Η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων απαγόρεψε την παραπάνω διαφήμιση μάσκαρας της Dior, όπου πρωταγωνιστεί η Natalie Portman.
Ο λόγος είναι ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία L'Oreal, παραπονέθηκε ότι παραπλανεί τους καταναλωτές για τις δυνατότητες του προϊόντος.
Η Dior παραδέχτηκε ότι η φωτογραφία «πειράχτηκε» ώστε να «διαχωρίσει/μεγαλώσει το μήκος και την καμπύλη των βλεφαρίδων και για να αντικαταστήσει/συμπληρώσει έναν αριθμό κατεστραμμένων βλεφαρίδων για ένα πιο άρτιο στιλιστικό αποτέλεσμα».
Το buzzfeed ρώτησε τη γνώμη ενός ειδικού φωτομοντάζ και το άτομο αυτό εξήγησε ότι οι διαφημίσεις για μάσκαρα, ανεξαρτήτως εταιρείας, είναι όλες πειραγμένες και κάτι τέτοιο είναι εύκολα αντιληπτό.