Προσεχώς: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες

Προσεχώς: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες Facebook Twitter
14

Έργα άνω του 1 δισεκατομμυρίου που θα αλλάξουν τη σημερινή εικόνα όλου του σιδηροδρομικού δικτύου προωθεί μέσα στο 2014 η ΕΡΓΟΣΕ. Στόχος, στο τέλος του 2016 ο άξονας Πάτρα - Aθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας να έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως και η διαδρομή Aθήνα - Θεσσαλονίκη να καλύπτεται σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες, δέσμευση που έχει λάβει η κυβέρνηση της χώρας απέναντι στην τρόικα.

Σύμφωνα με την Ημερησία, ήδη η ανακατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Aθήνα - Θεσσαλονίκη έχει μπει στην τελική ευθεία και θα επιτρέπει την ολοκλήρωση του ταξιδιού από την πρωτεύουσα μέχρι τη Θεσσαλονίκη μέσα σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο από περίπου έξι ώρες που είναι σήμερα. Όλο το δίκτυο θα είναι ηλεκτροκινούμενο και δεν θα απαιτείται η αλλαγή μηχανής (από ντιζελοκίνητη σε ηλεκτροκίνητη) όπως συμβαίνει σήμερα στον σταθμό του Δομοκού.

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάτρα: «Του λένε ότι θα σκοτώσουν τον πατέρα του», καταγγέλλει ο πατέρας του 10χρονου που υπέστη bullying

Ελλάδα / Πάτρα: «Του λένε ότι θα με σκοτώσουν», καταγγέλλει ο πατέρας του 10χρονου που υπέστη bullying

«Το είπε στον δάσκαλο, είπε ότι δεν είδε κάτι» πρόσθεσε ο πατέρας του αγοριού, οι συμμαθητές του οποίου πέρασαν μια σακούλα στο κεφάλι του κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής 
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Για τις επιβατικές εκτός από το Αθήνα - Θεσσαλονίκη η γραμμή θα εξυπηρετεί και άλλες πόλεις ανάμεσα(π.χ Χαλκίδα, Θήβα, Λαμία, Λάρισα, Κατερίνη) που δεν έχουν αεροπορική σύνδεση μεταξύ τους, ούτε με τις δύο μεγάλες. Πέρα από της επιβατικές υπάρχουν και οι εμπορευματικές που μπορούν να αποφέρουν και πολλά περισσότερα έσοδα. Ειδικά από τι στιγμή που θα ενωθεί το λιμάνι του Πειραιά με τα σύνορα και κατ' επέκταση με την ανατολική και κεντρική Ευρώπη(νομίζω αυτό θέλουν να κάνουν οι Κινέζοι που έχουν τώρα ένα κομμάτι από το λιμάνι). Το κακό είναι ότι είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει εδώ και τριάντα χρόνια και το παρουσιάσει ήδη.
Επόμενη στάση ΤΙ-ΘΟ-ΡΕ-Α! Επιβάτες με προορισμό την Τιθορέα παρακαλούνται να ετοιμαστούν. Τιθορέα. ΤΙ-ΘΟ-ΡΕ-Α! Η αποβίβαση θα γίνει από την δεξιά πλευρά κατά την φορά της αμαξοστοιχίας. Τιθορέα. ΤΙ-ΘΟ-ΡΕ-Α! Πατήστε το πράσινο κουμπί της πόρτας όταν ανάψει για να αναοίξετε την πόρτα. Τιθορέα. ΤΙ-ΘΟ-ΡΕ-Α!
για Θεσσαλονικη:1.το μετρο ειναι σε εξελιξη2.μελεταν για το τραμ3.η αλλαγη του σιδηροδρομικο δυκτυο ειναι σε δρασηελπιζω να δω κατι απο αυτα πρωτου πεθανω.
Με τιμή αεροπορικού εισιτηρίου στα 18 ευρω, υπάρχει άνθρωπος που θα πληρώσει το ποσό που θα ζητάει ο ΟΣΕ για το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Πάμε καλά;
Περα απ'τη μαγεια που εχει το τρενο σαν μεσο μεταφορας το τρενο κανει κι αλλες στασεις εκτος απο αθηνα και θεσσαλονικη. Επισης αν δεν εχεις αμαξι και χρειαστεις μεσα μεταφορας για να πας στα δυο αυτα αεροδρομια ενα 3ωρακι θα το φας. Και το τρενο σε πηγαινει απ'το ενα κεντρο της πολης στο αλλο.
ναι, εγω που εχω σκυλο και οι αεροπορικες δεν τον δεχονται!ευτυχως ο οσε επιτρεπει τα τετραποδα φιλαρακια μας οποτε τουλαχιστον για μας αυτα ειναι εξαιρετικα νεα!
€18 αν το κλείσεις κανα μήνα πριν. Βάλε και το μετρό στην τιμή, υπολόγισε και στη Θεσσαλονίκη που είναι το αεροδρόμιο και πού ο σταθμός του τραίνου... Οικονομικά θα συμφέρει αν μειωθεί και το κόστος αφού θα μειωθεί και η διάρκεια της διαδρομής. Στα λεωφορεία θα κάνει ζημιά
SakisS διαφωνώ και θα σου εξηγήσω το λογο. Πρωτον μπορει τα εισιτήρια να κοστιζουν ως και 40-50 ευρώ αλλα αν κλεισεις νωρις βρισκεις και με 9 και με 19. Ειναι η λογικη του αεροπλάνου. Οσο νωρίτερα, τοσο φθηνοτερα. Επιπλέον με το τρενο φευγεις και φτάνεις στο κεντρο της πολης γλιτωνοντας και χρονο (40 λεπτα για τη Θεσσαλονικη) και έξοδα (προαστιακό στην Αθήνα). Επίσης σκεψου πως μπορείς να κουβαλήσεις βαλίτσες χωρίς επιπλέον εξοδα. Τελος, μπορείς να φτασεις στο σταθμό 5 λεπτά πριν την επιβιβαση, σε αντιθεση με το αεροπλάνο. Σίγουρα είναι εξαιρετικό το γεγονός πως επεσαν τοσο οι τιμες στα αεροπορικά, αλλα και παλι καθε μέσο έχει τα θετικα του! Υ.Γ.:δεν εχω καμια σχέση με τον ΟΣΕ αλλα λογω σπουδών ταξιδευω καθε βδομαδα και προτιμώ σταθερά το τρενο!
Ναι, ασφαλώς. Στην περίπτωση του τρένου, μεταφέρεσαι από το κέντρο της μίας πόλης στην άλλη. Το κόστος του αεροπλάνου σε χρόνο δεν ειναι μόνο τα 45' της πτήσης. Συνυπολογίζοντας τη μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο, καθώς και το χρόνο του check-in και της επιβίβασης, το τρένο συμφέρει. Αν βάλεις και το κόστος της μεταφοράς στο αεροδρόμιο στην Αθήνα, βγαίνει μία η άλλη οικονομικά, αν όχι πιο φτηνά.
όλες οι αιτιάσεις σας είναι τόσο απλοϊκές που θα βάλω τα κλάματα. 1)18€ εισητήριο χτυπάς κατά κανόνα; πως το κάνεις ρε θηρίο, πέσ'το και σ' εμάς.1β)Οι τιμές των εισιτηρίων καθορίζονται από πολύ περισσότερες παραμέτρους από το "όσο πιό νωρίς". Είναι κανονικά χρηματιστήριο2)Κανείς δεν κάνει την αυτονόητη σύγκριση, κόστος μεταφοράς ανά μονάδα βάρους φορτίου. Με το τραίνο μπορείς να κουβαλήσεις οτιδήποτε.2β)Πιό σημαντικό, με το τραίνο κουβαλάς φορτία που θα χρειάζονταν 100 αεροπλάνα.Να γιατί θα έπρεπε να υπήρχε τέτοιο τραίνο από παραπρόπερσι (απ' τους ολυμπιακούς λ.χ.) Και να μη μιλήσω και για γέφυρα στο Μαλιακό...