ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween

Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
1

Η αυριανή μέρα -και νύχτα- είναι η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς στην Αμερική και τις αγγλοσαξονικές χώρες. Το Halloween ήταν ανέκαθεν γνωστό και στην Ελλάδα μέσω της ποπ κουλτούρας αλλά τα τελευταία χρόνια τείνει να αποτελεί και στα εγχώρια δρώμενα ευκαιρία για ξεφάντωμα και ευφάνταστες μεταμφιέσεις.

Στην περίπτωση που έχετε σκοπό να «ντυθείτε» σε κάποιο από τα αυριανά πάρτι που διοργανώνονται στην πόλη, ο Guardian προτείνει μερικά από τα καλύτερα μακιγιάζ, με προσθετικά ή χωρίς, για εμφανίσεις που θα ξεχωρίσουν. Σπουδαστές από σχολές μακιγιάζ βρίσκουν αφορμή για να επιδείξουν τη δουλειά τους και να σας δώσουν ιδέες. Να οι 10 καλύτερες.


Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter

Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
Οι 10 πιο ευφάνταστες μεταμφιέσεις για το φετινό Halloween Facebook Twitter
It's Viral
1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια