Στην κορυφή του κόσμου ο ελληνόκτητος στόλος

Στην κορυφή του κόσμου ο ελληνόκτητος στόλος Facebook Twitter
7

Στην κορυφή του κόσμου βρέθηκε και πάλι ο ελληνόκτητος στόλος που ήταν και αυτή τη χρονιά ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα της κατηγορίας gross tonnage ή dead weight tones, Παρότι σε αριθμό πλοίων είναι κάτω από Κίνα και Ιαπωνία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου ο ελληνικής ιδιοκτησίας σ΄τολος φτάνει στα 4.894 πλοία και οι Έλληνες εφοπλιστές είναι πρώτοι στα δεξαμενόπλοια (1.217), δεύτεροι στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (1.878) και δεύτεροι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με το Lloyd's List ο πρώτος Έλληνας εφοπλιστής και 4ος στον κόσμο είναι

ο Γιάννης Αγγελικούσης που κατέχει 97 πλοία συνολικής χωρητικότητας 19,5 εκατ. τόνων.

Στους 100 ισχυρότερους εφοπλιστές του κόσμου είναι ακόμη 13 Έλληνε ςκαι συγκεκριμένα οι Πέτρος Παππάς (11ος), η Αγγελική Φράγκου (15η), 16ος ο Γιώργος Οικονόμου, 21ος ο Πήτερ Λιβανός, 25ος ο Γιώργος Προκοπίου, 48ος ο Θεόδωρος Βενιάμης, 50ος ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, 54ος ο Νικόλαος Τσάκος, 67ος ο Ευάγγελος Μαρινάκης, 81ος ο Συμεών Παληός, 83ος ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, 86ος ο Γιάννης Πλατσιδάκης και 97ος ο Δημήτρης Μελισσανίδης.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε απόγνωση ιδιοκτήτες: Τι θα γίνει με τα χρήματα μας; Εχει διαταραχθεί η ψυχική υγεία μας

Ελλάδα / Δεν είναι μόνο το κτίριο στον Άλιμο: 200 προσφυγές στο ΣτΕ για ακύρωση αδειών με τον νέο Οικοδομικό Κανονισμό

Ιδιοκτήτες και αγοραστές νεόδμητων ακινήτων σε απόγνωση - Τι καταγγέλλουν στο ypen.diavoulefsi εγκλωβισμένοι ιδιοκτήτες, κατασκευαστές, μηχανικοί και αγοραστές μετά την ακύρωση των μπόνους του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού από το ΣτΕ
LIFO NEWSROOM
Skroutz: Πάει στα δικαστήρια Facebook και Instagram

Ελλάδα / Η Skroutz πάει στα δικαστήρια Facebook και Instagram - «Προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις»

Όπως υποστηρίζει, εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για να προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις
LIFO NEWSROOM
Παύλος και Νικόλαος κατέθεσαν αίτηση για ελληνική ιθαγένεια - Ζητούν το επώνυμο «Ντε Γκρες»

Ελλάδα / Παύλος και Νικόλαος κατέθεσαν αίτηση για ελληνική ιθαγένεια - Ζητούν το επώνυμο «Ντε Γκρες»

Δέκα μέλη της πρώην βασιλικής οικογένειας κατέθεσαν αίτηση - Σύμφωνα με τη νομοθεσία πρέπει να δηλώσουν σεβασμό στο Σύνταγμα και στο πολίτευμα της χώρας και να αποδεχθούν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος το 1974
LIFO NEWSROOM
Μαρτυρία γιατρού στη LiFO: Γιατί ζήτησα διαγραφή μετά από έξι χρόνια αναμονής στη λίστα ειδικότητας

Ελλάδα / Μαρτυρία γιατρού στη LiFO: Γιατί ζήτησα διαγραφή μετά από έξι χρόνια αναμονής στη λίστα ειδικότητας

Μια 30χρονη γιατρός που υποχρεώθηκε σε φυγή στο εξωτερικό περιγράφει πού πάσχει το σύστημα και εξηγεί τι συμβαίνει με τους απόφοιτους Ιατρικής στη χώρα μας - Διαβάστε την αποκαλυπτική επιστολή της
LIFO NEWSROOM
Δεν φαινόταν επικίνδυνος, λέει ο ψυχίατρος που εξέτασε τον οδηγό πριν σκοτώσει την 36χρονη στην Κρήτη

Ελλάδα / Δεν φαινόταν επικίνδυνος, λέει ο ψυχίατρος που εξέτασε τον οδηγό πριν σκοτώσει την 36χρονη στην Κρήτη

Ο δράστης είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο μετά από καταγγελία της συντρόφου του, η οποία τον θεώρησε επικίνδυνο. Ωστόσο, οι γιατροί έκριναν ότι δεν έχρηζε νοσηλείας και του χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή, την οποία δεν δέχτηκε
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Εφοπλιστής δεν είμαι, το θέμα όμως των εφοπλιστών είναι από τα πλέον σπεκουλαδόρικα και λαϊκίστικα τα οποία απασχολούν την ελληνική κοινωνία, και είναι ένα θέμα το οποίο ''πουλάει'' ώστε να κάνουμε φθηνή λαϊκή κατανάλωση. Όσοι κινούνται πέριξ του χώρου της ναυτιλίας αντιλαμβάνονται τι εννοώ, και με το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο θα μπορούσαν να συνεισφέρουν πολλαπλάσια στην εθνική οικονομία από όσα πράττουν σήμερα. Και κάτι ακόμη: όλοι γκρινιάζουν για την έλλειψη επενδύσεων και εργασιών. Αλλά όταν μιλάμε για προσέλκυση του εφοπλιστικού κεφαλαίου, κάποιοι κάνουν λες και συνομιλούμε με το σατανά τον ίδιο και δεν τον χρειαζόμαστε. Δηλαδή οι άλλες επενδύσεις τις οποίες (ματαίως) περιμένουμε να έρθουν θα είναι από ''καλύτερους'' ανθρώπους και άρα θα είναι και ευπρόσδεκτες;
Προς ενημέρωσή σας, ανεξαρτήτως σημαίας τα τελευταία 3 χρόνια ο κάθε πλοιοκτήτης με έδρα την Ελλάδα πληρώνει φόρο για τους κόρους ολικής χωρητικότητας του στόλου του. Φορολογία πάνω στη φορολογία μια και αυτόν το συγκεκριμένο φόρο κανονικά τον πληρώνει μόνο στη χώρα νηολόγησης. Είναι το πιο εύκολο πράγμα να μετακομίσει μια ναυτιλιακή στο εξωτερικό, ας τους αναγνωρίσουμε ότι δεν κάνουν το βήμα αυτό ελαφρά τη καρδία. Εύκολα μιλάμε για φορολογία, αν φορολογηθούν βαριά όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις στην Ελλάδα (ανεξαρτήτως κλάδου) να δω τι θα μας μείνει στο τέλος. Ας φορολογήσουν το lifestyle, πισίνες, αυτοκίνητα, σπίτια, έξοδα ύψους χιλιάδων ευρώ και αφήστε τις επιχειρήσεις που από αυτές τρώει μαζί με ένα αφεντικό και πάρα πολύ κόσμος.