Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter
13

To No1 παγκοσμίως σε επισκεψιμότητα Porhub, έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για τις αναζητήσεις και τις προτιμήσεις των γυναικών που σερφάρουν στο "ΧΧΧ" υλικό του.

Σύμφωνα με αυτά, αποκαλύπτεται ότι από τις 60 εκατομμύρια επισκέψεις την ημέρα, το 24% των χρηστών είναι γυναίκες.

Ο χάρτης που δημοσιεύεται αποκαλύπτει την κορυφαία προτίμηση των γυναικών σε κάθε χώρα. Τα λεσβιακά βίντεο σαρώνουν στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης και είναι επίσης πρώτα στην Ελλάδα.

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter

Και μια πιο αναλυτική ματιά στα δεδομένα της Ευρώπης

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter

Σύμφωνα με την κατάταξη χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα οι Ελληνίδες είναι 15ες και ξοδεύουν περίπου 9 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα στο Pornhub.

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter

Ωστόσο εδώ υπάρχει η περίπτωση του γραφίστα που έκανε λάθος και στη θέση των Φιλιππίνων έβαλε τον χάρτη της Ελλάδας.

Τι βλέπουν οι Ελληνίδες στο Pornhub και πόσο χρόνο αφιερώνουν στο πορνό Facebook Twitter
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

σχόλια

7 σχόλια
Τι είναι το Ίντερνετ! Αν ξέρεις να ψάχνεις τα βρίσκεις όλα.Μετά από μικρή έρευνα και με την βοήθεια του Google Image και του mapporn αυτοί που έφτιαξαν τα στοιχεία και τα γραφικά προέρχονται από την εξής γεωγραφική περιοχή.https://stronglang.files.wordpress.com/2016/03/word-mapper-us-swears-bullshit.jpg
Α) πως ξερει το pornhub τι φυλο ειναι ο χρηστης που μπαινει; εχει κανει εγγραφη; και ποιος κανει εγγραφη για να δει τσοντα μωρε;;(ή παιρνει πληροφοριες απο το google;)Β) Μαλιστα.. δλδ οι ελληνιδες τι βρισκουν με κινουμενα σχεδια!! Αχχχχ ποσο ωριμες ειναι οι γυναικες τελικα σε σχεση με τους αντρες!!!
Αυτό και εγώ δεν το καταλαβαίνω. Αν μπει κάποιος από incognito, πως βλέπουν τα στοιχεία του? Ακόμα και από την google πόσο πιθανό είναι?Δεν ξέρω τι βλακείες λένε, αλλά οι περισσότερες γυναίκες ψάχνουν big dicks και black. Τα υπόλοιποα είναι για να εξάπτουν τη φαντασία των ανδρών (λεσβιακά).
Ως τεχνικός μπορώ να πω ότι πέρα από το να τους το πείς ο ίδιος (στο profile) το φύλο σου, το οποίο μπορεί να είναι και ψέμματα, υπάρχουν διακόσιοι τρόποι να καταλάβουν και τι φύλο είσαι και από ποιά χώρα είσαι και τι οικονομικό επίπεδο και πολλά άλλα, ακόμα και ποιά site επισκέφτηκες πριν. Αυτούς τους τρόπους τους διασταυρώνουν μεταξύ τους, και ειδικά για απλά πράγματα όπως "φύλο" μπορούν να βγάλουν συμπεράσματα πολύ εύκολα. Δεν θα βρούν στοιχεία όπως το όνομα ή το mail σου, αλλά δημογραφικά στοιχεία (φύλο, οικονομικό επίπεδο, χώρα, ηλικία, ακόμα και άλλες σελίδες που μπορείς να συχνάζεις κλπ, μπορούν να τις βρούν εύκολα). Να ένα κόλπο π.χ. με το οποίο έβλεπαν σε ποιές σελίδες είχες πάει προηγουμένως: http://dbaron.org/mozilla/visited-privacyΥπάρχουν και άλλα, ευκολότερα.To δε incognito mode δεν βοηθάει. Το incognito mode είναι για να μην αποθηκευτούν πληροφορίες στον ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ σου (δηλαδή cache, history κλπ). Εσύ εξακολουθείς να στέλνεις τις ίδιες πληροφορίες στη σελίδα που επισκέφτεσαι.
Δεν είναι δύσκολο να βρούν το φύλο σου και άλλα στοιχεία χωρίς να τους το πείς. Από css sniffing μέχρι ολόκληρα network με ads ή hidden tracking images που παιρνάνε από πολλαπλές σελίδες που επισκέφτεσαι (π.χ. και στο pornhub και στο πειρατικό site, και σε δημοφιλή trackers, κλπ). Επίσης υπάρχουν αρκετοί στατιστικοί τρόποι να το προδιορίσεις με βάση τη συμπεριφορά στην πλοήγηση, ακόμα και στο πως πατάει τα λινκς ή χρησιμοποιεί το mouse (κάτι σαν να καταλαβαίνεις ότι κάποιος είναι γυναίκα από το ...πως παρκάρει ή πόση ώρα μιλάει κάθε μέρα στο τηλέφωνο). Μιλάμε για σελίδες που έχουν προφίλ από δεκάδες εκατομμύρια χρήστες, πολλούς με την πιστωτική τους κάρτα (γιατί δεν είναι όλοι δωρεάν χρήστες, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα).Δες και την απαντησή μου στον Winifred αποκάτω.
Σε 60 εκατ. επισκέψεις; Σε μια μέρα; Μόνο με Google analytics που τα έχει όλα εκτός από το όνομα και ποιος δεν χρησιμοποιεί το Google?Available dataFive dimensions are available: Age, Gender, Affinity Categories, In-Market Segments, and Other Categories: Age identifies users by six categories: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, and 65+. Gender identifies users as either male or female. Affinity Categories identifies users in terms of lifestyle; for example, Technophiles, Sports Fans, and Cooking Enthusiasts. These categories are defined to be similar to TV audiences. In-Market Segments identifies users in terms of their product-purchase interests. Other Categories provides the most specific, focused view of your users. For example, while Affinity Categories includes the category Foodies, Other Categories includes the category Recipes/Cuisines/East Asian.You can view reports and create Segments based on these dimensions. You can use the Segments for analysis and to create Remarketing Audiences.
Ή πολύ απλά επειδή προτού μπεις στο σάιτ έκανες δήλωση άνω-των-18 (ενηλίκου) και συμπλήρωσες το φύλο σου. Το αν έκανες ψευδή δήλωση βεβαίως παραποιεί το αποτέλεσμα της έρευνας.
Για ακόμα μια φορά χτύπησε η διεθνής μασονία με το "μπέρδεμα" του χάρτη, για να παρουσιάσει τις γυναίκες μας σαν ανώμαλες και μάλιστα διπλά ανώμαλες :1) Οι Φιλιππίνες είναι πρώτες στην λίστα και2) Παρακολουθούν πιο πολύ Hentai ! Who the f... μπαίνει σε ένα site πορνό για να δει Hentai ;;;