Λακωνία: «Βίασαν μέχρι θανάτου δύο σκυλιά»

Λακωνία: «Βίασαν μέχρι θανάτου δύο σκυλιά» Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου
37

Την απίστευτη καταγγελία, ότι άγνωστος βίασε μέχρι θανάτου τα δύο σκυλιά της, έκανε οικογένεια από τη Σκάλα Λακωνίας. Σύμφωνα με τα Νέα, στην επιστολή - καταγγελία, η οποία έγινε στις 20 Φεβρουαρίου στην Πανελλήνια Φιλοζωική Ομοσπονδία, η κόρη της οικογένειας περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια ό,τι συνέβη.

Όπως αναφέρεται στην καταγγελία, ειδοποιήθηκε άμεσα η Αστυνομία, ωστόσο η απάντηση που πήραν ήταν ότι δεν μπορεί να τους βοηθήσει, αφού δεν γνωρίζουν τον δράστη.

«Στα τόσα χρόνια της φιλοζωικής μας δράσης δεν είχαμε ξανά καταγγελία για κτηνοβασία. Αυτό που θα πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι από τη στιγμή που τα αστυνομικά τμήματα έχουν εγκυκλίους από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να ελέγχουν και να επεμβαίνουν σε περιπτώσεις κακοποίησης, ήταν υποχρέωσή τους να ελέγξουν και τη συγκεκριμένη», τονίζει η γραμματέας της Ομοσπονδίας Σοφία Τζονίκη.

37

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM

σχόλια

16 σχόλια
Newsflash, my dear:ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ, στην βάση και άρα στην ουσία του πράγματος.Τι να σου εξηγώ, τι να μου εξηγείς, στο ίδιο σημείο θα βρισκόμαστε.Εγώ λέω να το ξεπεράσω πάντως, ελπίζω και συ.υγ i. Το άβαταρ θα ήταν "αισθητικής ολοκληρωτισμού" αν αντί για χρυσά αυγά είχε μία ωραιότατη δεξιόστροφη (ερυθρόμορφη ή μελανόμορφη) σβάστικα. Μπερδεύεσαι, θαρρώ.υγ ii. Ζωόφιλη ή/και κτηνοβάτρα μπορώ να σε αποδεχτώ, όχι όμως και χ.αυγουλο-οι-θεοί-των-προγόνων-μας-αφικτιονάδα και τα συν αυτώ (ή νέο-κακέκτυπο-φιλελεύθερη) πάει πολύ - πάρα πολύ!φιλιά στα κούτελα
Newsflash????Τι θα πει???Και τα δαφνοστεφανωμένα Χρυσά Αυγά = Χρυσή Αυγή; Ε;Φοβερός υπαινιγμός ή ανεπανάληπτη γκάφα; Διάλεξε! Μάλλον εκεί ανήκεις και σου έπιασα και κουβέντα... Τώρα μπαίνω στο νόημα, ο βλαξ!Η αναφορά μου σε κτηνοβάτες θεούς των προγόνων σε πείραξε κατά τα άλλα... Άϊνταααα!Δηλαδή, η αισθητική του ολοκληρωτισμού μόνο σβάστικες έχει; Ή μήπως κάποια αρχιτεκτονικά μνημεία του Βερολίνου, της Μόσχας ή του Βουκουρεστίου έγιναν ξαφνικά Παρθενώνες απ' όταν βγάλανε από πάνω τους σβάστικες και σφυροδρέπανα;
Αφού είναι απλοική γιατί δεν απαντάς?Αυτό που έγραψες δεν είναι απάντηση είναι σαν να δέχεσαι οτι μπορεί να υπάρξει έρωτας μεταξύ ενός ανθρώπου και ενός ζώου!!
Μα εννοείται ότι μπορεί να υπάρξει! Εδώ και οι θεοί το κάνανε στη θρησκεία των προγόνων μας! Είναι δε πασίγνωστο ότι συνέβαινε παλιά σχεδόν σε όλες τις αγροτικές κοινωνίες της γης. Μα και σήμερα ο κόσμος είναι γεμάτος από ζωοφιλικές τσόντες, όπου διαπιστώνει πολύ εύκολα κανείς ιδίοις όμμασιν πόσο αμοιβαία είναι η έλξη μεταξύ των "παρτενέρ" αμφοτέρων των φύλων και από τις δύο πλευρές...
«Εδώ και οι θεοί το κάνανε στη θρησκεία των προγόνων μας!» ... εξαιρετικό επιχείρημα, μιλάμε, αφού το κάνανε ... στη θρησκεία των «προγόνων» μας, είναι γκαραντί και γαμώ.{Και επίσης το επιχείρημα με τις τσόντες μου άρεσε πολύ...αλάνθαστη πυξίδα (η τσόντα), lol}.Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχει δυνατότητα σεξουαλικής διέγερσης και συνεύρεσης με μη ανθρώπινα ζώα ... αλλά φιλοσοφούμε περί δήθεν συναίνεσης μη ανθρωπίνων ζώων, που δεν διαθέτουν, προφανώς, ανθρώπινη υπόσταση/ συνείδηση/ σκέψη, σχετικά με τις «επιθυμίες τους για σεξ», τις οποίες «επιθυμίες για σεξ» έχουμε εξανθρωπίσει 100%. Αναγάγουμε την λίγο έως πολύ «επιθυμία» τους για αναπαραγωγή (ναι, ναι, ξέρω, τα δελφίνια και οι bonobo κάνουν σεξ από άποψη) σε ... έρωτα. Εν πάση περιπτώσει, for argument’s sake, πες ότι έρχεται ένας σκύλος ορεξάτος να σε «καβαλήσει» και τον αφήνεις να σε καβαλήσει ή του τραβάς καμία μαλακία, πίπα κ.λπ., δεν είναι και προς θάνατον το πράγμα-υποθέτω, πλην του καλώς-κακώς ταμπού και της υγιεινής. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις αλλά και αυτές της διεισδύσεως πώς υποδηλώνεται η συναίνεση του ζώου; Επειδή 1-2 φορές το χρόνο το (θηλυκό) το βαράνε οι αναπαραγωγικές ορμόνες πρήζεται ο ποπός του και τρίβεται; Δηλαδή ναι, σε κάποια χωριά μπορεί να πηδάγανε γαϊδούρες και κατσίκες (όχι τα αρσενικά ... μη τους «χαλάσει» ο ανδρισμός ... και των ζώων και των ιδίων) αλλά το πώς ακριβώς συναινούσαν οι εν λόγω κατσίκες, μου διαφεύγει.
Πενταγιώτισσα, μ' αρέσει που η ζωοφιλία δεν σε ενοχλεί προς αρσενικά ζώα αλλά προς θηλυκά! Αν είσαι καλοπροαίρετη και δεις μια από τις άπειρες ταινίες που κυκλοφορούν με θηλυκά ζώα (προκλητικότατα προς τα αφεντικά-επιβήτορες) δεν θα σου διαφεύγει τίποτα! Σκυλίτσες, φοράδες, κατσίκες, αγελάδες, σκροφίτσες κλπ δεν χρειάζονται καθόλου την ιδεολογική υποστήριξη των ομόφυλών τους ανθρώπων. Αυτές δεν έχουν καμιά προκατάληψη εναντίον των αρσενικών όντων, όπως κάποιες εξεγερμένες, χαιρέκακες "ανθρωπίτσες" που λες και τρέφονται από την κόντρα των φύλων και μόνο.
Κι εμένα μ' αρέσει που μου απαντάς εμπεριστατωμένα και σε ότι σε ρωτώ, αλλά δεν πειράζει (επιστρατεύοντας επιχειρήματα- τσόντες και πάλι, με την ίδια λογική -τσόντας- θα νομίζεις ότι η κάθε πορνοστάρ θα ξετρελάινεται να κάνει deep-throat σε πούτσα αλόγου).«Σκυλίτσες, φοράδες, κατσίκες, αγελάδες, σκροφίτσες κλπ […] δεν έχουν καμιά προκατάληψη εναντίον των αρσενικών όντων, όπως κάποιες εξεγερμένες, χαιρέκακες "ανθρωπίτσες" που λες και τρέφονται από την κόντρα των φύλων και μόνο»Θα σε παρακαλούσα, εκ νέου, να το ελαφρύνεις λίγο με τους χαρακτηρισμούς, διότι δεν αποτελούν επιχειρήματα και μοιάζουν να επιστρέφουν την χαιρεκακία- μικροπρέπεια στον αρχικό γράφοντα και δη εσένα … Ναι μωρέ εντάξει, πολλές και πολλοί προτιμάνε τα (μη ανθρώπινα) ζωάκια, που είναι ... «καλά» και «αθώα» αλλά κυρίως δεν μας «ζαλίζουν τα ούμπαλα» και δεν «αντί-μιλάνε». «μ' αρέσει που η ζωοφιλία δεν σε ενοχλεί προς αρσενικά ζώα αλλά προς θηλυκά!»α. Αν διάβαζες πιο προσεκτικά περί της (προσωπικής) μη αποδοχής της έννοιας της *πλήρους συναίνεσης στο σεξ* as we know it, από την μεριά των ζώων ίσως και να αντιλαμβανόσουν γιατί δεν αναφέρομαι, περαιτέρω, στα αρσενικά ζώα. {Εκτός κι αν θεωρείς ότι υπάρχει κάποιος πολύ standard κώδικας που δείχνει ότι το αρσενικό (μη ανθρώπινο) ζώο συναινεί/ θα συναινούσε στο να τόνε παίρνει, όποτε κι όταν γουστάρει ο άνθρωπος στο να του τόνε δίνει κ.λπ.}. Η αλήθεια είναι πως δεν δηλώνω ειδήμων, πάντως. Λες κάποια στιγμή να "δω το φως";β. Όπως είπα και πριν … ακόμη και στη κτηνοβασία πολλοί επιθυμούν να φέρονται "straight". (Άσε που όσο να πεις πιο «βολική» είναι μία προβατίνα από ένα κριάρι).
Πενταγιώτισσα,έχεις την τάση να παρερμηνεύεις τα πάντα με το γνωστό σύνδρομο της φανατισμένης... Δεν θα σταθώ σε όλα. Μόνο σε κάποια. Έχουμε και δουλειές...1) το "κοινή συναινέσει" το έβαλα από την αρχή ΕΝΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ. Άρα καταρρέει η εξαγριωμένη αναλυσάρα σου: "φιλοσοφούμε περί δήθεν συναίνεσης μη ανθρωπίνων ζώων, που δεν διαθέτουν, προφανώς, ανθρώπινη υπόσταση/ συνείδηση/ σκέψη, σχετικά με τις «επιθυμίες τους για σεξ», τις οποίες «επιθυμίες για σεξ» έχουμε εξανθρωπίσει 100%..." Ε, όχι! Δεν μπορεί να έχεις μόνη εσύ το δικαίωμα χρήσης των εισαγωγικών για να νομιμοποιείς ό,τι αδόκιμο όπως κάνεις παραπάνω!2) Κάνεις την έξυπνη γράφοντας κοινούς τόπους της φεμινιστικής στενοκεφαλιάς όπως "...νομίζεις ότι η κάθε πορνοστάρ θα ξετρελάινεται να κάνει deep-throat σε πούτσα αλόγου;".Μα με τον όρο "τσόντες" δεν εννοούμε απαραιτήτως το αγοραίο σεξ ενώπιον φακού. (Μόνο αυτό νομίζετε ότι υπάρχει μερικές φωνακλούδες...) Άραγε ποια λέξη χρησιμοποιείτε εσείς, στους Πενταγιούς, για το μη εμπορεύσιμο σεξ ενώπιον φακού προς χρήσιν ιδιωτική από (και προς) επιδειξίες; Ή μήπως οι Πενταγιώτες -κι ακόμα περισσότερο οι Πενταγιώτισσες- αγνοείτε ότι υπάρχουν στο διαδίκτυο άπειροι/ες, υπερήφανοι/ες στρέιτ, γκέι, φετιχιστές, ουρολάγνοι, σαδομαζοχιστές, γεροντόφιλοι, ζωόφιλοι κλπ κλπ που ανταλλάσσουν ανιδιοτελώς εικόνες των δικών τους εμπειριών σε πολύ συγκεκριμένα sites με φωτογραφίες, videos, αφηγήσεις, chat και fora των ενδιαφερόντων τους; 3) Δεν έχεις το ακαταλόγιστο της φωνακλούς, όταν πέφτεις σε αντιφάσεις όπως η παρακάτω. Διάλεξε, λοιπόν, ποιο από τα δυο επιχειρήματά σου κρατάς και ποιο αποσύρεις:α) "Επειδή 1-2 φορές το χρόνο το (θηλυκό) το βαράνε οι αναπαραγωγικές ορμόνες πρήζεται ο ποπός του και τρίβεται;" β) "...όσο να πεις πιο «βολική» είναι μία προβατίνα από ένα κριάρι"Πώς είναι πιο βολικά τα θηλυκά 1-2 φορές το χρόνο όταν τα αρσενικά είναι διαθέσιμα σχεδόν πάντα;Και πολλά άλλα, αγαπητή Πενταγιώτισσα, που δεν προλαβαίνω να σου πω... Υ.Γ.Προτιμώ το παλιό σου avatar. Μ' εκείνο ήλπιζε κανείς και σε κάποιο χιούμορ. Ετούτο είναι "αισθητικής ολοκληρωτισμού"... Κι άντε, αφαίρεσε κι εδώ τα εισαγωγικά μου κι άρχισε να αγορεύεις...
Το τραγικό είναι ότι η πλειοψηφία των σχολίων παραβλέπει εντελώς το θέμα του ΒΙΑΣΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ των ζώων και ασχολείται με την κτηνοβασία!Εκπλήσσει η σκανδαλιστική ζωοφιλία και όχι ο στυγερός φόνος, με την ίδια λογική που μια κατοχική γιαγιά θα τη σόκαραν οι ζωοτροφές στα σουπερμάρκετ και όχι... η φόλα!Η -άλλοτε και αλλού διαδεδομένη- σεξουαλική επαφή ανθρώπου και ζώου "κοινή συναινέσει" δεν έχει καμία σχέση με τον βιασμό ενός ζώου! Η αντιστοιχία με τις μεταξύ ανθρώπων επαφές είναι απόλυτη.
Η γάτα δεν ξαπλώνει στον καναπέ εκλιπαρώντας για χάδια; Αν την χαϊδέψεις, δεν θα είναι "κοινή συναινέσει"; Ο σκύλος δεν έρχεται έξω για βόλτα "κοινή συναινέσει"; Τον πας με το ζόρι; Ή μήπως δεν τρώνε τις λιχουδιές που τους προσφέρεις "κοινή συναινέσει"; Αν, βέβαια, τα υποχρεώσεις να φάει ωμό κρεμμύδι μετά από την πείνα μιας βδομάδας, τότε σαφώς και δεν υπάρχει κοινή συναίνεση... Λυπάμαι, αλλά η ερώτηση ήταν απλοϊκή.
Στην Τουρκία, Σμύρνη νομίζω, πριν μερικούς μήνες βιάστηκε ένα σκυλάκι αδέσποτο και χάλασε ο κόσμος. Κινητοποιήθηκαν μαγαζάτορες, γείτονες, αστυνομία. Εδώ επικρατεί πολιτική ορθότης και για τους κτηνοβάτες. Ε βέβαια, αντιντεφαμαίησιον ληγκ...
Παρεπιπτόντος, Το να θεωρείς τον εαυτό σου φιλόζωο και να ευνουχίζεις την γατα σου για να μπορείς να την έχεις στο σπιτι να σου κάνει παρέα χωρις να ουρλιάζει απο τις ανάγκες της φαντάζομαι οτι δεν το θεωρείτε διαστροφη, ε????ΥΓ. Τι να κάνει ρε μ@λ@κ@ το ζώο στο σπίτι εφημερίδα θα διαβάσει ή θα αποκτήσει χόμπυ???
δυστηχώς για σένα θα είναι μάλλον αφρικάνοι που εξασκούν τα ήθη και τα έθιμα τους..συνήθως τα τρώνε αλλά μπορεί να πετύχαμε καμιά περιέργη φυλή εκεί στην Λακωνίά
Το πιο τρομακτικό είναι ότι πέφτετε από τα σύννεφα. Είναι λίγο το να πω ότι η μισή επαρχία πριν τριάντα χρόνια και πίσω πηδούσε όλα τα ζώα στο χωριό (αυτό συμπεριλαμβάνει τους μισούς από τους γονείς μας). Είναι μια παρενέργεια της χριστιανικής ηθικής.ΥΓ. Κοίτα το, (φώτο) πόσο γλυκά με κοιτάει. Ε!!!! Το γαμάς κύριε πρόεδρε ή δε το γαμάς?
Είναι μεγαλύτερη αρώστεια το να μην έχεις χιουμορ.....ΥΓ. "Το μανταλάκι" είναι το κανονικό σου όνομά???? (είχαν τουλάχιστον χιουμορ αυτοί που σε βαφτίσανε)
Αυτο για το πηδημα στην επαρχια ξαναγραψτο! Παλαιοτερα ηταν τοσο διαδεδομενο που σε σατυρικες εκπομπες της αγγλικης και αμερικανικης τηλεορασης εκαναν πλακα.
Επειδη ειμαι απο "επαρχια" και ειμαι περηφανη για αυτο, να πω οτι η κτηνοβασια αφορα παλιοτερες εποχες κυριως και απομονωμενες αγροτικες (κτηνοτροφικες) περιοχες και ανθρωπους αμορφωτους και αποκομμενους απο την προσβαση σε μια εστω και μικρη πολη. Δεν συνεβαιναν σε ολη την επαρχια τετοια πραγματα.Τωρα για το συγκεκριμενο συμβαν, τι να πει κανεις, Αυτος η αυτοι που το εκαναν χρειαζονται επιγοντως ψυχιατρειο!
Στην Ελλάδα όλοι είναι απο την επαρχία. Αν οι πεποιθισεις σουστηριζονται σε προσωπικά γκάλοπ θα έβρισκες επίσεις οτι καννένας δεν αυνανίζεται ποτε. Εγώ απο την άλλη καθόμουν και άκουγα μια μέρα έναν εξηνάρη (κανε την αφαιρεση μονη σου) να μου διηγείτε την τελετή ενιλικίωσης ή μύησης όπου αφου χρησιμοποιουσαν μια σπασμένη πορσελάνη απο κολόνα της δεή για να κόψουν το.... μετά όλη η παρέα (οι συνομήλικοι περιπου του χωριού) πήγαιναν στα ζώα....για την τελική μύηση.
Συγνώμη για την παρεξήγηση αλλα το θεμα ειναι υπερευαίσθητο. Κι εσυ βρε παιδάκι μου, χιούμορ ειναι αυτό? Το μανταλάκι ειναι υποκοριστικό, με βάφτισαν Μανταλένα. Φιλιά. Και να φτιάξεις το χιούμορ σου.