Κοζάνη: Γονείς αντιδρούν γιατί κληρώθηκε σημαιοφόρος ένας αλλοδαπός μαθητής με χαμηλές επιδόσεις

Κοζάνη: Γονείς αντιδρούν γιατί κληρώθηκε σημαιοφόρος ένας αλλοδαπός μαθητής με χαμηλές επιδόσεις Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου απ' το 2002, σε χωριό του νομού Φωκίδας, όπου ο σημαιοφόρος είχε τον υψηλότερο βαθμό στην τάξη του.
12

Από την Κοζάνη ξεκίνησε, όπως φαίνεται, η εφαρμογή της νέας διαδικασίας επιλογής των σημαιοφόρων των παρελάσεων μέσα από κλήρωση και όχι με βάση τη βαθμολογία τους, την οποία έχει αποφασίσει το Υπουργείο Παιδείας από τη φετινή σχολική περίοδο.

Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες κληρώσεις, με βάση τη σχετική εγκύκλιο, για την επέτειο απελευθέρωσης της Κοζάνης στις 11 Οκτωβρίου, οι οποίες και θα ολοκληρωθούν σε όλες τις σχολικές μονάδες της πόλης τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Ωστόσο, δημιουργήθηκε και το πρώτο ζήτημα, καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, τις έντονες αντιδράσεις γονέων στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης πυροδότησε η ανάδειξη (μέσω της κλήρωσης πάντα) ως σημαιοφόρου, μαθητή με καταγωγή από την Αλβανία, ο οποίος έχει χαμηλή επίδοση στη βαθμολογία, σε σχέση με τους περισσότερους συμμαθητές του.

Όπως αναφέρουν στο Kozanimedia γονείς μαθητών, σκέφτονται ακόμη και το να μην επιτρέψουν στα παιδιά τους τη συμμετοχή στην παρέλαση της 11ης Οκτωβρίου, με τους ίδιους να εστιάζουν κυρίως στη χαμηλή βαθμολογία του εν λόγω μαθητή, τον οποίο χαρακητρίζουν ως «παντελώς αδιάφορο» για τα μαθήματα. και όχι στην καταγωγή του από τη γειτονική χώρα.

Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, δε λείπουν και κάποιοι γονείς εκείνοι που  χρησιμοποιούν ως επιχείρημα την καταγωγή του παιδιού από την Αλβανία, ζητώντας «να σηκώσει τη σημαία μαθητής που γεννήθηκε στην Ελλάδα».

Ο εν λόγω μαθητής θα είναι ο σημαιοφόρος του σχολείου του τόσο στην παρέλαση της 11ης, όσο και σε εκείνη της 28ης Οκτωβρίου.

Να σημειωθεί πως και για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου κληρώθηκε (ανάμεσα σε συνολικά 60 μαθητές) επίσης μαθήτρια από την Αλβανία, για την οποία, ωστόσο, δε φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερες αντιδράσεις, καθώς, σύμφωνα με γονείς μαθητών, πρόκειται για ένα κορίτσι που προσπαθεί φιλότιμα στο σχολείο, σε αντίθεση με τον συμμαθητή της, ο οποίος, όπως λένε χαρακτηριστικά, «δε φέρνει ούτε τα βιβλία του».

Ο προϊστάμενος, πάντως, της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης Γιάννης Γκαμπούρας, με τον οποίο επικοινώνησε το Kozanimedia, αφού σημείωσε πως δεν έχει ακόμη ενημερωθεί σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει στο 5ο Δημοτικό Σχολείο, ξεκαθάρισε πως η ανάδειξη των σημαιοφόρων και παραστατών και για την 11η, αλλά και για την 28η Οκτωβρίου, θα γίνει με βάση τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και μόνο, όπως ορίζει, άλλωστε, και ο Νόμος.

πηγή: Kozanimedia. gr

Ελλάδα
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΑΣ για Αμαλιάδα και Μουρτζούκου: Περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει εγκληματική ενέργεια

Ελλάδα / ΕΛΑΣ για Αμαλιάδα και Μουρτζούκου: Περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει εγκληματική ενέργεια

«Δεν έχει αργήσει η αστυνομία για την υπόθεση, διεξάγεται έρευνα για τους πέντε θανάτους ταυτόχρονα» επισήμανε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου
LIFO NEWSROOM
Γυναικοκτονία Κυριακής Γρίβα: Κανένα ψυχιατρικό πρόβλημα δεν είχε ο δράστης, λέει ο εισαγγελέας

Ελλάδα / Γυναικοκτονία Κυριακής Γρίβα: Κανένα ψυχιατρικό πρόβλημα δεν είχε ο δράστης, λέει ο εισαγγελέας

Σύμφωνα με την πρόταση, ο δράστης πρέπει να δικαστεί για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, καταρρίπτοντας τους ισχυρισμούς του ότι πάσχει από ψυχιατρικά προβλήματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Τελικά η κυβέρνηση θα πετύχει το σκοπό της, ο οποίος είναι διαίρει και βασίλευε. Οι παρελάσεις θα απαξιώνονται μια και ο δυσαρεστημένος γονέας θα εμποδίζει το παιδί του να παρελάσει και θα καταργηθούν στο τέλος.Οι τυχεροί των κληρώσεων θα είναι οι νέες καθαρίστριες και οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ του Σύριζα. Οι μελλοντικοί δημόσιοι.Διαβολική σκέψη.
Είμαστε σίγουροι πως η αντίδραση των γονέων θα ήταν καλυτερη αν η εθνικότητα του παιδιού ήταν διαφορετική; Δεν με εκπλήσσει η αντίδραση των κόσμου, ήταν θέμα χρόνου να συμβεί και να φανει στην πράξη το ατελές και η προχειρότητα μιας απόφασης (ταπεινή μου άποψη, μια από τις πολλές που έχουν ληφθεί σαν αντιπερισπασμός ή για το θεαθηναι) Αν δεν σε ενδιαφέρει η αριστεία στο δημοτικό καταργείς τον σημαιοφόρο στις μικρές ηλικίες, δεν ευτελίζεις τον θεσμό.
Περα από την επίδοση στα μαθήματα, η φύση των παρελασεων (τις οποίες προσωπικά θεωρώ αναχρονιστικες)είναι εθνικιστική ( κι όχι απαραιτητα σωβινιστικη).. οπότε το να είναι σημαιοφόρος ένα παιδί που δεν έχει την ελληνική ιθαγένεια είναι από μόνο του τραγελαφικο.
Η παρέλαση σε όλες τις χώρες και για όλες τις περιπτώσεις έχει συμβολικό χαρακτήρα. Είναι φόρος τιμής, γιορτή, μνημόσυνο, κατά περίπτωση. Δεν είναι εθνικισμός ούτε σωβινισμός. Κάθε άνθρωπος ανεξαρτήτως εθνικότητας και ιθαγένειας που συμμετέχει στην πραγματικότητα μου και θέλει να συμμετέχει από ψυχής στην γιορτή μου πρέπει να είναι ευπρόσδεκτος.Επίσης αν η λήθη είναι ο νέος φουτουρισμός καλύτερα να αποκαλούμαστε αναχρονιστικοι.
Τώρα, πως θα "σηκώσει" την ελληνική σημαία κάποιος μαθητής που - από τις επιδόσεις του προκύπτει - μάλλον δεν ξέρει καθόλου την ιστορία της Ελλάδας και τον όποιον πολιτισμό της ; Και αφού δεν πηγαίνει καν με τα βιβλία του στο σχολείο, άραγε είχε - παρά ταύτα - κρυφή επιθυμία να γίνει σημαιοφόρος και το παλιό σύστημα του την στερούσε και του προκαλούσε ψυχικό τραύμα, κύριε ΦΙΛΗ ;
Αφου η αριστεια ειναι ρετσινια, ειναι αναμενομενο πως θα καταληγαμε σε τετοιες καταστασεις. Δεν εχω προβλημα με την καταγωγη, αλλα ενα παιδι που δεν φερνει ουτε τα βιβλια στο σχολειο, προφανως δε το βλεπει σοβαρα, οποτε αναλογα δε θα σεβαστει και την διαδικασια του σημαιοφορου.
Μια τέτοια εμπειρία θα μπορούσε να λειτουργήσει και θετικά στο παιδί, αφού φαίνετε να έχει ήδη κάποιες αντιστάσεις στο περιβάλλον του.Γιατί δηλαδή, αφού το προστάζει ο νόμος, να μην τον αγκαλιάσει η κοινωνία, εφόσον, προφανώς δεν γίνετε στην οικογένεια του; Άσε, μην απαντήσεις, ξέρω, παίρνει την θέση ενός Έλληνα.
Βασικά πήρε την θέση (όχι με ευθύνη του εννοείται) ενός άλλου μαθητή Αλβανού ή Έλληνα, σε καλύτερες ή χειρότερες οικογενειακές συνθήκες, που κοπίασε και προσπάθησε για εκείνο που του ανατέθηκε για αυτήν την ηλικία, πέτυχε, και θα επιβραβευόταν για αυτό.Τώρα, οι κοινωνίες δεν αγκαλιάζουν κάποιον επειδή το λέει ο νόμος-και πολύ καλά κάνουν. Ειδικά όταν ο νόμος της λέει να αγκαλιάσει τον νικητή του λότο ένα πράγμα.Τέλος ας μην κολλάμε παντού και πάντα το ρεφραίν του ρατσιστή Έλληνα. Μπορεί να βολεύει μία ρητορική αλλά μερικές φορές χάνεται η ουσία μίας κουβέντας.
@Santinity Επειδη κανεις απαντηση στο σχολιο μου, αναφερα πως η καταγωγη δε ειναι θεμα για εμενα. Απο την στιγμη που ζει και μεγαλωνει σε αυτη την χωρα, μπορει να την τιμησει κρατωντας την σημαια.Προσωπικα δε πιστευω πως μια τετοια εμπειρια θα μεταμορφωσει ενα αδιαφορο παιδι σε αριστο ή εστω μετριο μαθητη. Και να ισχυε, το θεωρω πολυ κακο παραδειγμα να λεμε σε ενα παιδι, αν σου τυχει τοτε θα αλλαξει η ζωη σου. Το σωστο παραδειγμα ειναι πως η σωστη και συστηματικη μελετη θα τον βοηθησει οχι μονο στο σχολειο αλλα και σε ολη του την ζωη.
Ναι, αλλά, από την στιγμή που αυτοί είναι οι όροι, δεν καταλαβαίνω τις δικαιολογίες που αναφέρονται στο κληρωθέντα.Το μόνο που καταφέρουν είναι να αποδομήσουν ακόμα περισσότερο ένα παιδί σε μια τρυφερή ηλικία.