Η Σαρλίζ Θερόν γίνεται (ξανά) το πρόσωπο του J'adore Dior και παραμένει εκθαμβωτική στα 41 της

Η Σαρλίζ Θερόν γίνεται (ξανά) το πρόσωπο του J'adore Dior και παραμένει εκθαμβωτική στα 41 της Facebook Twitter
2

"Για το J'adore το νερό είναι ο χρυσός της εποχής μας, και η Charlize Theron η ιέρεια που το κατακτά, πιο απελευθερωμένη και συνειδητοποιημένη από ποτέ".

Αυτό είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας του οίκου Dior για το εμβληματικό άρωμα J'adore με κεντρικό πρόσωπο για ακόμη μια φορά την Charlize Theron, που εμφανίζεται σε ένα επιβλητικό σκηνικό μιας τεράστιας, παρθένας έκτασης που μοιάζει με μια έρημο νερού και πέτρας, στην οποία ο ουρανός συναντά τη γη.

Δημιουργός της ταινίας ο Jean-Baptiste Mondino, ο οποίος από το 1999 σκηνοθετεί τη συναρπαστική ιστορία της γυναίκας του J'adore. «Η ταινία συμβολίζει την αναζήτηση για μια νέα εκδοχή της αλήθειας χωρίς περιορισμούς και χωρίς οτιδήποτε περιττό. Εκεί υπάρχει ένα νέο, ριζικά διαφορετικό ξεκίνημα. Εκείνη δεν έχει ανάγκη πλέον να αποδρά, έτσι όπως είναι εντελώς ελεύθερη, βυθισμένη στο βασίλειο της φύσης, σχεδόν γυμνή και απαλλαγμένη από όλα τα περιττά. Το όραμά της για τον κόσμο είναι ουσιαστικό, ορίζει τι είναι πρωταρχικής σημασίας: η προστασία του πλανήτη μας και, ειδικότερα, του νερού που είναι ο νέος μας χρυσός. Μας λέει ότι η πολυτέλεια μπορεί να έχει νόημα», αναφέρει ο Mondino.

Η Σαρλίζ Θερόν γίνεται (ξανά) το πρόσωπο του J'adore Dior και παραμένει εκθαμβωτική στα 41 της Facebook Twitter

Σχετικά με τη συνεργασία του με την Charlize Theron, δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του. «Η Charlize ήταν εκπληκτική. Ως Νοτιοαφρικάνα, ξαναβρήκε τις αισθήσεις που αγαπά. Τον ήλιο, τον άνεμο, και την έρημο που τη γεμίζουν χαρά. Ήταν εντελώς αφοσιωμένη και πραγματικά συναισθηματική. Όπως θα δείτε στην ταινία, ακτινοβολεί ομορφιά και ευτυχία. Σχεδόν ξυπόλυτη, τρέχει ελεύθερα, με δρασκελιά ζώου, σε έναν ισχυρό ρυθμό κάποιας φυλής. Η μουσική, μια πρωτότυπη σύνθεση, είναι το δυνατό συμπλήρωμα στην αναγέννηση της", τονίζει ο σκηνοθέτης που έχει συνδέσει το όνομα του με το J'adore.


Το J'adore, το οποίο δημιουργήθηκε από τον επικεφαλής αρωματοποιό του Οίκου Dior, François Demachy, έχει ως βασικό του χαρακτηριστικό το σπάνιο γιασεμί με τα εξαιρετικά αρωματικά χαρακτηριστικά, το οποίο προέρχεται από τη Grasse, τη γη των αρωμάτων. «Το J'adore είναι ένα σπάνιο άρωμα αφού αποδέχεται την πρόκληση, και ανταποκρίνεται, στο να είναι πολύ εύκολα σαγηνευτικό, έχοντας όμως μια αυθεντική υπογραφή. Να είναι αισθησιακό χωρίς να είναι βαρύ. Είναι μια σύνθεση που συνδυάζει τα αντίθετα και κάνει τις εμβληματικές λουλουδένιες νότες να είναι απόλυτα ελκυστικές, πρωτότυπες και μυστηριώδεις. Το J'adore εφευρίσκει ένα λουλούδι που δεν υπάρχει», αναφέρει ο Demachy.

Δείτε την νέα διαφήμιση του οίκου Dior για το άρωμα J'adore:

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Πολιτισμός / Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Νέες ταινίες, πάρτι, κλασική μουσική, σημαντικές εικαστικές εκθέσεις και στολισμένα spots στην πόλη για τις εβδομάδες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Πολιτισμός / Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Για να προσδιορίσει τη διαδρομή που ακολούθησε ο Μέγας Αλέξανδρος για να φτάσει στο πεδίο της μάχης, η ομάδα των επιστημόνων μελέτησε προσεκτικά αρχαίες πηγές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Θα μου επιτρέψετε ένα σχόλιο που δεν σχετίζεται άμεσα με την εν λόγω φωτογράφιση (που είναι εξαιρετική αισθητικά κατά τα άλλα). Πολλές φορές σε παρόμοια άρθρα που αφορούν φωτογραφίσεις γυναικών που διαφημίζουν κάποιο προϊόν, κι εδώ στη lifo έχω δει αρκετά (βλέπε Γκούινεθ Πάλτροου), αν η γυναίκα έχει ξεπεράσει τα 40, όλη η έκπληξη αφορά ακριβώς αυτό το γεγονός, ειδικά αν είναι καλοστεκούμενη. Δηλαδή, εστιάζουμε στο ότι π.χ. παρά τα 40 της χρόνια και βάλε, παραμένει τόσο νεανική ή εντυπωσιακή, ή όπως θέλετε πέστε το. Η νόρμα είναι για τους περισσότερους μάλλον ότι μια γυναίκα στα 40 της δεν θα έπρεπε να είναι έτσι προφανώς, αλλά ταλαιπωρημένη, γερασμένη και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Θεωρείται σπουδαία κατάκτηση αν έχει νικήσει το χρόνο. Φοβερός έπαινος για μια γυναίκα που μπορεί να έχει κάνει χίλια δυο πράγματα στη ζωή της, τι να πω! Αν είχαμε να κάναμε με μια παρόμοια φωτογράφιση σε άντρα, δεν θα βλέπαμε τίτλους όπως "στα 42 του, παραμένει εντυπωσιακός", διότι για έναν άντρα η ωραία εμφάνιση παρά την κάποια ηλικία (δεν καταλαβαίνω τελικά, η ηλικία είναι κατάρα;) είναι συμπληρωματικό ατού και όχι κάτι για το οποίο κρίνεται. Μερικές φορές μάλιστα, όλες οι ατέλειές του είναι χαριτωμένες και σημάδι γοητείας, άλλωστε δεν θα εστιάσουμε εκεί, αλλά στην ισχυρή προσωπικότητά του, την αυτοπεποίθηση, τη δουλειά του κλπ.Δεν ξέρω αν συμμερίζονται κι άλλοι την άποψή μου, αλλά μια ματιά να ρίξετε στους τίτλους και τα σχόλια για τέτοιες φωτογραφίσεις και δεν μπορεί να μην εντοπίσετε δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Βλέποντας τους τίτλους που αναφέρεις σκεφτόμουν ακριβώς αυτό λες. Πόσο οξύμωρο, οι εμπειρίες που αντανακλώνται στο πρόσωπο ενός άντρα να είναι γοητεία, ενώ για τη γυναίκα μειονέκτημα. Μην πας μακριά, κάπου είδα έναν τίτλο, ότι ο Τραμπ παροτρύνει τους άντρες να ανταλάσσουν τη γυναίκα τους μόλις αυτή φτάσει τα 35 με μια νεότερη. Δεν ξέρω αν όντως το είπε, είναι όμως χαρακτηριστικό για το ρόλο που καλείται να επιτελέσει μια γυναίκα στα (σάπια) μυαλά ορισμένων.