Νέα διάσταση παίρνουν οι καταγγελίες για τις εκπομπές «συγγενών και φίλων» στην ΕΡΤ

Νέα διάσταση παίρνουν οι καταγγελίες για τις εκπομπές «συγγενών και φίλων» στην ΕΡΤ Facebook Twitter
5

Νέα διάσταση παίρνουν οι καταγγελίες τόσο του πρώην προέδρου της ΕΡΤ, Διονύση Τσακνή, όσο και εργαζομένων στο κανάλι για συγκεκριμένες αναθέσεις εκπομπών στην ΕΡΤ, μετά και την ερώτηση που υπέβαλε, σήμερα, στη Βουλή, ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.

Η ιστορία όπως την είχε περιγράψει ο Διονύσης Τσακνής

«Υπάρχει ένας Δημόσιος Οργανισμός, στον οποίον αναλαμβάνει ως Διευθύνων Σύμβουλος ο κύριος Κ. Η πρώτη "δουλειά" του κυρίου Κ., είναι να δημιουργήσει μια διευθυντική θέση που δεν υπήρχε έως τότε (Διευθυντής Γραφείου Διευθύνοντος!) και να διορίσει εκεί τον κύριο Τ. Η μητέρα του άρτι διορισθέντος κυρίου Τ. (και φίλη -παλαιόθεν- του κυρίου Κ.) κατέθεσε μια υπερκοστολογημένη προσφορά για να κάνει κάτι που έως πέρυσι γινόταν εσωτερικά στον Οργανισμό (με το ένα εικοστό της προσφοράς της κυρίας Τ.) Αντί, λοιπόν, τόσον ο γιος της, (κύριος Τ.) όσον και ο Διευθύνων Σύμβουλος (κύριος Κ.) να την αποτρέψουν, λόγω ενός προφανούς ηθικού -ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ- σκανδάλου, δίνουν επί μήνες τη μάχη στο ΔΣ για να αναθέσουν την προμήθεια στην ως άνω κυρία (μαμά Τ. - φίλη Κ.) συνεπικουρούμενοι και από την ψήφο του προέδρου του εν λόγω Οργανισμού», έγραφε στον προσωπικό του λογαριασμό, ο Διονύσης Τσακνής.

Εργαζόμενοι της ΕΡΤ κατήγγειλαν, πριν δύο ημέρες στο TVXS, διαφθορά και αδιαφάνεια από τη διοίκηση της ΕΡΤ στην ανάθεση παραγωγών.

Στην ανακοίνωσή τους αναφέρονται σε ένα πολιτιστικό μαγκαζίνο, που όπως τονίζουν, την περασμένη χρονιά , ανάλογου περιεχομένου καθημερινή εκπομπή ήταν εσωτερική παραγωγή και πρακτικά είχε μηδενικό κόστος για την ΕΡΤ.

Η πλήρης ανακοίνωση - καταγγελία:

Μια δύσοσμη ιστορία αναδείχθηκε από πρόσφατη γραπτή ενημέρωση του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΡΤ. Η απλή έρευνα σε δημόσια έγγραφα αναβαθμίζει την υπόθεση σε σκάνδαλο σαν αυτά για τα οποία έχει επιληφθεί η δικαιοσύνη και παραπέμπουν σε εποχές της ΕΡΤ που δεν επιτρέπεται να ξαναζήσουμε.

Στις 2-2-2018 το ΔΣ της ΕΡΤ αποφασίζει κατά πλειοψηφία να αναθέσει 60 επεισόδια ενός πολιτιστικού μαγκαζίνο με τίτλο "ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ" προοριζόμενο για την ΕΡΤ2 (ως μεικτή παραγωγή), στην εταιρεία HOPE FILMS TV PRODUCTION έναντι 2.198,22 € + ΦΠΑ ανά επεισόδιο, δηλαδή συνολικά 131.893,20 € + ΦΠΑ + 39.000 € εργοδοτικές εισφορές.

Ο Τέλης Μεταξάς, εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ γράφει σε σχετική ανακοίνωσή του: "Καταψήφισα την συγκεκριμένη πρόταση γιατί την περυσινή χρονιά στην ΕΡΤ2 υπήρχε καθημερινή εκπομπή, ανάλογου περιεχομένου, η οποία ήταν εσωτερική παραγωγή, ... και πρακτικά με μηδενικό κόστος για την ΕΡΤ" και συνεχίζει "Η πρόταση αυτή πέρασε από αρκετές συνεδριάσεις του ΔΣ μέχρι να καταλήξει να εγκριθεί κατά πλειοψηφία... Στις συνεδριάσεις αυτές... ασκήθηκε έντονη κριτική, γιατί στο εταιρικό σχήμα της εταιρίας παραγωγής συμμετέχει συγγενικό πρόσωπο του Διευθυντή του Γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ."

Η κυρία Ανθή Τούμπη...

Είναι η μητέρα του Διευθυντή του Γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ, κ. Παναγιώτη Τούμπη. Η αίτηση της κυρίας Τούμπη στην ΕΡΤ για τη συγκεκριμένη παραγωγή γίνεται από την εταιρεία Hope Films TV Production με αριθμό αίτησης 988 στις 2 Δεκεμβρίου 2017. Τότε, όμως, τέτοια εταιρεία δεν υπάρχει. Ψάξαμε στο Γενικό Μητρώο των εταιρειών (ΓΕΜΗ) και βρήκαμε την ημερομηνία σύστασης της εταιρείας: 22 Ιανουαρίου 2018!!! Η πρόταση δηλαδή κατατέθηκε από ανύπαρκτη τότε εταιρεία. Η ανύπαρκτη μάλιστα έως τις 22/1/2018 εταιρεία της κυρίας Τούμπη, στέλνει στις 5-1-2018!!! επιστολή προς το ΔΣ της ΕΡΤ ανακοινώνοντας ότι αποδέχεται το κοστολόγιο που ενέκρινε η Επιτροπή Προγράμματος.

Υπενθυμίζουμε και προειδοποιούμε τους πάντες (Διοίκηση και Επιτροπή Προγράμματος) ότι ένας τέως Πρόεδρος της ΕΡΤ, ο κ. Παναγόπουλος, έχει παραπεμφθεί για κακούργημα για τον ίδιο ακριβώς λόγο: Γιατί ανέθεσε έργο σε εταιρεία παραγωγής (Back Stage) που στο χρόνο της αίτησής της δεν είχε εγγραφεί στο ΓΕΜΗ και γράφτηκε σε μεταγενέστερο χρόνο.

Επανερχόμενοι στην παραγωγή της κυρίας Τούμπη, επισημαίνουμε ότι η Επιτροπή Προγράμματος δεν μπορεί να κάνει ότι δεν γνώριζε, γιατί στο έντυπο της αίτησης, η ΕΡΤ καλεί τις εταιρείες παραγωγής να υποδείξουν τρεις τουλάχιστον παραγωγές που έχουν εκτελέσει στο παρελθόν. Στην αίτησή της, η κ.Τούμπη δεν αναφέρει καμία φυσικά. Είναι προφανές ότι η εταιρεία της κ. Τούμπη δημιουργήθηκε για να πάρει τη συγκεκριμένη παραγωγή, η δε Επιτροπή Προγράμματος έσπευσε ασμένως να την εισηγηθεί, χωρίς να ελέγξει την ύπαρξη της εταιρείας και αδιαφορώντας για το γεγονός ότι δεν είχε εκτελέσει τουλάχιστον τρεις παραγωγές, όπως ορίζει η πρόσκληση.

Η επιτροπή αγνόησε επίσης ότι την προηγούμενη τηλεοπτική χρονιά, αυτό το μαγκαζίνο, με το ίδιο περιεχόμενο, ήταν εσωτερική παραγωγή της ΕΡΤ με μηδενικό κόστος, αφού οι μισθοί των συντελεστών του (εργαζόμενων της ΕΡΤ) πληρώνονται έτσι κι αλλιώς από την ίδια.

Το παρασκήνιο σε τρεις πράξεις

1η. Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση του ΔΣ (τέταρτη κατά σειρά που εισήχθη το θέμα της κυρίας Τούμπη - μεγάλη η αγωνία του Διευθύνοντος) εξεδιώχθη από τη συνεδρίαση ο Εντεταλμένος Σύμβουλος επί θεμάτων Προγράμματος, κ. Σπύρος Κρίμπαλης! Δεν γνωρίζουμε την άποψή του -δεν θα ψήφιζε άλλωστε- αλλά αποτελεί παγκόσμια πρώτη στην ιστορία των Ανωνύμων Εταιρειών, ένα ΔΣ να αναθέτει καθήκοντα Εντεταλμένου Συμβούλου με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και το ίδιο ΔΣ να τον διώχνει όταν συζητούνται θέματα των αρμοδιοτήτων που του έχει αποδώσει!!! Μήπως είναι σκαστή παρανομία;


2η. Την εισήγηση στο ΔΣ δεν την κάνει ούτε ο (απών κατ' εντολήν τους) αρμόδιος Εντεταλμένος Σύμβουλος ούτε ο αρμόδιος Γενικός Διευθυντής (Προγράμματος), αλλά ένα διορισμένο από τον κ. Κωστόπουλο απλό μέλος της Επιτροπής Προγράμματος, συνταξιούχος της ΕΡΤ, που οι εργαζόμενοι τον θυμούνται ως παρατρεχάμενο του Καλφαγιάννη και ο κόσμος του κινηματογράφου τον γνώρισε στο τελευταίο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ως τον κύριο "Άλλη Ερώτηση" αφού αυτός ως μέλος και της Επιτροπής 1,5% είχε αναλάβει να παρακάμπτει με θράσος τις εύλογες αντιδράσεις των κινηματογραφιστών.


3η. Στην εισήγηση της Επιτροπής Προγράμματος για την ανάθεση στην κυρία Τούμπη εμφανίζονται ως απόντες δύο μέλη της Επιτροπής, τα οποία λίγες ημέρες αργότερα ακούγεται ότι παραιτήθηκαν και αντικαθίστανται από τον κ. Κωστόπουλο με έναν ακόμα παρατρεχάμενο του Καλφαγιάννη και μια βοηθό παραγωγής!

Η γενικότερη μεθόδευση

Έχουμε σαφείς ενδείξεις ότι η επιλεκτική ανάθεση παραγωγών σε φίλους και συγγενείς δεν θα σταματήσει εκεί. Σε αυτό συνηγορούν οι μεθοδεύσεις της διοίκησης Κωστόπουλου στα ζητήματα του προγράμματος:

Μία από τις πρώτες αποφάσεις της ήταν η ενοποίηση της Επιτροπής Προγράμματος με την Επιτροπή Κοστολογίου. Παραδοσιακά για λόγους απλής προστασίας της εταιρείας και ενίσχυσης της διαφάνειας, κάθε αίτηση εταιρείας παραγωγής περνούσε από δύο Επιτροπές της ΕΡΤ, την Επιτροπή Προγράμματος που έκρινε αν η παραγωγή γινόταν αποδεκτή και την Επιτροπή Κοστολογίου που έλεγχε το κοστολόγιο της εκπομπής. Αυτό γινόταν γιατί δεν μπορεί η Επιτροπή που εισηγείται την ανάθεση μιας παραγωγής, η ίδια να κρίνει και το κοστολόγιο. Άλλοι είναι αρμόδιοι για το Πρόγραμμα και άλλοι πρέπει να ελέγχουν τις τιμές. Η διοίκηση Κωστόπουλου τις ενοποίησε (ίσως δεν έχουν και πολλούς που είναι πρόθυμοι να μπουν σε τέτοιες περιπέτειες). Έτσι, έγινε μία Επιτροπή "Γιάννης κερνάει - Γιάννης πίνει". Ακολούθησε αμέσως ο διορισμός της νέας Επιτροπής Προγράμματος (- Κοστολογίου) που όπως είδατε παραπάνω κάνει "καλά" τη δουλειά της.
Παραδοσιακά και πάλι στο παρελθόν, η Επιτροπή Προγράμματος και Κοστολογίου έκαναν εισήγηση στις αρμόδιες Διευθύνσεις και εκείνες στον Γενικό Διευθυντή Προγράμματος, ο οποίος με τη σειρά του εισηγούνταν στο ΔΣ της ΕΡΤ. Υπήρχαν δηλαδή πολλά φίλτρα που εμπόδιζαν ή τουλάχιστον δυσχέραιναν τις αναθέσεις σε "ημετέρους". Η διοίκηση Κωστόπουλου, τροποποίησε τον Κανονισμό Προμήθειας Προγράμματος. Στην τροποποίηση προβλέπεται ότι οι εισηγήσεις στο ΔΣ για την ανάθεση προγράμματος γίνονται από την ίδια την Επιτροπή Προγράμματος, που είναι και Επιτροπή Κοστολογίου που έχει διορίσει ο ίδιος!!!


Και όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι το ίδιο ΔΣ όρισε Εντεταλμένο Σύμβουλο με αρμοδιότητες για το Πρόγραμμα. Ποιες είναι αυτές οι αρμοδιότητες, κανείς δεν έχει καταλάβει.

Με την επαναλειτουργία της ΕΡΤ το 2015 είχε καταργηθεί η θέση του Διευθυντή Γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου, όπως είχαν καταργηθεί και οι θέσεις των Διευθυντών Γραφείων των Γενικών Διευθυντών. Ο κ. Κωστόπουλος επανέφερε εσπευσμένα και επιλεκτικά τη θέση του Διευθυντή Γραφείου του Διευθύνοντος, για να ορίσει τον κ. Παν. Τούμπη εκεί.


Ποτέ ξανά!

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ το τελευταίο εξάμηνο ζουν μια κατάσταση που ξεκινάει από τον απόλυτο παραλογισμό και καταλήγει στη συστηματική αποσάθρωση της εταιρείας. Η νέα διοίκηση έχει καταργήσει όλες τις διαδικασίες που υπήρχαν στην ΕΡΤ και διοικεί μέσω επιτροπών. Οι επιτροπές αυτές έχουν ποσόστωση. Ένα τρίτο η αυλή Καλφαγιάννη, ένα τρίτο η αυλή Κωστόπουλου και το υπόλοιπο όσοι (συνήθως ανεπαρκείς) προσχωρούν στο νέο δίπολο της εξουσίας για να "δικαιώσουν" τα συμπλέγματα και την ανεπάρκειά τους καταστρέφοντας την ΕΡΤ.

Η συμφωνία του δίπολου προβλέπει: Το πρόγραμμα στους πρώτους, η διοίκηση (διορισμοί σε θέσεις ευθύνης, οργανόγραμμα, κ.λπ.) στον Καλφαγιάννη. Όλοι οι εργαζόμενοι έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η ΕΡΤ ζει τη χειρότερή της περίοδο, ανάλογη με εκείνην του πρώτου εξαμήνου του 2013, αμέσως πριν το μαύρο. Το χειρότερο είναι ότι έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους στο πρόγραμμα περιπτώσεις αναθέσεων που αναδύουν έντονη δυσοσμία.

Η δυσοσμία αυτή και η γενικότερη κακοδιαχείριση αποτελούν ιδανικό έδαφος για την απαξίωση της ΕΡΤ την οποία πάντα πληρώνουν τελικά οι εργαζόμενοι. Ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι η αποκάλυψη από τους ίδιους τους εργαζόμενους κάθε ενέργειας που σπρώχνει την ΕΡΤ στον γκρεμό καθώς και των εμπνευστών της. Η ΕΡΤ περνά μια δύσκολη περίοδο. Αν οι εργαζόμενοι επιτρέψουν να επικρατήσει αδιαμαρτύρητα η αδιαφάνεια, η ΕΡΤ θα κινδυνέψει και πάλι. Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να καταγγέλλουν με κάθε τρόπο, κάθε κρούσμα αδιαφάνειας ή διαφθοράς. Είναι ζήτημα επιβίωσης του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα μας και το οφείλουμε στους πολίτες που μας συμπαραστάθηκαν στον αγώνα κατά του "μαύρου"!

Μετά τη διάσταση που έλαβε το ζήτημα, ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, κατέθεσε, σήμερα, σχετική ερώτηση:

Τις τελευταίες μέρες ήρθε στη δημοσιότητα καταγγελία εργαζομένων της ΕΡΤ σχετικά με την ανάθεση της παραγωγής πολιτιστικού μαγκαζίνο με τον τίτλο «Επί παντός» στην εταιρία της μητέρας του Διευθυντού του Γραφείου του Δ/νοντος Συμβούλου της ΕΡΤ.

Σύμφωνα με την καταγγελία των εργαζομένων, η συγκεκριμένη ανάθεση είναι προβληματική γιατί:

Α) κοστίζει στην ΕΡΤ περισσότερα από 170.000 ευρώ, ενώ η εσωτερική παραγωγή του ίδιου μαγκαζίνο την περασμένη χρονιά είναι πρακτικά μηδενικό κόστος για την ΕΡΤ

Β) η λήψη της απόφασης ανάθεσης της παραγωγής στις 02-02-2018 από το Δ.Σ. της ΕΡΤ έγινε κατά τρόπο πλημμελή και συνεπώς άκυρο. Είχαν μάλιστα προηγηθεί αρκετές συνεδριάσεις του Δ.Σ. κατά τις οποίες δεν λαμβανόταν απόφαση επί του θέματος, λόγω αντιδράσεων και σφοδρής κριτικής.

Γ) η εταιρία "Hope Films TV Production" δεν υπήρχε στις 2 Δεκεμβρίου 2017, οπότε και κατατέθηκε η αίτησή της για την ανάληψη της παραγωγής του πολιτιστικού μαγκαζίνο. Σύμφωνα με το μητρώο του ΓΕΜΗ, η ημερομηνία σύστασης της εταιρίας είναι η 22α Ιανουαρίου 2018.

 

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι προβαίνουν σε συγκεκριμένες και επώνυμες καταγγελίες σχετικά με το μοίρασμα της εξουσίας στην ΕΡΤ, κάνοντας λόγο για «απόλυτο παραλογισμό και συστηματική αποσάθρωση της εταιρίας, δυσοσμία και κακοδιαχείριση που σπρώχνει την ΕΡΤ στο γκρεμό».

 

Ως γνωστόν, η ΕΡΤ υπάρχει και συντηρείται αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό – δηλαδή τους φόρους των Ελλήνων πολιτών – καθώς το μερίδιό της από τη διαφημιστική «πίτα» είναι ελάχιστο. Άρα, κάθε επιπλέον δαπάνη και κάθε μορφής κακοδιαχείριση επιβαρύνει στην πραγματικότητα τους φορολογουμένους, και για το λόγο αυτό απαιτείται απόλυτη προσοχή και διαφάνεια στην εταιρία.

Ως εκ τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

Θα ακυρώσει η ΕΡΤ Α.Ε. την ανάθεση παραγωγής εκπομπής στην (μέχρι πριν από ένα μήνα) ανύπαρκτη εταιρία της μητέρας του Διευθυντού του Γραφειου του Δ/νοντος Συμβούλου της ΕΡΤ;

Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει η Κυβέρνηση σχετικά με τις καταγγελίες των εργαζομένων για διαφθορά, κακοδιαχείριση, δυσοσμία και συστηματική αποσάθρωση της ΕΡΤ;

 

Τι απαντά η ΕΡΤ

Η ΕΡΤ αρνείται τις κατηγορίες και απαντά πως τα δημοσιεύματα έχουν σκοπό να πλήξουν το κύρος της δημόσιας τηλεόρασης.

Η κρατική τηλεόραση διευκρινίζει ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες για την ανάθεση εξωτερικών και μικτών παραγωγών και όλες οι αποφάσεις αναρτώνται στη Διαύγεια, ώστε να μη μένει ίχνος αδιαφάνειας και αμφιβολιών.

Ολόκληρη η ανακοίνωσή της κρατικής τηλεόρασης με τίτλο «Όλα στο φως»:

Σχετικά με δημοσιεύματα ιστοσελίδων περί δήθεν αδιαφανών αναθέσεων και διασπάθισης δημόσιου χρήματος από την ΕΡΤ, το Γραφείο Τύπου της εταιρείας θα ήθελε να υπογραμμίσει τα εξής για όσα αναφέρονται σε κείμενο πρώην προέδρου και σε ανυπόγραφες αναρτήσεις από «πρωτοβουλίες εργαζομένων».


Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα έχουν ένα και μόνο στόχο: να πλήξουν το κύρος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και να σπιλώσουν υπολήψεις ανθρώπων που εργάζονται για αυτήν.


Ας ειπωθούν επιτέλους και ορισμένες αλήθειες:


1. Η ΕΡΤ έχει πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες για την ανάθεση εξωτερικών και μικτών παραγωγών (κεφάλαιο 4 του Κανονισμού Υλοποίησης Εσωτερικών Παραγωγών και Προμήθειας Περιεχομένου Προγράμματος). Όλες οι αποφάσεις αναρτώνται στη Διαύγεια, ώστε να μη μένει ίχνος αδιαφάνειας και αμφιβολιών. Φαίνεται ότι οι συντάκτες των αναρτήσεων δεν γνωρίζουν ότι οι εν λόγω διαδικασίες ισχύουν για όλους τους ενδιαφερόμενους για αναθέσεις παραγωγών (με μικρές διαφοροποιήσεις) τα τελευταία χρόνια.


2. Σε σχέση με τα αναφερόμενα στην ανάρτηση του πρώην προέδρου της ΕΡΤ ότι η κυρία Τούμπη κατέθεσε μια υπερκοστολογημένη προσφορά για να κάνει κάτι που πέρυσι γινόταν εσωτερικά στον οργανισμό (με το 1/20 της προσφοράς της κυρίας Τούμπη), υπέρ της οποίας τόσο ο γιος της όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος (κύριος Κ.) έδωσαν «επί μήνες» τη μάχη στο Δ.Σ. για να της αναθέσουν την προμήθεια, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε τα εξής:


α. Το κόστος της εκπομπής ανέρχεται στο ποσό των 2.193 ευρώ πλέον ΦΠΑ ανά επεισόδιο των 120 λεπτών. Παρόμοια πρόταση υπό τον τίτλο «Κοντέινερ», που εισηγήθηκε το αρμόδιο στέλεχος του προγράμματος της ΕΡΤ και απέρριψε η επιτροπή προγράμματος, κοστολογήθηκε σε 3.765 ευρώ πλέον ΦΠΑ ανά επεισόδιο των 90 λεπτών. Ας σημειωθεί ότι η πρόταση των 3.765 ευρώ προήλθε από εταιρία με την οποία συνεργάζεται προτεινόμενος σύμβουλος του ως άνω αναφερομένου στελέχους της ΕΡΤ ο οποίος έσπευσε να ανακαλέσει ο ίδιος της πρόσληψή του αυθημερόν.


β. Την ανάθεση της παραγωγής της κυρίας Τούμπη ο πρώην Πρόεδρος της ΕΡΤ στην ίδια ανάρτησή του την ονόμασε («στη γλώσσα της πιάτσας», όπως ο ίδιος διευκρινίζει) «κάποιος τα παίρνει» ή «κάποιος τα δίνει σε ... ημετέρους». Άποψη που μόνο ντροπή προκαλεί.


3. Η ανάρτηση σε ιστοσελίδες από την επονομαζόμενη «πρωτοβουλία εργαζομένων της ΕΡΤ» ισχυρίζεται ότι η πρόταση της κυρίας Τούμπη που έγινε δεκτή από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ προήλθε από ανύπαρκτη τότε εταιρία.

Για να είναι όμως σοβαρή η ανάρτηση θα έπρεπε να είναι πιο συγκεκριμένη, δηλαδή να ισχυρίζεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ ανέθεσε την παραγωγή σε εταιρία που δεν είχε συσταθεί νόμιμα στις 2 Φεβρουαρίου 2018. Η άποψη αυτή είναι τελείως αβάσιμη και αντικρούεται πλήρως από τα υφιστάμενα έγγραφα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.


Ας αναρωτηθούν επίσης όλοι:
• Γιατί κάποιοι επιθυμούν διακαώς να παραμείνουν ως ισόβια μέλη επιτροπών;
• Ποια στελέχη κατακεραυνώνουν από τη «γαλαρία» συνεντεύξεων Τύπου την εταιρία την οποία θεωρητικά υπηρετούν;
• Γιατί αυτοί που υπηρέτησαν «αμαρτωλές» διοικήσεις της ΕΡΤ τώρα τις κατηγορούν δημοσίως;
• Γιατί πρώην διοικούντες την ΕΡΤ που δημιούργησαν στρατό «υπασπιστών» τους τώρα μιλούν για ευνοιοκρατία;
• Ποιοι κανιβαλίζουν τους συναδέλφους τους επιδιώκοντας την παραμονή τους σε διευθυντικού θώκους ενόψει του νέου οργανογράμματος;


Δέσμευση της Διοίκησης της ΕΡΤ είναι να κινηθούν οι διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου στην εταιρία προς όλες τις κατευθύνσεις και για παρελθούσες χρήσεις.

TV & Media
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM