« Εγώ μέχρι τώρα με το πιστόλι στον κρόταφο ψήφισα δύο μνημόνια. Αυτήν τη φορά, όμως, αφού ισοσκελίσαμε, στο ρούβλι προτιμώ να πάω παρά να ενδώσω σε νέα μέτρα και στο μνημόνιο »
Ταμπουρωμένος πίσω από τα γνωστά «παραθύρια», ο Γεράσιμος Γιακουμάτος από το τηλεοπτικό μπουλούκι της αντίστασης.
« Αυτό που μας χαρακτηρίζει ως κοινωνία είναι ο τρόμος με τον οποίο μας έχουν διαποτίσει. Και δυσκολεύεται η ελληνική κοινωνία να καταλάβει σε τι κατάσταση έχει βρεθεί και δεν δείχνει πρόθυμη να διακυβεύσει το παραμικρό »
H συγγραφέας Μάρω Δούκα για τη μηχανική του τρόμου.
« Το αφορολόγητο στην αποζημίωση των βουλευτών πολλές φορές υπερβαίνει το 50%... Διαπίστωσα ότι υπάρχει ένα δαιδαλώδες νομικό καθεστώς, το οποίο πραγματικά δημιουργεί πονηρές σκέψεις, δηλαδή σαν να υπάρχει μια προσπάθεια συγκάλυψης »
Η βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Μαρία Γιαννακάκη για τα κοινά που βολεύουν όλα τα έδρανα.
« Δεν μπορεί ο ελληνικός λαός να δώσει κάτι περισσότερο. Αυτό που έπρεπε να δώσει το έδωσε. Αυτό είναι το μήνυμά μας. Και μη νομίσουν ότι μπορεί να υποκύψουμε σε εκβιασμούς. Ποτέ ο ελληνικός λαός δεν υπέκυψε σε εκβιασμούς »
Από την εξέδρα της παρέλασης ο Κάρολος Παπούλιας σε κάτι επετειακό, μια που το ζητούσε η μέρα.
« Η αλήθεια είναι ότι δεν θα μπορούσα να ζήσω μόνο με ένα ζευγάρι παπούτσια ή με μια γραμμή κοκαΐνης. Είμαι εθισμένος στη δουλειά μου... Όμως, όταν επιστρέφω στο σπίτι, στην οικογένειά μου, όλα είναι αλλιώς »
Ο σερ Έλτον Τζον, στα 66 του, αξιολογεί προτεραιότητες και αδυναμίες και εξυμνεί ρόμπα και παντόφλες.
« Οι τιμές πέφτουν, είδα καταστήματα κλειστά, ηλικιωμένους άνδρες και γυναίκες να παίζουν τυχερά παιχνίδια, σημάδια δηλαδή που υποδηλώνουν ότι εδώ υπάρχει μια κοινωνία που φτωχαίνει σταδιακά, σημάδια για μια κοινωνική ισορροπία η οποία διαταράσσεται »
Ο Γερμανός συγγραφέας Κρίστοφ Χάϊν για τα σημάδια της παρακμής στην Αθήνα του 2013.
« Σιγά σιγά, άρχισαν να έρχονται οι διάσημοι ηθοποιοί. Ακολούθησαν οι παπαράτσι και μετά ήρθε και η μόδα. Μετά τη μόδα, ξαφνικά, είχαμε και την Πάρις Χίλτον να σκάει μύτη στο φεστιβάλ μας. Ένιωθα ότι μας είχαν καταβροχθίσει »
Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ ρίχνει το ανάθεμα στον μεγαλοπαραγωγό του Χόλιγουντ Χάρβεϊ Γουάινστιν για την παρακμή του Σάντανς.
σχόλια