Δεν έκλαιγε επειδή τρόμαξε η Λιάνα Κανέλλη. Και πολύ σωστά έπραξε.

Facebook Twitter
78

Πολλές φορές έχω διαφωνήσει με την Κανέλλη - την θεωρώ κουραστική και υπερβολική. Όμως μέσα σε μερικούς μήνες και με δύο ξεχωριστά περιστατικά απέδειξε πως, ασχέτως πολιτικών τοποθετήσεων, είναι η πιο γενναία πολιτικός που έχουμε - παρ' όλα τα στραβά της. 

Θα είδατε μάλλον την πρωίνή σκηνή: η Λιάνα Κανέλλη έφυγε εξοργισμένη και κλαίγοντας απ' την εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου μετά από μια φάρσα candid camera που της έκανε στα παρασκήνια η εκπομπή Συντέλεια (βάλαν έναν γεροδεμένο να "κινηθεί" εναντίον της φορώντας μαύρα γάντια του μποξ).

[Σχόλιο στο Youtube: 

Ο μέσος Έλληνας δεν έχει ηθικές αναστολές, δεν θέλει μυξοκλάματα, δεν λυπάται τους δαρμένους, δεν περιθωριοποιείται, αντίθετα μάλιστα βρίσκετε πάντα δίπλα στους πολλούς και στους δυνατούς, ακόμη και αν είναι ανήθικοι, βλέπουμε την χαρά του ελληναρά για τις συμμαχίες μας με το ΝΑΤΟ και το Ισραήλ, βλέπουμε και την άνοδο της χρυσής αυγής μετά το επεισόδιο με τον νταή Κασιδιάρη. Θέλει τον πολιτικό γενικά να γαμαει και να δέρνει. Αυτός είναι ο Έλληνας τι να κάνουμε!]

Δεν ξέρω αν τα δάκρυα ήταν αληθινά, ή αν την θεώρησαν κάποιοι υπερβολική, όμως κάθε λέξη της ήταν σωστή. 

Όταν μια κωμική εκπομπή φτάνει στο σημείο να κάνει "φάρσα" πως η ακροδεξιά θα κακοποιήσει μια γυναίκα που είχε ΟΝΤΩΣ κακοποιηθεί (και ψυχικά και σωματικά) απ' την ακροδεξιά, τραβώντας με την κάμερα τις αντιδράσεις της, κάτι πάει στραβά. Έχουμε συνηθίσει ήδη το τέρας που λέει ο Χατζιδάκις, περνάμε στην lifestyle αξιοποίηση της πολιτικής βίας, αντιμετωπίζουμε με χιούμορ το γεγονός ότι ένας βουλευτής επιτίθεται στην τηλεόραση σε γυναίκες, γελάμε με τον πόνο. 

Η Λιάνα Κανέλλη έκλαψε όχι επειδή τρόμαξε (κατάλαβε απ' την αρχή τη "φάρσα", όπως φάνηκε) αλλά επειδή σοκαρίστηκε με την αδικία. Κάποιος την έδειρε και την ξεφτύλισε - και έγινε ήρωας της παιδικής χαράς. Κάποιος την έδειρε και το κόμμα του αύξησε τα ποσοστά του (το δικό της έχασε). Κάποιος την χτύπησε και κρύφτηκε κι όμως σ' αυτήν κάνουν τις φάρσες με κρυφές κάμερες, αυτήν παρωδούν. Είναι αυτή η αδικία που σε κάνει να κλαις, να απογοητεύεσαι για την καφρίλα των γύρω σου. 

Μπορεί τίποτα απ' όλα αυτά να μη σκεφτόταν η Συντέλεια του ΣΚΑΪ (αλήθεια: ΤΙ σκεφτόταν;!) όμως είναι μια αδικία που μπορούμε να την κατανοήσουμε. Γίνεσαι εσύ το laughing stock, όχι ο θύτης. Και θέλουν να σε ξαναφέρουν στη θέση του θύματος, για να γελάσουμε.

Όταν αυτός που τη χτύπησε έτρεξε και κρύφτηκε για να αποφύγει το αυτόφορο (και μετά δήθεν ζητούσε άρση της ασυλίας του, στα χαρτιά, τελικά καταγγέλοντας πολιτική δίωξη όταν έγινε η άρση που δήθεν ζητούσε), η Λιάνα Κανέλλη αποδεικνύεται περισσότερο γενναία απ' οποιονδήποτε άλλο πολιτικό.

Για να υπερασπιστεί μια άλλη γυναίκα που της πετούσαν νερό, σηκώθηκε και τα έβαλε μ' έναν ακροδεξιό bully αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Και μερικούς μήνες μετά, ευάλωτη και βορά σ' όσους θα γελάσουν με τα κλάματά της υπερασπίζεται τον εαυτό της και την κοινή λογική, στην πιο ανθρώπινη στιγμή της. 

Στην πορεία θα διαφωνήσω πάλι μαζί της για χίλια πράγματα, όμως δεν θα το ξεχάσω, πως φέτος η Λιάνα Κανέλλη έβαλε τα γυαλιά σε όλους τους άντρες πολιτικούς - κυρίως σε κείνους που το παίζουν εξουσία...

78

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Ναι, ο κασιδιάρης την έδειρε και κρύφτηκε και οι σκ@τ@γεροι χέστηκαν απ τη χαρά τους και τα δουλικά που νομίζουν ότι ειναι γυναίκες, χασκογελούσαν αερίζοντας τα μικρά @@ δίπλα τους και τα ενήλικα και τα ανήλικα των γηπέδων, νόμισαν οτι μπήκε γκολ και γκάριζαν σαν ερεθιμένοι γάιδαροι. (επιτρέψτε μου τις εκφράσεις παρακαλώ διότι ειναι ροδόνερο μπροστά στην πραγματικότητα). Δύο ειναι οι αιτίες εδώ. Η βία κατά των γυναικών, και τα αποτελέσματα της ελλείψης παιδείας εδω και μία εικοσαετία. Ισοπέδωση , απλοϊκότητα, ανανδρεία, αγριότητα, πρόσκοποι που νομίζουν ότι ειναι εναλλάκτικοι, πορδές που νομίζουν ότι ειναι αριστεροί, εγωϊσμοί που νομίζουν ότι ειναι ζωόφιλοι, τέρατα που νομίζουν οτι ειναι χριστιανοί,σπασίκλες που αγιάζουν ως ποδηλάτες και τέλος, τα χοιρινά της δεξιάς που μονοπωλούν την πατρίδα. Αυτή ειναι η κατάστασης μας και μόνο η παιδεία θα ξεσκεπάσει όλες αυτές τις μεταμορφώσεις και θα ανατάξει τις στρεβλώσεις τους. Υπ αυτή την έννοια το ΝΑΤΟ και το Ισραήλ τι δουλεια εχουν εδώ ; (Επιμένει η Αριστερά να υποτιμά την νοημοσύνη μας.) Δεν μασάμε. Την Λιάνα , με όλες μου τις ενστάσεις για την εικόνα της στα ΜΜΕ, την συμπαθώ. Συμπαθώ τη σύσταση της. Δεν ήθελα να τη δώ να κλαίει για την αγένεια και την χοντράδα που δεν αποβάλλεται οταν ειναι έμφυτη.
"Κάποιος την έδειρε και την ξεφτύλισε - και έγινε ήρωας της παιδικής χαράς... ...Είναι αυτή η αδικία που σε κάνει να κλαις, να απογοητεύεσαι για την καφρίλα των γύρω σου."εξαιρετικό το άρθρο, Μπράβο!
Μα και η φαρσα αυτη που της εκαναν, γιαυτο το σκοπο εγινε. Για να πουλησει. Οποτε; οτι γινεται γινεται για την τηλεθεαση; Δε νομιζω. Απλως το πραγματικο πολλες φορες ξεπερναει το στημενο
πράγματι υπέροχο άρθρο και νομίζω πως μας έπιασε όλους, γιατί έπιασε ακριβώς αυτήν την λεπτή και σύνθετη ισορροποία της στιγμής με τις συγκεκριμένες ποσότητες και ποιότητες από συναισθημα, από λογική, από ηθική, από προσδοκία δικαιοσύνης, από αισθηση συνέπειας, λίγο από όλα ...γενικά αυτό που λέμε ανθρωπιά και το βλέπουμε στο πρόσωπο της Κάνελλη εδω που κλαίει όλο μαζί αλλά γενικά στα κομμάτια του, το ζούμε όλοι από εδω και από εκει στην καθημερινοτητα μας. Ή μάλλον μπορεί και να μην το ζούμε, να το νιώθουμε στα τρισβαθα, αλλα να μην εκδηλώνεται και να μας λείπει... ίσως είναι η σωστή αντιμετώπιση που έχει χαθεί αλλά ούτε καταλάβαμε πότε, ούτε πώς
Ο τόνος της φωνής και η επί 8 λεπτά σοκαρισμένη στάση της Κανέλλη δε με πείθουν για την αυθεντικότητά τους. Όμως εξαιρουμένου του ύφους, αυτά που λέει έχουν μεγάλη σημασία, πολύ σωστές και ώριμες σκέψεις. Προσωπικά θα προτιμούσα να τα ακούσω υπό ένα πιο σοβαρό και "γνήσιο" ύφος, όπως όταν η Τσαπανίδου ανέφερε κάτι για "άντρες είναι" ή στη διόρθωση που της έκανε για τη χρήση του "ανέχεια" αντί "ανοχή", όπου στιγμιαία ξεχνάει το σοκ. Μπορεί να έχει όλο το δίκιο με το μέρος της αλλά μου μοιάζει υπερβολικό. Ίσως να είναι μια απεγνωσμένη προσπάθεια να ξυπνήσει τον κόσμο που βλέπει με καλό μάτι την ακροδεξιά. Μακάρι να πιάσει τόπο.
Με αφορμή το περιστατικό με την Κανέλλη, θυμήθηκα το σπουδαίο αυτό κομμάτι των Stereo Nova."Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμαπολέμησε το άδικο και κάθε είδους βίασκέψου θετικά και μη γελάς με ηλίθια αστεία""Μην αφήσεις τη ζωή να σε πάρει από κάτωτους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλοκάνε τους ποίηση ή μηχανήματα σπουδαία"http://users.otenet.gr/~moskuito/docs/stereo_voba/lejeis/Hli8ia_asteia.htm
Άρη, συγχαρητήρια για το άρθρο σου. Εξέφρασες με υπέροχο τρόπο, όσα σκέφτομαι και δεν βρίσκω τα λόγια. Είναι ο θυμός μου τέτοιος, που η λογική μου και η ικανότητα μου να συντάσσω προτάσεις, συχνά πάνε περίπατο (μοιάζω λίγο στο Ζερβό κι εγώ!).Διαφωνώ με τις περισσότερες απόψεις της Λιάνας Κανέλλη, με εκνευρίζει πολλές φορές, διότι επιβάλλει το δικό της τρόπο διαλόγου σε εκπομπές, αλλά αυτό το περιστατικό με τον Κασιδιάρη, και η ανοησία με τη Συντέλεια, με κάνουν έξαλλη. Επί μια δεκαετία ζήσαμε την ολιγαρχία της απύθμενης βλακείας της Τατιάνας, του Νίκου, της Αννίτας και του σεμσελέ τους και τώρα είμαστε αναγκασμένοι να γελάμε με τι? Με τα τίποτα! Ασχολούμαστε με τα απόλυτα τίποτα. Δεν έχω καταφέρει να παρακολουθήσω 3' από αυτό το "πρόγραμμα" που φέρει τον τίτλο Συντέλεια, όχι επειδή είμαι κανένα τέρας μορφώσεως ή έχω κανένα φοβερό επίπεδο κουλτούρας, αλλά το βρήκα εντελώς ΗΛΙΘΙΟ. Για να γελάσω ούτε λόγος. Πώς στον ιδιωτικό τομέα, που υπάρχουν τόσο ικανοί και αξιόλογοι άνθρωποι, συγγραφείς, ηθοποιοί, δημοσιογράφοι κ.τ.λ. επιπλέουν τέτοια άτομα, ας μου πει κάποιος.
Μπράβο Άρη, συχνά δεν μου αρέσει ο τρόπος που προσεγγίζεις τα γεγονότα, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα οι παρατηρήσεις και η κρίση σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Ο κ. Κασιδιάρης (βλήμα δίχως κάλυκα) εσκεμμένα έδωσε στο λαό αυτό που ήθελε να δει (τιμωρία στους πολιτικούς). Η κα. Καννέλη (έμπειρη στο ρόλο της) εκμεταλλεύεται την άλλη όψη του νομίσματος όσο καλύτερα μπορεί! Λυπάμαι, μα .. το χρυσό κουφέτο είναι παιδική χαρά μπροστά τους..
Εξαιρετικό κείμενο, μπράβο Άρη! Είναι πραγματικά τρομακτικό το ότι έχουμε φτάσει σε σημείο να αστειευόμαστε για απαράδεκτα, ντροπιαστικά γεγονότα. Αλλά ίσως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι αυτό έρχεται από καιρό πριν. Αν δεν κάνω λάθος τα βινετάκια από ταινία για τον Χιτλερ με αλλαγμένους υπότιτλους να διασκευάσουν σαν αστείο διάφορα ζητήματα έπαιζαν σε πολλές επιτυχήμένες εκπομπές. Κυριαρχούσε για καιρό μια άποψη πως με όλα αυτά που συμβαίνουν "τι να κάνουμε, ας γελάσουμε τουλάχιστον". Όμως αυτό το γέλιο ίσως έκρυβε μια ανοχή και μια αδυναμία, που εδώ που φτάσαμε είναι επικίνδυνη πλεόν.
Παραθέτω δύο, κατά τη γνώμη μου, συμπληρωματικές προσεγγίσεις στο θέμα. Ο Κούντερα στην Αθανασία γράφει πως "το χιούμορ δεν μπορεί να υπάρξει παρά εκεί όπου οι άνθρωποι διακρίνουν ακόμη το όριο ανάμεσα σ' αυτό που είναι σημαντικό κι εκείνο που δεν είναι".Ο Έκο, απ' την άλλη, στο άρθρο του Πώς μιλάνε οι Νέοι Βάρβαροι αναφέρεται σε μια διαδήλωση όπου οι φοιτητές φώναζαν "οι υπουργοί είναι αθώοι, οι φοιτητές εγκληματίες", ενώ οι εργάτες φώναζαν "υπουργοί εγκληματίες, οι φοιτητές είναι αθώοι". Όχι πως οι εργάτες δεν καταλάβαιναν την ειρωνεία, σημειώνει ο Έκο, αλλά δεν την αναγνώριζαν ως μέσο πολιτικής έκφρασης.
Είναι δυνατόν σε μια κοινωνία,σαν τη δική μας,που καταρρέει ιλιγγιωδώς να μην έχουμε τέτοια "ΑΣΤΕΙΑ"?...Η Λιάνα Κανέλη προσπαθεί-προς τιμή της-να πείσει με βάση λογικά επιχειρήματα άτομα που συγχέουν την πλάκα,το χιούμορ,το αστείο με τη μ...κία!Γιατί είναι,πως να το κάνουμε,θέμα παιδείας να ξέρεις τι πραγματικά είναι ΑΣΤΕΙΟ!...Ούτως ή άλλως οι τηλεοπτικές "πλάκες" είναι για κλάματα.Πολύ φοβάμαι πως η κ.Κανέλη απευθύνθηκε σε ώτα μη ακουόντων...
απευθεινετε στα αυτια του φτωχου κοσμακη που ο αυθαιρετα κατεχοντας τις συχνοτητες ΣΚΑΙ του "αστου" (μη χεσω) Αλαφουζου τους βομβαρδιζει με Ευαγγελατους, Μιχαλολιακους, Μπαμπηδες και Συντελειες.Δεν φταει ο κοσμος που υφισταται πλυση εγκεφαλου απο την "αλητ" μας.
Πες τα Λιάνα. Τα είπε και ο Μάνος: "Από την ώρα που ο Frankenstein γίνεται στόλισμα νεανικού δωματίου, o κόσμος προχωράει μαθηματικά στην εκμηδένιση του. Γιατί δεν είναι που σταμάτησε να φοβάται, αλλά γιατί συνήθισε να φοβάται. Κι εγώ με τη σειρά μου δεν φοβάμαι τίποτα περισσότερο, απ το μυαλό της κότας. Απ το να υποχρεωθώ να συνομιλήσω με μια κότα ή μ ένα σκύλο, ή τέλος πάντων, μ ένα ζώο δυνατό πού βρυχάται. Τί να τους πω και πώς να τους το πω; Και μήπως δεν είναι εξευτελισμός, αν επιχειρήσω να μεταφράσω ή να καλύψω τις σκέψεις μου, κάτω από φράσεις απλοϊκές και ηλίθια νοήματα, για να καθησυχάσω τυχόν τη φιλυποψία μιας κότας, που όμως έχει άνωθεν τοποθετηθεί για να μας ελέγχει και να μας καθοδηγεί;" http://www.youtube.com/watch?v=1ZHP2SUbBg0
και πραγματικα ας αρχισουμε να θετουμε τα πραγματα οπως ειναι η ΧΑ δεν ειναι η συνηθισμενη "ακροδεξια" (αυτο τους απενοχοπει και τους εντασει στο κεντρικο πολιτικο σκηνικο) δεν ειναι μια νεα ΕΠΕΝ ή ενα νεο ΛΑΟΣ ειναι μια εγκληματικη (στην γερμανια θα ηταν εκτος νομου) Νεο-Ναζιστικη οργανωση που εκμεταλλευεται την ανοχη (και τημν συνενενοχη καμια φορα) της δημοκρατιας για να εμφανιστει ως ακροδεξια.
Αυτό ακριβώς.Η δικαιολογία της ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Καταλαβαίνω ότι με κάτι έπρεπε να απαντήσει, αλλά απ'το σεξιστικό χαζοσχολιάκι καλύτερα να μην έλεγε τίποτα.
Έχεις απόλυτο δίκιο.Και για να πω την αλήθεια δεν ήταν απλά ατυχέστατο το σχόλιό της, ήταν ταυτόχρονα και προσβλητικό προς τους άντρες με στοιχειώδες έστω IQ.Αλλά κυρίως μου την έδωσε γιατί κάτι τέτοιες απόψεις και κάτι τέτοια σχόλια είναι αυτά που μας κρατάνε στον ελληνικό μεσαίωνά μας.Αν σε αυτή τη ζωή εκνευριζόμασταν και επαναστατούσαμε μονάχα για αυτά που μας επηρεάζουν προσωπικά, τότε τίποτα, μα τίποτα δε θα προχωρούσε.Όταν κάτι είναι λάθος πρέπει να παλεύεις εναντίον του ανεξαρτήτως του αν σε επηρεάζει προσωπικά ή όχι.Το να κάνεις το σωστό, είναι πάντα λόγος αρκετός. Δε χρειάζονται προσωπικά συμφέροντα παντού και πάντα.
O μέσος Ελληνας (τουλαχιστον πριν τον Κωστόπουλο) ηταν πολυ ετοιμος να κατανοησει και τον ηττημενο και τον πεινασμενο. Μερες που ειναι η αντιμετωπιση των ηττημενων ιταλων το 40 το πιστοποιει, οπως και μετεπειτα ταυτιση με τους (μεγαλους) ηττημενους της παλαιστινης.Η ξιπασια του ελληναρα και της βιας προηλθε απο εκει που μαλλον δεν το περιμεναμε.