Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter
13

To No1 παγκοσμίως σε επισκεψιμότητα Porhub, έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για τις αναζητήσεις και τις προτιμήσεις των γυναικών που σερφάρουν στο "ΧΧΧ" υλικό του.

Σύμφωνα με αυτά, αποκαλύπτεται ότι από τις 60 εκατομμύρια επισκέψεις την ημέρα, το 24% των χρηστών είναι γυναίκες.

Ο χάρτης που δημοσιεύεται αποκαλύπτει την κορυφαία προτίμηση των γυναικών σε κάθε χώρα. Τα λεσβιακά βίντεο σαρώνουν στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης και είναι επίσης πρώτα στην Ελλάδα.

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter

Και μια πιο αναλυτική ματιά στα δεδομένα της Ευρώπης

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter

Σύμφωνα με την κατάταξη χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα οι Ελληνίδες είναι 15ες και ξοδεύουν περίπου 9 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα στο Pornhub.

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter

Ωστόσο εδώ υπάρχει η περίπτωση του γραφίστα που έκανε λάθος και στη θέση των Φιλιππίνων έβαλε τον χάρτη της Ελλάδας.

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM

σχόλια

7 σχόλια
Τι είναι το Ίντερνετ! Αν ξέρεις να ψάχνεις τα βρίσκεις όλα.Μετά από μικρή έρευνα και με την βοήθεια του Google Image και του mapporn αυτοί που έφτιαξαν τα στοιχεία και τα γραφικά προέρχονται από την εξής γεωγραφική περιοχή.https://stronglang.files.wordpress.com/2016/03/word-mapper-us-swears-bullshit.jpg
Α) πως ξερει το pornhub τι φυλο ειναι ο χρηστης που μπαινει; εχει κανει εγγραφη; και ποιος κανει εγγραφη για να δει τσοντα μωρε;;(ή παιρνει πληροφοριες απο το google;)Β) Μαλιστα.. δλδ οι ελληνιδες τι βρισκουν με κινουμενα σχεδια!! Αχχχχ ποσο ωριμες ειναι οι γυναικες τελικα σε σχεση με τους αντρες!!!
Αυτό και εγώ δεν το καταλαβαίνω. Αν μπει κάποιος από incognito, πως βλέπουν τα στοιχεία του? Ακόμα και από την google πόσο πιθανό είναι?Δεν ξέρω τι βλακείες λένε, αλλά οι περισσότερες γυναίκες ψάχνουν big dicks και black. Τα υπόλοιποα είναι για να εξάπτουν τη φαντασία των ανδρών (λεσβιακά).
Ως τεχνικός μπορώ να πω ότι πέρα από το να τους το πείς ο ίδιος (στο profile) το φύλο σου, το οποίο μπορεί να είναι και ψέμματα, υπάρχουν διακόσιοι τρόποι να καταλάβουν και τι φύλο είσαι και από ποιά χώρα είσαι και τι οικονομικό επίπεδο και πολλά άλλα, ακόμα και ποιά site επισκέφτηκες πριν. Αυτούς τους τρόπους τους διασταυρώνουν μεταξύ τους, και ειδικά για απλά πράγματα όπως "φύλο" μπορούν να βγάλουν συμπεράσματα πολύ εύκολα. Δεν θα βρούν στοιχεία όπως το όνομα ή το mail σου, αλλά δημογραφικά στοιχεία (φύλο, οικονομικό επίπεδο, χώρα, ηλικία, ακόμα και άλλες σελίδες που μπορείς να συχνάζεις κλπ, μπορούν να τις βρούν εύκολα). Να ένα κόλπο π.χ. με το οποίο έβλεπαν σε ποιές σελίδες είχες πάει προηγουμένως: http://dbaron.org/mozilla/visited-privacyΥπάρχουν και άλλα, ευκολότερα.To δε incognito mode δεν βοηθάει. Το incognito mode είναι για να μην αποθηκευτούν πληροφορίες στον ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ σου (δηλαδή cache, history κλπ). Εσύ εξακολουθείς να στέλνεις τις ίδιες πληροφορίες στη σελίδα που επισκέφτεσαι.
Δεν είναι δύσκολο να βρούν το φύλο σου και άλλα στοιχεία χωρίς να τους το πείς. Από css sniffing μέχρι ολόκληρα network με ads ή hidden tracking images που παιρνάνε από πολλαπλές σελίδες που επισκέφτεσαι (π.χ. και στο pornhub και στο πειρατικό site, και σε δημοφιλή trackers, κλπ). Επίσης υπάρχουν αρκετοί στατιστικοί τρόποι να το προδιορίσεις με βάση τη συμπεριφορά στην πλοήγηση, ακόμα και στο πως πατάει τα λινκς ή χρησιμοποιεί το mouse (κάτι σαν να καταλαβαίνεις ότι κάποιος είναι γυναίκα από το ...πως παρκάρει ή πόση ώρα μιλάει κάθε μέρα στο τηλέφωνο). Μιλάμε για σελίδες που έχουν προφίλ από δεκάδες εκατομμύρια χρήστες, πολλούς με την πιστωτική τους κάρτα (γιατί δεν είναι όλοι δωρεάν χρήστες, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα).Δες και την απαντησή μου στον Winifred αποκάτω.
Σε 60 εκατ. επισκέψεις; Σε μια μέρα; Μόνο με Google analytics που τα έχει όλα εκτός από το όνομα και ποιος δεν χρησιμοποιεί το Google?Available dataFive dimensions are available: Age, Gender, Affinity Categories, In-Market Segments, and Other Categories: Age identifies users by six categories: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, and 65+. Gender identifies users as either male or female. Affinity Categories identifies users in terms of lifestyle; for example, Technophiles, Sports Fans, and Cooking Enthusiasts. These categories are defined to be similar to TV audiences. In-Market Segments identifies users in terms of their product-purchase interests. Other Categories provides the most specific, focused view of your users. For example, while Affinity Categories includes the category Foodies, Other Categories includes the category Recipes/Cuisines/East Asian.You can view reports and create Segments based on these dimensions. You can use the Segments for analysis and to create Remarketing Audiences.
Ή πολύ απλά επειδή προτού μπεις στο σάιτ έκανες δήλωση άνω-των-18 (ενηλίκου) και συμπλήρωσες το φύλο σου. Το αν έκανες ψευδή δήλωση βεβαίως παραποιεί το αποτέλεσμα της έρευνας.
Για ακόμα μια φορά χτύπησε η διεθνής μασονία με το "μπέρδεμα" του χάρτη, για να παρουσιάσει τις γυναίκες μας σαν ανώμαλες και μάλιστα διπλά ανώμαλες :1) Οι Φιλιππίνες είναι πρώτες στην λίστα και2) Παρακολουθούν πιο πολύ Hentai ! Who the f... μπαίνει σε ένα site πορνό για να δει Hentai ;;;