Ο χειρότερος τρόπος για να κερδίσεις εισιτήρια για συναυλία μόλις αποκαλύφθηκε

Ο χειρότερος τρόπος για να κερδίσεις εισιτήρια για συναυλία μόλις αποκαλύφθηκε Facebook Twitter
6
Ο χειρότερος τρόπος για να κερδίσεις εισιτήρια για συναυλία μόλις αποκαλύφθηκε Facebook Twitter

Πριν από τρεις μέρες ο ραδιοφωνικός σταθμός "Top 40" της Χιλής ανέβασε στο Twitter την φωτογραφία μιας κοπέλας η οποία φαινόταν να γλείφει τα οπίσθια του dj και ραδιοφωνικού παραγωγού DJ Paul Hip στο στούντιο. Με αυτήν την φωτογραφία ανακοίνωνε την νικήτρια του διαγωνισμού για τα δύο εισιτήρια του μουσικού φεστιβάλ Mysteryland. Παράλληλα όμως προκάλεσε κύμα οργής και κριτικής στα social media. Οι αναφορές για την φωτογραφία ήταν πάρα πολλές και υπήρξε μαζική συμμετοχή σε αίτημα που καλούσε τον ραδιοφωνικό σταθμό να αφαιρέσει την φωτογραφία. Ωστόσο κάποιοι πρόλαβαν να την"κατεβάσουν" και η εικόνα της κοπέλας άρχισε να κάνει το γύρο του διαδικτύου με τα σχόλια να μην είναι όπως αναμενόταν κολακευτικά.

Τελικά η φωτογραφία αφαιρέθηκε και μέσα σε λίγες ώρες και ο ραδιοφωνικός σταθμός επέστρεψε με μια επιστολή - συγνώμης στην οποία ανέφερε πως η κοπέλα πρότεινε μόνη της την δοκιμασία και δεν υποχρεώθηκε να το κάνει προκειμένου να διεκδικήσει τα εισιτήρια. "Ζητάμε συγνώμη που δεχτήκαμε την πρόταση και που ενδεχομένως προσβάλαμε το κοινό μας. Θα θέλαμε την κατανόησή σας..." ανέφερε η ανακοίνωση. Ωστόσο η φωτογραφία έγινε viral και εξακολουθεί να κάνει το γύρο του διαδικτύου. Μια εκ των εκπροσώπων του σταθμού έσπευσε να συμπληρώσει πως μπορεί η εικόνα να φαίνεται πως δείχνει ότι ο παραγωγός απολαμβάνει στοματική ευχαρίστηση από την κοπέλα, αλλά η αλήθεια είναι πως η διαγωνιζόμενη απλά έγλειψε κρέμα σαντιγί από τα οπίσθιά του, κάτι που δεν μπορεί να γίνει ευδιάκριτο από την λήψη.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
Το γεγονός ότι σοκάρεστε μερικοί/-ές είναι αστείο. Το να κάνεις κάτι τέτοιο για ενα εισιτήριο είναι η πιο light εκδοχή, όταν είναι γνωστό τι γίνεται ανελλιπώς σε κάθε επαγγελματικό κύκλο και όχι μόνο.