Η Beyonce αδειάζει την πιο ακριβή σαμπάνια σε υδρομασάζ

Η Beyonce αδειάζει την πιο ακριβή σαμπάνια σε υδρομασάζ Facebook Twitter
2

 

Η Beyonce αδειάζει την πιο ακριβή σαμπάνια σε υδρομασάζ Facebook Twitter

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η Beyonce με το νέο βίντεο κλιπ κσι την κίνησή της να αδειάσει ένα μπουκάλι της πιο ακριβής μάρκας σαμπάνιας σε ένα υδρομασάζ.

Κατά τη διάρκεια γυρισμάτων για το νέο τραγούδι της "Feeling Myself", όπου συνεργάζεται με την "νέα κολλητή της", όπως διαδίδει και η ίδια, Nicki Minaj προχώρησε σε μια μάλλον ανεπίτρεπτη για το κοινό της κίνηση. Συγκεκριμένα, η πρόθεσή της να «αδειάσει» μερικές χιλιάδες δολάρια σε μορφή Ace of Spades σαμπάνιας σε μια μπανιέρα, ήταν η αφορμή ώστε το Twitter να πάρει φωτιά από χρήστες που κατέκριναν αυτή τη σκηνή.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, πρόκειται για μια από τις πιο ακριβές σαμπάνιες που κυκλοφορούν.

Για το λόγο αυτό, υπήρξαν σχόλια και δημοσιεύσεις που έγραφαν χαρακτηριστικά πως αυτά τα χρήματα που ξοδεύτηκαν ανώφελα στα πλαίσια του βίντεο κλιπ θα αρκούσαν για τις ανάγκες της εκπαίδευσης ενός πολίτη. Οι αντιδράσεις ήταν πολλές με αποτέλεσμα να γίνεται λόγος για το 1% των πλουσίων - στο οποίο ανήκει και το ζευγάρι Beyonce- Jay Z, σύμφωνα με το Fortune- που τελικά μπορούν να κυριαρχήσουν στο υπόλοιπο 99% του πληθυσμού.

Ωστόσο το Gawker έσπευσε να λύσει την παρεξήγηση και να αποκαλύψει πως η σαμπάνια που χύνεται στο νερό, δεν κοστίζει πάνω από 300 δολάρια. Το σάιτ υποστηρίζει πως όλη συνωμοσία, η οποία έφτασε μέχρι και το ΤΙΜΕ, ξεκίνησε από φωτομοντάζ ενός παλιού άρθρου με ακριβές σαμπάνιες. Κάποιος χρήστης άλλαξε τα μπουκάλια και τα το ίντερνετ ανέλαβε τα υπόλοιπα... 

Στο tweet που ακολουθεί, μάλιστα, ο χρήστης δημοσίευσε τη φωτογραφία σχολιάζοντας πως "η Beyonce ρίχνει τα δίδακτρά μου σε υδρομασάζ".

It's Viral
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Όλα τα hip hop video είναι υπερβολικά και κιτς. δλδ αν δεν ξόδευαν τα λεφτά στη σαμπάνια, θα τα έδιναν σε κάποιον να σπουδάσει? Δεν πάει έτσι. -Το τραγούδι πολύ μ'αρέσει πάντως-
Η Μπιγιόνσε έχει μια υπέροχη soul φωνή και μέχρι πρότινος δεν χρησιμοποιούσε τον πλούτο της για επικοινωνιακούς σκοπούς. Δυστυχώς αυτό το δήθεν swag thuglife young money ύφος που υιοθετεί τώρα ειναι καπως φτηνό..