Πρώτες εικόνες από την επική σειρά «Troy: Fall of a City» - Μαύρος ηθοποιός υποδύεται τον Αχιλλέα

Πρώτες εικόνες από την επική σειρά «Troy: Fall of a City» - Μαύρος ηθοποιός υποδύεται τον Αχιλλέα Facebook Twitter
Ο David Gyasi υποδύεται τον Αχιλλέα
12

Το BBC μόλις δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες από το «Troy: Fall of a City», την επερχόμενη επική μίνι σειρά που αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον και των Ελλήνων.

Η σειρά οκτώ επεισοδίων αποτελεί μια συμπαραγωγή του βρετανικού δικτύου με το Netflix και γυρίστηκε στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής. 

Πρωταγωνιστεί ο David Threlfall (Shameless) στον ρόλο του Πριάμου, ενώ το σενάριο συνυπογράφει ο David Farr (The Night Manager). 

Αίσθηση έχει προκαλέσει η επιλογή μαύρων ηθοποιών για τους ρόλους του Αχιλλέα, του Πάτροκλου και του Δία. Το 2004, στην κινηματογραφική ταινία «Τροία» του Βόλφγκανγκ Πίτερσεν, τον ρόλο του Αχιλλέα είχε υποδυθεί ο Μπραντ Πιτ, ενώ στη νέα σειρά τον έχει αναλάβει ο David Gyasi (Cloud Atlas, Interstellar).

O Piers Wenger, υπεύθυνος για τις δραματικές σειρές του BBC, δήλωσε σχετικά με την πολυαναμενόμενη σειρά: «Δεν έχει ξαναπροβληθεί στην τηλεόραση κάτι αντίστοιχο. Μια ιστορία 3.000 ετών που φτιάχτηκε σε επική κλίμακα».

Η ιστορία του τρωικού πολέμου θα παρουσιαστεί από τη σκοπιά της βασιλικής οικογένειας της Τροίας, την περίοδο της κορύφωσης της πολιορκίας της πόλης. 

Πρώτες εικόνες από την επική σειρά «Troy: Fall of a City» - Μαύρος ηθοποιός υποδύεται τον Αχιλλέα Facebook Twitter
Στον ρόλο του Πριάμου ο David Threlfall
Πρώτες εικόνες από την επική σειρά «Troy: Fall of a City» - Μαύρος ηθοποιός υποδύεται τον Αχιλλέα Facebook Twitter
Οι Louis Hunter και Bella Dayne ως Πάρις και ωραία Ελένη
Πρώτες εικόνες από την επική σειρά «Troy: Fall of a City» - Μαύρος ηθοποιός υποδύεται τον Αχιλλέα Facebook Twitter
O Johnny Harris ως Αγαμέμνων και ο Jonas Armstrong ως Μενέλαος
TV & Media
12

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Το κατωθι σχολιο απευθυνεται τοσο στα σχολια όσο και στην Lifo όταν "δυσανασχετει" με την μη ρεαλιστικη απεικονιση στις Τεχνες (καλες ή μη δεν εχει σημασία) αλλα καρτ, οι μεν "αααα η Ιστορία" οι δε "αααα η ευαισθησία".Το σινεμα ανηκει στις τεχνες (νταξ όχι παντα στις καλες αλλα τι να κανουμε), δηλαδη εχει το δικαίωμα της μη ρεαλιστικης απεικονησης.Αυτο το τροπαρι με την αγανακτηση ότι δεν υπάρχει ρεαλιστικη απεικονιση είναι κατι που μας εχουν πρηξει οι πολιτικα ορθοι αριστεροι της Δυσης, "ααααα cultural apropriation ότι η κλεοπατρα είναι λευκη ηθοποιός...ααααααα"Χαλαρώστε όλοι πατριώτες και εναλλακτικοι.Δεν είναι Ιστορικο κειμενο όπου η ρεαλιστικη καταγραφη οφειλει να είναι το κυριο και μοναδικο μελημα. Διασκευη ενος αρχαιου ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ κειμενου είναι και μαλιστα το ότι είναι μαυρος είναι το λιγότερο απο τα "ατοπιματα" της διασκευης.Θες μη ρεαλιστικη απεικονηση; 300 (και το σεκουελ), κλη-κλης, ζηνα και βασικα όλο το χουλιγουντ, για τραβήξτε σε κανα μουσείο να δείτε τους ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ οπλισμους τους και τους σχηματισμους των οπλιτων. Καποιος είπε για τους βίγκινγκς εχετε την παραμικρη εντυπωση ότι τα ιστορικα κειμενα και εικονογραφίες συνάδουν με τις σειρες/ταινίες, οπλισμος, formations κτλ; Για σαμουάρι/νιντζα; ότι δεν ήταν εχθροι αλλα διαφορετικες μοναδες του ίδιου στρατου;ότι η κατανα δεν ήταν το κυρίαρχο όπλο της Ιαπωνίας αλλα το το εφιππο τόξο και pollarms; για κινεζους;Τα ιδια με τα ντιβερσιτι των αλλων, τα ίδια με τις μη ρεαλιστικες απεικονίσεις των υποομαδων, τα ίδια παντελη μου τα ίδια παντελάκη μου (συμπαθατε με που δεν απεικονισα και τις γυναίκες αλλα μονο τον παντελη....αλλα βασικα όχι δεν με νοιαζει)Τα ίδια μυαλα εχετε. Ιδιο νομισμα, ίδια αξια, διαφορετικα προσωπα.Δεξιοι και Αριστεροι μην αγχωνεστε δεν θα παθει κανενας λαος τιποτα με την ελευθερία εκφρασης και αποδοσης.Βρε βραχνα που βαλαμε στην πλατη μας με τους ανα γης ευαισθητοποιημενους.Και δεν εξαιρω και την lifo με αρθρα περι "καλητεχνικης ασεβειας" σχετικα με την "μη ρεαλιστικη απεικονιση" και τον "υποβοσκων ρατσισμος", "νεο-λευκο-αποκιοκρατισμο" κτλ. Φανταζομαι το αντιστοιχο καταγγελτικο/αγανακτησμενο σχολιο της εξωγήινης ως ευαισθητο αρθρο αν γυριζότανε ταινία με τον Μαρτιν Λουθερ Κινγκ να παιζει λευκος ηθοποιος. "Αααααα η ημιμαθης επιφανιακη δημόσια κοινωνικη ευαισθησία μου!!!!111!1!1"Μην και κατι δεν είναι πολιτικα ορθο (είτε απο την Δεξια ματια είτε απο την Αριστερη).Οποιος θελει ρεαλισμο ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ αντε να κανουν και αυτα καμια πώληση. ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.Ναι ρε μαυρος είνα Αχιλεας, ετσι θελανε έτσι κανανε, ναι ρε λευκη είναι η Κλεοπατρα, ετσι θελανε, ετσι κανανε. Αμα γουσταρουν θα κανουν και τον Χριστο/Αλλαχ τρανς ή την Λυσιστρατη αντρα.Αι σιχτηρ πια.
Ζητώ συγγνώμη που στο χαλάω αλλά η Κλεοπάτρα (Ζ' η Φιλοπάτωρ) ήταν λευκή. Της δυναστείας των Πτολεμαίων.Και οι 300, σε γενικές γραμμές, ήταν από τις ακριβέστερες αρχαιολογικά μιλώντας ταινίες.Και ναι σε μια ταινία για το Βιετνάμ δεν θα βάλω τους Αμερικανούς πάνω σε ιππήλατα άρματα. Αφού πήγαν με ελικόπτερα.Άλλο καλλιτεχνική δήλωση και άλλο συνειδητή παραμόρφωση της ιστορίας. Η τέχνη έχει πρώτα την τεχνική και μετά το "νόημα". Αλλιώς είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Οι τρακοσιοι ήταν αρχαιολογικα ακριβης; ο οπλισμος ήταν λαθος ως προς την χρηση (το σπαθι το χρησιμοποιουσαν όλοι περαν των ρωμαίων ως δευτερεύον οπλο και όχι ως πρωτευον, δηλαδη μονο αμα είτε εσπαγε το δορυ* ή χαλαγε ο σχηματισμος**), ο τρόπος που πολεμουσαν ήταν λαθος. Ποτε κανενας τακτικος στρατος προ πυρίτιδας δεν πολεμουσε εκτος formation και σιγουρα όχι "αχχ γαμωτο πολεμαει ήδη εναν ας περιμενω την εκβαση της μονομαχίας και βλεπουμε" ουτε χορευανε, ουτε πηδαγανε, ουτε τιποτα,ουτε χαλαγανε τον σχηματισμο στα πρωτα 5 λεπτα της μαχης, και σιγουρα ποτε κανενας δεν εκανε χτυπηματα σαν τους δερβίσιδες, δηλαδη γυρναω την πλατη μου στον αντιπαλο γιατί για καποιο λογο αυτο θα ήταν αποτελεσματικο.....για την ακρίβεια στα formation ο κινδυνος δεν ερχότανε απο τον απεναντι σου αλλα απο τους διαγώνιους, είχανε κανονικη πανοπλία με εξαίρεση στα χερια επειδη το ενα προστατευόταν απο την ασπιδα και το αλλο απο την ασπιδα του διπλα, επισης το αδυναμο σημείο ενος σχηματισμου ήταν στο ενα ακρο όπου εαν υπήρχαν αριστερόχειρες τοποθετουσαν αυτους διαφορετικα εμενε εκτεθημενος ο τελευταιος (για αυτο και συνήθως σε ανοιχτες μαχες οι σχηματισμοι βηματιζαν διαγωνίως και όχι ντουγρου ευθεια). Αυτα για τους Ελληνες παμε τωρα για την "ακριβη αρχαιολογικη" απεικονηση των Περσων...να αρχίσω να λεω ή να βαλω τα γελια; ο γιγαντας; ο ρινοκερος; ο δημιος; τι; αυτα είναι ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ βασισμενα; ή ελευθερία μη ρεαλιστικης αποδοσης; Κυριολεκτικα τα μονα Ιστορικα ακριβη της ταινίας ήταν ότι οι Περσες ήταν Περσες, οι 300 σπαρτιατιες το ίδιο, το ονομα της τοποθεσίας και η εκβαση....δηλαδη το 1% της ταινίας (αφου είναι δρασης)Νομίζω ότι αποδόμησα αρκετα την "ιστορικα αρχαιολογικη ακρίβεια" της ταινίας. Μην με παρεξηγεις την απολαυσα...ως ταινία όχι ως Ιστορικο ρεαλισμο.* το δόρυ, το ακοντιο και το τόξο ήταν τα βασικα οπλα μεγαλων τακτικων στρατων για χιλιάδες χρόνια, ακομα και στον μεσαίωνα το σπαθι ήταν δευτερευον οπλο καθως το σφυρι(warhammers) και τα polearms ήταν τα καταλληλα για πανοπλίες ειδικα με την εξελιξη της μεταλουργίας, το σπαθι χρησιμοποιουνταν κυρίως σε αστικες μαχες (δρομους, στενα κτλ) όπου το τοξο και το δόρυ δεν είναι χρησιμα.** στην "αρχαιολογικη" ταινία βλεπουμε να πολεμανε με δόρυ κατα μονας και σε σωμα με σωμα το οποίο είναι στρατηγικα λαθος, περαν του ότι αν πολεμησαν ετσι "αρχαιολογικα" θα είχαν πεθάνει στο λεπτο απο καθαρους αριθμους. Γενικα οι αρχαιολογικα ακριβεις μαχες δεν ήταν εντυπωσιακες ως προς την χορογραφία, για τον λογο ότι ΔΕΝ υπήρχε χορογραφία.Υ.Γ. το ότι με επιασες στην Κλεοπατρα δεν αναιρει όλα τα υπολοιπα και βασικα το ίδιο το νοημα του σχολίου μου.Υ.Γ.2 Γενικα κανενας πολεμιστης στην Ανθρωπινη Ιστορία δεν χοροπηδαγε ή εκανε τσιγκολελετες στη μαχη (ουτε καν οι σαμουραι που ετσι κι αλλιως ήταν πρωταρχικα εφιππες μονάδες στρατου).
Το θεωρώ αυτονόητο ότι το κομμάτι των τσάμικων (της τσιγκολελέτας όπως πολύ επιτυχημένα λες) είναι χολλυγουντιανή κλ@π@ρχιδιά. Επίσης, οι Σπαρτιάτες φορούσαν θώρακα (συνήθως κοντό, κωδωνόσχημο, μυώδη θώρακα) που για λόγους επίσης πωλήσεων έχει αφαιρεθεί.Κατά τα λοιπά δείχνει τη μάχη σε φάλαγγα. Δείχνει κοντές ή μακρυές κνημίδες. Κορινθιακά κράνη με σταθερές παρειές. Φυλλόσχημα δόρατα και κοντά ξίφη. Πέρσες πελταστές. Ενώ -χωρίς να είμαι αρχαιολόγος- και η απεικόνιση των πλοίων μου φάνηκε ΟΚ.Επίσης, η αντιδιαστολή μου ήταν με άλλες ταινίες αρχαιολογικού ενδιαφέροντας, όπως το Troy όπου μπλέκουν οπλισμοί εποχών με κενό 500-800 ετών (πχ ο Μπραντ Πιτ - Αχιλλέας φορούσε λινό ή δερμάτινο θώρακα, πράγμα ανύπαρκτο και το 1200 πΧ όπου τοποθετείται ο τρωικός πόλεμος αλλά και το 800 πΧ οπότε έζησε ο Όμηρος (ή ο πρώτος καταγραφέας των επών τελοσπάντων).Είναι άλλο να βάζεις ένα δήμιο τόσο δύσμορφο όσο δεν μπορεί να υπάρξει στην πραγματικότητα και άλλο να λες ότι ο Αχιλλέας ήτο Αφρικανός. Διότι απλούστατα ήταν Θεσσαλός!
Βρε Γραφων, λες ότι είναι ενταξει να μην παρουσιαζεις "ρεαλιστικα" προσωπικότητες των Περσων αλλα είναι απαραδεκτο να μην παρουσιαζεις ρεαλιστικα τους Ελληνες (διαφορετικες ταινίες, "ίδιο πρόβλημα")Δεν ειναι ντοκυμαντερ, δεν είναι ιστορικα συγγράμματα, είναι ταινίες Δρασης, ο ρεαλισμος είναι προαιρετικος, ήδη και στη Τροια και στους 300 δεν υπάρχει η αρχη της τηρησης του ιστορικου ρεαλισμου.Δεν εχουν αρχαιολογικη ή ιστορικη αξια. Στην καλύτερη ισως να παρασύρει καποιον να διαβάσει απο περιέργεια τα πραγματικα ιστορικα κειμενα.Δεν είναι πρόβλημα, όπως το "whiteshashing" δεν είναι πρόβλημα.Αλλο να πουνε αυτη είναι η Ιστορία και αλλο κανουμε ψυχαγωγικη διασκευη της ιστορίας.Ενα Μουσείο να πει οτι ο Αχιλεας ηταν μαυρος ΝΑΙ θα είχες δίκιο, αλλα είναι χολιγουντ, ψυχαγωγικος κινηματογραφος και μαλιστα απο τους πιο αναξιοπιστους κινηματογραφους.Σου εφερα πολλα "αρχαιολογικα" λαθη, αποδεχεσαι ότι σε ταινίες δρασης η δραση ΔΕΝ είναι "αρχαιολογικη" αλλα ζητας "αρχαιολογικη" τηρηση στο καστ μιας ταινίας δρασης. Ταινία δρασης είναι όχι "αρχαιολογικης" αξια ντοκυμαντερ.στο λεω απο τώρα, θα είναι μια ευχαριστη ταινια δρασης αμερικανιας βλακείας, οπως οι 300, όπως το Troy, όπως καθε τι που κανει.
Ενώ αυτό δεν είναι ξαναγραψιμο της ιστορίας; Ή μήπως φταίνε πάλι οι Καλύβας - Μαρατζίδης;Πάνε χρόνια από την έκδοση της Μαύρης Αθηνάς και την επιστημονική απαξίωσή της αλλά η προπαγάνδα καλά κρατεί.Η Ιλιάδα δεν είναι διαφήμιση ΙΚΕΑ...
Επίσης θα μπορούσε να παίξει με μεγάλη επιτυχία το ρόλο της Βρισηίδας,η Τσίλα η οποία τραγουδησε ενα μεγάλο σουξε του Νίκου Καρβέλα και το οποίο θα ταίριαζε στο ρολο,που έλεγε ''Μάυρη,μάυρη,μάυρη μου εχεις κάνει τη ζωη.Μάυρη,μάυρηηηη σαν καμένη γη''.
Ξέρω ότι θα φάω αρνητικές με το τσουβάλι αλλά δεν αντέχω, θα τα πω.Το παράκαναν πλέον!Έχουν διαστρεβλώσει που έχουν διαστρεβλώσει την ιστορία μας επανειλημμένα εκεί στο BBC (αρκεί να δεις ένα ντοκιμαντέρ τους για την ελληνική ιστορία για να γελάς τρεις βδομάδες) τώρα το αποτελείωσαν το ζήτημα. Πόση παραποίηση της ιστορίας πια!Τι προσφέρει δηλαδή ακριβώς το να παρουσιάσεις τον Αχιλλέα ως μαύρο; Ότι τι; Είναι ένα παραμυθάκι το Ομηρικό Έπος, οπότε το κάνουμε ό,τι γουστάρουμε; Κάποια πράγματα έχουν και όρια. Μακριά από την κληρονομιά μας βάρβαροι Αγγλοσάξονες. Το επόμενο βήμα είναι να βάλουμε Κινέζους να αναπαριστούν τους Βίκινγκ, έναν Γερμανό για Κινέζο Αυτοκράτορα, ένα Σουηδό να κάνει τον Γκάντι και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Η ιστορία κάθε λαού πρέπει να χαίρει σεβασμού. Δεν μπορεί ο καθένας να την πατσαβουριάζει επειδή έτσι του ήρθε.
Η συγκεκριμένη σειρά είναι συμπαραγωγή BBC - Netflix γυρισμένη στη Ν. Αφρική.Προφανώς ο στόχος είναι η διείσδυση στην ανερχόμενη αγορά της Ν. Αφρικής. Γι' αυτό και "αλλαξοπίστησαν" ο Δίας, ο Αχιλλέας και άλλοι.Και καλά οι Βρετανοί έχουν τους εμπορικούς τους λόγους για την αλλαγή αυτή.Οι εδώ υποστηρικτές τι ρόλο έχουν; Θα έχουν μέρισμα από τα έσοδα;