ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Εξωφρενικό ερώτημα δημοκρατικής διαδικασίας στο σημερινό ‘Α, μπα’

Εξωφρενικό ερώτημα δημοκρατικής διαδικασίας στο σημερινό ‘Α, μπα’ Facebook Twitter
21

________________
1.


"Αγαπητή Α, μπα, πριν από τέσσερα χρόνια τελείωσε κοινή συναινέσει μια σχέση που ήταν τέλεια σε όλα εκτός από ένα (γι' αυτό και χωρίσαμε). Δώσαμε, πήραμε, καταφέραμε να ξεκολλήσουμε.
Σ' αυτά τα τέσσερα χρόνια δεν έχω «κοιτάξει» άλλον άντρα. Εντάξει, έχω φλερτάρει, αλλά μέχρις εκεί.
Πρόσφατα, λοιπόν, γνώρισα κάποιον που μου αρέσει αρκετά και που θα ήθελα να γνωρίσω καλύτερα. Έκανα μια δυο διακριτικές κινήσεις, αλλά κατάλαβα πως ήμουν πολύ σφιγμένη. Αν προχωρούσα έτσι, θα ήταν πανωλεθρία. Σταμάτησα μαχαίρι.
Ύστερα τα έβαλα κάτω, έβαλα και τη διαφορά ηλικίας (15 χρόνια μικρότερος), θυμήθηκα ότι και με κάποιον άλλον που μου άρεσε επίσης αρκετά υπήρχε απαγορευτική διαφορά ηλικίας (ήταν 15 χρόνια μεγαλύτερος αυτός και κόντευε τα εξήντα) και αναρωτήθηκα: «Μήπως παίζω κάποιο παιχνίδι στον εαυτό μου, έτσι για να πω ότι εγώ προσπάθησα αλλά δεν μου έκατσε η φάση;». Κάτι δεν πάει καθόλου καλά.
Εσύ, Α μπα μου, τι λες;"- Καρίνα


Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τον συγκεκριμένο, αλλά 4 χρόνια και να κοιτάς μόνο είναι πάρα πολλά. Συμφωνώ, κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Μερικές φορές, όταν τελειώνουν μεγάλες σχέσεις, νομίζουμε ότι η επόμενη πρέπει να είναι ακόμα μεγαλύτερη. Δεν πάει έτσι όμως, εδώ η οικονομία κάνει κύκλους και βουτιές, τα αισθηματικά δε θα κάνουν; Έχεις βγει από το παιχνίδι και σε φοβίζει η θάλασσα. Ξεκίνα με πισίνες για παιδιά, βούτα λίγο τα πόδια. Εντάξει το φλερτ αλλά κάποτε πρέπει να πάρεις κι ένα ρίσκο. Προετοιμάσου.


________________
2.


"Hello. Τι κάνεις;
Σου είχα ξαναστείλει σε φάση κατάθλιψης μόλις είχα απολυθεί. Ευτυχώς είμαι πολύ καλύτερα από άποψη διάθεσης, χωρίς δουλειά βέβαια. Το πρόβλημα είναι ότι τα έχω μπλέξει. Δούλευα 6 χρόνια σε θέση άσχετη με το αντικείμενο που έχω σπουδάσει, άρα δεν έχω προϋπηρεσία σε αυτό το αντικείμενο. Θέση σαν αυτή στην οποία δούλευα είναι δύσκολο να ξαναβρώ. Έχω ξεκινήσει μια σχολή απαιτητική (για 1 χρόνο) με αμφίβολο αποτέλεσμα ως προς την εύρεση εργασίας μετά. Ο σύζυγος δε στηρίζει καθόλου αυτή μου την απόφαση και θεωρεί ότι πρέπει να κάθομαι σπίτι να μαγειρεύω ωραία φαγητά και να ασχολούμαι με τα χόμπυ μου. Τα χόμπυ μου υπάρχουν μόνο σαν ιδέες γιατί δεν έχω καταφέρει να βρω χρόνο να ασχοληθώ. Και μέσα σε όλα αυτά δεν ξέρω τι πραγματικά μου αρέσει να κάνω. Θέλω να μεθοδεύσω τις κινήσεις μου με στόχο την ατομική οικονομική μου ανεξαρτησία αλλά δεν ξέρω με ποιο τρόπο. Πού να ξέρεις κι εσύ θα μου πεις; Απλά τα έγραψα για να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά but then again..."- Μπερδεμένη άνεργη


Όταν τελειώσει η σχολή, που τελειώνει σύντομα, θα ξέρεις περισσότερα. Ένα εμπόδιο τη φορά!

________________

3.


Γιατί συνήθως στα ζευγάρια είναι άντρας ψηλότερος από την γυναίκα;- Βαθύ Δάσος


Επειδή συνήθως οι άντρες είναι πιο ψηλοί από τις γυναίκες μήπως;

________________
4.


Αγαπητή Αμπα! Σε παρακολουθώ ανελλιπώς και θαυμάζω την οξύνοιά σου. Γι' αυτό λοιπόν πες μου τη γνώμη σου για το γνωμικό ''de gustibus non est disputandum'' και το αντίστοιχο ελληνικό. Θέλω να πω, τα γούστα όσο τα καλλιεργείς τόσο εκλεπτύνονται. Δε μπορεί ο Καρβέλας να 'ναι το ίδιο με το Χατζιδάκι όπως δεν είναι το ίδιο το μελάτο αυγό με το σουφλέ. Συμφωνείς?- Εκείνος κι ο Άλλος.


Βεβαίως και συμφωνώ, αλλά το λατινικό και το ελληνικό γνωμικό λένε διαφορετικά πράγματα, όχι αντίθετα, διαφορετικά.

________________
5.


"Έχω την αίσθηση ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων γύρω μας, δεν έχουν ανάγκη από ψυχολόγο, αλλά από καλούς φίλους-συνεπώς έκφραση συναισθημάτων, αγάπη, επικοινωνία- και μια όσο γίνεται "καθαρή" ματιά στην κοινωνική πραγματικότητα που καλούμαστε να ενταχθούμε. Μου φαίνεται πραγματικά ύποπτο το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ο κυρίαρχος λόγος είναι ο ψυχολογικός λόγος. Παράλληλα με τη μόδα του "εσωτερικού ψαξίματος" που δεν έχει τελειωμό αναπτύχθηκε και ένας άκρατος εγωκεντρισμός που φυσικά και έπληξε την ανθρώπινη επικοινωνία και επαφή. Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις τραυματικές που δυσκολεύουν την καθημερινότητα κάποιου και χρήζουν θεραπείας, αλλά στη μαζικότητα της κατάστασης και την νοοτροπία του "να μιλήσω για το συναίσθημά μου ντε και σώνει και όλη την ώρα αφού είμαι μια θεσπέσια, εντελώς ξεχωριστή ύπαρξη". Τώρα, ξαφνικά, εν καιρώ κρίσης ψάχνουμε να βρούμε κοινά και συλλογικότητες ενώ καταφέραμε μια χαρά να αποδομήσουμε ό,τι μας ένωνε.
Θεωρώ ότι όταν κάποιος επιστημονικός λόγος γίνεται και κυρίαρχος φανερώνει ωραιότατα το πρόβλημα που καλείται να λύσει η εκάστοτε εποχή. Και είμαι μια αμετανόητη κοινωνιολόγος.
Αγαπημένη μου Α, μπα κάνεις καμιά φορά τέτοιες σκέψεις;
Νευριάζεις με αυτή την κατάσταση;

Υ.Γ. Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου σχετικά με το τζιν, μου άνοιξες νέους ορίζοντες που οδήγησαν σε όμορφες, μεθυστικές νύχτες. Να είσαι καλά."- consciousness

Γιατί είναι γεγονός ότι ο κυρίαρχος λόγος είναι ο ψυχολογικός λόγος; Δεν το θεωρώ καθόλου γεγονός. Πιστεύω ότι αν όλοι μας είχαμε το περιθώριο και τη θέληση να κάνουμε ψυχοθεραπεία, ο κόσμος θα ήταν καλύτερος. Για βάλε ένα τζιν τόνικ να το συζητήσουμε.

________________
6.


Τί άποψη έχεις για την δίαιτα Άτκινς?- Χοντρό Μπιζέλι


Ε όχι, ακόμα και η Τζένιφερ Άνιστον την έχει απορρίψει. Οποιαδήποτε δίαιτα δε βασίζεται στην ισορροπία και στην κοινή λογική είναι επικίνδυνη, δε θα δεχόμουν να πειραματιστώ ούτε επί πληρωμή.


________________
7.


να χαρώ που ήρθε να με πάρει από το σπίτι μου στις 4 το πρωί απλά για να κοιμηθούμε αγκαλιά?? ή έγινε κάτι πάλι που δεν το κατάλαβα...- α-σ-χετέκτων


Να μη χαρείς. Τι θέλει αυτός, κάτι κρύβεται από πίσω. Κάνε του λίγο τη ζωή δύσκολη, να μάθει να είναι αυθόρμητος ο αλήτης.


________________
8.


Γιατί παραιτήθηκε η Βεατρίκη;

Δεν το χωράει ο νους μου το ότι υπάρχουν ακόμα χώρες που έχουν βασιλιά. Ακόμα πιο εξωφρενικό μου φαίνεται για την Ολλανδία. Το να έχεις βασιλιά είναι σα να έχεις μάγο της φυλής, ή χαρτορίχτρες και αστρολόγους.
Α, τώρα κατάλαβα.

________________
9.


Ο Bucay δε σ' αρέσει. Για το Murakami, τι άποψη έχεις? Δεν έχουν σχέση ο ένας με τον άλλο, απλά ειναι κ οι δύο από τους αγαπημένους μου (μέχρι στιγμής). Να περνάς όμορφα!- polka dots


Εντάξει, βλέπω Real Time with Bill Maher, βλέπω και τις Καρντάσιαν. Αλλά αυτό είναι τηλεόραση, είναι παθητική λειτουργία, ενώ βλέπεις μπορείς να τρως, να βάφεις νύχια και να σκέφτεσαι τα δικά σου. Πώς το κάνεις αυτό με τα βιβλία, τα βιβλία απαιτούν συμμετοχή! Ο ένας είναι φαβορί για Νόμπελ και ο άλλος λέει «θα ήμασταν πιο ευτυχισμένοι αν κάναμε πιο πολύ έρωτα» [σώπα]. Θα σου απαντήσω όμως. Είχα ακούσει τα μύρια για τον Μουρακάμι. Ο μεγαλύτερος συγγραφέας εν ζωή και τα λοιπά. Νόμισα ότι θα πάθω συγκοπή αν τον διαβάσω. Διάβασα όλα του τα βιβλία. Μπορεί να φταίει και η φήμη του για την απογοήτευση. Είναι πολύ καλός συγγραφέας, αλλά δεν έπαθα συγκοπή, ούτε καν ταχυκαρδία. Ειδικά το 1Q84, για μένα έχει πάρα πολλά προβλήματα, σε σημεία καταντάει απλοϊκό. Γούστα είναι αυτά.

________________
10.


"Αγαπημένη Α,μπα

Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια, διαβάζω βιβλία, πηγαίνω βόλτες και γυμνάζομαι στο σπίτι. Κάποια στιγμή αποφάσισα να ασχολήθω με τη φωτογραφία, αγόρασα μια φωτογραφική μηχανή ,αλλά λόγω μειωμένου χρόνου και χρήματος δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Ωστόσο πιστεύω πως όταν σου αρεσεί κάτι τα καταφέρνεις μόνος σου. Πέρα απο τη σχολή που τελέιωσα, δεν έχω καταπιαστεί ποτέ με κάτι. Στα λέω όλα αυτα γιατί έχοντας φίλους-φίλες που ασχολούνται με θέατρο, μουσική κλπ νιώθω πως δεν έχω κάποιο χόμπυ, κάποιο συγκεκριμένο ενδιαφέρον. Δεν με απασχολεί που το βλέπω στον τρόπο που μου μιλάνε, με απασχολεί που μερικές φορές το νιώθω εγώ. Άλλες όμως πάλι νιώθω γεμάτη. Δεν ξέρω είναι φυσιολογικό για έναν άνθρωπο να μην έχει αυτό που άλλοι αποκαλούν "πάθος" για κάτι?"- ari.


Αυτοί που έχουν ένα συγκεκριμένο πάθος για κάτι μερικές φορές είναι τρομερά βαρετοί για τους υπόλοιπους, και φαντάσου, μιλάω για όσους πραγματικά έχουν πάθος για κάτι (τον Ολυμπιακό, τις μηχανές, το ψάρεμα). Το μονοδιάστατο πάθος εμένα με κάνει να υποψιάζομαι ένα αχανές κενό από πίσω, είναι κάτι σαν φερετζές άγνοιας. Τώρα ας πιάσουμε και αυτούς που ψωνίζουν «πάθη» ανάλογα με τις εποχές. Θυμάμαι κάποτε το τανγκό, θυμάμαι κάτι βραζιλιάνικους χορούς, όλοι οι φοιτητές έχουν περάσει από τη φωτογραφία, το πιλάτες, η γιόγκα, κάποια φοριούνται ακόμα, κάποια έχουν εξασθενήσει. Πότε ήταν που μάθαιναν όλοι ισπανικά;
Λένε ότι το είπε ο Αϊνστάιν, αλλά ποιός ξέρει: «δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο. Απλά είμαι παθιασμένα περίεργος».

________________
11.


Γιατί η μνήμη μου δε συγκρατεί πράγματα που με ενδιαφέρουν? Μήπως η χωρητικότητα της εξαρτάται απο την εξυπνάδα? Κάποιοι τα συσχετίζουν. Διαβάζω πράγματα που με ενδιαφέρουν και μου προκαλούν πραγματικό ενδιαφέρον αλλά μετά απο κάποιες μέρες δεν τα θυμάμαι, ακόμα και αν δώσω εντολή στον εαυτό μου να τα θυμάται .Όσον αφορά όμως βιώματα συνήθως συγκρατώ τα πάντα!- φαντομας


Η μνήμη είναι ένα πολύ μυστήριο πράγμα. Χωρίς αμφιβολία έχει να κάνει με την εξυπνάδα, αλλά δε νομίζω ότι είναι θέμα χωρητικότητας. Εξυπνάδα είναι να συσχετίζεις ό,τι μαθαίνεις με αυτά που ξέρεις ήδη γιατί οι γνώσεις κουμπώνουν πάνω σε άλλες σαν τουβλάκια λέγκο, δε μπορείς να τις καρφιτσώσεις σκέτες στο μυαλό σαν χαρτάκια post-it. Τα βιώματα κουμπώνουν πάνω σε μια αλυσίδα γεγονότων (την εποχή που ήμουν φοιτητής έγινε κάτι που με έκανε να κοπώ στο τάδε μάθημα, όταν διάβαζα έμενα σε εκείνο το σπίτι και το μπουφάν που φορούσα τότε είχε μια τρύπια τσέπη) και είναι συνδεδεμένα και με συναισθήματα (και δάνεισα το μπουφάν μου σε κάποιον που με κορόιδεψε για την τρύπια τσέπη). Τα αλιευτικά δικαιώματα της Κούβας, όσο ενδιαφέρον θέμα κι αν είναι, απορρίπτεται από το υποσυνείδητο ως άχρηστη πληροφορία, γιατί δε βλέπει πώς αυτό θα σε κάνει να ράβεις στο μέλλον τις τσέπες σου.

________________
12.


αγαπημένη α, μπά είναι επείγον. θέλω αν θες να απαντήσεις άμεσα. Αύριο 8 μαρτίου στο τμήμα κοινωνιολογίας του πανεπιστημίου μου θα γίνει μία ψηφοφορία για να διώξουν ένα παιδί από το πανεπιστήμιο ο οποίος είναι και ο αρχηγός της παράταξης της χρυσής αυγής και μας καλούν να πάμε να ψηφίσουμε αν ναι ή όχι. είναι επίσημο πλέον πως αν μαζευτούμε πολύ κατά αυτού θα τον διώξουν στις επόμενες μέρες. Πως το κρίνεις αυτό? είσαι υπέρ ή το βρίσκεις τέρμα φασιστικό? θα ψήφιζες να τον διώξουν ή όχι? βασικά μπορεί να ρωτήσεις πώς το πανεπιστήμιο επέτρεψε τέτοιο πράγμα αλλά για να σε προλάβω, σε ενημερώνω πως με ''άγνωστο'' τρόπο το επέτρεψε. Λοιπόν, θέλω πραγματικά να μου πεις την γνώμη σου .ευχαριστώ πολύ.- φοιτητής


Αυτό που λες μου φαίνεται εντελώς εξωφρενικό.
Αν κατάλαβα καλά, οι φοιτητές θα ψηφίσουν για το αν θα αποβληθεί ή όχι ένας άλλος φοιτητής;
Η άποψή μου είναι η εξής: δεν ζούμε σε ζούγκλα, δεν μπορεί ο καθένας να κηρύσσει εκλογές για το ό,τι του κατέβει και δεν επιτρέπεται να αυτοσχεδιάζουμε ανάλογα με την περίπτωση. Υπάρχουν νόμοι. Από πού κι ως πού τίθεται τέτοιο θέμα και πώς γίνεται να στήνεται λαϊκό δικαστήριο; Ποιοί είναι «αυτοί» που «σας καλούνε»; Ως φοιτήτρια θα απαιτούσα να μάθω ποιός έθεσε το ερώτημα, με τι εξουσία και ποιά διαδικασία ακολουθήθηκε. Ο «άγνωστος» τρόπος δεν θα έπρεπε να σας καλύπτει. Δηλαδή όποιος θέλει θα κάνει εκλογές για να φύγει όποιος δε γουστάρει;
Δε μπορώ να πιστέψω ότι αυτό που θα γίνει είναι εντός διαδικασίας. Ίσως οι φοιτητές έχουν βρει έναν τρόπο για να καταμετρήσουν το κλίμα και έχοντας το αποτέλεσμα ως όχημα να το χρησιμοποιήσουν ως μοχλό. Δεν ξέρω. Μάθε όμως, και πες μας οπωσδήποτε.
(Εννοείται πώς θα προτιμούσα να μην είχατε αρχηγό της Χρυσής Αυγής στο πανεπιστήμιο, ούτε αρχηγό της. Είναι εξωφρενικό όμως να χρησιμοποιούνται μέσα που ακυρώνουν ό,τι εκπροσωπεί η δημοκρατία. Αν δε μπορούμε (δεν θέλουμε, δεν τολμάμε, δεν το έχουμε σκεφτεί καν) να κάνουμε την ακροδεξιά παράνομη ή να την αντιμετωπίσουμε με τα εργαλεία που υπάρχουν ήδη, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Δεν θα λυθεί το πρόβλημα με τραμπουκισμούς και «ψηφοφορίες» κατ' όνομα. Με λίγα λόγια, ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.)

21

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

15 σχόλια
#5. Κυριαρχος λογος ειναι παντα ο λογος της κυριαρχης ταξης,αναλογα με το μοντελο ελεγχου που εξυπηρετει την διαιωνιση της.Στον καπιταλισμο πουλανε ατομισμο και ψυχολογια.Στον υπαρκτο σοσιαλισμο πουλησαν μαζικοποιηση και κοινωνιολογια.Ενα μοντελο δεν θα γινει ποτε της μοδας,αυτο του ανθρωπου που παραγει πρωτοτυπη σκεψη,σχημα θεωρητικα τοσο απροβλεπτο που θα μπορουσε να απειλησει τις δομες τους.Ενα τζινακι το 'πινα μετα απο τοση αναλυση.Εννοειται χωρις τονικ.
Για να κάνουμε όλοι ψυχοθεραπεία και να γίνει καλύτερος ο κόσμος, πρέπει όλοι να έχουμε τα χρήματα για να το κάνουμε αυτό, τα ανάλογα ερεθίσματα κλπ. κλπ. Όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από την θέση μας στην κοινωνία. Δηλαδή πάλι οι κοινωνικές σχέσεις (και δομές) έχουν τον τελευταίο λόγο. Στον χώρο των κοινωνικών επιστημών η κυριαρχία της ψυχολογίας ψιλοθεωρείται δεδομένο - και από τους ίδιους τους ψυχολόγους. Πάντως, η πλέον εκλαϊκευμένη ευπώλητη επιστήμη είναι η ψυχολογία - ε κάτι λέει αυτό!
#11 Έτσι όπως τίθεται το θέμα, τα αλιευτικά δικαιώματα της Κούβας θα σου χρησιμεύσουν και δεν θα απορριφθούν ως άχρηση πληροφορία αν πας για ψαράς εκεί.Πολύ καλή προσέγγιση, μπράβο Λένα!
#12. Χαλαρώστε προφανως η κοπελα δν εχει καταλαβει τι εννοουν με αυτο.Χωρις να ξερω την περιπτωση καταλαβαινω οτι προκειται για διαγραφη οχι απο το πανεπιστημιο(δν εχει εξουσια η Γενικη Συνελευση για κατι τετοιο)αλλα για διαγραφη απο τον συλλογο φοιτητων,δηλαδη ουσιαστικα να μην μπορει να ψηφιζει στις Γενικες Συνελευσες λογω της ακραιας ιδεολογιας του,γεγονος χωρις αντικτυπο στις σπουδες του.Και τον Βορίδη τον είχαν διαγράψει απο το σύλλογο φοιτητών Νομικής οσο σπούδαζε μετα τις επιδρομές του με το τσεκόυρι αν δν κανω λαθος.Είναι δηλαδή καθαρά πολική απόφαση που έχουν το δικαίωμα να πάρουν οι φοιτητές στο πλαισιο της αυτοδιοργάνωσης τους.
σ σκοπος ΠΟΤΕ δεν αγιαζει τα μεσαστο νεο μεσαιωνα που ζουμε (γιατι μεσαιωνικο ειναι το "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα") θα πρεπει να το εχουμε συνεχεια στο νου μας
#10 Διαβάζεις βιβλία, σου αρέσουν τα ταξίδια, πηγαίνεις βόλτες, γυμνάζεσαι, και θεωρείς ότι δεν έχεις ενδιαφέροντα; Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνεις;Ενδιαφέροντα είναι μόνο αυτά που πάμε σε σχολές και μας τα μαθαίνουν; Κάθε ένα από αυτά που ανέφερες είναι πάθος άλλων ανθρώπων από μόνο του, οπότε μην υποτιμάς τα πράγματα που κάνεις.
#12 Στον ορισμό της δημοκρατίας συμπεριλαμβάνεται και η προστασία τς μειοψηφίας. ¨οτι και εάν αυτή εκπροσωπει. (Έχω θυμώσει τόσο πολύ με αυτό που διάβασα που έχω καταλήξει να γράφω τσιτάτα)
12: όπως λέει και ο παραπάνω φίλος, αν έχει καάνει κάτι αξιόποινο ή η συμπεριφορά του δεν συμβαδίζει με τους σκοπούς και την ηθική του πανεπιστημίου είναι πιθανό να πρέπει να απομακρυνθεί, σύμφωνα με τις πανεπιστημιακές οδηγίες και κανονισμούς.Αλλά η ερώτηση έχει ελάχιστη αληθινή πληροφορία. Πιθανό troll?
#12) τον καιρό που ήμουν στο πανεπιστήμιο, αυτά τα πράγματα είχαν μια διαδικασία. Που σημαίνει, εάν ένας φοιτητής κατηγορείτο για μια αξιόποινη πράξη (εξύβριση, απειλές κατά άλλων φοιτητών, χειροδικία, κλοπή, φθορά περιουσίας κλπ.), η Γ.Σ. του Τμήματος καλούταν να αποφασίσει για το τι θα γίνει (θα πρέπει να ζητήσει συγνώμη, θα του χαλάσουν τη διαγωγή στο πτυχίο, θα αποβληθεί από το Τμήμα κ.λ.π.) εκτός προφανώς από τις νομικές κυρώσεις που αντιμετωπίζει κάθε ενήλικας σε ένα κράτος δικαίου. Όταν προέκυπτε τέτοιο θέμα, οι φοιτητές καλούνταν σε ψηφοφορία, ώστε να γνωμοδοτήσουν οι εκπρόσωποι τους στην Γ.Σ. Χωρίς αξιόποινη πράξη, πως ακριβώς θα τον διώξετε; Και γιατί θα τον διώξετε; Δημοκρατία σημαίνει μεταξύ άλλων ότι ο καθένας δικαιούται να λέει ότι γουστάρει, όσο κινείται στα όρια των νόμων. Αν δεν υπάρχει αξιόποινη πράξη, θα πάει όλη τη Γ.Σ. στα δικαστήρια και θα δικαιωθεί κιόλας, θα τον κάνετε και "μάρτυρα" από πάνω.
tsu-tsu: Φανταχτερό και παραπλανητικό το sound-bite που μας παραθέτεις. Η δημοκρατία είναι και η μεγαλύτερη ανακάλυψη του Ανθρώπου και η πιο καθοριστική για τον σημερινό παγκόσμιο πολίτη. Κανένας δεν την έδωσε στους ανθρώπους. Κατακτήθηκε με αγώνες από μικρούς γίγαντες.
tsu-tsu (15:45): Και άλλα 2 sound-bites, φαίνεται να τα αγαπάς. :-)Δεν είπα όμως ότι μας παραπλανείς εσύ φίλε tsu-tsu. Ο κος Μπανζάι είναι σε αυτή την περίπτωση υπεύθυνος. Πάντως για εμένα κλισέ ρομαντισμός είναι η πίστη στην ύπαρξη του Διαβόλου (ή του αντίθετου του, του Θεού). Η θρησκεία είναι το κουτί και εγώ σκέφτομαι απ' έξω. Άσε που αν δεν είχαν παλέψει (και πεθάνει) κάποιοι ρομαντικοί ιδεαλιστές για την δημοκρατία, αυτή την στιγμή εγώ και εσύ δεν θα είχαμε δικαίωμα να εκφέρουμε την γνώμη μας. Εκτός και αν είσαι ο πρίγκιψ tsu-tsu φυσικά. ;-)
Αγαπητέ De La Net, με έχασες όταν υπερέβαλλες στη χρήση του "sound-bites". Προφανώς είσαι ενθουσιασμένος με την νέα φράση που έμαθες, αλλά εγω δυστυχώς καθόλου στην ιδέα να συνεχίσω όποιο διάλογο μαζί σου. Δεν προσπαθώ να ξεφύγω, αλλά η κουβέντα φαίνεται στημένη και έτοιμη να καταναλώσει τον πολύτιμο χρόνο μου: Είναι χρονοβόρο να έχεις απέναντι σου συνομιλητές που εκθειάζουν ιδανικά, ανωνύμα πρόσωπα, θυσιασμένους "αγωνιστές-υπέρμαχους" της Δημοκρατίας, σε ένα εναλλακτικό & φιλελευθερο blog, προκειμένου να τραβήξουν την αρέσκεια των υπολοίπων θαμώνων..Είμαι σίγουρος πως είσαι ανα πάσα στιγμή πανέτοιμος να μου αραδιάσεις χιλια-δυό copy-paste περί Δημοκρατίας κτλ κτλ, ωστόσο να σε προλάβω - ΔΕΝ με ενδιαφέρει να τα (ξανα)διαβάσω. Η αντίδραση και αυθεντία μου (Κος Μπανζάι) ήταν για την σκοτεινή, αδύναμη πλευρά της Δημοκρατίας, εκεί που τα νούμερα/πλειοψηφίες συνθλίβουν τις μειονότητες και οι ισορροπίες ανατρέπονται στα περιθώρια που αφήνει το πολίτευμα. Ναι, αν έχω την τιμή να συνομιλώ με τον Περικλή, θα καταλάβω την μαχητικότητα και την εξιδανίκευση του πολιτευματος από την μεριά του. Ωστόσο αφού εσύ Περικλής δεν είσαι, προς τί τόση "προεκλογική αμερικανιά"? Αν ζεις στην Ελλάδα αυτό τον καιρό, για πόσα καλά της Δημοκρατίας -έτσι όπως την κατάντησαν- μπορείς να καυχηθείς πλέον?Επίσης όταν αναφέρομαι στον Διάβολο, δεν πιστεύω να κατάλαβες πως εννοούσα έναν κόκκινο, κερασφόρο άνθρωποειδές με διχαλωτή ουρά και για αυτόν τον λόγο να μου ξεκίνησες με τις θρησκείες. Αν το θεώρησες έτσι, ίσως παρεξήγησες. Διαφορετικά μου δίνεις επιπλέον λόγους να μην ασχολούμαι μαζί σου.Ακούγεται σνομπ, αλλά δεν έχεις άδικο, είμαι και απ'αυτό, εκεί και όταν πρέπει.Καλή συνέχεια σου εύχομαι!
tsu-tsu (20:51): Λυπάμαι που εξέλαβες τα σχόλια μου σαν προσωπική επίθεση, δεν τα έγραψα σαν τέτοια. Θα μπορούσα να απαντήσω σε όλα τα θέματα που θέτεις, αλλά θα σεβαστώ την επιθυμία σου να μην συνεχίσουμε την κουβέντα. Καλή συνέχεια και σε εσένα.
Πάρα πολλή εντύπωση μου κάνει το θέμα 12. Έχει κάνει κάτι αξιόποινο ο συγκεκριμένος φοιτητής; Τι είναι αυτό; Κυρίως, οι φοιτητές αποφασίζουν αν θα αποβληθεί ένας άλλος φοιτητής; Δεν είναι αρμόδια η διοίκηση του Πανεπιστημίου; Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες διαδικασίες, βασισμένες στους σχετικούς νόμους;Σαν δημόσια διαπόμπευση μου ακούγεται αυτό. Εκτός αν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποί σας, που πρέπει να παραβρεθούν στη σχετική συζήτηση στη συνέλευση του Τμήματος, θέλουν να ξέρουν τη γνώμη της πλειοψηφίας. Σε αυτήν την περίπτωση, αν αποφασίσεις να παραστείς και να ψηφίσεις θα πρέπει να ξέρεις γιατί προτείνεται η αποπομπή του φοιτητή.