Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές

Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές Facebook Twitter
3

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι σύμφωνα με τα κόμματα της Αριστεράς, η κινητικότητα της Χ.Α. στη Βουλή, σχετικά με τα ναυτιλιακά ζητήματα, μια κινητικότητα που όπως υποστηρίζουν αριστεροί βουλευτές, είναι «ιδιαίτερα επιλήψιμη» και προδίδει την καταγωγή των αφανών χρηματοδοτών της.

Οι 18 βουλευτές της Χ.Α. έχουν καταθέσει 140 ερωτήσεις, αναφορές, επίκαιρες ερωτήσεις και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων στο Κοινοβούλιο για αυτά τα ζητήματα, τη στιγμή που Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ μαζί έχουν καταθέσει τον ίδιο αριθμό.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότερες ερωτήσεις φέρουν την υπογραφή του βουλευτής της οργάνωσης στον Πειραιά Νικόλαου Κούζηλου, ο οποίος ζητούσε μεταξύ άλλων, να κατευθυνθούν έξι δισ. προς ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών.

Ο βουλευτής ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η στάση της Χ.Α. σε τροπολογία που πήγε να περάσει «με τρόπο», σύμφωνα με την οποία δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες. Ο Ηλίας Παναγιώταρος είχε δηλώσει στη Βουλή ότι η τροπολογία αυτή κινείται στη σωστή κατεύθυνση και για αυτό, το κόμμα του θα την ψηφίσει. Όταν δε δημιουργήθηκαν έντονες αντιδράσεις για αυτή την τροπολογία (που τελικά αποσύρθηκε), η Χ.Α. δεν πήρε θέση.

Μεταξύ άλλων, η Χ.Α. έχει επιδείξει έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξης της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος μέσα από ερώτηση του Γ. Λαγού με την οποία ζητούνταν η μείωση της γραφειοκρατίας και η «δημιουργία νέου σύγχρονου μητρώου ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων, στο οποίο θα περιέχονται οι υγιείς επιχειρήσεις».

Ο Κούζηλος από την πλευρά του, ζητούσε ακόμη ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία νηολόγησης αλλά και να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal). Πολλές είναι οι ερωτήσεις της Χ.Α. για τη μη ιδιωτικοποίηση των λιμένων και το ναυτικό επάγγελμα.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση Νετανιάχου Μητσοτάκη: Τι είπαν για διμερή συνεργασία και ειρήνη στην Ανατολική Μεσόγει

Πολιτική / Συνάντηση Νετανιάχου Μητσοτάκη: Τι είπαν για διμερή συνεργασία και ειρήνη στην Ανατολική Μεσόγει

Αντάλλαξαν απόψεις για τις περιφερειακές εξελίξεις, με έμφαση στην Ανατολική Μεσόγειο, καθώς και για τις προκλήσεις στη Συρία, στον Λίβανο και στην Ερυθρά Θάλασσα, αναφέρει το Γραφείο του Έλληνα πρωθυπουργού
LIFO NEWSROOM
Θα εξαντληθεί κάθε δημοσιονομικό περιθώριο και για τα σώματα ασφαλείας, διαμηνύει η κυβέρνηση

Πολιτική / Θα εξαντληθεί κάθε δημοσιονομικό περιθώριο και για τα σώματα ασφαλείας, διαμηνύει η κυβέρνηση

Η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης ασκείται κεντρικά, δηλώνει με έμφαση το Μαξίμου προς βουλευτές και υπουργούς που ζήτησαν αυξήσεις στους μισθούς πυροσβεστών, λιμενικών και αστυνομικών
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Στο Παρίσι για τη σύνοδο των ηγετών για την ειρήνη και την ασφάλεια στην Ουκρανία

Πολιτική / Μητσοτάκης: Στο Παρίσι για τη σύνοδο των ηγετών για την ειρήνη και την ασφάλεια στην Ουκρανία

Στη Σύνοδο θα μετάσχει η πλειονότητα των ηγετών της Ε.Ε., η ηγεσία των ευρωπαϊκών θεσμών και ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, ενώ έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν και χώρες εκτός Ε.Ε.
LIFO NEWSROOM
Εθνικιστικές κορώνες Πλεύρη για το σύνθημα στην παρέλαση: Τι να φωνάζουν, «περνά, περνά η μέλισσα;» και «μικρό μου πόνι»;

Πολιτική / Εθνικιστικές κορώνες Πλεύρη για το σύνθημα στην παρέλαση: Τι να φωνάζουν, «περνά, περνά η μέλισσα;» και «μικρό μου πόνι»;

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας δικαιολόγησε απολύτως τα συνθήματα που ακούστηκαν στην παρέλαση και για τα οποία έκανε παρέμβαση η Τουρκία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια