Σκληρό κείμενο εναντίον των Πυρήνων στο Indymedia

Σκληρό κείμενο εναντίον των Πυρήνων στο Indymedia Facebook Twitter
Ο Χριστόδουλος Ξηρός που βρίσκεται στο επίκεντρο της διαμάχης. Φωτ: Menelaos Myrillas / SOOC
4

Μετά απ' την σκληρή επιστολή των Πυρήνων της Φωτιάς που βρίσκονται στη φυλακή στην οποία αποκαλούσαν 'ρουφιάνο' τον Χριστόδουλο Ξηρό και έπαιρναν θέση για τις φήμες πως είχαν αποφασίσει να τον σκοτώσουν, ένα κείμενο που υποστηρίζει πως αποκαλύπτει την αλήθεια για τους Πυρήνες και τη σχέση τους με νονούς της νύχτας ανέβηκε στο site Indymedia. 

Ακολουθεί ολόκληρο:

«Όποιος στέκεται αδιάφορος απέναντι στο βιβλίο της ιστορίας, τότε αναπόφευκτα είτε θα χάσει τον δρόμο του, είτε θα παραμορφωθεί στην διαδρομή, μοιάζοντας όλο και πιο πολύ σ' αυτό το τέρας που αντιμάχεται. Χωρίς διαλεκτική δεν υπάρχει επαναστατικός δρόμος, δεν υπάρχει υπέρβαση του υπάρχοντος. Πιθανόν κάποιοι/ες να χειροκροτούν ήδη με ενθουσιασμό, ως "επαρκή εξήγηση" το νέο πόνημα των φυλακισμένων μηδενιστών του Κορυδαλλού.... Κατ' αρχήν αναφορικά με ότι έχει γραφτεί μέχρι τώρα για το συγκεκριμένο θέμα, ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ στο athens. indymedia, αλλά ούτε και σε κάποιο άλλο κινηματικό μέσο απ' ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν τον απασχόλησαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της βόμβας που φτιάχνανε, ούτε επιδείχθηκε κάποια περιέργεια από τον κόσμο του κινήματος γι αυτό το θέμα. Αλλού ήταν η "ταμπακιέρα" κι όχι στα κιλά, στα "ψησίματα" και στις συνδεσμολογίες και στις διάφορες "γαργαλιστικές" μιλιταριστικές λεπτομέρειες που παραθέτουν στην ανακοίνωσή τους οι φυλακισμένοι μηδενιστές.

Αλλά είναι προφανές ότι όταν θέλεις να "πνίξεις" ένα θέμα "φωτιά", το ανακατεύεις μέσα σε υπερβολική δόση αυτάρεσκου βερμπαλισμού μαζί με άλλα πιασάρικα θέματα, οπότε στα μάτια του απαίδευτου αναγνώστη ή στα αυτιά του τυφλωμένου μουτζαχεντίν οπαδού φαίνεται ότι έχεις απαντήσει σε όλα, κι ας έχεις κάνει εσύ την αριστοτεχνική σου κωλοτούμπα με διάφορα πομπώδη, αλλά νοηματικά "ναι μεν αλλά"...

Αλλά είπαμε, όταν είναι κάποιος έτοιμος να χειροκροτήσει, κι έχει προκαταβολικά σηκώσει τα χέρια ψηλά, ακόμα και γαργάρες να ακούσει τελευταία στιγμή, αντανακλαστικά θα χειροκροτήσει, έτσι λειτουργούν οι νόμοι του θεάματος. Κι οι ΣΠΦδες δεν έχουν μεγάλη εμπειρία πλέον στο να λειτουργούν και να γράφουν θεαματικά, είτε πετυχαίνουν (μιλιταριστικά) τους στόχους τους είτε όχι. Και ο μιλιταρισμός ανέκαθεν (ιστορικά) ήταν το καταφύγιο του πολιτικού και ιδεολογικού αδιεξόδου...

Πάμε λοιπόν με ψυχραιμία, ανοιχτά μάτια, ανοιχτό μυαλό και προσεκτικό διάβασμα του κειμένου που έστειλαν, για να δούμε τι ακριβώς λένε σχετικά με τα αξιακά θέματα που έχουν τεθεί εδώ και μέρες, δηλ. την σχεδιαζόμενη κατά τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ "απόλυση"/εκτέλεση Ξηρού και τις απειλές για "πέταγμα σε χαντάκι", καθώς και για τα ΝΤΑΛΑΒΕΡΙΑ ΤΟΥΣ με νονούς της νύχτας.

Κατ' αρχήν οι ΣΠΦδες κάνουν ένα μεγαλοπρεπέστατο (αλλά κουτοπόνηρο...) ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΑΟΥΛ. Δικάζουν και καταδικάζουν ως ρουφιάνο και προδότη, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΩΤΕΡΟ (από το 2002 μέχρι σήμερα) ΔΕΔΟΜΕΝΟ, έναν άνθρωπο που ανήκε σε άλλη οργάνωση, ριζικά διαφορετικής κοσμοαντίληψης σε σχέση με την δική τους, τα μέλη της οποίας (17Ν) αν και συγκρατούμενοί του Χ. Ξηρού επί χρόνια στην ίδια πτέρυγα, ΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ δεν τον αποκάλεσαν ρουφιάνο ή προδότη. Άλλοι φάγανε μάπες ως καταδότες και "μετανοημένοι", στους προαυλισμούς των καταδικασμένων για την 17Ν κι όχι ο Χ. Ξηρός. Και μνήμη έχουμε και κρίση, δεν περιμένουμε την ΣΠΦ να μας λοβοτομίσει, να στρεβλώσει την ιστορία και να μας φυτέψει ετσιθελικά την δική της "αλήθεια". Το δόγμα του "πίστευε και μη ερεύνα" ανήκει αποκλειστικά στα αξιώματα της θεοκρατίας.

Εξάλλου τόσο καιρό μέσα στον Κορυδαλλό και να μην ήξεραν, κάτι θα άκουσαν (όπως ομολογούν εξάλλου...) οι ΣΠΦδες, για το ποιοί ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ "χρεώθηκαν εσωτερικά", από τους φυλακισμένους για συμμετοχή στην 17Ν ως "αδύναμοι κρίκοι" που έσπασαν χωρίς σοβαρή αιτία πίεσης στην ανάκριση και ποιοί από αυτούς όχι μόνο έσπασαν, αλλά στην συνέχεια το προχώρησαν και παραπέρα και κυκλοφορούσαν με το κοστούμι του "μετανοημένου"... Δεν μπορεί οι ΣΠΦδες να καμώνονται από την μια ότι "σέβονται" τον Κουφοντίνα και από την άλλη να μην λαμβάνουν υπόψη τους την άποψή του για τον Χ. Ξηρό. Το είπε ξεκάθαρα ο Κουφοντίνας σε πρόσφατη συνέντευξή του, ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ στείλουν οι ίδιοι το γράμμα τους :

"Έτσι είδαμε στη συνέχεια άλλους να αιτιώνται τους πάντες και τα πάντα, εκτός από τον ίδιο και τον εαυτό τους, και άλλους όπως ο συγκεκριμένος να προσπαθούν, όπως προσπάθησαν, να επανορθώσουν και να τα κάνουν τελικά μούσκεμα σε όλα τα επίπεδα. Όσο για τον απολογισμό (ποιον ωφέλησε, ποιον έβλαψε) που ρωτάτε, καλύτερα να μην πω τίποτε τώρα, μια που ο συγκεκριμένος βρίσκεται σε δυσχερή θέση. "

Λέτε να γινόταν τόσο διακριτικός στο σχόλιό του ο Κουφοντίνας, αν θεωρούσε τον Χ. Ξηρό άθλιο ρουφιάνο και ελεεινό προδότη, όπως μας τον παρουσιάζουν οι "ατσαλωμένοι" ΣΠΦδες? Τι λέει λοιπόν επί της ουσίας ο Κουφοντίνας? ότι ο Χ. Ξηρός τα έκανε μούσκεμα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, μέσα από τις αδυναμίες που κουβαλάει, αδυναμίες κυρίως ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ (βλ. "διάγγελμά" του, με τον Καραϊσκάκη φόντο...), αδυναμίες ψυχολογικές (κάθε 3 και λίγο τηλ. συνέντευξη σε φιλικό επίπεδο με τον ρουφιανοζούγκλα, για να αποδείξει κυρίως στον εαυτό του, ότι παραμένει αμετανόητος επαναστάτης), αδυναμία συνειδητοποίησης της πολύπλοκης σύγχρονης κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής πραγματικότητας.

Ας υποθέσουμε ότι οι ΣΠΦδες δεν ξέρανε τι είδους προσωπικότητα ήταν και είναι ο Χ. Ξηρός... Γιατί δεν ρωτάγανε να μάθουν, ΠΡΙΝ "συνεργαστούν" μαζί του???? Τα γεγονότα του 2002 ήταν γνωστά, από... το 2002! Κι αυτά της φυλακής του 2009, από... το 2009! Πότε τα μάθανε οι ΣΠΦδες? μετά την συνεργασία τους με τον Χ. Ξηρό??? Τότε αποφάσισαν ότι είναι ρουφιάνος και προδότης? από το 2002 και το 2009 μέχρι το 2014 τι ήταν ο Χ. Ξηρός για τους ΣΠΦδες? Αλλά ξέχασα, ο εγωισμός και η στρέβλωση της πραγματικότητας είναι η ραχοκοκαλιά της μηδενιστικής συλλογιστικής...

Αυτό που δεν μπορεί να συλλάβει το πνιγμένο στον υποκειμενισμό μυαλό, που μονίμως αναζητά super ατσαλωμένους ήρωες, είναι ότι οι άνθρωποι είναι άνθρωποι κι όχι ατσάλινα αγάλματα, οπότε είτε εύκολα, είτε δύσκολα, είτε με χημικά, είτε με ξύλο, είτε με ψυχολογική πίεση, τελικά ΣΠΑΝΕ. Κι όταν σπάσεις, είναι δύσκολο να κρατηθείς για να μην σε πάρει ο κατήφορος... Άλλοι κατρακυλάνε πολύ χαμηλά, άλλοι μένουν για πάντα σκυφτοί και σιωπηλοί από το βάρος της αδυναμίας που τους έπνιξε, κι άλλοι καταφέρνουν και ξανασηκώνονται και δοκιμάζουν να ξανασκαρφαλώσουν, πιστεύοντας ότι μπορούν να το κάνουν, ότι μπορούν να λυτρωθούν.

Κι ο Χ. Ξηρός, με βάση τα μέχρι σήμερα γνωστά γεγονότα, δείχνει ότι ανήκει σ' αυτή την κατηγορία, στην κατηγορία του ανθρώπου που υπερεκτίμησε τις δυνάμεις του, και ο οποίος έσπασε σχετικά εύκολα ψυχολογικά στην ανάκριση, βλέποντας τον ίδιο τον αδελφό του, που στρατολόγησε ο ίδιος (τεράστιο σφάλμα και ψυχολογικό φορτίο...) να αργοπεθαίνει πολυτραυματίας, στα χέρια Διώτη και CIAδων. Προσπάθησε ΑΣΥΛΛΟΓΙΣΤΑ πανικόβλητος να τον απαλλάξει από την απειλή του θανάτου, τα έκανε μαντάρα, μετάνιωσε αργότερα, ξανασηκώθηκε μέσα στην φυλακή και χωρίς να έχει πλήρη συνείδηση των ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ των τότε επιλογών του, αποφάσισε να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο. Κι εσείς οι "ατσαλωμένοι" τον αποκαλείτε άθλιο ρουφιάνο και ελεεινό προδότη... Ο αμετανόητος Κουφοντίνας που ούτε ρουφιάνος είναι, ούτε προδότης, κάτι περισσότερο ξέρει από σάς καλύτερα, έτσι δεν είναι???

Για την ταμπακιέρα όμως τσιμουδιά! Τι σήμαινε ωρέ "αετόπουλα" η "απόλυση" του Ξηρού????
Απάντηση : "Δεν αποδεχόμαστε ούτε αρνούμαστε τίποτα. "

Τραλαλά - τραλαλό και μακρόσυρτες περιγραφές για βόμβες κλ.π. Λες και το κρίσιμο ερώτημα που ταλάνιζε τόσο τους "συντρόφους" των φυλακισμένων μηδενιστών εκτός τειχών, όσο και κομμάτι του αντικαθεστωτικού κινήματος που τους έβλεπε μέχρι πρόσφατα με κάποια σχετική συμπάθεια, ήταν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της βόμβας που σχεδιάζανε κι όχι το αν ΣΚΟΠΕΥΑΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ τον Χ. Ξηρό. "Πολύ μπλα-μπλα κι από ζουμί μηδέν" που έλεγε κι η συχωρεμένη η γιαγιά μου...

Αν κάποιος ψάχνει για ρουφιάνους, δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο να τους βρει. Ειδικά μέσα στην φυλακή... Ρουφιάνοι είναι οι μεγαλονταβατζήδες κι οι νονοί της νύχτας, όπως ο αγνός αυτός εξεγερμένος προλετάριος ο Στεφανάκος, που βιώνει την "μαύρη αναρχία της φυλακής", αλλά οι "επιχειρήσεις" του έξω από τα τείχη είναι φυσικά εκτός "μαύρης αναρχίας", είναι ενταγμένες στην κανονικότητα, βουτηγμένες μέσα στην χυδαία καπιταλιστική βαρβαρότητα. Προστασίες, νταβατζιλίκια κλπ "αναρχικές" δραστηριότητες. Αυτά το γνωρίζουν ΟΛΟΙ, δεν χρειάζεται να ξαναμάθουμε την Α - Β από την αρχή, όσο "συναίσθημα", όσα ποιητικά στολίδια κι αν χρησιμοποιήσει, όσους νοηματικούς ακροβατισμούς κι αν κάνει κάποιος, για να μας αποδείξει ότι το Α είναι Ω και το Β είναι Ψ...
Και για να ξαναθυμηθούμε ποιός είναι ο Στεφανάκος, αυτός ο κατατρεγμένος προλετάριος που βρέθηκε στην φυλακή και "γουστάρει" να κάνει παρέα με διάφορα "αετόπουλα" φίλους του (https://athens.indymedia.org/post/1538493/), ιδού μερικά αποσπάσματα από κατάθεσή του σε ανακριτή (όχι προανακριτική, δηλ χωρίς ξύλο, φάρμακα, ηλεκτροσόκ κι έτσι...) το 2009 :

«Από το 1984 μέχρι το 2002 διατηρούσα επιχειρήσεις συσταθείσες υπό εμού και με συμμετοχή μόνο ατόμων της οικογένειάς μου. Οι εταιρείες αυτές ήταν επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων, κατασκευαστικές, νυχτερινά κέντρα κλπ. Ανήκουν σε μέλη της οικογένειάς μου και ουδεμία οφειλή έχουν σε κανέναν». «Οι ετήσιοι τζίροι ανέρχονταν ειδικά τα τελευταία έξι χρόνια, δηλαδή από το 1996 μέχρι και το 2002, σε 5 δισεκατομμύρια δραχμές ετησίως και σε 15 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Το 2002 κατηγορήθηκα για πρώτη φορά για συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης. Εκτοτε οι επιχειρήσεις μου είναι σχεδόν ανενεργές και έχω υποστεί τουλάχιστον δέκα βομβιστικές επιθέσεις στα μαγαζιά μου».

Φτώχεια, μιζέρια, μεροκάματο, κούτελο καθαρό και προπαντός... αξιοπρέπεια!
Νομίζω ότι οι φράσεις - κλειδιά, που συμπυκνώνουν το μεγαλύτερο μέρος του πονήματος - απόπειρας απάντησης της ΣΠΦ είναι οι ακόλουθες :

- Με πλήρη επίγνωση, σταθήκαμε αδιάφοροι απέναντι στο βιβλίο της ιστορίας.
- Η "απόλυση", ο Νετσάγιεφ και η αλληλογραφία : Δεν αποδεχόμαστε ούτε αρνούμαστε τίποτα.
- Επιλέξαμε συνειδητά ότι "η επανάσταση αγιάζει τα μέσα".

Ο καθένας φυσικά διαλέγει τον δρόμο του μέσα στην καπιταλιστική βαρβαρότητα. Οι νταβατζήδες και προστάτες της νύχτας τον δικό τους, οι αφιονισμένες συμμορίες και τα ένοπλα παρεάκια τον δικό τους, και το επαναστατικό κίνημα τον δικό του. Ο τελευταίος δρόμος ούτε τέμνεται, ούτε κινείται παράπλευρα με τους δύο προηγούμενους. Γιατί όποιος στέκεται αδιάφορος απέναντι στο βιβλίο της ιστορίας, τότε αναπόφευκτα είτε θα χάσει τον δρόμο του, είτε θα παραμορφωθεί στην διαδρομή, μοιάζοντας όλο και πιο πολύ σ' αυτό το τέρας που αντιμάχεται. Χωρίς διαλεκτική δεν υπάρχει επαναστατικός δρόμος, δεν υπάρχει υπέρβαση του υπάρχοντος.

Υ. Γ. Ας κάνουν τουλάχιστον τον ελάχιστο κόπο, να μην δημιουργούν με την εγωκεντρική αλλά ουσιαστικά πολιτικά ανεύθυνη στάση που υιοθετούν στα τρομοδικεία που τους τρέχουν, de facto νομολογίες που θα διευκολύνουν το καθεστώς της αστικής κυριαρχίας να περάσει στην μουγκά και χωρίς ψήφιση - έκθεση στο κοινοβούλιο πρόσθετων νομοσχεδίων, νομικό πλαίσιο - τέρας για μαζικές στημένες δίκες αγωνιστών, στηριγμένες σε ψευδομάρτυρες - φαντάσματα.

4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γυναικοκτονία Κυριακής Γρίβα: Κανένα ψυχιατρικό πρόβλημα δεν είχε ο δράστης, λέει ο εισαγγελέας

Ελλάδα / Γυναικοκτονία Κυριακής Γρίβα: Κανένα ψυχιατρικό πρόβλημα δεν είχε ο δράστης, λέει ο εισαγγελέας

Σύμφωνα με την πρόταση, ο δράστης πρέπει να δικαστεί για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, καταρρίπτοντας τους ισχυρισμούς του ότι πάσχει από ψυχιατρικά προβλήματα
LIFO NEWSROOM
Βέφα Αλεξιάδου: Το «αντίο» των τηλεοπτικών σεφ - «Όταν κάλεσε τον μαγειρικό κόσμο της Αθήνας, δεν πήγε κανείς» λέει ο Μαμαλάκης

Ελλάδα / Οι σεφ αποχαιρετούν την Βέφα Αλεξιάδου και ο Μαμαλάκης σχολιάζει: «Πριν μήνες δεν πήγε κανένας στο βιβλίο της»

Δηκτικός ο Ηλίας Μαμαλάκης αποδομεί τους μάγειρες και τηλεοπτικούς σεφ που αποχαιρέτησαν την Βέφα Αλεξιάδου σαν «εθνική μαγείρισσα», «καλύτερη από τον Τσελεμεντέ» αλλά πριν από λίγο καιρό της γύρισαν την πλάτη και δεν πήγαν στην παρουσίαση του βιβλίου της
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 στη δημοσιότητα - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Το περιστατικό ήρθε στην επιφάνεια, μετά την καταγγελία του 55χρονου αστυνομικού που χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα ενώ είχε καρκίνο - Ο πατέρας του 27χρονου φαντάρου, Νίκου Γκάτση, ξεσπά για ιατρικό λάθος
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
"όταν θέλεις να "πνίξεις" ένα θέμα "φωτιά", το ανακατεύεις μέσα σε υπερβολική δόση αυτάρεσκου βερμπαλισμού"...και ακολουθούν δυο σελίδες κατεβατού. πόσο μεταμοντέρνο το indymedia...
Οι «Πυρήνεςτης Φωτιάς» μακράν του να αποτελούν ''αριστερή'' οργάνωση, τόσο από τον τίτλοτουςόσο και από την πρακτική τους παραπέμπουν σε μια αναβίωσηεπαναστατικού μηδενισμού του 19ου αιώνος, ο οποίος προέτασσε τον ατομικό και ωμό ηρωισμό μιας κατηγορίας επίλεκτων αγωνιστών στην ''μαζική'', πολιτική και οικονομική ''ταξική πάλη'' των σοσιαλδημοκρατικών και μεταρρυθμιστικών κινημάτων. Γι' αυτό και λίαν ορθώς η μαρξιστογενής αριστερά στάθηκε πάντα απέναντι σ' αυτό το φαινόμενο στηλιτεύοντάς το ωςελιτιστική και περιφρονητική προς τις μάζες στάση. Και δεν είχε άδικο, αφού επρόκειτο για μιαεπανεμφάνιση του αριστοκρατικού υποβάθρου του Αρείου Ανθρώπου που δεν περιμένεικαμία νομιμοποίηση από τα κάτω, από την μάζα, αλλά υποκαθιστά αυτήν τηντελευταία με την πάλη της μικρής και κλειστής επίλεκτης ομάδος, του ''πυρήνα''ή της ''φράξιας'', μέσα από μειοψηφικές ενέργειες, ακατανόητες από τον μεγάλοαριθμό, τουτέστιν ''συνωμοσίες'', που στόχο έχουν τον ολοκληρωτικό καικαθαρτήριο πόλεμο, την Φωτιά! Εμείς, οι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές, εμμένοντας στην αριστοκρατική θεώρηση μας δε μπορούμε παράνα αναγνωρίσουμε στον αντιεξουσιαστή Νίκο Ρωμανό την ιδιότητα του Αγωνιστήεναντίον ενός κοινού εχθρού, του σημερινού διεφθαρμένου κοινοβουλευτικούσυστήματος και του απορρέοντος "κράτους" του, συνθέτον μέρος τουοποίου κατάντησε η Χρυσή Αυγή μαζί με τα υπόλοιπα κοινοβουλευτικά κόμματα!Επικροτούμε την πράξη του Νίκου Ρωμανού να πολεμήσει τους (υπό οποιονδήποτε"μανδύα") τοκογλύφους και θεωρούμε ότι η ίδρυση μιας τράπεζας είναιτο έγκλημα και όχι η προσβολή των τοκογλυφικών της στόχων! Και, τέλος,παραμένουμε στο πλευρό όσων αγωνίζονται εναντίον των σημερινών κρατικιστώνεγκληματιών, είτε συμπολιτευόμενοι, είτε αντιπολιτευόμενοι, μιας και όλα τασυστημικά γουρούνια έχουν την ίδια μούρη! Aρ.Καλέντζης(Μαύρος Κρίνος).Οι δηλωμένοι εθνικοσοσιαλιστές ταυτίζονται με τους μηδενιστές ¨αναρχικούς¨ μιλιταριστές και αυτό είναι κάτι αναμενόμενο αφού απο τη σπορά του Nechayef δε φυτρωσε μόνο ο malatesta αλλά και ο ledesma ramos και bombachi .Η απάντηση και στους δύο έρχεται απο το γεννήτορα του ατομισμού Max Stirner ¨Η δική μου υπόθεση δεν είναι το θέικό ούτε το ανθρώπινο, δεν είναι το αληθινό, το καλό, το δίκαιο, το ελεύθερο κ.ο.κ. είναι μόνο το δικό μου, και δεν είναι γενική, αλλά – μοναδική, όπως είμαι κι εγώ μοναδικός. Για μένα, τίποτε δεν βρίσκεται πάνω από μένα!»Αυτή είναι η μόνη αλήθεια που ακολουθούν τα όντα είτε είναι ριζοσπαστικοί αντιεξουσιαστές (δηλαδή συγκαλύπτουν την ιδιοτέλεια τους με το μανδύα του επαναστάτη και της πνευματικής πρωτοπορίας) είτε ηδονιστικά μικροαστικά χοιρίδια που καυλώνουν καταναλώνοντας και στα αρχίδια τους η σοσιαλιστική ουτοπία.Χωνέψτε το συντρόφια η επανάσταση τελειώνει όταν συναντήσει την πρώτη εγωιστική βούληση, τον υπερτατο νόμο του αμύνεσθαι περι πάρτης.Η αναρχική αταξική κοινωνία είναι ανέφικτη γιατί προυποθέτει ένα υψηλότατο μέσο όρο κατα κεφαλήν καλλιέργειας,πλήρη απεμπόληση του ναρκισσιστικου Εγώ που είναι συνυφασμένο με το ένστικτο επιβίωσης των όντων ,κατάργηση της έμφυτης κακότηταςκαι κυρίως απουσία φόβου για τον αναπόδραστο θάνατο και την τρωτότητα της ύπαρξης (τώρα μπορώ να καταναλώνω ,να γαμώ,να συλλέγω, να συγκρούομαι να απολαμβάνω ακόμα και αν εσένα δεν σου αρέσει και τίποτα δεν έχω περιορίσω για χάρη σου-αύριο πεθαίνω).Με τις υπάρχουσες συνθήκες το καπιταλιστικό σύστημα που θρέφει την ματαιοδοξία του Εγω και μπουκώνει με κατανάλωση την ύπαρξη ,έλεγχει τους κοινωνικοπολιτικούς θεσμούς και έχει αλλοτριώσει τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών υποκειμένων η φαντασιακή θέσμιση της κοινωνίας έχει προοικονομηθεί .