Ποινική δίωξη για τις ρουσφετολογικές προσλήψεις στο Μετρό

Ποινική δίωξη για τις ρουσφετολογικές προσλήψεις στο Μετρό Facebook Twitter
10

Ποινική δίωξη κατά 10 μελών του διοικητικού συμβουλίου της ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) ασκήθηκε από την Εισαγγελία Αθηνών για τις προεκλογικές προσλήψεις στον Μετρό την περίοδο 2008-2009.

Πρόκειται για την περίοδο που στο υπουργείο Μεταφορών θήτευσαν ο Κωστής Χατζηδάκης και ο Ευριπίδης Στυλιανίδης. Σε έκθεση του-που ήρθε και πάλι πρόσφατα στην επικαιρότητα λόγω της απεργίας στο Μετρό- ο επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής έκανε λόγο για όργιο προεκλογικών προσλήψεων στην ΑΜΕΛ την περίοδο Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2009. Οι προσλήψεις αυτές επιβάρυναν, σύμφωνα με την έκθεση, το λειτουργικό κόστος του Μετρό, με αποτέλεσμα να εμφανίσει το 2009 η εταιρία για πρώτη φορά έλλειμμα πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα, με την ίδια διάταξη ο εισαγγελέας βάζει στο αρχείο, ελλείψει στοιχείων, το σκέλος της έρευνας που αφορά στο χρονικό διάστημα από 31-3-2004 έως 2007.

Ελλάδα
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
Ας υποθέσουμε ότι για τα χάλια του Μετρό φταίει ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, αλλά ότι οι ευθύνες του είναι μόνο πολιτικές και όχι ποινικές. Πώς μπορούν οι ψηφοφόροι να τον τιμωρήσουν; «Με τον να μην τον επανεκλέξουν» θα πείτε. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ ζημίωσε κυρίως τους Αθηναίους (ή έστω όλους τους Έλληνες εξίσου), εκλέγεται στον Νομό Ροδόπης, που είναι ένα μικρό κομμάτι της Ελλάδας και βρίσκεται πολύ μακριά απ' την Αθήνα. Στην ακριτική εκείνη περιοχή μάλλον τον ευγνωμονούν που έδωσε δουλειά σε τόσον κόσμο, βοηθώντας όχι μόνο τους διορισμένους, αλλά και τις οικογένειές τους.Συμπέρασμα: θα ξαναβγεί βουλευτής.Μπορούμε ν' αλλάξουμε κάτι στο εκλογικό σύστημα ώστε να πάψουν να επανεκλέγονται τέτοιοι τύποι;
__   __ _______ ____   _ _  ____   _ _  _  |  \ /  (   _   )  _ \ / _ \|  _ \ / _ \| | |   v   || | | || |_) ) |_| | |_) ) | | | | | |\_/| || | | ||  __/|  _  |  _ (| | | |_| | |   | || | | || |   | | | | |_) ) |_| |_  |_|   |_||_| |_||_|   |_| |_|____/ \___/(_)Ας είναι μόνο η αρχή.
ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΚΘΕΣΗ είναι του 2009 , δηλαδή χρήζει ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ! ΓΙΑ να δούμε όχι μόνο ποιοι είναι υπεύθυνοι για τις τότε παρανομίες αλλά και ποιοι τις συνεχίζουν, ΑΝ τις συνεχίζουν ακόμη!
Όταν μπαίνει μέσα μία εταιρία σαν την Αττικό Μετρό, τότε μπορείς να καταλάβεις ότι δε σου φταίει καμιά Μέρκελ για τα χάλια σου.Όταν δε ο λόγος που μπήκε μέσα το Μετρό είναι Υπουργοί και στελέχη της παρούσας κυβερνησης που δε θα πάθουν τίποτα και εσύ συνεχίζεις να τα κοιτάς όλα απ' τον καναπέ σου χωρίς αντίδραση, είσαι άξιος της τύχης σου, οπότε σκάσε και πλήρωνε κορόιδο...
Πιθανότατα έτσι είναι, αλλά θεωρητικά το Μετρό μπορεί από κερδοφόρα επιχείρηση να έγινε προβληματική λόγω της ανάπτυξής της. Δηλαδή μπορεί η επέκταση του δικτύου να σημαίνει περισσότερα έξοδα (κόστος λειτουργίας των νέων σταθμών και των νέων δρομολογίων), χωρίς αντίστοιχη αύξηση των εσόδων.
Φόροι αξίας 22 εκατομυρίων για να καλυφθεί το έλειμα του Μετρό και να πληρώνονται κανονικά τα κομματόσκυλα του Χατζηδάκη και του Στυλιανίδη.Επιπλέον να πρέπει να τους υποστηρίζουμε στον ιερό αγώνα τους.