Συζητήσεις έχει προκαλέσει μία ανάρτηση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) που δημοσιεύτηκε στις 22 Σεπτεμβρίου στην επίσημη σελίδα του στο Facebook και στην οποία συγκρίνει την αξιολόγηση των οδηγών ταξί (σ.σ. εννοεί στις εφαρμογές τύπου Beat) με τις πόρνες στις βιτρίνες της Red Light District στο Άμστερνταμ.
Στη μακροσκελή ανάρτησή του μάλιστα, ο ΣΑΤΑ επιτίθεται στον ιδρυτή της Beat, Νίκο Δανδράκη με αφορμή το νομοσχέδιο για την επερχόμενη κατάργηση των ηλεκτρονικών πλατφορμών και εφαρμογών που σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Αυτό είναι το δικό μας μοντέλο κ. Δανδράκη
''Με βάση το δικό μας μοντέλο, ο οδηγός λογοδοτεί στην εταιρεία και τον πελάτη'' λέει ο Νίκος Δανδράκης της Taxibeat. Και επιπλήττει δημόσια τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη που τον αγνόησε και δεν ασχολήθηκε μαζί του. Ο άνθρωπος που πλούτισε από τον ιδρώτα των ταξιτζήδων, που τους έβαλε σε κοινή θέα για να επιλέγει ο πελάτης , όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο Άμστερνταμ, θέλει να έχει λόγο στην διαμόρφωση του νομοσχεδίου. Εκπροσωπώντας τι; Μια πολυεθνική που αγόρασε την εταιρία του; Τον εαυτό του; Τους Έλληνες ταξιτζήδες;
Κύριε Δανδράκη, πολλές φορές στο παρελθόν προσπαθήσατε , όπως και σήμερα προσπαθείτε, να χειραγωγήσετε -με τις προσφορές σας -την αγορά των ταξί , με σκοπό το δικό σας προσωπικό όφελος αλλά και της εταιρίας σας. Το κόμιστρο είναι συγκεκριμένο και ορίζεται από αγορανομική διάταξη του κράτους. Απαγορεύεται οποιαδήποτε έκπτωση ή αύξηση καθώς και η είσπραξη πέραν του νομίμου. Οι πρακτικές σας είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού και αυτόν ακριβώς πολεμά το νέο νομοσχέδιο. Όσες φορές κι αν σας δώσουν βήμα ''οι δήθεν προστάτες της επιχειρηματικότητας'' (ΣΚΑΙ , Προτοσάλτε κ.λ.π.) δεν μπορείτε να βαφτίσετε το άσπρο-μαύρο. Η εποχή Χατζηδάκη, η εποχή των επιδοτήσεων, η εποχή της ασυδοσίας έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Μπορεί να σας ενοχλεί, αλλά το δικό μας μοντέλο ''Ίδιοι κανόνες για όλους'' είναι αυτό που θα επικρατήσει κ. Δανδράκη.»
Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή δήλωσή του ο κ. Δανδράκης προανήγγειλε προσφυγή στη Δικαιοσύνη σε περίπτωση που το νομοσχέδιο κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
«Θα πρέπει να εξετάσουμε το νομοσχέδιο για τα ταξί όταν αυτό κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Είμαι βέβαιος ότι θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε κάποια ανώτερη αρχή είτε σε Ελλάδα είτε σε Ευρώπη» δήλωσε στο capital.gr ο ιδρυτής της ψηφιακής εφαρμογής «Beat» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στο capital.gr.
Να σημειωθεί, επίσης, ότι η εταιρία έχει ξεκινήσει μια διαδικτυακή εκστρατεία με τίτλο «Αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε».
Στόχος είναι η συγκέντρωση υπογραφών για πίεση ώστε να ακυρωθεί η νομοθετική πρωτοβουλίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με την οποία επιδιώκεται να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας της εφαρμογής.
σχόλια