Zach Miko: Το πρώτο αντρικό plus size μοντέλο βάζει τα πράγματα στη θέση τους για κιλά και μεγέθη ρούχων

Zach Miko: Το πρώτο αντρικό plus size μοντέλο βάζει τα πράγματα στη θέση τους για κιλά και μεγέθη ρούχων Facebook Twitter
Πάντα του άρεσε η μόδα και το ωραίο ντύσιμο, αλλά ποτέ δεν έβρισκε τίποτα της προκοπής στο μέγεθος του.
2

Ο Zach Miko έχει ύφος 1,98 και η μέση του δεν θυμίζει εκείνη των ανδρών μοντέλων των επιδείξεων μόδας των μεγάλων οίκων. Εδώ και λίγο καιρό είναι το πρώτο plus size μοντέλο του πρακτορείου IMG και η φωτογένεια του είναι κάτι περισσότερο από προφανής. Είναι 26 χρονών και υπέρμαχος της ρεαλιστικής εικόνας που πρέπει να περνά η μόδα και οι εκπρόσωποι της στους καταναλωτές, σε ανθρώπους της διπλανής πόρτας που ζουν και τρώνε κανονικά και μπορεί να έχουν και μερικά κιλά παραπάνω, χωρίς αυτό να «σκλαβώνει» τη ζωή τους σε δίαιτες. Ούτε να τους κάνει τρελούς αναφορικά με την εικόνα τους. Ο νεαρός σε συνέντευξη του τα είπε μια χαρά, εκφράζοντας όλους εκείνους τους ψηλούς, γεροδεμένους άντρες – τον μπαμπά, τον αδελφό, τον εραστή – που αναζητούν ρούχα στα καταστήματα και έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα καθόλου αντιπροσωπευτικό “M” ή σε ένα ατσούμπαλο και χαχόλικο “XXXL”, που πρακτικά τους αφαιρεί κάθε δικαίωμα στην κομψότητα.

«Υπάρχουν πολύ λίγα plus size μοντέλα άντρες στην Αμερική και νομίζω ότι μαζί μου έγινε θόρυβος, ακριβώς επειδή συνεργάζομαι με την Target, που είναι το μεγαλύτερο brand λιανικής. Η πρώτη διαφήμιση μου βγήκε τον Ιούλιο, το πρώτο άρθρο γι’ αυτή την κίνηση της εταιρείας τον Σεπτέμβριο και αυτό ήταν», λέει μεταξύ άλλων ο νεαρός, εξηγώντας στη “Guardian”, τους λόγους για τους οποίους λατρεύτηκε. Και ο ίδιος. Και η απόφαση της εταιρείας να κάνει ένα «άνοιγμα» προς το γεροδεμένο αντρικό κοινό. «Προσωπικά, δεν βρίσκω τίποτα κακό και προσβλητικό στις λέξεις plus size. Νομίζω εμείς τις κάναμε συνώνυμες με το πάχος και τους δώσαμε τελικά αρνητική σημασία. “Plus” σημαίνει “επιπρόσθετα”.  Όχι κάτι σε κόντρα με το νορμάλ. Όχι κάτι που δεν είναι φυσιολογικό. Η λέξη “γεροδεμένος” αναφέρεται στη φυσική και σωματική δύναμη, ακριβώς όπως η λέξη  “καμπύλες” για τις γυναίκες, αναφέρεται στη θηλυκή, σέξι πλευρά τους, που χαρίζει αυτοπεποίθηση και πάντως όχι στο πάχος», λέει ο Miko.

 

Και όταν η κουβέντα φτάνει στο τι θεωρείται ανδρικό και τι όχι, αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

«(Όταν είσαι άντρας) επικρατεί η αντίληψη ότι δεν πρέπει να νοιάζεσαι και τόσο πολύ για την εικόνα σου.  Κι αν έχεις ζητήματα με την εμφάνιση σου, δεν πρέπει να τα συζητάς. Θεωρείται αδυναμία, κάτι όχι και τόσο... αντρικό. Κι αυτή είναι μια ηλίθια αντίληψη. Ακόμη και τώρα, μετά από τόση πρόοδο, έχουμε ακόμη αυτή τη φιλοσοφία: ότι οι άντρες οφείλουν να είναι δυνατοί και χωρίς συναισθήματα. Είναι ok να σε νοιάζει το πώς δείχνεις και είναι ακόμη πιο ok να μη σ’ αρέσει η εικόνα σου και να θες να την αλλάξεις. Εγώ, είχα τεράστια θέματα με το σώμα μου, σε όλη μου τη ζωή και μ’ έκαναν να νιώθω ανασφάλεια. Με το να κάνεις προβολή αυτών των συναισθημάτων στους γύρω σου, καταστρέφεις τις σχέσεις σου και δημιουργείς έναν φαύλο κύκλο, που μπορείς να αποφύγεις με έναν τρόπο. Μιλώντας ανοιχτά γι’ αυτά τα ζητήματα», λέει χαρακτηριστικά το μοντέλο.

Anyone have any advice on roomy cars? #brawn #img #tallguyproblems

A photo posted by Zach Miko (@zachmiko) on

Όπως αποκαλύπτει, υπήρχαν φάσεις στη ζωή του που έκανε συνεχώς δίαιτες, για να αλλάξει το σώμα και την ψυχολογία του.

«Δεν υπήρχε σκηνοθέτης και υπεύθυνος κάστινγκ που να μη μου είπε να χάσω κιλά. Ως ηθοποιός δυσκολεύτηκα πολύ. Μετά, όμως, συνειδητοποίησα ότι προσπαθούσα να ευχαριστήσω τους πάντες γύρω. Πάντα ήμουν μεγαλόσωμος και ως παιδί το γνώριζα αυτό. Ζούμε σε μια κοινωνία που προσβάλλει τους μεγαλόσωμους και πλημμυρίζει στα κοπλιμέντα τους αδύνατους, τους κοκκαλιάρηδες, τους μικροκαμωμένους. Φτάσαμε να θεωρούμε δεδομένο το αρνητικό νόημα των λέξεων μεγάλος και χοντρούλης», λέει.

Παράλληλα, αποκαλύπτει ότι πέρα από τι μπορεί να πιστεύουν οι άλλοι, γυμνάζεται και τρώει υγιεινά. Α, και πάντα του άρεσε η μόδα και το ωραίο ντύσιμο, αλλά ποτέ δεν έβρισκε τίποτα της προκοπής στο μέγεθος του.

«Μεγάλωσα εκτιμώντας το ωραίο γούστο και το κομψό ντύσιμο, όμως, σχεδόν πάντα μου άρεσαν πράγματα που δεν μπορούσα να φορέσω. Αναγκαστικώς, φορούσα τα ρούχα του πατέρα μου. Θα ήμουν ένας τελείως διαφορετικός άνθρωπος σήμερα, αν μπορούσα κάποτε να φοράω ό,τι ήθελα, όπως όλα τα άλλα αγόρια. Το μέγεθος των ρούχων μπορεί να είναι ένα πραγματικό εμπόδιο για πολλούς ανθρώπους και για πολύ καιρό. Η ελπίδα μου είναι ότι μέγεθος μέσης θα πάει κάποια στιγμή επιτέλους στο 39άρι και ότι οι άντρες θα μπορούν να ψωνίσουν αυτό που τους ταιριάζει και τους κάνει αληθινά κομψούς. Με το να μην έχεις μεγάλα μεγέθη κομψά ραμμένα στην αγορά, χάνεις ένα τεράστιο πλήθος πελατών. Και τι είναι η μόδα; Μία τεράστια βιομηχανία που ενδιαφέρεται για το χρήμα», λέει ο νεαρός.  

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ