τιτλο αλλα δεν ηξερα ποια το τραγουδαει οταν ειχε κυκλοφορησει το single πριν βγει το album , πηγα στο juke box στην θησεως καλλιθεα που αγοραζα τα πρωτα 12'' singles σε ηλικια 13 χρονων ,τον ρωτησα ''υπαρχει ενα τραγουδι που λεγεται everybody αλλα δεν ξερω ποια το τραγουδαει, α μου απανταει madonna εχει τελειωσει τωρα .ελα την επομενη εβδομαδα θα το εχω, η πρωτη επαφη με την madge