ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair!

Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
5

Η Jen Selter έχει 2, 5 εκατ. followers στο instagram και άλλους τόσους σε Facebook και Τwitter. Για πολλούς είναι ακόμη ένα φαινόμενο της εποχής, για αρκετούς είναι ίνδαλμα και για μερικούς το απόλυτο τίποτα.

Για το Vanity Fair είναι πάντως αφορμή για μια αμφιλεγόμενη και αναπάντεχη για το ύφος του φωτογράφιση. Μπορεί ο τίτλος να την αναφέρει σαν την κοπέλα που κάνει αίσθηση στο ίντερνετ, αλλά όλοι γνωρίζουν πως αυτό έγινε φωτογραφίζοντας η ίδια τα οπίσθια της σε κάθε πιθανή στάση. Αναπόφευκτα εκεί επικεντρώθηκε και ο φωτογράφος Ruven Afanador. Συνέντευξη δεν υπήρχε...

Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter
Τα διασημότερα οπίσθια του διαδικτύου στο Vanity Fair! Facebook Twitter

It's Viral
5

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Αμ το υπόλοιπο κορμί; Μικροσκοπικό. Ομως για ολα υπάρχει λύση (λένε ότι κι h Kardashian το έχει κάνει για θεός ξέρει ποιόν λόγο).http://www.xn--mxaefpbee9acbbtbudhf0a7a.gr/ΣΩΜΑ/ΑΥΞΗΤΙΚΗ-ΓΛΟΥΤΩΝ/ΑΥΞΗΤΙΚΗΓΛΟΥΤΩΝ.html