Μάλλον είδαμε διαφορετική βερσιόν της ίδιας ταινίας…Δεν θέλω να το πάω μανιχαϊστικά (π.χ καλή/σωστή/αληθής η μία, κακή/λάθος/ψεύτικη η άλλη)...αλλά αυτό που εξέλαβα, εγώ τουλάχιστον, ήταν πως η Αντέλ *ήθελε* να είναι δασκάλα.Σπούδασε γι' αυτό, δούλευε πάνω σ' αυτό και είχε δηλώσει αρκετά σαφώς πως της αρέσει να έρχεται σε επαφή με τα παιδιά, ειδικά με τα "ιδιαίτερα" παιδιά (με προβλήματα), καθώς και το ότι το γράψιμο ήταν κάτι που της αρέσε σαν χόμπι, μεν, αλλά όχι επαγγελματικά.Όμως, αυτό δεν φαινόταν να είναι αρκετό για την Έμμα, που ήταν πιεστική ως προς αυτόν τον τομέα, γιατί ίσως θα προτιμούσε να έχει δίπλα της ένα άτομο από τον καλλιτεχνικό/συγγραφικό κύκλο, απαλλαγμένο από κάποια "αναγκαστικά" ντεφώ, δλδ το να μην είναι η Αντέλ OUT στο σχολείο ...όντας δασκάλα (προσχολικής) αγωγής, αλλά και να είναι πιο ταιριαστή με τo upper class (και κάπως ψωνισμένο) κύκλο της. Επίσης δεν ξέρω πώς το χειρίζεται το κόμικ, στο οποίο υποτίθεται πως έχει βασιστεί η ταινία, αλλά η ίδια η ταινία δεν μάς δίνει την αίσθηση πως η Αντέλ πιάνει, απαραίτητα, το "εξάρι στο kinsey test". Κυρίως δείχνει την Αντέλ ως μία Emmasexual (τρελή και παλαβή), συνοδευόμενη -όμως- από μεγάλη ανασφάλεια, διότι μόλις μπει η ρουτίνα κ.λπ., η Έμμα αρχίζει να "κάνει νερά" (αν θυμάσαι στην ταινία, πρώτα η Έμμα "κάνει νερά": ως δια μαγείας εμφανιζόμενες περίοδοι, αμφίδρομες γλύκες με την αρτίστα τύπα και ολίγον ύποπτον εξαφανιζόλ από το σπίτι) η Αντέλ "αδειάζει" και προσπαθεί απεγνωσμένα να "γεμίσει" …αλλά φευ, σπάει τα μούτρα της ανυπερθέτως.
11.11.2013 | 10:17
απο
την ζωή της Αντέλ αυτο που με σόκαρε είναι το οτι η Αντέλ δεν μπορούσε να νιώσει αυτοπεποίθηση και να υπερασπιστεί αυτο που ήταν πραγματικά...(λεσβία και συγγραφέας)και για αυτό και η σχέση δεν μπόρεσε να κρατήσει απο ένα και σημείο και μετά...και η Έμμα καταλήγει σε μια συμβατική σχέση με χμμ μέτριο σεξ.πόσοι είμαστε έτσι??? και τι κάνουμε για αυτο ρε πούστη μου? ζήστε τον εαυτό σας ρε!!!
1