ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter
90

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

Α' Θεσσαλονίκης
Ιωάννα Γαϊτάνη

Είναι έμπορος στο επάγγελμα. Γεννήθηκε το 1959 στη Βέροια, υπήρξε ενεργό μέλος του φοιτητικού κινήματος (1977-1981) στην Γκρενόμπλ της Γαλλίας και το 1987 εντάχθηκε στην τροτσκιστική οργάνωση ΟΣΕ (Οργάνωση Σοσιαλιστική Επανάσταση).

Από το 2001 είναι στέλεχος της ΔΕΑ, είναι από τα ιδρυτικά μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, ενεργοποιείται στο γυναικείο κίνημα της πόλης και από το 2011 συμμετέχει στην Πρωτοβουλία Γυναικών Ενάντια στο Χρέος και τα Μέτρα Λιτότητας.

 

===

 

H Iωάννα Γαϊτάνη συζητιέται συχνά και γι' αυτά που λέει και κάνει, και για την εξωτερική της εμφάνιση.

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

 

Στις εκλογές του '12 που εξελέγη στη Βουλή έγινε η πρώτη Τροτσκίστρια βουλευτής στην ιστορία της χώρας - ήταν η υποψηφια του ΣΥΡΙΖΑ απ' την συνιστώσα της ΔΕΑ (Διεθνιστική Εργατική Αριστερά). Η ΔΕΑ προέρχεται από τον τροτσκιστικό χώρο, έχει ιδεολογικές αναφορές στο έργο και τη δράση της Ρόζας Λούξεμπουργκ, του Αντόνιο Γκράμσι καθώς και του Παντελή Πουλιόπουλου, πρώτου Γενικού Γραμματέα του ΣΕΚΕ/ΚΚΕ θεωρητικού και υποστηρικτή του Λέοντα Τρότσκι. [*]

 

Πέρσι τέτοια εποχή, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Nova Makedonia είχε υποστηρίξει τη θέση ότι το κράτος βορείως της Ελλάδας που είναι αναγνωρισμένο από μια πλειάδα άλλων χωρών ως Δημοκρατία της Μακεδονίας θα πρέπει να αποκαλείται και από την Ελλάδα με το ίδιο όνομα. [*]

 

Συχνά δημοσιεύονται σκωπτικά σχόλια για την εξωτερική της εμφάνιση.

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

 

Πρόσφατα, στη συζήτηση του προϋπολογισμού προκάλεσε (απολύτως κανέναν) ντυμένη αντισυμβατικά. 

 

Αυτό έκανε έξαλλους πολλούς σεμνότυφους, αλλά χάρισε και γέλιο, σε όσους (ευτυχώς) δεν πήραν και τόσο σοβαρά το θέμα όπως μερικοί υπερπατριώτες. 

 

Προσωπική μου άποψη: Δε με νοιάζει πώς ντύνονται οι βουλευτές, αρκεί να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. 

 

Όλοι αυτοί που *δεν* έκαναν σωστά τη δουλειά τους ήταν πάντα ντυμένοι στην τρίχα και καλοχτενισμένοι. Ο περίφημος "Ατσαλάκωτος" Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης αποδείχτηκε απατεώνας. Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής φορούν καλοσιδερωμένα κοστούμια και γραβάτες. 

 

Καταλαβαίνω και αποδέχομαι το χιούμορ που θα μπορούσε να γίνει πχ. αυτό

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

 

ή μια αιχμηρή γελοιογραφία. 

 

Δεν το βρίσκω σεξιστικό από τη στιγμή που με χιούμορ σχολιάζεται η εμφάνιση και ανδρών σε δημόσιες ομιλίες. 

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

 

Το ότι πάρθηκε τις τελευταίες μέρες όμως τόσο βαριά η εμφάνισή της ("προσβολή στο ναό της Δημοκρατίας" κλπ) είναι απλά γελοίο. 

 

Όπως και ένα εξωφρενικά προσβλητικό κείμενο του Αποδυτηριάκια. 

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

 

το απαίσιο και δύσμορφο πρόσωπο της κυρίας Ιωάννας Γαϊτάνη / την κακάσχημη κυρία Γαϊτάνη / αυτό το αίσχος της βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ.

 

- Οι βλακείες που έγραψε o Αποδυτηριάκιας είχαν ως αποτέλεσμα το google adwords να μου βγάλει ως διαφήμιση στο άρθρο αυτό:

 

Το Πρόσωπο της Ημέρας: Η Ιωάννα Γαϊτάνη του ΣΥΡΙΖΑ ενόχλησε με την εξωτερική της εμφάνιση Facebook Twitter

 

 

Ακόμα κι αν ο Αποδυτηριάκιας είχε εμφάνιση μοντέλου ή χολιγουντιανή γόη, δεν θα δικαιολογούνταν με τίποτα. Πόσο μάλιστα που ξέρουμε ότι *δεν* έχει. 

 

Υποστηρίζω το δικαίωμα των βουλευτών να ανεβαίνουν όπως θέλουν στο βήμα της Βουλής, αρκεί να μη λένε βλακείες ή ψέματα.

 

Όσο για τον Αποδυτηριάκια, μου θύμισε ένα τουίτ του Boy George, όταν μια γυναίκα του έκανε ιντερνετικό bullying.

 

Το πιο ελαφρύ απ' όσα τον αποκαλούσε ήταν "άσχημο". Τότε αυτός μπήκε στο προφίλ της, είδε τη φωτογραφία της, και την πλήρωσε με το ίδιο νόμισμα...

 

 

 

 

 

90

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Μιλάμε για πρέπουσα εμφάνιση συγκρίνοντας μάλιστα τη Βουλή με κλασάτους επαγγελματικούς χώρους, γιατί δε μιλάμε για δημοκρατία (πάρτε στα σοβαρά τη λέξη δήμος). Για ρίξτε μια ματιά σε καμιά φωτογραφία από καμιά συνεδρίαση σοβιέτ ή φανταστείτε τον απλό κόσμο πως ήταν ντυμένος εκεί. (Μην αρχίσετε για Στάλιν κτλ, μιλάω για τη σύντομη δημοκρατική περίοδο των σοβιέτ. Όσοι ασχολείστε θα καταλάβετε). Αφού δε μιλάμε για την πολιτική κυριαρχία του δήμου, αλλά για τη Βουλή των αντιπροσώπων με το βαρβάτο μισθό, τα πτυχία και τα κλασάτα επαγγέλματα, θα μιλάμε και για πρέπουσα σινιαρισμένη εμφάνιση.
Χα χα, η ελληνικη βουλη των ρουσφετακηδων, των βολευτων και των χρυσαυγιτων, θιχτηκε απο την αμφιεση μιας βουλευτινας... απτην εμφανιση των παπαδων, οταν πανε εκει και κανουν αγιασμους ντυμενοι σα το Ντεμη Ρουσσο με τις γενιαδες, τις κελεμπιες και τα χαιμαλια, εν ετει 2013, δε θιχτηκε ποτε κανενας...;
Άλλο η ομορφιά, άλλο η εξωτερική εμφάνιση και άλλο οι ενδυματολογικές επιλογές. Δε θα με πειράζει καθολου αν η κυρία για παράδειγμα ειχε 332 Τατουαζ (ΟΧΙ επειδή ειναι της μόδας) κ αλλα 42 σκουλαρίκια τα οποία ομως θα έβγαζε οταν πήγαινε για δουλεια.Καλώς ή κακώς το dresscode υπάρχει κ θα υπάρχει, και δε το θεωρώ κ παράλογο. Στο εξωτερικό υπάρχει συγκεκριμένο dresscode για συνεντεύξεις της κάθε εταιρίας για το οποίο ενημερώνεσαι απο πριν καθώς και για τον τροπο με τον οποιο πρέπει να πηγαίνεις ντυμένος στη δουλεια σου. Δεν ειναι λοιπόν θεμα υποκουλτούρας του Έλληνα οπως λέτε.. Οπως ειπε κ κάποιος/καποια παραπάνω σε ενα σχόλιο ας βλέπατε τον οποιονδήποτε βουλευτή μα το μαγιώ του Μπόρατ να δω αν θα λέγατε τα ίδια...Καλό ειναι να το παίζουμε ανοιχτομυαλοι, ακομα καλύτερο ομως να ειμαστε πραγματικά ανοιχτομυαλοι κ να έχουμε λίγη παραπάνω συναίσθηση....
Τα προσβλητικά, σεξιστικά σχόλια όπως του Αποδυτηριάκια τα θεωρώ κι εγώ απαράδεκτα.Από κει και πέρα, το "δεν φοράω ούτε γραβάτα ούτε παπιόν", όπως τραγουδά ο Β. Παπακωνσταντίνου, είναι σαχλαμαρέ επανάσταση. Όχι μόνο υπάρχει κάτι που λέγεται "ενδυμασία δουλειάς", αλλά και προσέχουμε λιγάκι τον εαυτό μας όταν είμαστε σε δημόσιο χώρο, δεν ντυνόμαστε σαν να καθαρίζουμε την τουαλέτα του σπιτιού.
Στα 54 δεν κάνεις τα έξαλα που έκανες στα 16 για να τραβήξεις την προσοχή των άλλων.Κάθε πράμα στον καιρό του, και τον Αύγουστο ο κολιός, δυστυχώς ο Αύγουστος έφυγε (Δεκέμβρης γαρ) και έμεινε ο κολιός.Υπάρχουν δύο τρόποι για να τραβήξεις τη προσοχή των άλλων, ο θετικός και ο αρνητικός, στην προκειμένη περίπτωση, η κυρία δεν είχε κατι θετικό να πεί ή να κάνει, οπότε σαν τους χρυσαυγίτες, διαφήμηση να είναι κι ας είναι και αρνητική, αρκεί να βγεί απο την αφάνεια.Υ.Γ- Μόνο εγώ βλέπω οτι μοιάζει με τον Νικήτα Κακλαμάνη, ή το βλέπει κι άλλος, σαν αδέρφια δεν είναι;
Αντι να κανουν μια σοβαρη συζητηση καθονται κι ασχολουνται με..τριχες..φτανει πια με συντηρισμο και την ψευτο-σοβαροτητα.. Μαθετε να κρινετε αποψεις κι οχι εξωτερικες εμφανισεις.. Διανοητικο επιπεδο χειροτερο κι απο παιδια δημοτικου.
Το γεγονός ότι κάποιος κακιασμένος έγραψε ένα κακόγουστο κείμενο, ή ότι όσοι "δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους" ήτανε ντυμένοι στην τρίχα δεν έχουν καμία σχέση με το αν αυτό το παρουσιαστικό είναι κατάλληλο για τη βουλή ή όχι. Δεν συνιστούν καν επιχειρήματα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Δεν με ενοχλεί καθόλου η εξωτερική της εμφάνιση, με ενοχλεί όμψς πάρα πολύ η θέση της και κατ επέκταση του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα των Σκοπίων!ΦιλικάΜια ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΣΑ!
Απο εσας εκει πανω και τις υστεριες σας, τοτε, οτι και καλα "θα μας φανε τη μακεδονια μας οι παλιοσκοπιανοι", ξεκινησε η νεοεθνικιστικη πανουκλα που ειχε σαν καταληξη να βρεθουν 15 ναζιστες μεσα στη βουλη (και ποιος ξερει τι αλλο θα δουμε ακομα)...
Υστερίες;;; Δεν νομίζω φιλε-η διαβασε ιστορία και μετα κανε την τοποθετηση σου! Τοσο ονοματα υπάρχουν, τα Σκοπια ειναι υπέροχο σαν ονομα, δεν χρειαζεται να μπερδευομαστε οι Έλληνες με τους ξένους! Που δεν εχουν και καμια απολύτως σχεση με το Μακεδονικό φύλο
Κάτσε. Το 'χω. Λοιπόν: η περιφέρεια της Ελλάδας θα έχει το στιβαρό και περήφανο όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!. Το γειτονικό κράτος θα έχει το ταπεινό και φλώρικο όνομα Μακεδονία. Τα δε ελληνικά σύνορα θα φυλάσσονται από βροντόφωνους του Ελληνικού Στρατού εκπαιδευμένους για να προφέρουν ως πρέπει την ονομασία, ενώ οι κάτοικοι της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ! θα υποχρεούνται να υπογράφουν όλα τα γραπτά τους (επαγγελματικά email, ερωτικά ραβασάκια, λίστες super) με τον αριθμό των ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ! που συνέταξαν το κείμενο, επακολουθούμενο από το πρσωνύμιο ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ/ΙΣΣΑ/ΕΣ!, αναλόγως το φύλο, ως κάτωθι. Έτσι θα τους δείξουμε εμείς, θα δούνε τι θα πάθουνε. Μα καλά τόσο δύσκολο ήταν; Ποιός είμαι τέλοσπάντων, ο Μπαν Κι Μουν, είμαι;Φιλικά,Ένας ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ!ΥΓ. Αν δε σε κάλυψα υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις πιο εθνικά υπερήφανες όπως : ΜΑ-ΚΕ-ΔΟ-ΝΙ-Α, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!!! και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ<3.
Τα τι φορά κρίνεται. Ο,τι και να πούμε βέβαια δεν θα της αλλάξει άποψη (και καλώς, αλλίμονο να σε επιβάλλουν τι θα φορέσεις). Τώρα άνθρωπος 54 χρονών να είναι τροτσκιστής, έλεος να ' ούμ'
Αχαρακτήριστη η κυρία. Αν ντυνόταν έτσι στην καθημερινότητα της πάω πάσο αλλά είμαι υπέρ της νοοτροπίας ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ευπρεπώς ντυμένοι (όχι βέβαια να το παρακάνουν με τις μάρκες, μπορείς να ντυθείς μια χαρά με 200 €). Πάντως καλύτερα να μην μέναμε στην εξωτερική της εμφάνιση αλλά στις ανθελληνικές της δηλώσεις.
Το βάρος πέφτει και στον κριτή και στην κριτική του. Μη σου πω μόνο εκεί. Άρα ότι συμπεράνει κανείς. Αυτή, δεν σκοπεύει πάντως να αλλάξει το ντύσιμό της, αλλά την πολιτική. Απ' ότι λέει. Που το λένε και η άλλη δηλαδή, με τα κοστούμια. Οι κονσέρβες.
Καλα, μην ψαρωνετε, και το ντυσιμο αυτο επιτιδευμενο ειναι. Αλλα πειτε μου αληθεια, ειναι ωραια αυτη η εμφανιση ανθρωπου που αντυπροσωπευει καποιους θεσμους?Στην ελλαδα παντα ειμαστε των ακρων,αλλες ερχονται με κατι φορεματα, ταγιερ, κολιε (τολμη και γοητεια) σα να πανε στα μπουζουκια και αλλες ντυνονται σα να πανε στην καταλυψη, στην ομονεια να ψωνισουν, στο φεστιβαλ.. Απο την αλλη το ντυσιμο και γενικοτερα η εμφανιση οσο και αν θελουν καποιοι να το παιζουν υπερ ανω σημασιας, επιδυκνειωντας ετσι οτι το επιπεδο νοησης τους κινειται αποκλειστικα και μονο στην σφαιρα των ιδεων, θα πρεπει να γνωριζουν οτι στον κοσμο τον οποιο ζουμε η εμφανιση εχει και αυτη τον ρολο της. Ειναι ενας συμβολισμος ειδικα σε εναν χωρο εργασιας και ειδικοτερα στην βουλη. Με αυτον τον τροπο ντυσιματος η κυρια αυτη θελει να χλευασει τους θεσμους και να τονισει την "διαφορετικοτητα" της την προκλειτικοτητα της, την μαγκια της, την ασεβεια της προς τους υπολοιπους,...και πολλα αλλα τετοια Αλωστε εαν η lifo παρουσιαζει καποιον βουλευτη, που σημαινει οτι αθελα η μη, τον διαφημιζει επισης, καλο θα ειναι περαν απο το ονομα του, η το ρουχο του να παρουσιαζει και καποια αλλα στοιχεια για το βιογραφικο ή τις θεσει του . Ακουστε λοιπον τι διαβασα για την κυρια αυτη:«Μακεδονία» αποκαλεί τα Σκόπια η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαϊτάνη και δηλώνει ότι η διαφορά ανάμεσα σε Ελλάδα και Σκόπια για το όνομα οφείλεται «στους Έλληνες καπιταλιστές».Μιλώντας πριν από είκοσι ημέρες στην εφημερίδα των Σκοπίων «Nova Makedonija», η Ιωάννα Γαϊτάνη δήλωσε ότι «άτομα από τη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ συμμετείχαν σε δηλώσεις στη χώρα σας το 2010 και υπήρξε προσκεκλημένος από το κόμμα στην κρατική τηλεόραση ο οποίος χρησιμοποίησε το όνομα που χρησιμοποιείτε εσείς: Μακεδονία».Η ίδια πρόσθεσε πως κατά τη γνώμη της, το πρόβλημα δεν έγκειται μόνο στην ονομασία. «Εάν τα πράγματα είχαν έτσι και εάν ήταν τόσο απλά, τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Πίσω από το ζήτημα της ονομασίας υπάρχει η επέκταση της οικονομίας της Ελλάδας», τόνισε χαρακτηριστικά.Επισήμανε ακόμη ότι «η Ελλάδα επιχειρεί να καταστεί υπερδύναμη στα Βαλκάνια και επιχειρεί να επεκταθεί σε όλη την περιοχή της Βαλκανικής Χερσονήσου. Αιτία για αυτό που συμβαίνει με το όνομα είναι τα συμφέροντα των Ελλήνων καπιταλιστών στη Μακεδονία. Το όνομα συνιστά απλώς άλλοθι και χρησιμοποιείται ως προκάλυμμα προκειμένου να καλυφθούν άλλα πράγματα που συμβαίνουν».Πηγή: Ποιά είναι η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαϊτάνη που αποκαλεί τα Σκόπια «Μακεδονία» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/82025#ixzz2n5LN9iOE
Α, μάλιστα. Την ευχαριστούμε πολύ που πορώνει ακόμη περισσότερο τους εθνικιστές της άλλης πλευράς! Που υποστηρίζει τόσο πολύ μια ονομασία που δεν έχει καμιά ιστορική βάση. Και χτίζεται εκεί ένα έθνος προορισμένο να μισεί την Ελλάδα που τους έκλεψε (!) την ιστορία. Οι ίδιοι οι πολιτικοί ξέρουν καλά ποια είναι η ιστορία τους και οι σοβαροί τους ιστορικοί έχουν τονίσει ότι δεν έχουν καμιά σχέση με τον μακεδονικό πολιτισμό της αρχαιότητας. Και αν υποστηρίζει ότι η στάση της Ελλάδας είναι αποτέλεσμα καπιταλιστικής ατζέντας, τι να πούμε για τα Σκόπια που έχουν χορηγό τις ΗΠΑ σε όλο αυτό το παιχνιδάκι που γίνεται; Ώστε να χτίσουν την εθνική τους ταυτότητα σε αβάσιμα-παραμορφωμένα στοιχεία και να πάρουν οι ΗΠΑ την ''πληρωμή'' τους για το δωράκι που τους κάνει. (την ονομασία). Άρα αυτοί είναι που παίζουν παιχνιδάκι συμφερόντων.
Όσο πιο απομακρυσμένες είναι οι μάζες απ' την εξουσία, όσο πιο έμμεση είναι η εξουσία κι απόμακρη, τόσο θα "αριστοκρατικοποιείται". Έτσι είναι. Όταν δεν είναι μια λαϊκή ανοιχτή υπόθεση, ζωντανή, αλλά υπόθεση μερικών επαγγελματιών για τέσσερα ολόκληρα χρόνια, το απλό, το καθημερινό, θα ξινίζει. Μη το κάνουμε και Πνύκνα δα! Θα μας την πει ο Ταμήλος πως δεν είμαστε σοβιέτ για να φοράμε απλά καθημερινά ρούχα.
Αυτή έτσι ντύνεται. Δε μας πέφτει λόγος. Δηλαδή να βάλουμε στην είσοδο της Βουλής την επιτροπή του next top model να κρίνει τι είναι αισθητικό και τι μη; Άσχετα αν μας αρέσει ή όχι, ένα εναλλακτικό ντύσιμο (όσο δήθεν και να το βρίσκουμε, δικαίωμά της είναι), απ' τη στιγμή που είναι το καθημερινό στυλ της, όπως της Παπαρήγας είναι τα κομμουνιστικοθεούσικα κακόγουστα συντηρητικά ρούχα, τι ζόρι τραβάμε; Δεν έβαλε και αποκριάτικη στολή για να γελοιοποιήσει το χώρο συνειδητά και σκόπιμα. Αυτά τα ρούχα και αυτό το στυλ είναι το κανονικό της και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι άνθρωποι. Είναι μεγάλη καφρίλα αυτός ο κανιβαλισμός που γίνεται, και δείχνει για άλλη μια φορά το ποιόν της κουλτούρας μας.
Σαφώς και μας πέφτει λόγος την στιγμή που εκτίθεται στο κοινό με την ιδιότητα μάλιστα του βουλευτή. Όπως κρίνεται για τις αλλόκοτες ενδυματολογικές του επιλογές ο Notis που δεν πολιτεύεται μάλιστα άλλο τόσο και ακόμα περισσότερο θα κρίνονται και οι επιλογές βουλευτή που επιλέγει παράξενα ρούχα και γμαροκουρεμένο (που έλεγε και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου) hairstyleΑυτά επειδή πιστεύω στις ιδέες και όχι στις τρίχες και τα ενδύματα. Όταν πιστεύεις πως το ντύσιμο και το χτένισμα δεν έχουν σημασία επιλέγεις τα πιο διακριτικά. Δεν αποφεύγεις επίσης σαν τον διάολο mainstream για τον χώρο στον οποίο κινείσαι ενδυματολογικές επιλογές (όπως γραβάτες) μην τυχόν και αμφισβητήσουν την επαναστατικότητα σου
Άλλο να κρίνουμε αν είναι ή δεν είναι δήθεν κτλ, κι άλλο να λέμε πως δεν πρέπει να πηγαίνει στη Βουλή έτσι. Δεν υποστηρίζω τις αισθητικές της επιλογές, το δικαιώματα της να παρευρίσκεται στη Βουλή με τα κανονικά της ρούχα υποστηρίζω. Κάποιοι, είτε μας αρέσει ή όχι, είτε το βρίσκουμε δηθενιάρικο, έχουν αυτό το στυλ. Αυτοί είναι. Γιατί να τους αλλάξουμε; Εδώ δεν κρίνεται απλά για τα ρούχα και στυλ της, αλλά λέγεται πως δεν πρέπει να πηγαίνει έτσι στη Βουλή, κι αυτό είναι το εξοργιστικό.
Μα δεν ισχυρίζομαι πως δεν έχει δικαίωμα να πηγαίνει στη βουλή. Τι στιγμή που δεν υπάρχει νομοθετημένο dresscode ο καθένας μπορεί να πάει όπως θέλει. Αυτό που λέω είναι πως οι ενδυματολογικές επιλογές *όπως οτιδήποτε άλλο* κρίνονται.
αυτό, το ότι είμαστε ένας λαός τόσο μπροστά, τόσο ακομπλεξάριστοι, τόσο απελευθερωμένοι από μικροαστικά κατάλοιπα και τόσο ελεύθεροι, ότι κρίνουμε την ουσία και το περιεχόμενο και όχι την επιφάνεια, με ξεπερνά..(ειρωνικό ήταν btw) αν ήταν και χοντρή θα την είχαμε κάψει στο σύνταγμα ε; λυσσάξτε, παίζει να είναι ΚΑΙ άθεη
μπορεί να είναι ο πιο άσχημος άνθρωπος του κόσμου, που δεν είναι, αλλά δεν το βρίσκω σωστό να πηγαίνει έτσι στη βουλή.. όχι επειδή είναι η βουλή, αλλά επειδή δύσκολα σε παίρνουν στα σοβαρά όταν είσαι ντυμένος και κουρεμένος σα πανκιό!!
Είστε ανίδεοι όσοι μένετε μόνο στην εμφάνιση και παραβλέπετε όσα λέει.Η κυρία θέλει να μην πληρώσουμε το χρέος και τα λεφτά να τα φάμε εμείς. Ετσι θα σταματήσει η λιτότητα, θα παίρνουν πάλι εφάπαξ 200.000 οι εργαζόμενοι του Δημοσίου, θα γίνουν διορισμοί, όλοι θα χαίρονται και θα έχουν τις τσέπες γεμάτες λεφτά.Οι ιδέες της είναι το αισθητικό ισοδύναμο supermodel και ας τις λέει ένα κεφάλι φραγκόκοτας...
Όσο για την κυρία, θα συμφωνήσω ότι τα ρούχα είναι ένα είδος στολής εργασίας και πως αν ήταν πιο ήπια ντυμένη δεν θα δημιουργούσε κανένα λόγο να γίνεται ντόρος γύρω από το πρόσωπό της για τους λάθος λόγους. Από την άλλη τα ρούχα δεν κάνουν τον παπά.Προσωπικά, πιο πολύ με ενοχλέι ότι η εν λόγω κυρία πιστεύει η Ελλάδα δεν αφήνει τα Σκόπια να ονομαστούν Μακεδονία γιατί θέλει να καταστεί υπερδύναμη στο χώρο των βαλκανίων(?????!!!!) και όλα αυτά τα δηλώνει και σε εφημερίδες της FYROM...[Σχόλιο Άρη: Το σχόλιό σας άργησε να μπει λόγω τεχνικού λάθους που τώρα διορθώθηκε.]
Σχόλια για την προσωπική εμφάνιση είναι απαράδεκτα.Τα σχόλια για την ενδύμασία όμως όχι, επειδή η ενδυμασία είναι ζήτημα επιλογής. Αν αποδέχεστε πως ο Μειμαράκης πχ απο εδώ και στο εξής μπορεί να πηγαίνει στη Βουλή με το μαγιό του Μπόρατ και οτι όλο αυτό είναι ok τότε εντάξει, δεν έχετε πραγματικά κανένα πρόβλημα με την ενδυμασία.Αν όμως νομίζετε ότι δεν είναι σωστό τότε αποδέχεστε και εσείς την ενδυμασία σαν κώδικα. Το τι θα σε ενοχλήσει εξαρτάται απο αυτό που βλέπεις.Το επιχείρημα για τους γραβατωμένους απατεώνες μου θυμίζει το επιχείρημα με τα καλά Αγγλικά του ΓΑΠ που επειδή δεν τα κατάφερε πολιτικά δεν θα πρέπει να θεωρούνται σημαντικά.Κάτι τελευταίο για τα Αγγλικά επειδή μου ήρθε τώρα, o Λούλα δεν τα μιλούσε καθόλου και ήταν απο τους σημαντικότερους πολιτικούς της εποχής μας αλλά είναι άλλη ιστορία να μην έχεις την δυνατότητα να μάθεις λόγω απίστευτης φτώχειας και άλλο να μην θέλεις
Madeline. Καμία απόσταση δεν υπάρχει για όσους πραγματικά δεν κρίνουν τους άλλους απο την εμφάνιση και κρίνουν αποκλειστικά απο το περιεχόμενο των λόγων. Η απόσταση είναι για εμάς τους άλλους που εππηρεαζόμαστε και απο την εικόνα. Τοτέ.Τώρα σκέψου και τους πολιτικούς του κόμματος που ψήφισες με ολοσωμο ριγε μαγιω και μυτες κλοουν η καμπανες και σιθρου.Όποιο και αν είναι αυτό το κόμμα. Δεν κάνει διαφορά. Εξακολουθεί να είναι σούπερ ιδέα;
Το μαγιό του Μπόρατ, κανείς σώας τας φρένας δε θα το φορούσε. Αν πήγαινε κανείς στη Βουλή έτσι, θα το έκανε συνειδητά για να τρολάρει και να γελοιοποιήσει τη Βουλή. Η Γαϊτάνη ήταν ο εαυτός της. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με παρόμοιο "εναλλακτικό" στυλ. Όλοι αυτοί λοιπόν δεν έχουν θέση στην κοινωνία των "σοβαρών", έτσι; Ο καθένας μπορεί να πει την αισθητική του άποψη αν θέλει για τα ρούχα του χ,ψ βουλευτή. Αλλά ως εκεί.
Όσοι θέλουν τότε συνειδητά να τρολάρουν και γελοιοποιήσουν την βουλή επίσης πρέπει επίσης να έχουν το δικαίωμα να το κάνουν εφόσον έχουν εκλεχθεί δημοκρατικά.Ποιός άλλος μηχανισμός να το κρίνει και να το απαγορεύσει αφου δεν αποδεχόμαστε το dress code?
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιό σου. Για βουλευτές μιλάω, κι όχι για τον καθένα όταν μιλάω για το μαγιό του Μπόρατ. Η Γαϊτάνη προέρχεται από μια συγκεκριμένη κουλτούρα. Είτε μας αρέσει αυτή η αντικομφορμέ κουλτούρα είτε όχι, αυτοί οι άνθρωποι, (εννοείται εκλεγμένοι) γιατί να να μπουν στα εμφανισιακά καλούπια που συνειδητά απέρριψαν για να παρευρεθούν στη Βουλή; Είναι σαν να μην τους αναγνωρίζεις. Δεν έχεις το δικαίωμα κυρία μου να αμφισβητείς τις κυρίαρχες νόρμες της πρέπουσας εμφάνισης. Αυτό λέτε όλοι στην ουσία όταν υποστηρίζετε πως δεν θα έπρεπε να βρίσκεται έτσι στη Βουλή. Όσο δήθεν και να το βρίσκουμε αυτό το στυλάκι, δε μας πέφτει κανένας λόγος πέρα από μια απλή αισθητική κρίση.
"γιατί να να μπουν στα εμφανισιακά καλούπια που συνειδητά απέρριψαν για να παρευρεθούν στη Βουλή "Ρε Ιάπετε εσένα πως θα σου φαίνονταν οι βουλευτές της ΧΑ να πετάξουν τα κοστούμια και να αρχίζουν να εμφανίζονται στη βουλή με φουστανέλες ή στρατιωτικές στολές (παραλλαγής ή μη) στις οποίες αισθάνονται περισσότερο άνετα. Δεν είναι επιχείρημα αυτό - το πως νιώθει ο άλλος καλύτερα . Αν νιώθει οποιοσδήποτε άβολα σε χώρο ο οποίος επιβάλλει συγκεκριμένη συμπεριφορά και συγκεκριμένες συνήθεις μπορεί απλά να φύγει από αυτόν. Συνεπώς σε αυτό"γιατί να να μπουν στα εμφανισιακά καλούπια που συνειδητά απέρριψαν για να παρευρεθούν στη Βουλή"η απάντηση είναι το "επειδή είναι στην βουλή". Αυτό για να μην καταντήσει η βουλή καρναβάλι στην οποία ο καθείς αντί να προσπαθεί να πείσει χρησιμοποιώντας τον λόγο του να προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια των ψηφοφόρων του πουλώντας τους συγκεκριμένη εμφάνιση.
Αυτό δεν είναι επιχείρημα Αταξινόμητε. Δεν είναι καρναβάλι η Γαϊτάνη. Δε φοράει στολή! Ρούχα φοράει, απλά όχι της κοινής συμβατικής αισθητικής. Δε θα την πούμε πως θα ντύνεται. Και είναι τελείως λάθος το επιχείρημα με τις στολές και τα μαγιό. Η Βουλή δεν είναι εταιρεία να έχει dress code. Κάθε Έλληνας πολίτης έχει το δικαίωμα να εκλεγεί και να γίνει βουλευτής. Υπάρχουν λοιπόν άνθρωποι αυτής της αισθητικής. Και δεν είναι καρναβάλια. Γιατί να τους κάνουμε κάτι που δεν θέλουν συνειδητά να είναι; Δηλαδή αν οι οικολόγοι βάλουν κανέναν εναλλακτικό με ράστα στη Βουλή, τι, θα τον κουρέψουμε, θα τον ξυρίσουμε και θα του βάλουμε γραβάτα για να είναι καθωσπρέπει; Όλα αυτά σημαίνουν πως δεν αναγνωρίζουμε τους διαφορετικούς. Και επιμένω πως δεν είναι καρναβάλια για να αναφέρετε ακραία παραδείγματα με μαγιό και στολές. Πείτε ό,τι θέλετε από αισθητικής άποψης. Το ότι δεν πρέπει να εμφανίζεται στη Βουλή έτσι, είναι απλά μια στενή γνώμη και τίποτα παραπάνω. Και το γεγονός (αν δεν κάνω λάθος) ότι δεν της έγινε καμιά σύσταση, σημαίνει πως δεν παραβίασε κανέναν κανόνα. Οπότε όλες οι αντιδράσεις είναι μικροπρέπειες κι ευτυχώς ο νόμος δεν ορίζει πως θα κουρεύουν οι βουλευτές τα μαλλιά τους.
Ιαπετέ το μαγιό του Μπόρατ είναι ακραίο παράδειγμα το οποίο χρησιμοποίησα επίτηδες.Η στιγμή που δεν αποδέχεσαι για έναν χ,ψ, λόγους να το φοράει ένας βουλευτής στη βουλή είναι η στιγμή που αποδέχεσαι ένα dress code στη βουλή.Το πόσο αυστηρό ή χαλαρό μπορεί να είναι αυτό το dress code είναι ένα άλλο θέμα.Το αν είναι καρναβάλι η Γαιτάνη ας το κρίνει ο καθένας, εγώ για παράδειγμα πιστεύω πως είναι όπως και οι περισσότεροι εκεί μέσα ανεξάρτητα αν ντύνονται καλύτερα.Αντιλαμβάνομαι πως θεωρείς πως η άποψη για dress code είναι στενόμυαλη, επαρχιώτικη, συντηρητική κλπ. Την ίδια στιγμή και εγω θεωρώ ότι το dress code της βουλής είναι μια λάθος και φτηνή αφετηρία για να οριστεί ο προοδευτισμός.
Ιαπετός με αυτό που γράφεις ουσιαστικά αποδέχεσαι πως πρέπει να υπάρχει dress code αλλά την γραμμή την τοποθετείς στο σημείο εκείνο που σε κάνει να μη νιώθεις άβολα. Αυτό όμως δεν πρόκειται για τίποτα άλλο από υποκειμενική/προσωπική κρίση. Εσύ μπορεί να μην νιώθεις άβολα με συγκεκριμένο Punk ντύσιμο άλλοι μπορεί να μην νιώθουν άβολα με πιθανό ομοιόμορφο ντύσιμο φασιστών με στολές παραλλαγής ή άλλα ρούχα που παραπέμπουν σε στρατούς και χούντες. Για λόγους αρχής ωστόσο αν αποδέχεσαι το ένα ντύσιμο πρέπει να αποδεχθείς και το άλλο. Γιατί την διαχωριστική γραμμή δεν μπορούμε να την τοποθετούμε όπου μας αρέσει. Φαντάσου όμως σε τι καρναβάλι θα οδηγούσε άνευ κανόνων και περιορισμών ενδυματολογική επιλογή. Σε κοινωνία ζούμε συνειδητά ενδυματολογικές επιλογές είτε το θέλουμε είτε όχι δύναται να φέρουν συμβολισμούς και μηνύματα. Και όχι δεν θεωρώ πως η εμφάνιση της βουλευτή προσβάλλει στην συγκεκριμένη περίπτωση την δημοκρατία. Την ίδια την βουλευτή προσβάλλει που δεν έχει ιδέα του χώρου στον οποίο βρίσκεται.
Τέλος προσωπική μου άποψη είναι η σχεδόν πλήρης (να απαγορεύονται μόνο τα ρούχα που φέρουν προσβλητικά σήματα ή μηνύματα) ελευθερία ενδυματολογικών επιλογών. Ας φοράνε οι βουλευτές ότι επιθυμούν και ας ξεγυμνώνονται όσο επιθυμούν σαν μάτια ημών των υπολοίπων δεχόμενοι παράλληλα την ανάλογη κριτική.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την αισθητική κριτική. Βλέπω όμως απ' τις αντιδράσεις γενικά, πως είναι κάτι πέραν της απλής αισθητικής κριτικής. Στο παρελθόν είχε γίνει σύσταση σε μια βουλευτίνα των ΑΝΕΛ για το ντύσιμό της απ' τον πρόεδρο της Βουλής. Στους κανονισμούς της Βουλής υπάρχουν συστάσεις που μιλούν για ευπρεπή εμφάνιση των βουλευτών. Σηκώνει τεράστια συζήτηση αυτό. Ποιος ορίζει το ευπρεπές; Ο Παπαθεμελής; Και ποια είναι τα όρια κι αν πρέπει να υπάρχουν όρια. Δεν νομίζω πως μπορούμε να δώσουμε εύκολα απαντήσεις. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63831739