Είναι σχεδόν σίγουρο πως η περίπτωση της Κιμ Καρντάσιαν θα μπορούσε να διδαχθεί κάποια στιγμή σε σχολές μάρκετινγκ.
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται το πόσο επιδραστική και επιτυχημένη είναι πλέον στον χώρο του διαδικτύου και έχει κάνει όλες τις οικονομικές εφημερίδες να ασχολούνται με την στρατηγική της.
Μπορεί να έχει περάσει μόλις μία εβδομάδα από τότε που κυκλοφόρησαν τα νέα αρώματα KKW της Κιμ Καρντάσιαν, αλλά τα Crystal Gardenia, Crystal Gardenia Citrus και Crystal Gardenia Oud έγιναν ήδη sold out στο διαδίκτυο.
Το πιο παράδοξο στην υπόθεση είναι πως τα αρώματα ξεπούλησαν χωρίς να έχει μυρίσει ποτέ κανείς, αφού όλα αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου!
Όπως φαίνεται οι θαυμαστές της διάσημης σταρ, την εμπιστεύτηκαν με κλειστά μάτια και αγόρασαν και το τελευταίο μπουκαλάκι από τα συνολικά 300.000 που κυκλοφόρησαν σε πρώτο στάδιο. Με τιμή 35 δολάρια για τα 30 ml. και 60 δολάρια για τα 75 ml., αν υποθέσουμε πως κυκλοφόρησε ανάλογες παρτίδες για κάθε άρωμα, αυτό σημαίνει πως μέσα σε έξι μόλις ημέρες οι πωλήσεις άγγιξαν τα 14 εκατ. δολάρια. Αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμο κανένα από τα αρώματα.
«Ήθελα απλώς να σας ευχαριστήσω όλους τόσο πολύ που αγοράσατε το άρωμά μου. Ήταν τόσο επιτυχημένο ξεκίνημα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψετε και είναι τρελό όλο αυτό. Ήταν η πρώτη φορά που πωλείται online και χωρίς tester, και χωρίς να το έχει μυρίσει ποτέ κανείς. Ήταν μεγάλη τιμή που με εμπιστευτήκατε. Ανυπομονώ να μου στείλετε μήνυμα στο Twitter για να μου πείτε πόσο σας άρεσε το άρωμα, όταν το παραλάβετε», σχολίασε η Κιμ.
Για την ιστορία, ο λόγος που η Κιμ επέλεξε για συσκευασία του αρώματος ένα μπουκάλι που μοιάζει με κρύσταλλο, είναι επειδή μετά την ληστεία στο Παρίσι, οι φίλοι της τής έφερναν θεραπευτικούς κρυστάλλους για καλή τύχη. «Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα από κάτι τόσο αγνό, που σε κάνει ευτυχισμένο και σε γιατρεύει από την χαοτική ζωή σου. Απλώς ήθελα να δημιουργήσω αρώματα που θα με ηρεμούσαν και θα με έκαναν χαρούμενη», έχει πει η Κιμ.
σχόλια