Τατσόπουλος: "Κοιμήθηκα ομοφυλόφιλος και ξύπνησα ομοφοβικός"

Τατσόπουλος: "Κοιμήθηκα ομοφυλόφιλος και ξύπνησα ομοφοβικός" Facebook Twitter
Από την πιο προσφατη τηλεοπτική του εμφάνιση, στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου
19


Δημοσιεύτηκε πριν λίγες ώρες στη σελίδα του στο facebook:


Δεν ξέρω αν αισθάνεσαι σαν ήρωας του Κάφκα, που κοιμήθηκε άνθρωπος και ξύπνησε κατσαρίδα, αλλά σίγουρα είναι εξαιρετικά δυσάρεστο να κοιμάσαι "ομοφυλόφιλος" για τους Χρυσαυγίτες και να ξυπνάς "ομοφοβικός" για τους συντρόφους σου. Απευθύνομαι κυρίως σ' εκείνους -στο left.gr, στην "Αυγή" και όπου αλλού- που χωρίς να μπουν καν στον κόπο να ρίξουν μια ματιά στη συνέντευξή μου, άρχισαν να με στηλιτεύουν για σεξισμό και ομοφοβία, δύο ιδιότητες τόσο ξένες προς την ιδιοσυγκρασία μου όσο η πολιτική ορθότητα και η σοβαροφάνεια. Διευκρινίζω λοιπόν για τελευταία φορά -επειδή, συμφωνώ απολύτως, πρέπει και να ασχοληθούμε με απείρως σοβαρότερα πράγματα: στην επίμαχη φράση που απομονώθηκε από τη συνέντευξή μου στο CRASH, για εμφανέστατα προβοκατόρικους εμπορικούς λόγους, ΧΛΕΥΑΖΩ τα σεξιστικά πρότυπα της "Χρυσής Αυγής" κι επ'ουδενί ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΙ με αυτά. Οποιος διαβάσει τη συνέντευξη και είναι στοιχειωδώς καλοπροαίρετος, το αντιλαμβάνεται αμέσως.
Ας μου επιτραπεί επίσης να προσθέσω ότι για ένα άτομο που έχει δεχτεί ανελέητο ηλεκτρονικό πόλεμο από τη "Χρυσή Αυγή" επί διετία, με απειλές θανάτου και -κυρίως- σεξιστικές λοιδορίες, είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άδικο να κατηγορείται ως ΟΜΟΪΔΕΑΤΗΣ με τους εχθρούς του. Ελεος. Η μνήμη των ανθρώπων -θέλω να πιστεύω εν τη αφελεία μου- διαρκεί περισσότερο από λίγα εικοσιτετράωρα και, αν ακόμη χρειαστεί περιστασιακά κάποια βοήθεια, υπάρχουν αναρίθμητα άρθρα και βιβλία για να υπενθυμίσουν σε όσους πάσχουν από επιλεκτική αμνησία ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ο άνθρωπος που τόσο εύκολα αποφασίζουν να ρίξουν στα σκυλιά.

Ελλάδα
19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντώνης Λυμπέρης: Το αντίο της Έλενας Μακρή στον σύζυγό της - «Το Α και το Ω της ύπαρξης μου»

Ελλάδα / Αντώνης Λυμπέρης: Το αντίο της Έλενας Μακρή στον σύζυγό της - «Το Α και το Ω της ύπαρξης μου»

«Ζήσαμε δυο κινηματογραφικές ζωές σε μια πολλές φορές με τεράστιες επιτυχίες , προσφορά δημιουργία ύψιστες χαρές , βαθιές λύπες αποτυχίες , ξεριζωμούς κυριολεκτικούς και μεταφορικούς»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

11 σχόλια
Η κορωνίδα της μικροείδησης. Η σεξουαλικότητα του Τατσόπουλου.Που δεν κάνει τίποτε άλλο από το να ασχολείται με τη σεξουαλικότητα όλων των ιστορικών προσωπικοτήτων, σα να είναι τίποτα αξιοπερίγραπτο. Αν ο Τατσόπουλος μένει ενεός μπροστά στην ομοφυλοφιλία του Μπαϋρον ή τα φετίχ του Κολοκοτρώνη σε σημείο που να τα αναφέρει ξανά και ξανά, τότε είναι βλάξ.
Το μόνο που θέλω να επισημάνω είναι ο ανελέητος ηλεκτρονικός πόλεμος απειλών κατά της ζωής του, που έχει δεχτεί. Μπορεί όντως ο άνθρωπος να ξέφυγε λίγο. Ας μην υποκρινόμαστε όλοι ότι δήθεν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ομοφοβικός. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το μόνο μεγάλο κόμμα που έχει θέσεις ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ και κοντά στα Ευρωπαϊκά τεκταινόμενα. Κοιτάξτε το χάρτη.http://www.ilga-europe.org/home/publications/reports_and_other_materials/rainbow_europe_map_and_index_may_2012Πέστε μου ποιοί είναι εντελώς ΑΛΛΟΥ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ, ποιοί ομιλούν περί κιναίδων την ώρα που γυρεύουν δανεικά από ανοικτά ομοφυλόφιλους υπουργούς (Εξωτερ. Γερμανίας, Οικονομικών Ολλανδίας) και Πρωθυπουργούς (Βέλγιο) στην Ευρωζώνη, παντεμένους με άντρες. Θα μου πεις, δε με νοιάζει τί κάνουν στο κρεβάτι τους. Μέγα ψέμα. Εδώ στην Ελλάδα αυτό είναι Μέγα Ζήτημα. Όταν όντως δε σε νοιάζει, τότε έχεις αυτά που ισχύουν στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, αναδεικνύεις ανοικτά gay άτομα σε θέσεις ευθύνης και με σοβαρότητα και κανένα πρόβλημα. Όχι ότι εκείνοι απασχολούν την κοινη γνώμη με τη σεξουαλικότητά τους.Ο λούμπεν φασισμός των μεταμεσονυκτίων εκπομπών και των βορθομπλόγκ πέρασε σιγά-σιγά και στην πραγματική ζωή. Η δραστηριότητα αυτή, οι απειλές κατά καταστηματαρχών, το σπάσιμο του μαγαζιού μιας γυναίκας στον Αγ. Παντελεήμωνα επειδή η επιλογή της να συζεί με Αιγύπτιο δεν τυγχάνει της εγκρίσεως των φασιστών, είναι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Ποιες είναι αυτές οι "στοιχειωδώς σύγχρονες" θέσεις που έχει ο Σύριζα; Μήπως θέλεις να ψάξεις στο πρόγραμμά του και να μας πεις πού ακριβώς αναφέρει κάτι συγκεκριμένο;http://www.syriza.gr/theseisΆλλο πράγμα οι ευσεβείς πόθοι και άλλο η πραγματικότητα.
Συγγνώμη, αλλά το άλλοθι του "ανελέητου ηλεκτρονικού πολέμου" δε μπορεί να λειτουργεί ως συγχωροχάρτι.Τα κόμματα δεν τα κάνουν μόνο οι μεγαλόστομες υποσχέσεις, τα κάνουν κυρίως οι άνθρωποί τους και οι καθημερινές τους πράξεις. Ειδικά τα μέλη ενός αριστερού και προοδευτικού κόμματος όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, που υποτίθεται ότι είναι φορείς μιας ιδιαίτερης ευαισθησίας σχετικά με κοινωνικοπολιτικά ζητήματα που για άλλους κομματικούς σχηματισμούς νοούνται ωσάν να μην υπάρχουν, πρέπει να είναι ιδιαίτερα συνεπείς με την ιδεολογία τους.Σαφώς κανείς δεν κατέχει το αλάθητο, αλλά είναι υποχρέωσή τους να στέκονται κριτικά απέναντι στις υποψίες μικροαστικής ηθικής που, καλώς ή κακώς, ενυπάρχουν στον τρόπο σκέψης τους. Ο Τατσόπουλος όχι μόνο εκστόμισε μια σεξιστική μπαρούφα, προσβάλλοντας μια ολόκληρη κοινωνική κατηγορία, αλλά, δείχνοντας ότι η αυτοκριτική δεν είναι το φόρτε του, ζήτησε και τα ρέστα από πάνω.Αντίστοιχη αλαζονεία έχω προσωπικά εντοπίσει σε πολλά άτομα που γνωρίζω και ανήκουν ή ταυτίζονται με το συγκεκριμένο κόμμα. Στις διακηρύξεις τους φαίνονται ανοιχτόμυαλοι, πρωτοπόροι, οραματιστές αλλά στην προσωπική επαφή καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν πολύ στενά όρια στο τι αναγνωρίζουν ως ηθικά "κανονικό" και "μη φυσιολογικό"και δυστυχώς (ακόμη χαιρότερο, χρησιμοποιούν και τους όρους "φυσιολογικός"/"μη φυσιολογικός", ωσάν οι θεωρίες που έχουν διαβάσει να μην τους έχουν αγγίξει ουσιαστικά, ασχέτως αν τις έχουν χρησιμοποιήσει προς διαμόρφωση ενός διανοουμενέ "ίματζ". Αυτό βέβαια είναι προσωπική εμπειρική παρατήρηση, παρ' όλα αυτά με αρκεί για να με κάνει ιδιαίτερα καχύποπτο για όλους αυτούς τους "πασιονάριους". Το δικαίωμα να είναι κανείς μα*κας (με τη μεταφορική και όχι την κυριολεκτική έννοια, πάντα) δεν εντάσσεται σε αυτά που πρέπει να διεκδικεί ένας πραγματικός αριστερός. Τουναντίον.
Όσο πιο οξύθυμος και αλλοπρόσαλλος, τόσο περισσότερη τηλεοπτική δημοσιότητα που μεταφράζεται σε περισσότερες ψήφους. Απλά είναι τα πράγματα και δεν χρειάζεται να τα υπερ-αναλύουμε. Η Κανέλλη ήταν η πρώτη διδάξασα στη συγκεκριμένη μορφή τηλεοπτικού βαριετέ χρόνια πριν.Πάντως, αν και έξω από το χορό, ο συγκεκριμένος δεν παραλείπει να εκφράζει και ...άποψη σχετικά με το τι θα "πρέπει" να θέλουν και να ζητάνε οι έλληνες ομοφυλόφιλοι:"Αυτό τον ρόλο επιζητούν- ακόμη και σήμερα- οι ομοφυλόφιλοι ή μια σημαντική μερίδα τους, εν πάση περιπτώσει; Μικροαστοί στη θέση των μικροαστών; Ρεπλίκες νοικοκυραίων, όπως στο- προφητικό άραγε;- Straight story του Βλαδίμηρου Κυριακίδη (και χωρίς το χιούμορ του);"http://gaynewsingreek.blogspot.gr/2008/11/blog-post_02.html
"Οι ομοφυλόφιλοι όμως πρέπει σαφώς να είναι κάτι σαν κοπάδι ή σαν αγέλη, αν πιστέψουμε τον σύγχρονό μας συγγραφέα Πέτρο Τατσόπουλο. «Τι ακριβώς επιθυμούν οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι; Την ενσωμάτωσή τους στο σύγχρονο μικροαστικό κάδρο (…) ή τη ρήξη τους με τη συμβατική ηθική;», αναρωτιέται σε βιβλιοκριτική του στα «Νέα». Και επαναλαμβάνει τα ίδια και σε άλλο σημείο του κειμένου του. Το ότι διαφέρουν και οι ομοφυλόφιλοι μεταξύ τους, όπως διαφέρουν όλοι οι άνθρωποι, μοιάζει αδιανόητο για τον Τατσόπουλο. Ούτε ο γκεοφάγος Πειραιώς Σεραφείμ να ήταν, που τους θεωρεί απλούστατα ως ασθενούντα πρόσωπα"http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_02/11/2008_290161
Η συνήθης τακτική των πολιτικών είναι, όταν κάνουν μία ατυχή δήλωση, να τα φορτώνουν στον τύπο με επανορθωτικές δηλώσεις όπως ''δεν αποδόθηκε επακριβώς αυτό που είπα'', ''διαστρέβλωσαν την δήλωσή μου'', ''απομόνωσαν μία φράση μου και αλλοιώθηκε το νόημα'' κλπ κλπ. Αν δεν πιάσει αυτό το κόλπο, το βουλώνουν ώσπου το θέμα να ξεχαστεί. Όλοι εφάρμοσαν και εφαρμόζουν αυτή τη μέθοδο πλην του Πάγκαλου, ο οποίος με εμμονή ημιόνου ογκάνιζε ''μαζί τα φάγαμε'' μέχρι που έγραψε και βιβλίο... Οπότε κ Τατσόπουλε άστο να πάει στο διάολο! Στον καυγά σου με έναν καραγκιόζη της ''Δράσης'' ήμουν μαζί σου, στον καυγά με την Χρυσή Αυγή δύο φορές μαζί σου, αλλά τώρα κάθεσαι και απαντάς και αναλύεις και εσύ ο ίδιος συντηρείς ένα θέμα που δεν αξίζει να επιβιώσει. Κι εσείς οι άλλοι ρε παιδιά, ούτε ομοφοβικός ούτε τίποτα, μία σαχλαμάρα ήταν και πάει, πέρασε. Ελπίζω να μην υπάρξει συνέχεια διότι όπως λέει και ένας φίλος που σχολιάζει παραπάνω ο μύλος της Χ.Α. τσουλάει μια χαρά με το νερό που κουβαλάνε ... άλλοι.
Πάντως μόνο ένας ομοφοβικός θα αντιμετώπιζε τη φράση "είσαι αδερφή" ως βρισιά. Πόσο μάλλον ο Τατσόπουλος, που ανταπάντησε με μια χοντροχοντράδα αντίστοιχη της ακραίας και συντηρητικής λογικής των σεξιστών αντιπάλων του. Ένας πραγματικά προοδευτικός άνθρωπος θα έπρεπε να καταγγέλλει την προσπάθεια περιθωριοποίησης και δαιμονοποίησης μιας κοινωνικής ομάδας και όχι να ανταπαντά στις ηλίθιες προκλήσεις, παραδεχόμενος εμμέσως πλην σαφώς ότι είναι όντως "κακό" να ανήκει κανείς σε αυτήν την ομάδα. Τα υπόλοιπα είναι σαχλαμάρες. Θα ήταν πολύ αξιοπρεπέστερο να παραδεχόταν ότι είπε μια βλακεία παρά να εξακολουθεί να τη στηρίζει.
Αυτό που κάνει γελοία τη δήλωσή σου αγαπητέ Πέτρο δεν είναι το αν είσαι ομοφοβικός ή όχι. Είναι οτι δεν μας ενδιαφέρει το τί κάνεις στο κρεβάτι σου. Είναι δικό σου θέμα. Είτε καμαρώνεις είτε όχι για τις αλτικές σου επιδόσεις, το να κάνεις μια τέτοια δήλωση δεν είναι προκλητικό, είναι απλά κίτς. Και δεν μας ενδιαφέρει αν πηδάς Αθήνα ή επαρχία.Ά, και κάτι άλλο: Η Χρυσή Αυγή δεν αντιμετωπίζεται με εξυπνάδες δεκαπεντάχρονου.
Αντί να ζητήσει συγγνώμη, έχει το θράσος να κάνει κι αστειάκια ο "εθνικός σταρ" της Αριστεράς!Εάν δεν είναι ΟΜΟΦΟΒΙΚΟ το: «Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και η Χ.Α. με λέει αδελφή»τότε τι είναι ομοφοβικό;Τόσο λάθος ερμηνεία δίνει στη λέξη;Να υποθέσουμε τότε ότι και το ρήμα "πηδάω" χρησιμοποιήθηκε από λάθος στην ενεργητική φωνή και ότι με τη "μισή Αθήνα" μπορεί κανείς να φανταστεί ό,τι θέλει (εκτός, βέβαια, από τις συζύγους με τις οποίες ποζάρει στις φωτογραφίες για να αποδείξει ότι δεν είναι αδελφή);
Tην τωρινη απαντηση του επρεπε να δωσει πριν. Και την προηγουμενη δεν επρεπε να τη δωσει καθολου, το πολυ να την πει σαν σαρκασμο στους φιλους του. Παντως φτανει. Αρκετα ασχοληθηκαμε.
Καλά, έχεις πολλή πλάκα Ευφρόσυνε απ’ τη μία κόπτεσαι για τον macho-ανδρισμό/καφριλογαμικουλίαση και την ΟΜΟΦΟΒΙΑ του Τάτσο ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ (http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/33879) βαφτίζεις τα άτομα που τολμούν και αντιδρούν σε δηλώσεις τύπου: «μερικές γυναίκες θέλουν να βιάζονται» ως θεούσες και άφυλες φεμινίστριες που θέλουν να ποδοπατήσουν το ανδρικό γένος (!!!?).Έχεις πολλή πλάκα, ειλικρινά, για να μη πω τίποτε περισσότερο και χαλάσουμε τις très très gay καρδιές μας (και το επίπεδό μου δλδ).
δεν μπορω να καταλαβω γτ η σεξουαλικοτητα του καθενος πρεπει να συζητηθει τοσο πολυ απο τη στιγμη που θελουμε να ειμαστε σε μια κοινωνια που σεβεται τον ανθρωπο αν οχι ,δυστυχως πια, το συνανθρωπο. Και γιατι πρεπει να με ενδιαφερει εμενα σαν πολιτης να μαθω με ποσους ή ποσες εχει κοιμηθει ο εν λογω κυριος και καθε κυριος που η δουλεια του καλως ή κακως, με επιλογη του, ειναι να συμμετεχει στις αποφασεις για τα κοινα, και σε περιπτωση που θελει να δηλωσει τη σεξουαλικη του ταυτοτητα γιατι πρεπει να το κανει μεσα απο τα ΜΜΕ και οχι στους φιλους του και στη παρεα του; και τελος, ακομα και αν η Χ.Α. κατηγορει τον καθενα γιατι πρεπει ενα κομμα σα το ΣΥΡΙΖΑ να ασχοληθει τοσο πολυ;
Φιλε, η σεξουαλικοτητα ΠΡΕΠΕΙ να συζητηθει, οταν αυτος ειναι ο παραγοντας που κανει καποιους πολιτες β κατηγοριας ή τους εκθετει σε πραγματικο κινδυνο. Επισης οταν λεμε διαφορετικη σεξουαλικοτητα δεν εννοουμε 15 λεπτα σεξ σε ενα κρεβατι, εννοουμε ολο το φασμα της ζωης μιας μεριδας πολιτων.Οι ομοφυλοφιλοι πολιτες στην ελλαδα εχουν ολα τα δικαιωματα οταν (προσεξε) ζουν ως ετεροφυλοφιλοι. Αυτο δε βοηθαει (οπως μας εχει δειξει η υπολοιπη ευρωπη).Βαλε στη θεση του γκέι εναν μαυρο και πες: γιατι πρεπει να δηλωνει τα προβληματα του (ως μαυρος) στα ΜΜΕ και οχι στην παρεα του? Γιατι πρεπει να "διατυμπανιζει" το οτι ειναι μαυρος? Γιατι οι μαυροι κανουν διαδηλωσεις για το χρωμα τους, οι λευκοι δεν κανουν!Αυτα βεβαια ειναι γενικοτερα , και δεν μενουν στην περιπτωση Τατσοπουλου...
Και όμως δεν είναι εξήγηση περί της σεξουαλικότητάς του, αλλά εξήγηση περί της φράσης που έγινε ζήτημα. Μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί κανείς με τον τρόπο που αντιμετωπίζει το ζήτημα Χ.Α., αλλά τουλάχιστον εδώ εξηγεί πως δεν υιοθετεί την ομοφοβία, αλλά αντίθετα προσπαθεί να τη χλευάσει. Μπορεί πράγματι να το κάνει ανεπιτυχώς, αλλά ας του αναγνωρίσουμε τουλάχιστον την πρόθεση για το αντίθετο....