ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το νεκρό παιδί με την κούκλα στο δρόμο της Νίκαιας σε ένα συγκλονιστικό σκίτσο του Latuff

Το νεκρό παιδί με την κούκλα στο δρόμο της Νίκαιας σε ένα συγκλονιστικό σκίτσο του Latuff Facebook Twitter
5
Το νεκρό παιδί με την κούκλα στο δρόμο της Νίκαιας σε ένα συγκλονιστικό σκίτσο του Latuff Facebook Twitter

O Βραζιλιάνος σκιτσογράφος και πολιτικός ακτιβιστής Carlos Latuff, ένας από τους πιο επιδραστικούς εικαστικούς που με τα σκίτσα του έχει δώσει το στίγμα του σε παγκόσμιες κρίσεις, δίνει μια δεύτερη συγκλονιστική ερμηνεία στην φωτογραφία που από χθες κάνει το γύρο του κόσμου.

Ένα νεκρό παιδί, θύμα του δράστη που χθες σκότωσε 84 ανθρώπους μα το φορτηγό του είναι σκεπασμένο με μια κουβέρτα στο δρόμο και δίπλα του είναι η κούκλα του. 

Το σκίτσο του Latuff:

Το νεκρό παιδί με την κούκλα στο δρόμο της Νίκαιας σε ένα συγκλονιστικό σκίτσο του Latuff Facebook Twitter
5

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Νομιζω εχουμε χασει τη μπαλα, ολοι προσπαθουν να γινουν το επομενο viral και να αυτοπροβληθουν εις βαρος δυστυχισμενων και πεθαμενων ανθρωπων. Ολα για το κυνηγι του like και του retweet. Οχι μαστορα δεν κανεις τεχνη ετσι, με φτηνα κολπακια, για να στηριχθεις στη συγκινηση της στιγμης, αυτο λεγεται αλητεία
Μέσα από τον πόνο των συγγενών των νεκρών, και μέσα από την φρίκη, πετιέται και ο Latuff να δείξει την ευαισθησία του ζωγραφίζοντας ώστε να γίνει viral. Και μεις αναπαυτικά μπροστά στα smartphones θα αναπαράγουμε το συγκινητικό σκίτσο που 'στοίχειωσε όλον τον πλανήτη' πίνοντας άλλη μία γουλιά Aperol Spritz σε κάποια παραλία... ΑΑ, ναί... Και 'Je Suis Nice', να μην ξεχνιόμαστε...
Μας ενόχλησε αυτό και όχι η πορνογραφία πόνου που ακολουθούν όλα τα ΜΜΕ στην αναπαραγωγή τέτοιων ειδήσεων; από φωτογραφίες των νεκρών να κείτονται και των χαμένων, απεγνωσμένων συγγενών τους. Και όχι για να σε προλάβω δεν αναφέρομαι στην μικροαστική δηθενοποίηση και ομαλοποίηση βασισμένη στο άγχος θανάτου αλλά στο αντίθετο. Στο σεβασμό του πόνου και του δράματος άλλων ανθρώπων που δεν πρέπει να γίνεται βορά για την δική μας δραματουργική ευαισθησία. Και αυτά στα λέει κάποιος που έβλεπε σε Ελλαδικό χώρο για χρόνια φωτογραφίες από το Ήλιος δικών του καμένων ανθρώπων και συγγενών που δεν ήξερα που να κρατηθούν.