Πόσο κόστισε τελικά το ταξίδι του Τσίπρα στην Κούβα; Το Μαξίμου απαντά

Πόσο κόστισε τελικά το ταξίδι του Τσίπρα στην Κούβα; Το Μαξίμου απαντά Facebook Twitter
8

Κυβερνητικές πηγές σπεύδουν να διαψεύσουν τα σημερινά δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία το κόστος της μετάβασης του πρωθυπουργού στην Κούβα ανήλθε στα 300.000 δολάρια.

Σύμφωνα με το non paper από το Μαξίμου το  κόστος είναι μικρότερο του 1/10, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.


Τι ισχυρίζονται οι πηγές; Λένε πως «δημοσιεύματα, που στηρίζονται σ' έναν...πιλότο(!) που "πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος", αναφέρουν ότι το κόστος του αεροπλάνου για το ταξίδι του Πρωθυπουργού στην Αβάνα "έφτασε τις 300.000 δολάρια"!».


Όμως, αναφέρουν οι κυβερνητικές πηγές, «ο ένας πιλότος που "πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος", θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το ταξίδι (καύσιμα) κόστισαν 16.700 ευρώ και η διαμονή, για το σύνολο του πληρώματος, τις 6.200 ευρώ. Σύνολο, δηλαδή, 22.900 ευρώ! Θα πρέπει τώρα ο ένας πιλότος που "πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος" στα έξοδα της αποστολής να συμπεριλάβει και τα της παραμονής του Gulfstream στο αεροδρόμιο της Αβάνας. Θα τον ενημερώσουμε όταν θα αποσταλούν τα σχετικά τιμολόγια από την Κούβα!», καταλήγουν.

To δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ που προκάλεσε και την απάντηση ανέφερε: «Το πόσο μας κόστισε ως φορολογούμενων αυτό το τετραήμερο ταξιδάκι ως την Αβάνα, μπορώ να δώσω και μόνος μου την απάντηση (με βάση πληροφορίες που μου παρείχε χθες βράδυ φίλος μου πιλότος – διαψεύσεις δεν θα δεχθώ, γιατί ο άνθρωπος ΤΩΡΑ πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος): κάθε ώρα πτήσης του συγκεκριμένου αεροπλάνου, που είναι το περίφημο Gulfstream, κοστίζει περί τις 15.000 δολάρια, τα οποία αναλύονται σε καύσιμα, ασφάλειες, τέλη υπερπτήσεων και τέλη αεροδρομίων. Το οποίο σημαίνει ότι για τις 10 ώρες του "πήγαινε" και τις άλλες 10 της επιστροφής από την Αβάνα, το κόστος του αεροπλάνου μόνο έφτασε τις 300.000 δολάρια». Μάλιστα σημειώνει πως «με το 1/100 αυτού του κόστους θα μπορούσε να ταξιδέψει σε business θέση μέσω Μαδρίτης ή Παρισιού».

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

Πολιτική / Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

«Δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας», τονίζουν διπλωματικές πηγές σχετικά με τα λεγόμενα του Χακάν Φιντάν
LIFO NEWSROOM
Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Διεθνή / Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Ο Φιντάν είπε ότι το τουρκικό ΥΠΕΞ «συνεχίζει να προστατεύει με προσοχή τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο», προσθέτοντας ότι «κατά την τελευταία μας επίσκεψη στην Αθήνα, δείξαμε την αποφασιστική μας στάση στο θέμα αυτό»
LIFO NEWSROOM
Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η κόντρα Πολάκη - Φάμελλου και οι ανεμογεννήτριες του Γκλέτσου

Πολιτική / Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η κόντρα Πολάκη - Φάμελλου και οι ανεμογεννήτριες του Γκλέτσου

Το debate ανάμεσα στους υποψήφιους προέδρους του ΣΥΡΙΖΑ είχε διαφωνίες, αιχμές και την ατάκα του Απόστολου Γκλέτσου ότι «οι ανεμογεννήτριες δεν παράγουν ρεύμα, γιατί δεν έχουν μπαταρίες»
LIFO NEWSROOM
Ερντογάν για Τραμπ: «Περιμένουμε να δούμε την στάση των ΗΠΑ για τη Μέση Ανατολή»

Διεθνή / Ερντογάν για Τραμπ: «Περιμένουμε να δούμε την στάση των ΗΠΑ για τη Μέση Ανατολή»

Ο Τούρκος πρόεδρος ξεκαθάρισε πως περιμένει από τη νέα αμερικανική κυβέρνηση να βάλει ένα τέλος στον πόλεμο που τσακίζει τη Μέση Ανατολή και να σταματήσει να στηρίζει τους Κούρδους της Συρίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Το πραγματικό κόστος δεν είναι των ταξιδιών του αλλά της απραξίας πραγματικών έργων ανάκαμψης της οικονομίας, οπότε είτε είναι στου Μαξίμου είτε στην άλλη άκρη της γης το κόστος είναι ανυπολόγιστο.
Το θεμα δεν ειναι τοσο το κοστος -που βεβαια δεν ειναι αμελητεο ποσο-οσο η σκοπιμοτητα και ο συμβολισμος του ταξιδιου. Τι δειχνει λοιπον με αυτο το ταξιδι ο Τσιπρας; Οτι ονειρο του ειναι η Ελλαδα να γινει οπως οι χωρες της λατινικης αμερικης; Και ποια εναι τα πολιτικα του προτυπα; Καποιοι αφρικανοι δικτατορες και ελεω θεου αρχοντες με τουσ οποιους μαλιστα ειχε και θερμες χειραψιες; Τελικα ως τι πηγε εκει; Ως πρωθυπουργος ή ώς προεδρος του κομματος του οταν αυτο ομως ηταν στο 3%; Γιατι αν πηγε ως πρωθυπουργος σε καμια περιπτωση δε νομιζω οτι ολο αυτο συναδει με την ευρωπαικη πορεια της χωρας και τη βουληση της πλειοψηφιας των Ελληνων. Αν πηγε ως προεδρος του κομματος του το κοστος επρεπε να το επωμιστει το κομμα κι οχι το ελληνικο κρατος.
Να ήταν μόνο αυτό. Οι πιλότοι, τα συντρόφια που πήρε ο Τσίπρας μαζί του, δεν νομίζω ότι πήγαν δωρεάν. Γράψαν υπερωρίες και εκτός έδρας αβέρτα! Αστειάκι: Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να θεσπίσει και επίδομα για συμμετοχές σε κηδεία όπως αυτή.
Είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι θησαυρίζει η κομματική νομεκλατούρα από τον ιδρώτα του πόπολου; Που έγιναν αυτά στον σοσιαλισμό; Πλούτισε ο Κάστρο μωρέ;
Και, οπως συνήθως, η αληθεια είναι κάπου στη μέση.https://www.aopa.org/news-and-media/all-news/2015/november/16/hourly-operating-costs-of-45-jets-comparedΔεν ξέρω το μοντέλο του Gulfstream που χρησιμοποιήθηκε αλλά το κόστος είναι περίπου $4,800 την ώρα, δηλ. περίπου 4,500 ευρώ την ώρα. Για 20 ώρες πτήση αυτό είναι περίπου 90,000 ευρώ (αντε 100,000 με κάτι χαρτζιλίκια για σουβενίρ).Η ΑΟΡΑ είναι ένας διεθνής οργανισμός πιλότων επαγγελματιών και ερασιτεχνών με μέλη σε 75 χώρες ανά τον κόσμο.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι αγαπητέ έξοδα μόνο οι βενζίνες ( κηροζίνες). Είναι σαν αυτό που λένε οι φίλοι το καλοκαίρι οι φίλοι που θέλουν να πάνε για μπάνιο "εγώ βάζω την βενζίνη και εσύ τις μπύρες". Λοιπά έξοδα για ένα ταξίδι 9500 + 9500 Km είναι αμελητέα μωρέ!
Μην ταλαιπωρεισθε, η πολεμική αεροπορία μας η οποία έχει την επιχειρησιακή ευθύνη του αεροσκάφους gulfstream και την τεχνική συντήρηση του, γνωρίζει με ακρίβεια το κόστος λειτουργίας του. Κατα συνέπεια το Γενικο Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ) έχει πλήρη στοιχεια για το ωριαίο κόστος πτήσης κάθε τύπου αεροσκάφους που διαθέτει στο στόλο της.