«Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί να τη γ...»: Ο Διονύσης Χαριτόπουλος περί έρωτος και σεξ Facebook Twitter

«Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί να τη γ...»: Ο Διονύσης Χαριτόπουλος περί έρωτος και σεξ

16

Στη θέα και μόνο του αντίθετου φύλου, 

ενεργοποιείται αυτομάτως μέσα μας  

ο ενσωματωμένος μηχανισμός επιλογής·

 

Αν το πρόσωπό σου είναι όμορφο, 

είναι όμορφο και το πουλί σου.

 

-

Χωρίς έρωτα ο άνθρωπος 

μπορεί να μην πεθαίνει, αλλά παραφρονεί.

 

Δεν υπάρχουν καλοί τρόποι στο πήδημα.

 

Η καύλα του άλλου να γίνεται δική σου,

κι η δική σου καύλα να γίνεται του άλλου. 

 

Είστε οι δυο σας, έχετε ο ένας τον άλλον
κι αν χρειαστεί, είστε εναντίον όλου του κόσμου.

 

-

Δεν υπάρχει σεξ.

 

Ο άντρας μπροστά στη γυναίκα 

είναι ερωτικό μειράκιο.

 

Η ενοχή στον έρωτα δεν είναι δική μας.

 

-

Ο αυνανισμός είναι κράκερ.

 

Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες 

κι οι άντρες γαμήσια.

 

-

Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί

να τη γαμάει. 

 

-

Η βίζιτα είναι το πιο διαφωτιστικό

παράδειγμα των αντρικών επιθυμιών·

πήδημα χωρίς πριν και χωρίς μετά.

 

-

Ο έρωτας είναι μια υπόσχεση ευτυχίας.

 

-

Η παγίδα της Φύσης είναι στημένη και

μας περιμένει.

 

-

Πίσω από το ερωτικό σου αντικείμενο

είναι πάντα ο εαυτός σου. 

 

Είστε οι δυο σας, έχετε ο ένας τον άλλον 

κι αν χρειαστεί, είστε εναντίον όλου του κόσμου.

 

-

Το πιο σημαντικό δεν είναι να σε ερωτευτούν 

αλλά εσύ να ερωτευτείς.

 

-

Το δοκιμαστήριο του έρωτα 

είναι η συμβίωση.

 

-

Ο άνθρωπος είναι εκ γενετής φάλτσος. 

 

-

Απαιτούμε ευτυχία διά βίου 

καθιστώντας υπεύθυνο τον άλλον.

 

-

Η αγάπη είναι κάθετη.

 

-

Αν δεν ζεις καλύτερα από μόνος, 

το ζευγάρωμα δεν έχει νόημα.

 

-

Ίσως η ζήλια είναι περισσότερο αγάπη 

για τον εαυτό μας, παρά για τον άλλον. 

 

-

Η απιστία είναι εντελώς φυσική.

 

-

Δεν παραδέχεστε ποτέ την απιστία.

 

-

Ζωή εκ του ασφαλούς δεν υπάρχει·

ούτε έρωτας.

 

-

Ο χωρισμός είναι ακρωτηριασμός.

 

-

Δεν ισχύει το «μου έφαγες τα καλύτερά

μου χρόνια».

 

-

Είμαστε φτιαγμένοι να ερωτευόμαστε.

 

____

Τα απόσπάσματα αναδημοσιεύονται με την άδεια του συγγραφέα

 

Ο Διονύσης Χαριτόπουλος γεννήθηκε το 1947 στον Πειραιά και από μικρή ηλικία έκανε διάφορες χειρωνακτικές δουλειές στο Λιμάνι και στα γύρω μηχανουργεία. Εγκατέλειψε νωρίς δύο απόπειρες σπουδών στην Αθήνα και στο Λονδίνο και δούλεψε στη διαφήμιση μέχρι το 1990.
Βιβλία του που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Τόπος: Πειραιώτες (μυθιστόρημα 2016), Λίστα γάμου (θεατρικό 2016), Εκ Πειραιώς (μυθιστόρημα 2012), Άρης, ο αρχηγός των ατάκτων (ιστορική βιογραφία 2009), Συλλεκτική έκδοση (νουβέλες, διηγήματα 2013), Πρόβες πολέμου (μυθιστόρημα 2014), Εγχειρίδιο βλακείας (δοκίμιο 2008), Ο άνεμος κουβάρι (μυθιστόρημα 2012), Τα παιδιά της Χελιδόνας (μυθιστόρημα 2015), 525 τάγμα πεζικού (μυθιστόρημα 2015), Αυγά μαύρα (θεατρικό 2014), Ημών των ιδίων (δοκίμιo 2008).

Βιβλίο
16

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέριλιν Γιάλομ: «H ιστορία της συζύγου»

Το Πίσω Ράφι / H ιστορία της συζύγου από την αρχαιότητα έως τον 20ό αιώνα

Η φεμινίστρια συγγραφέας και ιστορικός Μέριλιν Γιάλομ εξερευνά τη διαδρομή της συζυγικής ταυτότητας, αποκαλύπτοντας πώς η έννοια του γάμου μεταλλάχθηκε από θρησκευτικό καθήκον σε πεδίο συναισθηματικής ελευθερίας.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Ο γενναιόδωρα οργισμένος Τζορτζ Όργουελ

Βιβλίο / Ο γενναιόδωρα οργισμένος Τζορτζ Όργουελ

Η έκδοση με τα κριτικά κείμενα του Τζορτζ Όργουελ για τη λογοτεχνία και την πολιτική με τον τίτλο «Ό,τι μου κάνει κέφι» μας φέρνει ενώπιον ενός τρομερά οξυδερκούς και ενίοτε γενναιόδωρα οργισμένου στοχαστή.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Το βιβλιοπωλείο Κάουφμαν και η ανεκτίμητη προσφορά του στην πνευματική ζωή της Αθήνας

Βιβλίο / Το βιβλιοπωλείο Κάουφμαν και η ανεκτίμητη προσφορά του στην πνευματική ζωή της Αθήνας

Μέσα από αφηγήσεις, φωτογραφίες και ντοκουμέντα μιας νέας έκδοσης ζωντανεύει το βιβλιοπωλείο που συνδέθηκε με τις μνήμες χιλιάδων Αθηναίων και έπαιξε ρόλο στην πολιτιστική διαμόρφωση και καλλιέργεια πολλών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Κάποια στιγμή έμαθα να βάζω στον λόγο μου ένα "ίσως", ένα "ενδεχομένως"»

Οι Αθηναίοι / «Κάποια στιγμή έμαθα να βάζω στον λόγο μου ένα "ίσως", ένα "ενδεχομένως"»

Στην Α’ Δημοτικού τη μάγεψε η φράση «Η Ντόρα έφερε μπαμπακιές». Διαμορφώθηκε με Προυστ, Βιρτζίνια Γουλφ, Γιώργο Ιωάννου και Κοσμά Πολίτη. Ως συγγραφέα την κινεί η περιέργεια για τις ανθρώπινες σχέσεις. Η Αγγέλα Καστρινάκη είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μπρους Τσάτουιν: Ένας αεικίνητος ταξιδιώτης

Πέθανε Σαν Σήμερα / Μπρους Τσάτουιν: Ένας αεικίνητος ταξιδιώτης

Ο αιώνιος ταξιδευτής, μυθιστοριογράφος και ταξιδιωτικός συγγραφέας περιπλανήθηκε στα πιο άβατα σημεία του κόσμου αναζητώντας το DNA των νομάδων και έζησε μια μυθιστορηματική ζωή που υπερβαίνει αυτήν που κατέγραψε στα βιβλία του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
10 σημαντικά βιβλία που θα κυκλοφορήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2025

Βιβλίο / Δέκα σημαντικά βιβλία που θα κυκλοφορήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2025

Το πιο πρόσφατο Booker, επανεκδόσεις μυθιστορημάτων με θέμα τον Εμφύλιο, το τελευταίο βιβλίο του Μάριο Βάργκας Λιόσα, η νέα Αμάντα Μιχαλοπούλου και μια συγκεντρωτική έκδοση των ποιημάτων του Αργύρη Χιόνη είναι μερικές μόνο από τις πολυαναμενόμενες προσεχέις εκδόσεις.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Ο Διονύσης Σαββόπουλος: σύζυγος, πατέρας, τραγουδοποιός

Βιβλίο / Ο Διονύσης Σαββόπουλος: σύζυγος, πατέρας, τραγουδοποιός

Στην πιο de profundis στιγμή της ζωής του ο συνθέτης γράφει το αυτοβιογραφικό «Γιατί τα χρόνια τρέχουν χύμα», αποκαλύπτοντας σαν σε προσευχή τις πιο προσωπικές, τρωτές στιγμές του, ζητώντας συγγνώμη από τους οικείους του και ομολογώντας ότι η έμπνευση συμπορεύεται με τη θνητότητα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Μαριάννα Κορομηλά «Η Μαρία των Μογγόλων»

Το Πίσω Ράφι / Για όλες τις Μαρίες που «δωρίστηκαν» σε βαρβάρους και άξεστους

Ψάχνοντας και γράφοντας για τη Μαρία των Μογγόλων, η Μαριάννα Κορομηλά ήρθε αντιμέτωπη με όλες εκείνες τις παραγνωρισμένες γυναικείες μορφές της Ιστορίας. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ανένταχτο και φεμινιστικό βιβλίο που συζητήθηκε έντονα μόλις κυκλοφόρησε.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
«O Γιάννης Χρήστου δεν είναι ο "αναρχικός" που νόμιζαν κάποιοι κάποτε»

Βιβλίο / «O Γιάννης Χρήστου δεν είναι ο "αναρχικός" που νόμιζαν κάποιοι κάποτε»

Ο ιδιοφυής μουσικός έφυγε αναπάντεχα στα 44 του, αφήνοντας πίσω του ανεκπλήρωτα σχέδια. Ο Αλέξανδρος Αδαμόπουλος, ο οποίος ουσιαστικά δεν τον γνώρισε ποτέ, αλλά η ζωή τα έφερε έτσι ώστε να παίξει καθοριστικό ρόλο στη διάσωση του έργου του, υπογράφει σήμερα το πιο ενημερωμένο βιβλίο για εκείνον.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Ιωάννα Μπουραζοπούλου γράφει έργα του φανταστικού για τους ακραία ρεαλιστικούς καιρούς μας

Portraits 2025 / Η Ιωάννα Μπουραζοπούλου γράφει έργα του φανταστικού για τους ακραία ρεαλιστικούς καιρούς μας

Η ολοκλήρωση της περίφημης «Τριλογίας του Δράκου της Πρέσπας» αποδεικνύει ότι πρόκειται για μια από τις πιο απρόβλεπτες, ουσιαστικές και συνεπείς συγγραφείς μας.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
CHECK GIA 3/1 εκδόσεις δωμα

Portraits 2025 / Εκδόσεις Δώμα: «Θέλαμε να δούμε αν το κοινό μας θα ανταποκριθεί σε πιο βαριά πράγματα ή αν θα μας γυρίσει την πλάτη»

Μετά από εφτά χρόνια λειτουργίας και εξήντα προσεκτικά επιλεγμένους τίτλους, η Μαριλένα Καραμολέγκου και ο Θάνος Σαμαρτζής εξακολουθούν να πειραματίζονται, σαν να προτείνουν βιβλία σε φίλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Claude Pujade-Renaud

Το Πίσω Ράφι / «Οι γυναίκες του λαθροθήρα»: Μια εντελώς διαφορετική οπτική σε ένα θρυλικό ερωτικό τρίγωνο

Η Claude Pujade-Renaud ανατέμνει την ιστορία της σχέσης του Τεντ Χιουζ με τη Σίλβια Πλαθ και την Άσια Ουέβιλ δημιουργώντας ένα ερεθιστικό ψηφιδωτό από δεκάδες διαφορετικές αφηγήσεις.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Τζον Ρ. Ρ. Τόλκιν: Ο άρχοντας του δευτερεύοντος κόσμου

Βιβλίο / Τζον Ρ. Ρ. Τόλκιν: Ο άρχοντας του δευτερεύοντος κόσμου

Κι αν η Μέση Γη εξυψώθηκε στη φαντασμαγορία που όλοι γνωρίζουμε μέσα απ’ τις ταινίες του Πίτερ Τζάκσον, δεν ξεχνάμε ποτέ εκείνη τη στιγμή της πρώτης βραδινής ανάγνωσης, των απρόσμενων αράδων που σχημάτισαν αμέσως ένα σύμπαν αυτονόητο.
ΜΑΚΗΣ ΜΑΛΑΦΕΚΑΣ

σχόλια

9 σχόλια
Ίσως ο Δημήτρης Δεγαμινιώτης αυτήν την στιγμή είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας συγγραφέας. Τόσο απλά και φιλικά. Διαβάστε το «Εγώ και εσύ» καθαρά ερωτικό και ωμό κείμενο του και ύστερα το άρθρο με τα αποσπάσματα εδώ. Θα καταλάβετε από μόνοι σας τι θέλω να πω.
"Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες κι οι άντρες γαμήσια". Αυτά τα στερεότυπα με σκοτώνουν. Επίσης αυτός που γράφει προφανως και δεν είναι γυναίκα.
Πόσο πιο γεμάτο από στερεότυπα ;! (Τα περισσότερα φυτεμένα στο κεφάλι από την πατριαρχία , που θέλει κ τους άντρες τυποποιημένους όλους κάτω από μια συμπεριφορά , λες κ είναι οντότητα ενιαία κ αδιαίρετη , χωρίς ξεχωριστές επιθυμίες ! ) Το μόνο σίγουρο , ότι έτσι κλείνουν τα μυαλά .
αλλά αυτό που θα τον κάνει να ερωτευθεί μια γυναίκα είναι σίγουρα η συμπεριφορά της. Δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά και μια πανέμορφη γυναίκα μπορεί να είναι απίστευτα βαρετή (δεν έχω δει πιο βαρετό σεξ από αυτό της γνωστής πλαστικής μελαχρινής Αρμένισας). Η ταινία όπως και το άρθρο, περιγράφουν έναν άνδρα τρελαμένο για μια γυναίκα μέχρι να την κατακτήσει, όταν όμως εκείνη αρχίσει να ερωτευέται και συνεπώς να γίνεται ευάλωτη παύει να έχει ενδιαφέρον για εκείνον και αδιαφορώντας πλέον για την τέλεια ομορφιά της οδηγείται στο κυνήγι της επόμενης κατάκτησης. Όσον αφορά το κλισέ ότι οι άνδρες θέλουν μόνο σεξ, εγώ πιστεύω ότι η βαθιά τους επιθυμία, είναι να ερωτευθούν, αν και δεν το παραδέχονται και περισσότερο το φοβούνται.
Καταρχήν, να πω ότι ο τίτλος αδικεί το περιεχόμενο του βιβλίου. Και εγώ λοιπόν θα σχολιάσω την προβοκατόρικη φράση και θα συμφωνήσω απόλυτα με το νόημά της. Θα συνιστούσα να δείτε "μαύρα φεγγάρια του έρωτα" του Πολάνσκι, όπως και να διαβάσετε "το πώς να χωρίσετε με στύλ" της lifo, καθώς περιγράφουν τόσο ρεαλιστικά όσο και ωμά την αλήθεια του έρωτα. Στην αρχή τον άνδρα τον έλκει φυσικά η εμφάνιση
Η βίζιτα είναι το πιο διαφωτιστικό παράδειγμα των αντρικών επιθυμιών· πήδημα χωρίς πριν και χωρίς μετά. Πηγή: www.lifo.grΔεν είναι ύποπτο το γεγονός ότι οι πόρνες υπάρχουν (από τα αρχαία χρόνια) σε ένα κόσμο όπου όλες οι υπόλοιπες γυναίκες (επίσης από τα αρχαία χρόνια) υποχρεώνονται απο τους άντρες να κάνουν ελάχιστο σεξ, και αυτό μόνο για αναπαγωγή (γιατί αυτό όρισε η πατριαρχική κοινωνία ότι πρέπει να κάνει η <<ήθικη>> γυναίκα). Άρα για μπορέσει η πατριαρχική κοινωνία να απαγορέψει το σεξ στο 99% των γυναικών, δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο 1% των γυανίκων για να κάνουν σεξ όλοι οι άντρες;Επίσης, τις τελευταίες δεκαετίες, που οι γυναίκες άρχισαν σίγα-σίγα να βγάζουν λεφτά, άρα και να μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν στη ζωή τους, πολλές γυναίκες έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους βιώσει αυτή την εμπειρία του <<σεξ χωρίς πριν και χωρίς μετά>>, δηλαδή το one-night stand.Mήπως λοιπόν το <<σεξ χωρίς πριν και χωρίς μετά>> είναι εξίσου και γυναικεία επιθύμια, απλά μέχρι τώρα οι γυναίκες, επειδή δεν ήταν οικονομικά ανεξάρτητες, άρα δεν μπορούσαν να κάνουν ό,τι ήθελαν στη ζωή τους, δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν αυτή την επιθυμία τους;
Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες κι οι άντρες γαμήσια. Πηγή: www.lifo.grΑυτή είναι μία άποψη πολύ διαδεδομένη, επειδή όμως εμένα δεν με πείθει, θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις:1)Πριν διατυπώσει κάποιος, και μάλιστα άντρας, την άποψη: <<Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες>> μπορεί να ορίσει ακριβώς τι σημαίνει η λέξη έρωτας; Γιατί οι αφηρημένες έννοιες, όπως ο <<έρωτας>>, που ο καθένας μπορεί να τις ερμηνεύσει όπως θέλει, είναι ιδανικές για να στηρίξει κάποιος την άποψη που τον συμφέρει, χωρίς να χρειαστεί να την αιτιολογήσει με λογικά επιχειρήματα.(Στη συγκεκριμένη περίπτωση η <<συμφέρουσα άποψη>> πιστεύω ότι είναι η εξής:Οι άντρες είναι φυσιολογικό να φαντασιώνονται <<σκέτο σεξ>>.Αντίθετα, δεν είναι στη φύση της γυναίκας να φαντασιώνεται <<σκέτο σεξ>> (για τη γυναίκα, το σεξ πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από αγάπες και λουλούδια, δηλαδή <<έρωτα>>). Άρα, αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της θελήσει να κάνει <<σκέτο σεξ>>, αυτό δεν είναι φυσιολογικό.Άρα, καταλήσουμε στο παλιο, καλό συμπέρασμα ότι αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της κάνει <<σκέτο σεξ>>, είναι ανήθικη και πρέπει να κατηγορηθεί για αυτή της την συμπεριφορά.)
"Άρα, καταλήσουμε στο παλιο, καλό συμπέρασμα ότι αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της κάνει <<σκέτο σεξ>>, είναι ανήθικη και πρέπει να κατηγορηθεί για αυτή της την συμπεριφορά.)"E;;;; Πώς πήγες σε αυτο; Απο το σπάνιο στο κατακριτέο ειναι δικό σου εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ συμπέρασμα και δεν το υποννοεί το σχόλιο.Με τη δική σου λογική θα ειναι κατακριτέοι οι άντρες που ερωτεύονται. Ψευτοφεμινιστικές υπερβολες.
Απάντηση στο: лыкискос 17.3.2017 | 18:49Και πως θα τη βγάζει μετά η κάθε Μπελούτσι; Σεξουαλικά εννοώ. Πηγή: www.lifo.grH <<κάθε Mπελούτσι>> θα χωρίσει αυτόν που έχει βαρεθεί να τής κάνει σεξ, και θα ψάξει να βρει έναν νέο εραστή ο οποίος, εφόσον για εκείνον η Μπελούτσι θα είναι νέα <<γνωριμία>>, δεν θα βαριέται, στην αρχή τουλάχιστον, να τής κάνει σεξ. Και όταν βαρεθεί και ο αυτός, θα τον χωρίσει και αυτόν, και θα ψάξει για τον επόμενο εραστή κοκ. Οι ερωτικές σχέσεις, άλλωστε, σε γενικές γραμμές, έτσι είναι: oι περισσότερες γυναίκες δεν μένουν μέχρι τον τέλος της ζωής τους με τον πρώτο εραστή που γνώρισαν.ΥΓ. Όταν το σεξ γίνεται βαρετό (που είναι φυσιολογικό να συμβαίνει γιατί, όπως είχε πει και η Λιλή Ζωγράφου: <>) γίνεται βαρετό και για τη γυναίκα και για τον άντρα. Άρα, όταν ένας άντρας αρχίσει να βαριέται να κάνει σεξ στην ίδια γυναίκα για πολύ καιρό, πρέπει να ξέρει ότι και η γυναίκα έχει αρχίσει να βαριέται να τής κάνει σεξ ο ίδιος άντρας για πολύ καιρό.Απλά νομίζω ότι οι γυναίκες, λόγω μονογαμικότητας, δεν καταπολεμούν την βαρεμάρα έχοντας δύο εραστές ταυτοχρόνως, αλλά πρώτα χωρίζουν τον εραστή που έχουν βαρεθεί και μετά αρχίζουν να ψάχνουν για τον επόμενο.
Φαντάζεσαι πώς ειναι όταν μια γυναίκα μένει για πάντα με τον πρώτο άντρα που γνώρισε; Να μην εχει δηλαδή κανένα μέτρο σύγκρισης; Θα τον θεωρει καταπληκτικό εραστή (ναι, αν ειναι το μονο που έχει ζήσει, καταπληκτικό θα το βλέπει κι ας ειναι κάκιστος στην πραγματικότητα) κ αυτός φυσικά θα αισθάνεται ότι ξερει πώς να την κάνει να ζει ανεπανάληπτες στιγμές.. Να τον ενημερώσω τον συγγραφέα, ότι Η "μπελούτσι" και μην ειναι σαν την μπελούτσι θα εχει βαρεθεί πολυ πριν βαρεθεί αυτός, διότι αν το ιδανικό σεξ ειναι της βιζιτας, δηλ μονο ο δικός του οργασμος, σίγουρα θα εχει αρχίσει να εχει δήθεν πονοκεφάλους για να τον αποφύγει. ΕΠΙΣΗΣ, πολλες γυναίκες δεν θα είχαν θέμα να εχουν μονο αυτές οργασμούς κ χωρίς συνουσία.. Δυστυχώς, πολλές γυναίκες περνούν όλη τους την ζωή χωρίς να έχουν οργασμο. ούτε μια φορά..! Δεν μου κΑνει εντύπωση βέβαια, όταν τα μυαλά πολλών ανδρών ειναι τέτοια...
Εγώ Λυκίσκε θα έθετα το συμπέρασμα ως εξής: "Κάποια στιγμή κάποιος θα βαρεθεί να γαμάει τη Μπελούτσι. Επίσης, κάποια στιγμή κάποιος θα βρεθεί να γράφει μια καινούργια βιογραφία/αγιογραφία για τον Άρη Βελουχιώτη".Με άλλα λόγια η όρεξη των Ελλήνων για τον Βελουχιώτη είναι ακόρεστη--εν αντιθέσει με την όρεξή τους για σεξ με την Μπελούτσι.