Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
9

Οι γυναίκες του δεν είναι τα εξώφυλλα των περιοδικών σύμφωνα με τα όσα λέει μια από τις πρωταγωνίστριες του νέου τηλεοπτικού σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.

Το "γυναικείο" σποτ της παράταξης του Αλέξη Τσίπρα έχει διάρκεια μόλις 30 δευτερόλεπτα, αλλά θέτει σε πρώτο πλάνο όλους του προβληματισμούς των γυναικών που κοιτώντας την κάμερα εξηγούν γιατί θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Πρότεινε για ΠτΔ τον πατέρα της, Νίκο Κωνσταντόπουλο

Πολιτική / Ζωή Κωνσταντοπούλου: Πρότεινε για ΠτΔ τον πατέρα της, Νίκο Κωνσταντόπουλο

Ο 82χρονος πολιτικός, πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού και επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, διαθέτει, σύμφωνα με την ίδια, τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τη θέση αυτή
LIFO NEWSROOM
Ο συγκλονιστικός επικήδειος του Κ. Τσουκαλά για τον Κώστα Σημίτη

Πολιτική / Ο συγκινητικός επικήδειος του Κ. Τσουκαλά για τον Κώστα Σημίτη

Η αποκάλυψη του καθηγητή για την αδελφική σχέση του με Σημίτη και Πουλαντζά - «Σε μια εποχή που όλα στο τέλος καταλήγουν σε μια εικόνα ή ένα ολόγραμμα εσύ ήσουν αλλού» είπε συγκινημένος ο επί 60 χρόνια επιστήθιος φίλος του Κώστα Σημίτη
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης - Αλ Σίσι: Η διεύρυνση της διμερούς για εποχικούς εργάτες στην κατ' ιδίαν συνάντηση

Πολιτική / Μητσοτάκης - Αλ Σίσι: Η διεύρυνση της διμερούς για εποχικούς εργάτες στην κατ' ιδίαν συνάντηση

Ο πρωθυπουργός και ο πρόεδρος της Αιγύπτου συζήτησαν επίσης τη συνεργασία των δύο χωρών στο Μεταναστευτικό, καθώς είναι κομβικός ο ρόλος της Αιγύπτου ώστε να περιοριστούν οι παράνομες οδοί διακίνησης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
H επέλαση των αριστερών στερεότυπων συνεχίζεται. Ομολογουμένως πιο καλό από το προηγούμενο αλλά και πάλι.Πάντως όπως είπε και η Υπατία, ο Σύριζα, όπως και στις Ευρωεκλογές έχει την πιο επιθετική διαφήμιση. Ποντάρουν πολύ στις εκλογές.
Πάντως γυναίκες είναι ΚΑΙ αυτές στα εξώφυλλα των περιοδικών. Και όποιος κάνει σποτ για τις γυναίκες, οφείλει να μην αποκλείει καμία. Εκτός αν αυτό θέλει να μας πει.
Δηλαδή οι "κανονικές" γυναίκες, αυτές δηλαδή που δεν είναι εξώφυλλά περιοδικών, με βάση το σποτ, έχουν όλες υιοθετήσει το ψευτοκουλτουριάρικο στυλ? Άλλες "κανονικές" δεν υπάρχουν? Δηλαδή δε μπορεί μια γυναίκα να είναι σκεπτόμενη, πετυχημένη, δυναμική αλλά παράλληλα να μην θέλει να δείχνει ψευτόδιανοούμενη και ότι δήθεν δεν την νοιάζει η θηλυκότητα της? Τα στερεότυπα δε θα πεθάνουν ποτέ!
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα, ποιο στυλάκι είναι ψευτοδιανοούμενο? Η πλεξίδα στο πλάι τα ζιβάγκο και τα φουλάρια? Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι απλά της μόδας, τι χαζή! Πάω να τα πετάξω όλα!
Νομίζω ότι σε αυτές τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει το βραβείο της πιο επιθετικής διαφήμισης. Έχω βαρεθεί να βλέπω σποτάκια τους και διαφημίσεις σε κάθε σελίδα που ανοίγω στο κινητό. Άντε, 5 μέρες και σήμερα για το τέλος αυτής της επιθεώρησης που λέγεται #ekloges2015.