Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
9

Οι γυναίκες του δεν είναι τα εξώφυλλα των περιοδικών σύμφωνα με τα όσα λέει μια από τις πρωταγωνίστριες του νέου τηλεοπτικού σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.

Το "γυναικείο" σποτ της παράταξης του Αλέξη Τσίπρα έχει διάρκεια μόλις 30 δευτερόλεπτα, αλλά θέτει σε πρώτο πλάνο όλους του προβληματισμούς των γυναικών που κοιτώντας την κάμερα εξηγούν γιατί θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένοπλες Δυνάμεις: Στόχος οι 150.000 ενεργοί έφεδροι μέχρι το 2030

Πολιτική / Ένοπλες Δυνάμεις: Στόχος οι 150.000 ενεργοί έφεδροι μέχρι το 2030

Η εκπαίδευση θα βασίζεται στις σύγχρονες τεχνολογίες και τα διδάγματα πρόσφατων συγκρούσεων, περιλαμβάνοντας νέες ειδικότητες και εκπαίδευση σε σύγχρονα οπλικά συστήματα, τακτικές μάχης, χρήση drones και προσομοιωτές μάχης
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Πολιτική / Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Η νομοθετική ρύθμιση που προανήγγειλε ο πρωθυπουργός επιλύει το πρόβλημα της αναγνώρισης τίτλου ειδικότητας και συνακόλουθα της εξειδίκευσης που απέκτησαν Ελληνες γιατροί σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

Πολιτική / Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

«Σας ενημερώνω ότι μετά από έρευνα αποδεικνύεται, ότι δεν προερχόταν από 36 ώρες εφημερία, όπως ψευδώς και κατά κόρον γράφτηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης για Πάπα Φραγκίσκο: Μακάρι η παρακαταθήκη της αγάπης που αφήνει να βρει την καλύτερη συνέχεια

Πολιτική / Μητσοτάκης για Πάπα Φραγκίσκο: Μακάρι η παρακαταθήκη της αγάπης που αφήνει να βρει την καλύτερη συνέχεια

«Η σκέψη μας στρέφεται στο ανά τον κόσμο ποίμνιο του Βατικανού. Ιδιαίτερα, μάλιστα, στην ελληνική κοινότητα των Καθολικών» υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
H επέλαση των αριστερών στερεότυπων συνεχίζεται. Ομολογουμένως πιο καλό από το προηγούμενο αλλά και πάλι.Πάντως όπως είπε και η Υπατία, ο Σύριζα, όπως και στις Ευρωεκλογές έχει την πιο επιθετική διαφήμιση. Ποντάρουν πολύ στις εκλογές.
Πάντως γυναίκες είναι ΚΑΙ αυτές στα εξώφυλλα των περιοδικών. Και όποιος κάνει σποτ για τις γυναίκες, οφείλει να μην αποκλείει καμία. Εκτός αν αυτό θέλει να μας πει.
Δηλαδή οι "κανονικές" γυναίκες, αυτές δηλαδή που δεν είναι εξώφυλλά περιοδικών, με βάση το σποτ, έχουν όλες υιοθετήσει το ψευτοκουλτουριάρικο στυλ? Άλλες "κανονικές" δεν υπάρχουν? Δηλαδή δε μπορεί μια γυναίκα να είναι σκεπτόμενη, πετυχημένη, δυναμική αλλά παράλληλα να μην θέλει να δείχνει ψευτόδιανοούμενη και ότι δήθεν δεν την νοιάζει η θηλυκότητα της? Τα στερεότυπα δε θα πεθάνουν ποτέ!
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα, ποιο στυλάκι είναι ψευτοδιανοούμενο? Η πλεξίδα στο πλάι τα ζιβάγκο και τα φουλάρια? Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι απλά της μόδας, τι χαζή! Πάω να τα πετάξω όλα!
Νομίζω ότι σε αυτές τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει το βραβείο της πιο επιθετικής διαφήμισης. Έχω βαρεθεί να βλέπω σποτάκια τους και διαφημίσεις σε κάθε σελίδα που ανοίγω στο κινητό. Άντε, 5 μέρες και σήμερα για το τέλος αυτής της επιθεώρησης που λέγεται #ekloges2015.