Αθανασίου: Σέβομαι τη φύση, δεν επιτρέπω το γάμο ομοφύλων

Αθανασίου: Σέβομαι τη φύση, δεν επιτρέπω το γάμο ομοφύλων Facebook Twitter
16

Απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιτραπεί ο γάμος ομοφύλων στη χώρα μας ο υπουργός Δικαιοσύνης, δηλώνοντας μάλιστα ότι σέβεται τη φύση και δεν το συζητά. «Δεν το διανοούμαι…το απαγορεύει και η Σύμβαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων που μιλάει για άνδρα και γυναίκα», είπε ο κ. Αθανασίου.

Όταν ο παρουσιαστής σχολιάζει ότι αλλού ο γάμος έχει επιτραπεί, ο υπουργός απαντά: «Αυτό είναι δικό τους θέμα. Εμείς είμαστε χώρα που σέβεται τις παραδόσεις και τη φύση του ανθρώπου και δεν πρόκειται να επιτραπεί τουλάχιστον με τη σημερινή κυβέρνηση και τη δική μου υπουργεία».».  

Για το σύμφωνο συμβίωσης είπε ότι η χώρα μας έχει καταδικαστεί από το ΕΔΑΔ και δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε, γιατί έχει συσταθεί επιτροπή για την αναμόρφωση διατάξεων του Οικογενειακού Δικαίου.

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

Πολιτική / Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

«Ξέρω καλά πως τα νοικοκυριά δεν νιώθουν ακόμη στην καθημερινότητα τους αυτή την καλή πορεία της οικονομίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του για τον απολογισμό της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Δυο συνσχολιαστες,ο "just a guy" και η "Πασχαλιτσα" εγραψαν δυο εξαιρετικα εμπεριστατωμενα και ενημερωτικα σχολια.Για εμενα ,τουλαχιστον ,που δεν ειχα ιδιαιτερες γνωσεις επι του θεματος.Ομως πιστευω οτι ο "πυρηνας"του θεματος δεν βρισκεται στο αν εχουν,η οχι, δικαιωμα "νομιμης συμβιωσης"οι ομοφυλοφιλοι.Προφανως και εχουν,αφου καμμια ευνομουμενη πολιτεια δεν μπορει να αρνειται σε καποιους πολιτες δικαιωματα τα οποια για αλλους ειναι αυτονοητα.Πιστευω οτι η ουσια εδραζεται στην φραση "ευνομουμενη πολιτεια".Εχουμε εστω και ενδειξεις οτι η Ελλαδα ανηκει σε αυτην την κατηγορια ; Η ,μηπως,σωρεια αποδειξεων περι του αντιθετου ;Αρκει να σκεφθει καποιος το πως "νομοθετει"η Βουλη των Ελληνων,και το πως ,απο ποιους,και για ποιους,εφαρμοζονται οι νομοι στην χωρα μας,για να καταληξει σε ασφαλες ,οσο και προφανες,συμπερασμα.Για να γινει,δυστυχως,"ευνομουμενη πολιτεια"η χωρα μας πρεπει να αλλαξουν πολλα πραγματα.Με πρωτο την ποιοτητα της "παιδειας μας",ως λαου.Τα αλλα θα ακολουθησουν.
Έχετε δίκιο. Το θέμα είναο πως η Ελλάδα ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι ευνομούμενη πολιτεία. Όχι επειδή το λέμε εμείς οι υποκειμενικοί, ούτε επειδή "ζούμε στον 21ο αιώνα". Η Ελλάδα οφείλει να είναι ευνομούμενη πολιτεία για πολλούς λόγους; Θα αναφέρω δύο.Κατ'αρχάς για να τιμήσει το παρελθόν της, το οποίο εξευτελίζουν αυτοί οι ίδιοι που το επικαλούνται και το καπηλεύονται. Κυρίως από την παράταξη του κ. Αθανασίου. Αυτοί που αρνούνται κάθε αλλαγή, κάθε πρόοδο, κάθε ανοικτή σκέψη, κάθε αμφισβήτηση. Αν η Ελλάδα ξεχώρισε στην αρχαιότητα ήταν επειδή, μόνη τότε, ήταν πρωτοποριακή, καινοτόμα, ανοικτή, άφηνε ελεύθερο τον άνθρωπο να σκεφτεί, να δημιουργήσει, να εκφραστεί. Η Ελλάδα λοιπόν το οφείλει στο παρελθόν που αυτοί οι ίδιοι οι πατριδικάπηλοι επικαλούνται, να είναι δημοκρατική, ελεύθερη, ανοικτή, πρωτοπόρα και ευνομούμενη όπως τότε, που σε αντίθεση με τους τυράννους του τότε γνωστού κόσμου, ήταν κράτος δικαίου, με νόμους που είχαν ως επίκεντρο τον άνθρωπο και τους οποίους τηρούσε. Πέραν της ηθικής υποχρέωσης όμως, η Ελλάδα έχιε και νομική υποχρέωση λόγω της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Δεν την υποχρέωσε κανείς την Ελλάδα να προσχωρήσει σε μια Ένωση κρατών με κοινές αξίες, κοινούς κανόνες και κοινούς στόχους. Μόνη της μπήκε. Και η συμμετοχή στην ΕΕ έρχεται με δικαιώματα και με υποχρεώσεις. Δε μπορεί η Ελλάδα, επειδή είναι έξυπνη, να αρπάζει τα λεφτά, τις επιδοτήσεις, τα ΕΣΠΑ κλπ αλλά όταν έχει υποχρεώσεις, π.χ. χωματερές, δίκαιο καταναλωτή ή ανθρώπινα δικαιώματα, να παρανομεί ξεδιάντροπα και με την έπαρση του ακατανόμαστου κ. Αθανασίου. Εάν δεν το γνωρίζετε, η Ελλάδα συμμετείχε στην εκπόνηση, στο πλαίσιο της ΕΕ, και φυσικά συνυπέγραψε, μόλις πέρσι, ένα κείμενο το οποίο δίνει οδηγίες στις διπλωματικές αντιπροσωπείες της ΕΕ και των κρατών μελών της σε τρίτες χώρες για το πώς να πιέζουν για την ισότιμη μεταχείριση των ομοφυλόφιλων και την προστασία των δικαιωμάτων τους στις χώρες αυτές. Θα σας παραθέσω το link στο τέλος. Το ξέρει αυτό ο κ. Υπουργός; Το θυμάται ή το ξεχνά επιλεκτικά και θυμάται ότι βρίσκεται στην ΕΕ μόνο για να αποσπάσει χρήματα για την εκλογική του περιφέρεια από τους κουτόφραγκους; Με άλλα λόγια, η ελληνική Κυβέρνηση υποτίθεται ότι συμφώνησε να υποχρεώνει τον εαυτό της να πιέζει τις τρίτες χώρες να σέβονται τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων τη στιγμή που η ίδια το αρνείται στους πολίτες της. Δυστυχώς είμαστε μια κοινωνία χωρίς παιδεία, χωρίς παιδεία διαλόγου, επικρατούν οι φωνασκούντες, οι φελοί, για να μην πω και τα σκ___, και δεν μένει χώρος για δημοκρατικό και ψύχραιμο διάλογο. Οι πολίτες που, αποκλείοντας άλλους, επιλέγουν να κυβερνηθούν από Άδωνι, Βούλτεψη, Γιακουμάτο, Ραχήλ Μακρή, Κωνσταντοπούλου, Βενιζέλο, ή διεφθαρμλενους εργατοπατέρες, τι παιδεία να υποθέσουμε ότι έχουν ώστε, έστω, να ακούσουν με νηφαλιότητα και να κρίνουν, πόσο μάλλον να διαβάσουν ή να απαιτήσουν κάτι με επιχειρήματα. Ιδού και το κείμενο που αναφέρω παραπάνω: http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_Data/docs/pressdata/EN/foraff/137584.pdfΕίναι αποκαρδιωτικό και, κατά τη γνώμη μου, λίγες ελπίδες για το μέλλον αφήνει. Δυστυχώς, από πρωτοπόροι κάποτε, εμείς είμαστε πλέον αυτοί που τρώνε βελανίδια σκαρφαλωμένοι στα δέντρα, όταν οι άλλοι προοδεύουν, εξυψώνουν το πνεύμα τους, προάγουν τις επιστήμες και προάγουν τον εαυτό τους. Να και το link που ανέφερα πιο πάνω:http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_Data/docs/pressdata/EN/foraff/137584.pdf
1. "προάγουν τις κοινωνίες τους" ήθελα να πω, πέραν των επιστημών που και κάποιοι άξιοι Έλληνες κάνουν στην πατρίδα τους2. και συγγνώμη για το προφανές μπέρδεμα των παραγράφων στο τέλος.
Λάμπρος ΚοντόςΕχεις δίκιο σε όσα αναφέρεις. Όταν ομως στο εξωτερικό κάθε μήνα και μια ακόμα χώρα δίνει πληρη δικαιώματα στους γκέι, είναι μάλλον αναποτελεσματικό να περιμενουμε κανα δυο γενιές ακόμα ωστε να πιάσει τόπο η παιδεία, όταν κι αν αυτή αρχίσει να είναι σωστή. Εκεί υπεισέρχεται και η παιδαγωγική και αναμορφωτική δύναμη ενός νόμου, που πρέπει να προωθουν οι ιθύνοντες πολιτικοί ώστε να βελτιώσουν την κοινωνία. Κάποια πράγματα δεν επιδέχονται παιρετερω αναμονής....φτάνει στα όρια της άρνησης. Για τη δική μου ζωή δεν είναι παρηγοροά ότι κάποτε και η Ελλαδα θα συμμορφωθεί....ως εκ θαύματος...
@tktkΜαλλον δεν εγινα απολυτως κατανοητος.Αυτο το οποιο πιστευω ,και υποστηριζω,ειναι οτι μια πολιτεια δεν ειναι δυνατον να γινει,και να παραμεινει,"ευνομουμενη",εαν ο λαος της δεν διαθετει την αναγκαια προς τουτο παιδεια.Ωστε να μπορει να δημιουργει τις προυποθεσεις να νομοθετουν αυτοι που πρεπει ,με γνωμονα το συμφερον του κοινωνικου συνολου και οχι "ολιγων εκλεκτων".Και αυτοι οι οποιοι εχουν την ευθυνη να εφαρμοζονται οι νομοι να το πρατττουν χωρις "επιλεκτικες εξαιρεσεις".Εαν δεν υφιστανται αυτες οι προυποθεσεις οι νομοι,ακομη και οι σωστοι νομοι,δεν τυγχανουν της αποδοχης και της υποστηριξης του συνολου των πολιτων ,και μη εφαρμοζομενοι επι της ουσιας θα ακυρουνται.Το νομικο πλαισιο μιας χωρας ειναι αποτελεσματικο και υποστηρικτικο αυτης οταν γινεται συνειδητα και μετα γνωσεως αποδεκτο απο τους πολιτες,οχι οταν εκλαμβανεται ως κατι το οποιο απλα επιβαλλεται ανωθεν και πρεπει,οποτε ειναι εφικτο,να αποφευγεται η εφαρμογη του.Ειδικα,δε, στην Ελλαδα,οπου το τελευταιο θεωρειται ακομη και "μαγκια".Κατι τετοιο μπορει να επιτευχθει μονον εαν το συνολο της κοινωνιας,η,εστω,το συντριπτικα μεγαλυτερο μερος της,διαθετει υψηλου επιπεδου παιδεια.Οπως, επι παραδειγματι,στις Σκανδιναυικες χωρες, οι οποιες αποτελουν και στον τομεα αυτο "παραδειγματα προς μιμησιν".
Λαμπρος Κοντόςτο παραδειγμα της Σκανδιναβίας που φανταζει μακρια απ την νοοτροπία της Ελλάδας δεν είναι το μόνο. Υπαρχουν πολλοι, όπως η Ισπανία και Πορτογαλία που με πολιτική βούληση εξίσωσαν όλους τους πολίτες τους. Δε χρειαζεται καν να συμφωνησει η πλειοψηφία του λαού οταν προκειται για ανθρώπινα δικαιώματα. Στην τελικη δεν θελω την αποδοχή του γείτονα μου, για να δωσει το κρατος σε μενα και στον συντροφό μου ασφαλιστικα και φορολογικά δικαιώματα. Και οταν ο νόμος γίνει δε θα μπορει καμία κοινωνια να τον αναιρεσει. Μιλαμε για πολύ πρακτικα πραγματα πλέον, όχι για κοινωνική νοοτροπία...
Από το 1999 ο Bruce Bagemihl κατέγραψε 470 είδη τα οποία συμπεριφέρονται ομοφυλοφιλικά. Ακόμα όμως και αν διαχωρίσουμε τον άνθρωπο σαν είδος από τα υπόλοιπα μελέτες έχουν δείξει ότι αν είσαι gay ή straight εξαρτάται από ένα biologically fixed trait το οποίο "διαμορφώνεται" κατά την διαδικασία σχηματισμού του εγκεφάλου. Αυτή είναι η φύση. Από την ηθική πλευρά, αν χρησιμοποιήσω την ορολογία του Αριστοτέλη "ένα πράγμα είναι καλό αν κάνει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε". Αν δηλαδή ο σπόρος γίνει δέντρο και και άνθρωπος αναπαραχθεί. Πως όμως ο άνθρωπος μπορεί να χωρέσει σε αυτή την κατηγορία; Σύμφωνα με τον McInerny "[m]an as microcosm sums up the drives and desires found in other and lesser things and he is [also]characterized by intellect and will, thanks to which he aims at his overall good, the ultimate end [happiness]."
Άρα ενώ θεωρεί αφύσικο τον "γάμο"(να υποθέσω ότι εννοει τον πολιτικό;)αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο το σύμφωνο συμβίωσης να επεκταθεί και στα ζευγάρια του ιδίου φυλου.Ας το κάνουν βρε παιδί μου και με μισή καρδία!
Η φράση " το απαγορεύει και η Σύμβαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων που μιλάει για άνδρα και γυναίκα " μόνο σε εμένα φάνηκε πρόστυχη, ήήήήή ...Παρεμπιπτόντως πρέπει να αρχίσουμε να τρολλάρουμε τον υπουργό με τέτοιες φωτογραφίες : http://edf5.files.wordpress.com/2011/06/animal_homosexual_behavior_judah_christian_school_1.jpghttp://i1-news.softpedia-static.com/images/fitted/620x348/Nature-039-s-Homosexuality.jpg
ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ.ΑΡΘΡΟ 16 της Οικουμενικής Διακήρυξης των δικαιωμάτων του αθρώπου του 19481. Από τη στιγμή που θα φθάσουν σε ηλικία γάμου, ο άνδρας και η γυναίκα, χωρίς κανένα περιορισμό εξαιτίας της φυλής, της εθνικότητας ή της θρησκείας, έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται και να ιδρύουν οικογένεια. Και οι δύο έχουν ίσα δικαιώματα ως προς τον γάμο, κατά τη διάρκεια του γάμου και κατά τη διάλυσή του.2. Γάμος δεν μπορεί να συναφθεί παρά μόνο με ελεύθερη και πλήρη συναίνεση των μελλονύμφων.3. Η οικογένεια είναι το φυσικό και το βασικό στοιχείο της κοινωνίας και έχει το δικαίωμα προστασίας από την κοινωνία και το κράτος.Λέει πουθενά ότι οι άνδρες και οι γυναίκες θα πρέπει υποχρεωτικά να παντρεύονται μεταξύ τους; Εγώ αυτό που συναγάγω είναι ότι απλώς εξασφαλίζει το δικαίωμα στο γάμο και στη δημιουργία οικογένειας και στα δύο φύλα. Ανόητο και επικίνδυνο να θεωρεί ο υπουργός Δικαιοσύνης ότι η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αποκλείει ομάδες ατόμων από τα θεμελιώδη δικαιώματά τους.
Γιατί δεν τα γράφετε όλα;Ο κατεξοχήν αρμόδιος για την ισότητα σε αυτήν την ΚΟΣΜΙΚΗ, ας το θυμόμαστε, χώρα είπε επίσης ότι «Πρέπει να το δούμε από θρησκευτική άποψη, από πολιτική, από κοινωνική» και ότι «θα πρέπει να εξεταστούν σε βάθος οι συνέπειες από το σύμφωνο συμβίωσης".Δεν θα αναλύσω ένα προς ένα τα επιχειρήματα αυτού του θρησκόληπτου (μην ξεχνάμε ότι κράταγε στο γραφείο του και κλώσαγε τις 32 δικογραφίες εναντίον της Χ.Α. και μόνο μετά τη λαϊκή κατακραυγή με τη δολοφονία Φύσσα τις έστειλε στον Εισαγγελέα), θα σταθώ μόνο σε δύο σημεία:Ο κ. Υπουργός της δικαιοσύνης πρέπει να ανοίξει το Σύνταγμα και να θυμηθεί ότι η Ελλάδα είναι κοσμικό κράτος και και όχι θεοκρατία (στα χαρτιά τουλάχιστον, στο εσωτερικό της δίκαιο και τις διεθνείς της υποχρεώσεις). Επίσης, καλό είναι να θυμηθεί ότι τον βάλαμε εκεί για να νομοθετεί για όλους τους πολίτες και όχι μόνο για όσους εκείνος συμπαθεί ή εγκρίνει. Επίσης, να θυμίσουμε στον κ. Υπουργό στην Ελλάδα ζουν και άνθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει τι γράφουν κάποια κιτάπια που έγραψαν βοσκοί πριν 2000 χρόνια και δεν ρυθμίζουν τις ζωές τους βάσει αυτών. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στην Ελλάδα υπάρχει κι ένας θεσμός που ονομάζεται πολιτικός γάμος και η ίδια η ελληνική πολιτεία, στην οποία ο κ. Υπουργός κατέχει αξίωμα, θέσπισε για να αποσυνδέσει το θρησκευτικό στοιχείο από τον γάμο. Διότι στα κοσμικά κράτη, ο γάμος, ο πολιτικός γάμος, είναι μία δέσμευση μεταξύ δύο ανθρώπων και μία νομική πράξη μεταξύ της πολιτείας και των δύο αυτών ανθρώπων, που προσφέρει δικαιώματα και παράγει υποχρεώσεις, εκατέρωθεν. Δεν έχει καμία σχέση με περιστέρια, άγια πνεύματα, μυστήρια, δυνατότητα ή μη αναπαραγωγής, γενειοφόρους, λιβάνια και μουρμουρητά προς τον ουρανό. Αυτά θα πρέπει να τα θυμηθεί αυτός που εκ του αξιώματός του οφείλει να τα θυμάται. Το δεύτερο σημείο στο οποίο θα ήθελα σταθώ είναι «οι συνέπειες από την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης» στα ομόφυλα ζευγάρια, τις οποίες ο κ. Υπουργός θέλει να εξετάσει συστήνοντας –για μία ακόμη φορά- μία επιτροπή (αν δεν κάνω λάθος, αυτή η επιτροπή συστήνεται συνεχώς από το 2007 και ακόμα δεν έχει συσταθεί). Δε νομίζω πως χρειάζεται αυτή η Επιτροπή (στην οποία θα του πρότεινα να διορίσει ως μέλη τα μέλη του ΕΣΡ που αποφαίνονται ήδη για θέματα ηθικής στη χώρα μας. Κάτι σαν το Θεοκρατικό Συμβούλιο του Ιράν. Πού να ψάχνει για άλλα...). Η Επιτροπή λοιπόν αυτή δεν χρειάζεται. Άλλοι θέσπισαν τον γάμο πριν από εμάς. Δεν έχει παρά να κοιτάξει ο κ. Υπουργός τι γίνεται στη Σουηδία, τη Νορβηγία, το Βέλγιο, την Ολλανδία κλπ, χώρες οι οποίες έδωσαν τα ίδια δικαιώματα στα ομόφυλα ζευγάρια και στις οποίες επήλθε η Δευτέρα Παρουσία, οι κοινωνίες διαλύθηκαν, τα παιδιά άρχισαν να βγαίνουν όλα ομοφυλόφιλα, η ζωή έγινε φρικτή και αφόρητη τόσο για τα ομόφυλα όσο και για τα ετερόφυλα ζευγάρια, οι κάτοικοι τρέχουν να μεταναστεύσουν, αποτελούν παρίες της διεθνούς κοινότητας, είναι ουραγοί σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ωχριούν μπροστά στην ένδοξη Ελλάδα μας, που με δόξα και τιμή προοδεύει κραδαίνοντας τα λάβαρα της Αγίας Λαύρας και αποτελεί πρότυπο της διεθνούς κοινότητας σε όλους τους τομείς, καθοδηγούμενη από τα σοφά λόγια του Χριστόδουλου, του Άνθιμου, του Καλαβρύτων και του Πρωθυπουργού της, που σε κάθε δεύτερη φράση κοτσάρει το «με τη βοήθεια του Θεού».