Aυτοί είναι οι 10 μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές

Aυτοί είναι οι 10 μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές Facebook Twitter
8

Aυτοί είναι οι 10 μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές Facebook Twitter

 

Η είδηση την περασμένη εβδομάδα επιβεβαίωνε την ηγετική θέση της ελληνόκτητης ναυτιλίας στον κόσμο αφού κατέχει την πρώτη θέση με 4.894 πλοία, 168.922.455 gt και 291.735.318 dwt, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Ιάπωνες και στην Τρίτη την Κίνα. Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σε γαλλική εφημερίδα, Έλληνες κατέχουν το 16,25% του παγκόσμιου στόλου και σχεδόν το 40% του ευρωπαϊκού.

Τα Νέα σήμερα δημοσιεύουν τη δεκάδα των μεγαλύτερων Ελλήνων εφοπλιστών που σύμφωνα με την εφημερίδα είναι:

  1. Ο Γιάννης Αγγελικούσης των εταιρειών Anangel, Maran Tankers, Maran Gas με 94 πλοία χωρητικότητας 18,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 18 πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
  2. Ο Γιώργος Οικονόμου των εταιρειών Cardiff kai Dryships με 104 πλοία χωρητικότητας 12,6 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 πλοίων και 2 πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου
  3. Γιώργος Προκοπίου των εταιρειών Dynacom και Dynagas με 91 πλοία χωρητικότητας 12,5 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 6 πλοίων
  4. Αγγελική Φράγκου της εταιρείας Navios με 104 πλοία χωρητικότητας 10,4 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 5 πλοίων
  5. Πήτερ Λιβανός των εταιρειών Euronar και Gaslg LNG με 68 πλοία χωρητικότητας 10,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 δεξαμενόπλοιων και 7 LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου)
  6. Νίκος Τσάκος της εταιρείας TEN με 67 πλοία χωρητικότητας 6,2 εκατ. Τόνων.
  7. Βαγγέλης Μαρινάκης της εταιρείας Capital Ship Managment με 37 πλοία χωρητικότητας 3,3 εκατ. τόνων.
  8. Θεόδωρος Βενιάμης της εταιρείας Golden Union με 27 πλοία χωρητικότητας 3,2 εκατ. Τόνων.
  9. Χάρης Βαφειάς της εταιρείας Vafias Group με 61 πλοία χωρητικότητας 2,1 εκατ. τόνων.
  10. Πάρης Δράγνης των εταιρειών Goldenport και Ocean gold με 30 πλοία χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων.
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια