"Για το J'adore το νερό είναι ο χρυσός της εποχής μας, και η Charlize Theron η ιέρεια που το κατακτά, πιο απελευθερωμένη και συνειδητοποιημένη από ποτέ".
Αυτό είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας του οίκου Dior για το εμβληματικό άρωμα J'adore με κεντρικό πρόσωπο για ακόμη μια φορά την Charlize Theron, που εμφανίζεται σε ένα επιβλητικό σκηνικό μιας τεράστιας, παρθένας έκτασης που μοιάζει με μια έρημο νερού και πέτρας, στην οποία ο ουρανός συναντά τη γη.
Δημιουργός της ταινίας ο Jean-Baptiste Mondino, ο οποίος από το 1999 σκηνοθετεί τη συναρπαστική ιστορία της γυναίκας του J'adore. «Η ταινία συμβολίζει την αναζήτηση για μια νέα εκδοχή της αλήθειας χωρίς περιορισμούς και χωρίς οτιδήποτε περιττό. Εκεί υπάρχει ένα νέο, ριζικά διαφορετικό ξεκίνημα. Εκείνη δεν έχει ανάγκη πλέον να αποδρά, έτσι όπως είναι εντελώς ελεύθερη, βυθισμένη στο βασίλειο της φύσης, σχεδόν γυμνή και απαλλαγμένη από όλα τα περιττά. Το όραμά της για τον κόσμο είναι ουσιαστικό, ορίζει τι είναι πρωταρχικής σημασίας: η προστασία του πλανήτη μας και, ειδικότερα, του νερού που είναι ο νέος μας χρυσός. Μας λέει ότι η πολυτέλεια μπορεί να έχει νόημα», αναφέρει ο Mondino.
Σχετικά με τη συνεργασία του με την Charlize Theron, δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του. «Η Charlize ήταν εκπληκτική. Ως Νοτιοαφρικάνα, ξαναβρήκε τις αισθήσεις που αγαπά. Τον ήλιο, τον άνεμο, και την έρημο που τη γεμίζουν χαρά. Ήταν εντελώς αφοσιωμένη και πραγματικά συναισθηματική. Όπως θα δείτε στην ταινία, ακτινοβολεί ομορφιά και ευτυχία. Σχεδόν ξυπόλυτη, τρέχει ελεύθερα, με δρασκελιά ζώου, σε έναν ισχυρό ρυθμό κάποιας φυλής. Η μουσική, μια πρωτότυπη σύνθεση, είναι το δυνατό συμπλήρωμα στην αναγέννηση της", τονίζει ο σκηνοθέτης που έχει συνδέσει το όνομα του με το J'adore.
Το J'adore, το οποίο δημιουργήθηκε από τον επικεφαλής αρωματοποιό του Οίκου Dior, François Demachy, έχει ως βασικό του χαρακτηριστικό το σπάνιο γιασεμί με τα εξαιρετικά αρωματικά χαρακτηριστικά, το οποίο προέρχεται από τη Grasse, τη γη των αρωμάτων. «Το J'adore είναι ένα σπάνιο άρωμα αφού αποδέχεται την πρόκληση, και ανταποκρίνεται, στο να είναι πολύ εύκολα σαγηνευτικό, έχοντας όμως μια αυθεντική υπογραφή. Να είναι αισθησιακό χωρίς να είναι βαρύ. Είναι μια σύνθεση που συνδυάζει τα αντίθετα και κάνει τις εμβληματικές λουλουδένιες νότες να είναι απόλυτα ελκυστικές, πρωτότυπες και μυστηριώδεις. Το J'adore εφευρίσκει ένα λουλούδι που δεν υπάρχει», αναφέρει ο Demachy.
Δείτε την νέα διαφήμιση του οίκου Dior για το άρωμα J'adore:
σχόλια