Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό - Αυτοί θα είναι οι νέοι σταθμοί

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό - Αυτοί θα είναι οι νέοι σταθμοί Facebook Twitter
Nick Paleologos / SOOC
5

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό, για το τμήμα Άλσος Βεΐκου - Γουδή, το οποίο θα έχει μήκος περίπου 13χλμ και θα περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς.

Ειδικότερα, η Αττικό Μετρό προχώρησε στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εκπόνηση της οριστικής μελέτης, της μελέτης εφαρμογής, της κατασκευής των έργων Πολιτικού Μηχανικού, της προμήθειας, της εγκατάστασης, των δοκιμών και της θέσης σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού, της συντήρησης του έργου, της εκπαίδευσης του προσωπικού και της προμήθειας των ανταλλακτικών.

Επίσης, αναφέρεται ότι για τη λειτουργία του νέου τμήματος, θα απαιτηθεί η προμήθεια έως και 18 νέων συρμών.

Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί με κλειστή διαδικασία και το κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης θα είναι η πιο συμφέρουσα οικονομική προσφορά. Σύμφωνα με την προκήρυξη, η προθεσμία υποβολής των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος λήγει στις 30 Ιουνίου 2017.

Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.450.000.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει δαπάνες για αρχαιολογικές εργασίες, παρακάμψεις δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας, απρόβλεπτα και αναθεώρηση, ενώ ο τελικός προϋπολογισμός του έργου θα καθοριστεί στα τεύχη του β' σταδίου του διαγωνισμού. Ο ανάδοχος θα λάβει προκαταβολή 10% του ολικού ποσού με την υπογραφή της σύμβασης.

Οι νέοι σταθμοί:

  1. Άλσος Βεΐκου, επί της λεωφόρου Βεΐκου, πλησίον της διασταύρωσης με την οδό Τράλλεων. Θα αποτελεί τερματικό σταθμό.
  2. Γαλάτσι, στη διασταύρωση των λεωφόρων Βεΐκου και Γαλατσίου.
  3. Κυψέλη, στην πλατεία Κυψέλης.
  4. Δικαστήρια, στη συμβολή των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη.
  5. Αλεξάνδρας, στη διασταύρωση λεωφόρου Αλεξάνδρα και Μουστοξύδη.
  6. Εξάρχεια, στην πλατεία Εξαρχείων.
  7. Ακαδημία, κάτω από την οδό Ακαδημίας κοντά στη Σίνα. Ο σταθμός θα είναι ανεξάρτητος από τον σταθμό Πανεπιστήμιο της γραμμής 2, αλλά θα συνδέεται με αυτόν.
  8. Κολωνάκι, στην πλατεία Κολωνακίου.
  9. Ευαγγελισμός. Πλησίον του υφιστάμενου σταθμού, με τον οποίο θα συνδέεται, και εντός του παρακείμενου πάρκου.
  10. Καισαριανή, στη διασταύρωση Εθνικής Αντιστάσεως και Βασ. Αλεξάνδρου.
  11. Νήαρ Ηστ, επί της λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως.
  12. Ιλίσια, στην περιοχή της πλατείας Κύπρου.
  13. Ζωγράφου, στην πλατεία Γαρδένια.
  14. Γουδή, στην πλατεία Ελευθερίας.
Ελλάδα
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στον Κορινό Πιερίας: Τι λέει η αναφορά του μηχανοδηγού για το πράσινο φανάρι

Ελλάδα / Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στον Κορινό Πιερίας: Η αναφορά του μηχανοδηγού για το πράσινο φανάρι που έπρεπε να είναι κόκκινο

«Δικαιολογώ τον φόβο τους ύστερα από όσα έχουν γίνει στα Τέμπη. Στη θέση τους αν ήμουνα, προφανώς θα φοβόμουνα» είπε για τους μηχανοδηγούς ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα της ανάπτυξης σε δρόμους και συγκοινωνίες, αλλά για σωστή ενημέρωση καλό είναι να παραθέτουμε και χάρτες για να κατατοπίζεται πιο εύκολα ο κόσμος, εφόσον υπάρχουν αυτοί οι χάρτες: http://www.ametro.gr/?page_id=269Φαίνεται ότι γενικώς οι χάρτες είναι ταμπού σ' αυτήν την χώρα, μιας και στο θέμα της χάραξης και κατασκευής των εθνικών οδών πάλι χωλαίνει η δημοσιογραφία. Ο χάρτης είναι εικόνα, και μια τέτοια εικόνα λέει περισσότερα από όσα λέει ένα κατεβατό ή μια αριθμημένη λίστα.
Τι σχεση εχει ενα ΥΠΟΓΕΙΟ εργο με το αστικο πρασινο; Χαλανε την φαση τα λιγα τετραγωνικα που χρειαζονται οι εισοδοι των σταθμων; Αν μη τι αλλο, αν εξυπηρετειται περισσοτερος κοσμος απο το μετρο, θα εχουμε λιγοτερα αυτοκινητα στους δρομους, βελτιωνοντας το περιβαλλον για ολους.
Συγγνώμη, με τόσο κόσμο εκατέρωθεν της Βεΐκου θα κάνουν 2 στάσεις μόνο κατά μήκος της; Στην δε Κυψέλη, που είναι τόσο ανηφόρα και τόσο μα τόσο πυκνοκατοικημένη, θα κάνουν μόνο στην πλατεία και στα Δικαστήρια; Μισές δουλειές πάλι... Αλλά ελληνικά...