Τελικά αύξηση 10% στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών

Τελικά αύξηση 10% στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
3

10% θα είναι τελικά η αύξηση στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, σύμφωνα με όσα δήλωσε νωρίτερα ο υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης.


Μιλώντας στο Βήμα fm ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι  «δεν γλιτώνουμε τις αυξήσεις αλλά εξετάζουμε το ενδεχόμενο να γλιτώσουμε τις κάρτες απεριορίστων μετακινήσεων», και μίλησε για αύξηση 10%.


Αυτό σημαίνει ότι η τιμή του εισιτηρίου θα ανέβει από τα 1,20 στα 1,30 ευρώ και το μειωμένο από τα 0,60 ευρώ στα 0,65.


Σε ό,τι αφορά στις αποκρατικοποιήσεις ο υπουργός σημείωσε πως «δεν μας βρίσκουν όλες σύμφωνους», υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι η κυβέρνηση είναι δέσμια προηγούμενων συμφωνιών.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Στις περισσότερες πόλεις με σοβαρά ΜΜΜ τα εισιτήρια μιας διαδρομής είναι ακριβά με σκοπό να ωθούνται οι μόνιμοι κάτοικοι στις κάρτες και να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ΜΜΜ. Ο ΟΑΣΑ έκανε λάθος όταν μείωσε την τιμή τους πέρυσι, τα έσοδα έπεσαν και τώρα το κατάλαβαν και τα αυξάνουν πάλι.
όποιος ακόμα αμφιβάλει ότι η σημερινή κυβέρνηση φροντίζει για τα χαμηλά εισοδήματα να το ξανασκεφθεί, σίγουρα κάνει λάθος. Η αύξηση βλάπτει τις τσέπες των εφοπλιστών, βιομηχάνων, των πλούσιων γενικά.
Ο ΟΑΣΑ είναι ένας ελλειμματικός οργανισμός (και θα παραμείνει και μετά την αύξηση των εισιτηρίων) αν και έχει μειώσει τρομακτικά τα κόστη του την τελευταία πενταετία, μειώνοντας μισθούς, προσωπικό, συντήρηση και αναπόφευκτα υπηρεσίες. Εάν δεν αυξήσει τα έσοδα του ο μόνος άλλος τρόπος χρηματοδότησης για να συνεχίσει να λειτουργεί είναι να αυξηθεί η επιδότηση που παίρνει. Η οποία προέρχεται από τα έσοδα του κράτους, πηγή των οποίων είναι σχεδόν αποκλειστικά η φορολογία. Επειδή στην Ελλάδα δεν έχουμε ένα ιδιαίτερα προοδευτικό σύστημα φορολόγησης και οι εφοπλιστές, οι βιομήχανοι, οι μεγαλογιατροί κλπ φοροδιαφεύγουν, πάλι τα χαμηλά εισοδήματα θα κατέληγαν να πληρώσουν τον λογαριασμό. Απλά θα επιβαρύνονταν περισσότερο οι μη χρήστες των ΜΜΜ.