Είναι αυτή η καλύτερη διαφήμιση των φετινών Χριστουγέννων;

Είναι αυτή η καλύτερη διαφήμιση των φετινών Χριστουγέννων; Facebook Twitter
5

Μια συγκινητική διαφήμιση κυκλοφόρησε με αφορμή τα φετινά Χριστούγεννα, η αλυσίδα καταστημάτων Sainsbury, που σε συνεργασία με την Royal British Legion, αναβίωσε τη Χριστουγεννιάτικη Ημέρα Ανακωχής για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.


Τα Χριστούγεννα του 1914, αντίπαλοι Άγγλοι και Γερμανοί στρατιώτες βγήκαν από τα χαρακώματα, έπαιξαν ποδόσφαιρο και αντάλλαξαν δώρα. Με τη βοήθεια, λοιπόν, ενός ιστορικού και της RBL, δημιουργήθηκε μία διαφήμιση 3 λεπτών και 40 δευτερολέπτων, κατά τη διάρκεια της οποίας ένας Βρετανός στρατιώτης ακούει τα γερμανικά στρατεύματα να ψάλουν το «Άγια Νύχτα» και στη συνέχεια οι άντρες από τα δύο στρατεύματα δίνουν τα χέρια και παίζουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Μετά τον αγώνα, ο Βρετανός στρατιώτης βάζει κρυφά κάτι στην τσέπη ενός Γερμανού, που αποδεικνύεται ότι είναι η σοκολάτα του ενός δολαρίου. Τα έσοδα από τις πωλήσεις της οποίας φέτος θα δοθούν στους βετεράνους του Royal British Legion.



Ο Διευθυντής Επικοινωνίας του σούπερ – μάρκετ, Mark Given, ανέφερε: «Με τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια μας θελήσαμε να προβάλουμε το πνεύμα της αλληλεγγύης μέσω μίας από τις πιο αξιοσημείωτες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας. Τα Χριστούγεννα του 1914 οι στρατιώτες κατέβασαν τα όπλα τους, μοιράστηκαν ιστορίες και στιγμές και έπαιξαν ποδόσφαιρο. Η Χριστουγεννιάτικη εκεχειρία αποτελεί μία από τις πιο συναισθηματικές στιγμές της ιστορίας και γι' αυτό δουλέψαμε σε συνεργασία με την RBL για να εξασφαλίσουμε ότι η αναβίωσή της θα γίνει με αυθεντικότητα και σεβασμό».

Ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που αντέδρασαν, καθώς θεώρησαν ότι η διαφήμιση ωραιοποιεί τον Α' Παγκόσμιο πόλεμο και δεν δείχνει κανέναν σεβασμό στα θύματα αλλά και σε όσους υπέφεραν από τις τραγικές επιπτώσεις του.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Είναι μία πραγματική ιστορία και οι στρατιώτες, καθηλωμένοι αρκετό καιρό στα χαρακώματα, ένιωσαν πως δεν είχαν να χωρίσουν τίποτα με τους "εχθρούς" τους. Το κλίμα της συναδέλφωσης το κατάλαβαν οι στρατηγοί των δύο παρατάξεων και διέταξαν αμφότεροι σφοδρό βομβαρδισμό για να μην επαναληφθεί. Οι πόλεμοι γίνονται για την προάσπιση των "μεγάλων", αλλά πολεμούν και πεθαίνουν οι "μικροί".