Μειώνονται τα διόδια στην εθνική Κορίνθου-Πατρών

Μειώνονται τα διόδια στην εθνική Κορίνθου-Πατρών Facebook Twitter
10

Μειώνεται το αντίτιμο που καταβάλλουν οι οδηγοί των επιβατικών ΙΧ στους σταθμούς των διοδίων της πολύπαθης εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών. Από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, οι οδηγοί θα καταβάλλουν στα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου 2,50 ευρώ από 3,10 ευρώ που είναι σήμερα. Πρόκειται δηλαδή για μείωση της τάξης του 20%. Οι οδηγοί που προμηθευτούν τον πομπό easy pass θα λαμβάνουν επιπλέον μείωση κατά 10%.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συλλαλητήριο συνταξιούχων στην Αθήνα για «αξιοπρεπή διαβίωση με επαρκείς συντάξεις»

Ελλάδα / Συλλαλητήριο συνταξιούχων στην Αθήνα για «αξιοπρεπή διαβίωση με επαρκείς συντάξεις»

«Δώστε πίσω τα κλεμμένα», «Μ’ αγώνες έχει γίνει η ασφάλιση, δεν είναι για παζάρια και για διάλυση», είναι, μερικά από τα συνθήματα που ακούστηκαν από τους συνταξιούχους
LIFO NEWSROOM
ΣτΕ: Αντισυνταγματικό το Προεδρικό Διάταγμα για τις καλλιτεχνικές σχολές – Παραπέμπεται στην Ολομέλεια

Ελλάδα / ΣτΕ: Στην Ολομέλεια το Προεδρικό Διάταγμα για τις καλλιτεχνικές σχολές - Ποιες διατάξεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές

Το Γ΄ Τμήμα του ΣτΕ αποφάνθηκε ότι «οι σχολές καλλιτεχνικής εκπαιδεύσεως είναι από το Σύνταγμα ανώτερες και παραμένουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση»
LIFO NEWSROOM
maps.ktimatologio.gr: Ποιοι οφείλουν να δηλώσουν το ακίνητό τους μέχρι τις 30 Νοεμβρίου

Ελλάδα / maps.ktimatologio.gr: Ποιοι οφείλουν να δηλώσουν το ακίνητό τους στο Κτηματολόγιο μέχρι τις 30 Νοεμβρίου

Πώς μπορεί κάθε πολίτης να δει εάν το ακίνητό του οφείλει να δηλωθεί στο Κτηματολόγιο μέχρι τις 30 Νοεμβρίου και να λύσει την σπαζοκεφαλιά - Πώς λειτουργεί ο χάρτης maps.ktimatologio.gr
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ
Θεσσαλονίκη: Πράσινο φως για την ανάπλαση της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Πράσινο φως για την ανάπλαση της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ

Εκδόθηκε το Προεδρικό Διάταγμα που ανοίγει τον δρόμο για την υλοποίηση της πολυσυζητημένης ανάπλασης στις εγκαταστάσεις της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Ποιες είναι οι προβλέψεις, τι θα δημιουργηθεί στον χώρο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
Έχω ακούσει τα χειρότερα για το συγκεκριμένο κομμάτι! Γενικά επειδή έχω ταξιδέψει άπειρες φορές στην Εθνικη (Θεσσαλονίκη-Αθηνα) αναρωτιέμαι, ακόμα να ξεχρεώσουμε τις εταιρείες γ8ια τους κάκιστους δρόμους μας;;;
Τα διόδια έχουν σκοπό να χρηματοδοτήσουν την συντήρηση του δρόμου. Θεωρητικά ειναι δίκαιο να πληρώνει για τη συντήρηση του δρόμου ατός που τον χρησιμοποιεί. Όπως κάθε κατασκευή (πχ το σπίτι σας) και ο δρόμος χρειάζεται συντήρηση. Μπορεί να είναι από την νεα άσφαλτο αν αυτή φθαρεί μέχρι να μαζέψει κάποιος τα σκοτωμένα ζώα από το οδόστρωμα και να καθαρίσει τις νησίδες από τα αγριόχορτα.Κυκλοφορεί η βλακεία ότι για τη συντήρηση των δρόμων πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας. ¨οχι τα τελη κυκλοφορίας ειναι φόρος που επιβάλεται σε αυτούς που έχουν αυτοκίνητο σε κυκλοφορία δεν λέει πουθενά ο νόμος ότι εισπράττονται για τη συντήρηση του οδικού δικτύου.Τα έργα παραχώρησης όπως η Αττική Οδός υπάρχουν σε όλο τον κόσμο. Δείτε παρακα΄τω στη wikipedia το παράδειγμα μιας γέφυρας στην Ιαπωνία που θα κάνει να ξεχρεώσει με τα διόδια 30 χρόνια, με διόδια περίπου 16 € για μήκος περίπου τρία χιλιόμετρα.Αλήθεια μετά από την παραδοση του τμηματος στο Πέταλο του Μαλιακού που ακριβώς είναι κάκιστος ο δρόμος Αθήνα Θεσσαλονίκη;
στο συγκεκριμενο δρομο εχει ανα λιγα χιλιομετρα πινακιδες που σε προειδοποιουν οτι εδω γινονται θανατηφορα ατυχηματα...για ποια συντηρηση μιλας?Ουτε διαχωριστικα δεν εχουν βαλει τοσα χρονια...ενω η ασπρη γραμμη δεξια εχει να ανανεωθει λογικα απο το 2004..τοτε που ημασταν ευρωπαιοι και πολιτισμενοι..
dokpan αν είδες απαντώ σε σχόλιο που λεει για την Αθηνών Θεσσαλονίκης. Η Κορίνθου Πατρών είναι ένας δρόμος με προδιαγραφές της δεκαετίας του 1980 (τουλάχιστον), από τοτε πιυ και λιγότερα αυτοκ΄νητα υπήρχαν και μικρότερες ταχύτητες έπιαναν. Δεν μπορεί να μπει διαχωριστικό στηθαίο γιατι από τις προδιαγραφές του προβλέπεται να βγάινεις στο αντιθετο ρεύμα για να προσπεράσεις. Για να πει διαχωριστικό χρειάζεται να έχει δύο λεωρίδες ανά κατύθυνση και ΛΕΑ όχι μια λωρίδα και ΛΕΑ. Οπότε το διχωριστικό δεν ειναι θέμα συντηρησης αλλά θέμα σχεδιασμού.
Η Κορίνθου-Πατρών κάθε τρεις και λίγο παρουσιάζει αυτήν την εικόνα:http://molonoti.gr/sites/molonoti.gr/files/styles/large/public/field/image/ethniki-odos-korinthou-patron.jpg?itok=630s1A14http://ouranos26410.files.wordpress.com/2012/01/cf80ceb1cf84cf81cf8ecebdceb1ceb8ceb7cebdcf8ecebd.jpghttp://www.xblog.gr/wp-content/uploads/2012/02/ethniki-odos-korinthou-patron-01.jpghttp://4.bp.blogspot.com/-khwDdlVJgPM/T8EO-j9Su_I/AAAAAAAABfQ/QgKM0lw-RfE/s400/olympia3.jpgΑπαράδεκτη εικόνα/κατάσταση. Οι κορύνες είναι κουραστικές, το ζιγκ ζαγκ των "σβησμένων" γραμμών είναι κουραστικό, το όλο οπτικό clutter είναι κουραστικό. Αντικειμενικά το μόνο καλό είναι ότι μάλλον διάφοροι αποθαρρύνονται (βασικά δεν δύνανται πρακτικά) να κάνουν εντελώς #$%#@! προσπεράσεις (και νταλίκες και επιβατικά).Το θέμα, επίσης, είναι η παύση εργασιών των νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου, των διαπλατύνσεων, σηράγγων κι ότι τέλος πάντων ήταν να κάνουν."Δείτε παρακάτω στη wikipedia το παράδειγμα μιας γέφυρας στην Ιαπωνία που θα κάνει να ξεχρεώσει με τα διόδια 30 χρόνια, με διόδια περίπου 16 € για μήκος περίπου τρία χιλιόμετρα".Περί τα 4 km την βλέπω τη γέφυρα, αλλά και στη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο (που είναι περί τα 3 km) πληρώνεις γύρω στα 13,5 ευρώ, με ελληνικά κι ουχί γιαπωνέζικα μισθά.
Συμφωνω αλλα τουλαχιστον με το προστατευτικο θα αποφευγονταν ολα αυτα τα ατυχηματα αφου δεν θα μπορουσες να παρανομησεις περνωντας απο την απεναντι λωριδα..αλλα ολα αυτα βεβαια ειναι ημιμετρα μπροστα σε αυτα που πραγματικα πρεπει να γινουν!
Τέμπη, Στυλίδα.....Τα διόδια είναι πολλά και οι τιμές τους αδικαιολόγητες! Ειδικά σε μια τέτοια εποχή, που αυτό σημαίνει κάτσε σπίτι σου και μην δεις κανενα για χρόνια....Συνυπολογίζω και τη βενζίνη...