«Οι γυναίκες πάνε στην πλατεία Ταχρίρ για να βιαστούν και όχι για να διαμαρτυρηθούν»

25

O Αμπού Ισλάμ, ένας αιγύπτιος ιεροκήρυκας, μιλώντας σε βίντεο υποστήριξε ότι οι γυναίκες που πάνε στην πλατεία Ταχρίρ για να διαμαρτυρηθούν είναι διάβολοι και ανεξέλεγκτες και για αυτό το λόγο η σεξουαλική παρενόχληση ή ακόμα και ο βιασμός τους μπορεί να δικαιολογηθεί.

Το βίντεο που κάνει το γύρο του Διαδίκτυο από την περασμένη Τετάρτη, αναφέρει συν τοις άλλοις ότι οι διαδηλώτριες που διαμαρτύρονται κατά του προέδρου Μοχάμεντ Μόρσι, δεν νιώθουν ντροπή και φόβο, ενώ το παραλήρημα του ιεροκήρυκα κατέληξε με το συμπέρασμα ότι πάνε στην πλατεία για να βιαστούν και όχι για να διαμαρτυρηθούν.

25

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ημέρα των Ευχαριστιών: Πιλότος ρίχνει γαλοπούλες - «βόμβες» σε απομακρυσμένες περιοχές της Αλάσκα

Διεθνή / Ημέρα των Ευχαριστιών: Πιλότος ρίχνει γαλοπούλες - «βόμβες» σε απομακρυσμένες περιοχές της Αλάσκας

Η Esther Keim πετά χαμηλά το αεροσκάφος της και ρίχνει γαλοπούλες σε συσκευασία δώρου, για όσους μένουν σε δύσβατες περιοχές και δεν μπορούν να πάνε για τα ψώνια
LIFO NEWSROOM
«Καμίλα, η κακιά μητριά»: Ο Κάρολος «θυσίασε» τον Χάρι για να κάνει την ερωμένη του βασίλισσα;

Διεθνή / «Καμίλα, η κακιά μητριά»: Ο Κάρολος «θυσίασε» τον Χάρι για να κάνει την ερωμένη του βασίλισσα;

Τι αποκαλύπτει το νέο ντοκιμαντέρ «Queen Camilla: The Wicked Stepmother» για την απόφαση να δημοσιοποιηθεί και να διογκωθεί το πρόβλημα του Χάρι με τα ναρκωτικά τη δεδομένη χρονική στιγμή 
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Υπόθεση Πελικό: «Τρέφω βαθύ σεβασμό για εσάς» είπε η συνήγορος του βιαστή συζύγου στη Ζιζέλ

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: «Τρέφω βαθύ σεβασμό για εσάς» είπε η συνήγορος του βιαστή συζύγου στη Ζιζέλ

Η συνήγορος υπεράσπισης του Ντομινίκ Πελικό υποστήριξε πως ο βασικός κατηγορούμενος έχει διχασμένη προσωπικότητα - Η δικηγόρος διάβασε ποίημα που έγραψε στη φυλακή για τη Ζιζέλ ο βιαστής σύζυγος
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ