O Παπακαλιάτης έκοψε 100.000 εισιτήρια στο πρώτο τετραήμερο προβολής του!

Facebook Twitter
11

Διαβάζουμε στο FLIX:

Το «Αν...» έκανε 100.000 εισιτήρια το πρώτο 4ήμερο!

Το box office του πρώτου Σαββατοκύριακου της πρώτης κινηματογραφικής ταινίας του Χριστόφορου Παπακαλιάτη ξεπερνά τις προσδοκίες και θυμίζει πώς λειτουργεί μια... υγιής αγορά!

Φάνηκε ήδη από την πρώτη μέρα προβολών του «Αν...» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στους κινηματογράφους, ότι η ταινία θα πάει καλά εισπρακτικά: την πρώτη Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου, η ταινία έκανε σε 113 αίθουσες πανελλαδικά, 18.911 εισιτήρια. Το νούμερο αυτό σημαίνει ότι το «Αν...» έκανε το 3ο πιο επιτυχημένο, εισπρακτικά, άνοιγμα ελληνικής ταινίας στη... σύγχρονη ιστορία, μετά το «Μόλις Χώρισα» και το «Λούφα και Παραλλαγή: Σειρήνες στο Αιγαίο».

Εχοντας ολοκληρώσει, πια, το πρώτο και ενδεικτικό 4ήμερο προβολών της, η ταινία 98.789 εισιτήρια πανελλαδικά, πράγμα που σημαίνει ότι περνά ασφαλώς στην πρώτη θέση το box office ελληνικών ταινιών για φέτος, το 2012. Τι άλλα ρεκόρ θα σπάσει στην πορεία, δεν έχουμε παρά να περιμένουμε να δούμε! Το σίγουρο είναι ότι όταν μια mainstream ελληνική ταινία πηγαίνει καλά εισπρακτικά, η αγορά μας μοιάζει υγιής κι αυτό είναι καλό δείγμα.

Είναι πια σίγουρο ότι ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μπορεί να κάνει το crossover από την τηλεόραση στον κινηματογράφο: το «Αν...» έφτασε, μέσα στο πρώτο του 4ήμερο, σχεδόν τις 100.000, κάνοντας μια κανονική (ασχέτως, δηλαδή, περιόδου, πεσμένης αγοράς κτλ.) εμπορική επιτυχία.

Χαρακτηριστικά να θυμηθούμε ότι το «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι» του Γιάννη Σμαραγδή, η άλλη εμπορική ελληνική ταινία της χρονιάς, άνοιξε σε 117 αίθουσες πανελλαδικά τον Οκτώβριο κι έκανε το πρώτο της 4ήμερο 85.116 εισιτήρια, αλλά κι ότι το «Skyfall», που εξακολουθεί να τραβά χιλιάδες κόσμου στις αίθουσες, άνοιξε σε 143 αίθουσες πανελλαδικά πριν 5 εβδομάδες κι έκανε στο πρώτο του 4ήμερο 165.301 εισιτήρια.

----

Δείτε αναλυτικά το top ten των εισιτηρίων του τετραημέρου που μας πέρασε:

 

«Αν...», 55 αίθουσες στην Αθήνα, 113 πανελλαδικά, 98.780 εισιτήρια (1η εβδομάδα)

«Λυκόφως: Χαραυγή Μέρος 2», 23 αίθουσες στην Αθήνα, 57 πανελλαδικά, 20.039 εισιτήρια (3η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 275.945

«Skyfall», 22 αίθουσες στην Αθήνα, 53 πανελλαδικά, 18.990 εισιτήρια (5η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 543.875

«Cloud Atlas», 17 αίθουσες στην Αθήνα, 25 πανελλαδικά, 11.825 εισιτήρια (2η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 38.168

«Ποτέ δεν Είναι Αργά», 19 αίθουσες στην Αθήνα, 24 πανελλαδικά, 6.664 εισιτήρια (2η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 25.811

«Σώμα με Σώμα», 9 αίθουσες στην Αθήνα μόνο, 6.559 εισιτήρια (1η εβδομάδα)

«Οι Πέντε Θρύλοι», 15 αίθουσες στην Αθήνα, 36 πανελλαδικά, 4.484 εισιτήρια (1η εβδομάδα)

«Τίνκερμπελ: Το Μυστικό των Νεραϊδοφτερών», 13 αίθουσες στην Αθήνα, 25 πανελλαδικά, 2.562 εισιτήρια (5η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 48.280

«Το Κυνήγι», 2 αίθουσες στην Αθήνα, 3 πανελλαδικά, 1.984 εισιτήρια (4η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 17.562

«Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι», 6 αίθουσες στην Αθήνα, 18 πανελλαδικά, 1.820 εισιτήρια (8η εβδομάδα) / Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 311.894

---------

+ Μια ερώτηση για όσους είδαν το φιλμ:

Πώς ήταν;

It's Viral
11

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

11 σχόλια
Εγώ πάντως πήγα προκατειλημμένη και τελικά την είδα με αρκετό ενδιαφέρον. Δεν πας να δεις και ταινία του Κουστουρίτσα για να περιμένεις τρελά σενάρια κλπ κλπ...υποτίθεται πας ψυλλιασμένος ότι θα δεις μια νεανική ταινία για να περάσει το βράδυ σου και γνωρίζοντας ότι ο Παπακαλιάτης κινείται σε όλες του τις παραγωγές στο ίδιο pattern...εδώ κάνανε πόσα εισιτήρια ταινίες τύπου "safe sex" , "θηλυκη εταιρια" και άλλες...
Πωπω ειναι πραγματικά ντροπή να μπαίνει η ταινία του Παπακαλίατη στο top 3 των πιο επιτυχημένων εισπρακτικά ελληνικών ταινιών δίπλα σε αριστουργήματα όπως το «Μόλις Χώρισα» και το «Λούφα και Παραλλαγή: Σειρήνες στο Αιγαίο».
53 αίθουσες στην Αθήνα. σε όλες τις περιοχές της Αθήνας δηλαδή εκείνα τα βράδια υπήρχαν αγόρια που τα έσυραν οι κοπέλες τους με ζόρι και απειλές να δουν Κριστόφ. I feel for u guys.53 αίθουσες ,μόνο το skyfall τον φτάνει σε αριθμό (με 53).θα μου πείτε αν δεν θέλει ο άλλος δεν θα μπει στην αίθουσα,όταν είναι όμως κοντά στο σπίτι σου και δεν πρέπει να πας στου διαόλου τη μάνα και όταν σου πει η παρέα σου "έλα πάμε,εδώ δίπλα το παίζει,πάμε να περάσει η ώρα" ε πας.
ενδιαφέρον το σχόλιο γιατι ήθελα το σκ να δω το jace στο σινεμα και το έπαιζε σε μια αίθουσα μόνο στις 8 παρα 10. Αντίθετα το Αν το έπαιζε σε 20 αίθουσες 2-3 προβολές τη μέρα. Έκατσα σπίτι και είδα ντι βι ντι.
Σε όποιον δεν αρέσει, να μην πάει να τη δεί. π.χ., εγώ δεν θα πάω. Είναι όμως μιά τίμια και αξιοπρεπής προσπάθεια του Παπακαλιάτη και του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
Λογικό, είναι ποπ και το κάνει καλά. εννοείται οτι θα κόψει εισιτήρια. Είναι σαν να λέμε συναυλία π.χ. Βανδή και Θ.Παπακωνσταντίνου. Σαφέστατα η πρώτη θα κόψει περισσότερα κ με ακριβότερο εισιτήριο, Εύπεπτο κ δεν σε βάζει σε περαιτέρω σκέψεις. Δε νομίζω οτι σηκώνει κράξιμο, όποιος θέλει το βλέπει. Και η κρίση δεν έχει να κάνει με αυτά, παντού τα ίδια γίνονται. Ούτε αν μπω στην αίθουσα να δω το Αν θα παρατήσω την ιδεολογία μου κ την παιδεία μου εκεί μεσα. Έλεος με το κράξιμο απο "ψαγμένους"