O ΣΑΤΑ επιτίθεται στον ιδιοκτήτη της Βeat και συγκρίνει την αξιολόγηση των οδηγών ταξί «με τις πόρνες στις βιτρίνες του Άμστερνταμ»

O ΣΑΤΑ επιτίθεται στον ιδιοκτήτη της Βeat και συγκρίνει την αξιολόγηση των οδηγών ταξί «με τις πόρνες στις βιτρίνες του Άμστερνταμ» Facebook Twitter
12

Συζητήσεις έχει προκαλέσει μία ανάρτηση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) που δημοσιεύτηκε στις 22 Σεπτεμβρίου στην επίσημη σελίδα του στο Facebook και στην οποία συγκρίνει την αξιολόγηση των οδηγών ταξί (σ.σ. εννοεί στις εφαρμογές τύπου Beat) με τις πόρνες στις βιτρίνες της Red Light District στο Άμστερνταμ.

Στη μακροσκελή ανάρτησή του μάλιστα, ο ΣΑΤΑ επιτίθεται στον ιδρυτή της Beat, Νίκο Δανδράκη με αφορμή το νομοσχέδιο για την επερχόμενη κατάργηση των ηλεκτρονικών πλατφορμών και εφαρμογών που σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

«Αυτό είναι το δικό μας μοντέλο κ. Δανδράκη

''Με βάση το δικό μας μοντέλο, ο οδηγός λογοδοτεί στην εταιρεία και τον πελάτη'' λέει ο Νίκος Δανδράκης της Taxibeat. Και επιπλήττει δημόσια τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη που τον αγνόησε και δεν ασχολήθηκε μαζί του. Ο άνθρωπος που πλούτισε από τον ιδρώτα των ταξιτζήδων, που τους έβαλε σε κοινή θέα για να επιλέγει ο πελάτης , όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο Άμστερνταμ, θέλει να έχει λόγο στην διαμόρφωση του νομοσχεδίου. Εκπροσωπώντας τι; Μια πολυεθνική που αγόρασε την εταιρία του; Τον εαυτό του; Τους Έλληνες ταξιτζήδες;


Κύριε Δανδράκη, πολλές φορές στο παρελθόν προσπαθήσατε , όπως και σήμερα προσπαθείτε, να χειραγωγήσετε -με τις προσφορές σας -την αγορά των ταξί , με σκοπό το δικό σας προσωπικό όφελος αλλά και της εταιρίας σας. Το κόμιστρο είναι συγκεκριμένο και ορίζεται από αγορανομική διάταξη του κράτους. Απαγορεύεται οποιαδήποτε έκπτωση ή αύξηση καθώς και η είσπραξη πέραν του νομίμου. Οι πρακτικές σας είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού και αυτόν ακριβώς πολεμά το νέο νομοσχέδιο. Όσες φορές κι αν σας δώσουν βήμα ''οι δήθεν προστάτες της επιχειρηματικότητας'' (ΣΚΑΙ , Προτοσάλτε κ.λ.π.) δεν μπορείτε να βαφτίσετε το άσπρο-μαύρο. Η εποχή Χατζηδάκη, η εποχή των επιδοτήσεων, η εποχή της ασυδοσίας έχει περάσει ανεπιστρεπτί.


Μπορεί να σας ενοχλεί, αλλά το δικό μας μοντέλο ''Ίδιοι κανόνες για όλους'' είναι αυτό που θα επικρατήσει κ. Δανδράκη.»

Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή δήλωσή του ο κ. Δανδράκης προανήγγειλε προσφυγή στη Δικαιοσύνη σε περίπτωση που το νομοσχέδιο κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.

«Θα πρέπει να εξετάσουμε το νομοσχέδιο για τα ταξί όταν αυτό κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Είμαι βέβαιος ότι θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε κάποια ανώτερη αρχή είτε σε Ελλάδα είτε σε Ευρώπη» δήλωσε στο capital.gr ο ιδρυτής της ψηφιακής εφαρμογής «Beat» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στο capital.gr.

Να σημειωθεί, επίσης, ότι η εταιρία έχει ξεκινήσει μια διαδικτυακή εκστρατεία με τίτλο «Αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε».

Στόχος είναι η συγκέντρωση υπογραφών για πίεση ώστε να ακυρωθεί η νομοθετική πρωτοβουλίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με την οποία επιδιώκεται να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας της εφαρμογής.

Ελλάδα
12

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καιρός: «Αύριο θα επανεξετάσουμε τη σκοπιμότητα έκδοσης νέας προειδοποίησης» λέει ο Κολυδάς μετά την κατσάδα Ζιακόπουλου

Ελλάδα / Καιρός: «Αύριο θα επανεξετάσουμε τη σκοπιμότητα έκδοσης νέας προειδοποίησης» λέει ο Κολυδάς μετά την κριτική Ζιακόπουλου

«Η αξιοπιστία πρέπει να διαφυλάσσεται, γιατί όταν θα έρθει ένα πραγματικά ακραίο γεγονός, δεν θα μας πιστεύει κανένας» σημείωσε ο Δημήτρης Ζιακόπουλος
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Αεροδρομιο σαρωνιδα: 35€ κ γκρινια απο τον ταξιτζη που παει στις ερημιες κ θα γυρισει και αδειος. Επρεπε να ειμαι υπολογος γιατι δε μενω κεντρο και να ακουω μουρμουρα...Την επομενη φορα που προσγειωθηκα, αεροδρομιο σαρωνιδα, über, 15€ κ με αριστη εξυπηρετηση κ ουτε κιχ για παραπονο. Οτιβκ αν κανει ο Τσιπρας, οτι κ αν κανουν οι κοινωνικες ομαδες, ο κοσμος αλλαζει ταχυτατα κ οποιος δεν ειναι ικανος να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα θα σβησει. Αντιδρασεις τυπου ΣΑΤΑ ειναι τουλαχιστον γελοιες. Αντι να εχουν φτιαξει πριν 10 χρονια το δικο τους app κ να τα παιρνουν κ απο κει κοιτανε ακομα το δαχτυλο...
Θα επιλέγω ταξί,όπως επιλέγω κομμωτή,υδραυλικό,οδοντίατρο.Όπως ακριβώς επιλέγουν και οι ταξιτζήδες επαγγελματίες για την εξυπηρέτηση τους κι όπως επιλέγουν πελάτες και κούρσες.Εδώ και χρόνια και μετά από ψάξιμο,δοκιμές,πολλά νεύρα και πεταμένα λεφτά έχω καταλήξει σε συγκεκριμένη υπηρεσία ραδιοταξί ακόμα και για διαδρομές των 5 ευρώ.Κι αν δεν ήμουν ευχαριστημένη και το taxi beat θα δοκίμαζα και οποιαδήποτε άλλη εταιρία.Γιατί με αυτά τα 5,τα 15,τα όσα είναι δε μου προσφέρουν μόνο 4 ρόδες,αλλά και ασφάλεια,αξιοπιστία,πολιτισμένες συνθήκες μεταφοράς,απόδειξη,χωρίς να γίνεται ολόκληρο θέμα.Τον κάθε βρωμιάρη,αγενή,κλέφτη,επικίνδυνο οδηγό δεν τον λυπάμαι καθόλου και η προσπάθεια της κυβέρνησης,να μου τον επιβάλει,δείχνει και τη δική της ποιότητα.
Ο Σύριζα θέλει να επαναφέρει τον αυθεντικό/ορίτζιναλ/vintage ταρίφα που και θα την πέφτει σε κάθε πελάτισσα και θα κόψει για να σφυρίξει στην Χ κοπέλα που περπατάει αμέριμνή και θα πάρει διπλή κούρσα και θα σε τραβήξει από το λιμάνι για να χρεώσει βαλίτσες και θα αρνηθεί κούρσα γιατί "δεν βολεύει" και θα καπνίζει στο αμάξι και θα τσακώνεται με τους γύρω και άλλα ωραία.
Από επιλογή αρνούμαι να αποκτήσω δίπλωμα αυτοκινήτου και αυτοκίνητο. Μένω στην Αθήνα και τα ΜΜΜ, μπορεί μεν να μην είναι ότι καλύτερο, αλλά θεωρώ ότι εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες για μεταφορά τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και σε άλλες περιοχές. Προφανώς χρησιμοποιώ Beat & Uber. Οι λόγοι που την ημέρα χρησιμοποιώ Beat και το βράδυ Uber είναι κατ’ αρχάς για το μεγάλο ζήτημα της διπλής ταρίφας (βράδυ) και στη συνέχεια (ημέρα-βράδυ) για τον έλεγχο, την επιλογή και την αξιολόγηση του οδηγού και της διαδρομής. Δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, αν ένα ΤΑΞΙ που θα έβρισκα στην τύχη, θα ικανοποιούσε όλες τις παραπάνω συνθήκες που ισχύουν με την Beat και την Uber. Υπάρχει ένα κυρίαρχο επιχείρημα που προβάλει ο μέσος ταξιτζής: "Εγώ πριν 10-15 χρόνια έδωσα 100.000-150.000€ να πάρω άδεια για το ΤΑΞΙ, δεν μπορεί η Uber και ο καθένας να μου παίρνουν το ψωμί". Εσκεμμένα ξεχνάει πως το ΤΑΞΙ είναι και αυτό ένα μαγαζί, με τη διαφορά πως αντί για ένα σταθερό γεωγραφικό σημείο, έχει 4 ρόδες. Ξεχνάει επίσης πως στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, το μαγαζί του είναι ένα από τα πολλά μαγαζιά που είτε έκλεισαν, είτε ετοιμάζονται να κλείσουν, είτε δεν έχουν τα έσοδα που είχαν κάποτε. Επίσης ο συμβατικός κλάδος των ΤΑΞΙ, δεν επιτρέπει κανενός είδους αξιολόγηση. Πραγματική αξιολόγηση από τους πελάτες. Μέχρι να εμφανιστεί η Beat, δεν υπήρχε κανένας άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος να αξιολογηθεί ο ταξιτζής από τους πελάτες του. Σε περίπτωση σοβαρού θέματος, το λόγο θα είχε η αστυνομία, μηνήσεις, τρέξιμο, χαμένος χρόνος στις συμπληγάδες της ελληνικής πραγματικότητας και γραφειοκρατίας. Με την έλευση της Beat, θεωρώ πως το ζήτημα της αξιολόγησης, άλλαξε ριζικά. Πλέον ο οδηγός με το logo της Beat, είναι υποχρεωμένος να προσέχει τι λέει, να είναι καθαρός, να έχει αμάξι καθαρό (δηλαδή μαγαζί καθαρό), να ακολουθήσει τη διαδρομή που θα του προτείνει είτε το GPS είτε ο πελάτης με την παρέμβαση του σε αυτή μέσω της σχετικής εφαρμογής. Ο πελάτης μπορεί να τροποποιήσει την διαδρομή, αν λόγου χάρη δει στο Google Maps ότι υπάρχει αυξημένη κίνηση, στην προτεινόμενη διαδρομή. Το ίδιο ισχύει και στην Uber. Ως πελάτης δεν με ενδιαφέρει το καθεστώς λειτουργίας της συγκεκριμένης εταιρίας. Με ενδιαφέρει να πάω άμεσα, οικονομικά και με ασφάλεια στον προορισμό μου. Με ενδιαφέρει να γνωρίζω από πριν, ποια διαδρομή θα ακολουθήσω πόσο θα μου κοστίσει, ποιος ο οδηγός και τα στοιχεία του. Το επιχείρημα ότι οι οδηγοί της Uber δεν είναι επαγγελματίες και κινδυνεύουμε ως πελάτες, θεωρώ ότι δεν έχει βάση. Από τη στιγμή που μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο ο κίνδυνος για ατύχημα είναι σχεδόν ίδιος, ανεξάρτητα από την λίγη ή πολλή εμπειρία του οδηγού. Επίσης το επιχείρημα που αφορά στην μη έκδοση παραστατικού συναλλαγής από την Uber, θεωρώ πως και αυτό δεν έχει ιδιαίτερη βάση, δεδομένου ότι οι συναλλαγή πραγματοποιείται μέσω Τράπεζας, και τα σχετικά transactions είναι στη διάθεση οποιασδήποτε ελεγκτικής αρχής. Το κυριότερο και εκεί εντοπίζω τη μοναδική διαφορά μεταξύ Uber και Beat, αφορά τη 2πλη ταρίφα. Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί το βράδυ η χρέωση μιας υπηρεσίας να έχει διπλή τιμολόγηση. Δηλαδή ένας IT Operator, με νυχτερινή βάρδια, θα πρέπει να πληρωθεί x2; Ένα 24 περίπτερο στο διάστημα 00:00 με 6:00 θα πρέπει να προσφέρει τα προϊόντα του σε 2πλάσια τιμή; Ένα βενζινάδικο στο διάστημα 00:00 με 6:00 θα πρέπει να χρεώνει την καύσιμη ύλη x2; Ένα bar στο διάστημα 00:00 με 6:00 θα πρέπει να χρεώνει x2 τα ποτά του; Γενικότερα όποιος εργάζεται ή προσφέρει αγαθά και υπηρεσίας τη νύχτα θα πρέπει να τιμολογεί ή να αμείβεται x2; Θεωρώ πως όχι. Ως εκ τούτου, θεωρώ παράλογη και ληστρική την x2 χρέωση της διαδρομής τις νυχτερινές ώρες από τους οδηγούς ΤΑΞΙ. Συνοψίζοντας ως πελάτης επισημαίνω 3 εγκληματικά μειονεκτήματα στον κλάδο των ΤΑΞΙ:Άρνηση των οδηγών για αξιολόγηση από τους πελάτες, επιβολή απαγόρευσης σε οποιαδήποτε (ανταγωνιστική η μη) επιλογή (Beat-Uber)-δηλαδή μονοπώλιο, ληστρική διπλή χρέωση υπηρεσιών μεταφοράς κατά τις νυχτερινές ώρες. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό όσο και αν δημιουργεί προβλήματα, ότι το κυρίαρχο δόγμα είναι η οικονομία της ελεύθερης αγοράς, ο ανταγωνισμός, ο λιγότερος κρατικός παρεμβατισμός. Δεν κρίνω στο παρόν κείμενο κατά πόσο καλό ή κακό είναι αυτό το δόγμα, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και σε αυτή την πραγματικότητα καλούμαστε να επιβιώσουμε. Ως εκ τούτου, θεωρώ πως όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος ορισμένων επιλογών, όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός, όσο ισχυρότερος είναι ο έλεγχος και η αξιολόγηση από τους πελάτες σε προσφερόμενες υπηρεσίας και αγαθά, τόσο ιδανικότερο θα είναι και το αποτέλεσμα τιμών και προσφερόμενων αγαθών-υπηρεσιών. Ας καταλάβει ο κλάδος των ΤΑΞΙ, πως ο προστατευτισμός και η περαιτέρω στεγανοποίηση του επαγγέλματος τους, θα οδηγήσει αναπόφευκτα στον αφανισμό τους, οδηγώντας τους καταναλωτές στην αναζήτηση άλλων επιλογών μεταφοράς.UTF-8
Όσα δε φτάνει η αλεπού...Προσωπικά χρησιμοποιώ το beat σχεδόν ένα 6μηνο και ομολογώ πως άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο έβλεπα τον κλάδο των ταξιτζήδων. Εννοείται πως δεν έχω ξαναπάρει ταξί από τον δρόμο και εννοείται πως θα τους στηρίξω γιατί πιστεύω πως το αξίζουν. Διάβασα κάποια από τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση της beat στο fb αλλά η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε ήταν ότι αυτοί που είναι υπέρ του νόμου είναι όλοι μπίχληδες λαμόγια ταρίφες που δεν έχουν καμία διάθεση να βελτιωθούν και να παρέχουν υπηρεσίες επιπέδου οπως έχει κάνει η beat. Γνώμη μου.
Ο ΣΑΤΑ προσπαθεί να δικαιολογήσει τα ασυμμάζευτα με δικαιολογίες τύπου "η Beat είναι πολυεθνική" μυξοκλαιγοντας, ξεχνώντας να πει ότι η εργαζόμενοι στα ταξί θεωρούνται ακόμα και σήμερα από πολλούς αναξιόπιστοι λόγο της αντιεπαγγελματικής τους συμπεριφοράς. Δε τους αρέσει η τάξη κι η αξιοπιστία ανάμεσα σε πελάτη κι οδηγό, αλλά η ασυδοσία που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια.
Ναι ασφαλώς δεν εγκρίνει την αξιολόγηση ο ΣΑΤΑ… διότι για παράδειγμα ο ταξιτζής του ΣΑΤΑ με τον οποίο προ ήμερων γυρνούσα σπίτι μου γύρω στις 12 το βράδυ και ο οποίος μου την έπεφτε χύμα σε όλη τη διαδρομή και είχε πάει η καρδιά μου στην Κούλουρη, αν υπήρχε αξιολόγηση, θα είχε πάρει τα παπούτσια στο χέρι από το σωματείο!+όλα αυτά που αναφέρει ο fstunco από πάνω!
Οι έλληνες ταξιτζήδες αποτελούν τον πάτο της κοινωνικής αλυσίδας - δεν πάει πιο κάτω. Και μου αρέσει που δεν τους αρέσει να ξεμπροστιάζονται σαν πόρνες όταν σαν τέτοιες συμπεριφέρονται! Οι πόρνες μια φορά κύριοι ταξιτζήδες παίρνουν έναν πελάτη τη φορά!! Εσείς;;
Είναι εξοργιστικό το πως πανηγυρίζουν και χτυπανε στη πλατη ο ενας τον αλλο στη σελιδα τους στο fb . Εστιαζουν στο οτι το "κεφαλαιο" τους τρωει το μετοκαματο και πως η beat εκανε καλυτερες τιμες, και δε κοιτανε αυτο που λεει ολος ο κοσμος, περι αξιολογησής τους, καθαριοτητας των ταξι και ευπρεπειας τους.