«Το πιλοτήριο δεν είναι για γυναίκες»

«Το πιλοτήριο δεν είναι για γυναίκες» Facebook Twitter
14

«Το πιλοτήριο δεν είναι χώρος για μια γυναίκα. Η μεγαλύτερη τιμή για μια γυναίκα είναι να είναι μητέρα. Όχι να είναι «πιλότος».
Μακάρι να μου έλεγε [η εταιρεία] ότι στο τιμόνι βρίσκεται μια κυρία, ώστε να μπορώ να αλλάξω την πτήση μου.»
«Τελικά όλα αυτά είναι σκέτη ματαιοδοξία...»

«Το πιλοτήριο δεν είναι για γυναίκες» Facebook Twitter
«Το πιλοτήριο δεν είναι για γυναίκες» Facebook Twitter

Αυτό ήταν το μήνυμα που άφησε ένας επιβάτης αεροπλάνου προς μια πιλότο της WestJet, την Carey Smith Steacy, Η Steacy πόσταρε αυτές τις φωτογραφίες στο Facebook μαζί με την εξής απάντηση:

"Για τον David που καθόταν στη θέση 12E στην πτήση #463 από το Κάλγκαρι προς Βικτόρια σήμερα. Ήταν χαρά μου να σε μεταφέρω με ασφάλεια στον προορισμό σου σήμερα. Ευχαριστώ για το σημείωμα που άφησες διακριτικά στη θέση σου. Φρόντισες να ρωτήσεις τους αεροσυνοδούς πριν ξεκινήσουμε αν έχω αρκετές ώρες ώστε να είμαι πιλότος άρα η ασφάλεια είναι σημαντική και για σένα. Με όλο το σεβασμό, διαφωνώ με τη γνώμη σου σχετικά με το ότι το "cockpit" (τώρα το λέμε «flight deck», αφού δε χρειάζονται κόκορες) δεν είναι χώρος που αρμόζει σε κυρίες. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχουν πλέον χώροι που δεν αρμόζουν σε κυρίες. Στην 17χρονη καριέρα μου ως πιλότος έχω ακούσει πολλά σχόλια. Τα περισσότερα ήταν θετικά. Το δικό σου είναι, χωρίς αμφιβολία, το πιο αστείο. Ήταν αστείο, σωστά; ΣΩΣΤΑ; Είχες κάθε δικαίωμα να αλλάξεις πτήση όταν άκουσες ότι ήμουν «μια κυρία». Έχεις αυτό το δικαίωμα. Το παράξενο είναι, ότι όλοι μας, εμείς οι άνθρωποι, έχουμε τα ίδια δικαιώματα σε αυτή την υπέροχη και ελεύθερη χώρα. Kαι τώρα επιστρέφω στον πιο σημαντικό μου ρόλο, στο να είμαι μητέρα.»

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM

σχόλια

8 σχόλια
νισάφι πια με τις "αποψάρες" του κάθε άξεστου.. γιατί μία γυναίκα να είναι ανίκανη να πιλοτάρει?? έχω συναντήσει πολλούς αγροίκους ανά καιρούς που πάσχουν να αποδείξουν ότι δεν έχω τις ίδιες ικανότητες με τους ίδιους.. και όμως! η δήθεν ευφυία, οι ικανότητες είναι κάτι που καλλιεργείται και αν οι γυναίκες ήταν για καιρό δεύτερες ήταν επειδή ΔΕΝ τους επιτρεπόταν να τις καλλιεργήσουν.. και ναι αν έχεις παιδιά έχεις ένα πολύ σημαντικό ρόλο να διεκπεραιώσεις όπως φυσικά και αν είσαι πατέρας(αυτό βεβαία πολλές φορές .. ξεχνιέται). Αυτοί όμως που ευαγγελίζονται αυτή την ευθύνη για τις γυναίκες έχουν στο μυαλό τους πως πρέπει να συνοδεύεται (αποκλειστικά για τις ίδιες)από το μαγείρεμα, τη καθαριότητα και το πλύσιμο των ρούχων.. Ο κάθε άνθρωπος όμως έχει δικαίωμα να είναι ανεξάρτητος. Αλλά μισό λεπτό, να φέρω εφημερίδα και παντόφλες? Το επιβάλλει η... μητρότητα
Σαν πιλότος θα μπορουσα να γράψω αρκετες παραγράφους για τους λογους που οι ανδρες ειναι ικανότεροι χειριστές αεροσκαφών. Πράγματα αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια που επαληθευονται καθημερινά στην εκπαίδευση και τις πτήσεις. Θα ήταν άδικος κόπος όμως αφού οι περισσότεροι εδω πάσχουν από υπερβολική πολιτική ορθότητα και δεν θα δεχόντουσαν τίποτα από αυτά που θα έγραφα.Αυτο ομως που μπορούν ΟΛΟΙ να διαπιστώσουν είναι ο άγραφος νόμος των αερογραμμών : ΠΑΝΤΑ πρέπει να υπάρχει ένας άνδρας στο πιλοτήριο. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ γυναίκα κυβερνήτης μαζί με γυναίκα συγκυβερνήτη. Και αν πάλι διαφωνείτε, σας ενημερώνω οτι δεν έφτιαξα εγώ τον κανόνα (που δεν θα τον δείτε γραμμένο πουθενά) αλλά θα προτιμούσα να πετάξω με άντρα και γυναίκα χειριστές πάρα με δυο γυναίκες χειρίστριες...Εσείς ;;;
Vasvas, άγραφοι νόμοι και γενικόλογες αποδείξεις που δεν βασίζονται σε συγκεκριμένα στοιχεία συνήθως είναι στερεότυπα.Έχω διαφωνήσει με την υποχρεωτική ποσόστωση σε κάποια επαγγέλματα όπως π.χ. Στις πυροσβεστικές των ΗΠΑ αλλά εκεί υπήρχε το γεγονός οτι προσλαμβάνονταν γυναίκες που έκαναν δοκιμασίες με βάρος 60 κιλών και κόβονταν άντρες που έκαναν δοκιμασίες με βάρος 80 κιλών. Δεν με νοιάζει αν αυτός που θα με κουβαλήσει έξω από φλεγόμενο κτίριο είναι άνδρας ή γυναίκα, με νοιάζει να μπορεί να με σηκώσει...Εσύ στηρίζεις την άποψη σου σε στερεότυπα ή έχεις αποδείξεις;
Λυπαμαι που υπαρχει ανθρωπος του επιπεδου ενος πιλοτου ο οποιος διακατεχεται απο πληρη φαλλοκρατισμο και μισογυνισμο!Απεδεδειγμενα, ειναι γνωστο οτι οι γυναικες ειναι κατα πολυ ανωτερες σε περιπτωσεις multitasking, πιο συγκεντρωμενες και αποτελεσματικες σε αποτελεσμα και χρονο σε συγκριση με τους αντρες. Πολυ περισσοτερο οταν μιλαμε για το flight deck, που πλεον ειναι και ο βασικος χειρισμος και γινεται μεσω υπολογιστη. Να πω επισης πως το χειρισμο ουσιαστικα του υπολογιστη τον εχει ο συγκυβερνητης. Δεν ειναι τυχαιο οτι οι γυναικες στον τομεα της πληροφορικης, του σχεδιασμου κλπ κατεχουν υψηλοτερες θεσεις ιεραρχιας και συνεχως αυξανονται.
Κάτι τέτοια άκουγαν και οι πρώτες γυναίκες οδηγοί, οι ταξιτζούδες και οι λοιπές επαγγελματίες του τιμονιού. Η γη γυρίζει, ο κόσμος προχωράει, οι στενόμυαλοι κάποια στιγμή θα το πάρουν απόφαση.
Αυτό που ο καθένας παίρνει το δικαίωμα να κρίνει τη ζωή του άλλου και τις επιλογές του ποτέ δεν το κατάλαβα!!! Από πού πηγάζει αυτή η ανάγκη να γεμίσεις νουθεσίες έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζεις, με βάση τη δική σου αντίληψη; Μπράβο στην κοπέλα για την απάντησή της!
Δεν μπορώ να πω μπράβο για κάτι που θα μπορούσε να είχε γραφτεί από το τμήμα PR της Canadian airlines.Δεν λέω ότι δεν γράφτηκε από την ίδια.Λέω ότι αν το έγραφαν οι συνάδελφοί της στη θέση της, το attitude θα ήταν αυτό. Γιατί;Ισορροπεί τέλεια ανάμεσα σε μελό και αγωνιστικό ύφος με πινελιές από political correctnes και πατριωτισμό.Όσο για αυτό που είπες για την κριτική έχεις δίκιο. Αλλά και η άποψη μας για ασήμαντα (και σημαντικά) θέματα, συνήθως (εύλογα(αν και δεν μ'αρέσει η λέξη)) κριτική για μια υπάρχουσα κατάσταση είναι.