ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Αν αυτός είναι ο λόγος του διαζυγίου, μπορεί να σας φανεί ασήμαντος, αλλά για την Άνιστον ήταν εφιάλτης

Αν αυτός είναι ο λόγος του διαζυγίου, μπορεί να σας φανεί ασήμαντος, αλλά για την Άνιστον ήταν εφιάλτης Facebook Twitter
Εμφανώς νευριασμένη με τον παπαράτσι...
3

Τις τελευταίες 24 ώρες τα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντ μονοπωλεί το πρώτο μεγάλο διαζύγιο της χρονιάς και όλοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το τι κρύβει ο χωρισμός της Τζένιφερ Ανίστον και του Τζάστιν Θερού.

Στο τραπέζι υπάρχει πάντα το όνομα του Μπραντ Πιτ, αλλά είναι εντελώς ατεκμηρίωτος παράγοντας και δεν προκύπτει για την ώρα κάποιο σοβαρό στοιχείο που να τον συνδέει με το διαζύγιο. Είναι απλά γκόσιπ και ίσως ελπίδα των φανς πως η Άνιστον και ο πρώην της είναι ή θα είναι ξανά μαζί.

Αυτό που παίζει ψηλά στη λίστα με τα γεγονότα στο παρασκήνιο και τις αιτίες είναι οι διαφωνίες του ζευγαριού για το πού θα μείνουν. Και μπορεί ως αιτία διαζυγίου να μοιάζει ασήμαντη για μερικούς, αλλά όπως περιγράφεται στην περίπτωση Άνιστον - Θερού, η κατάσταση είχε σοβαρές προεκτάσεις για τον έναν από τους δύο.

Σύμφωνα με το Entertainment Tonight, ο Τζάστιν Θερού ήθελε να μείνουν στη Νέα Υόρκη, ενώ η Τζένιφερ, στο Λος Άντζελες.

Ο πρώτος προτιμούσε την μητρόπολη των ΗΠΑ λόγω δουλειάς και η ηθοποιός το LA γιατί η ζωή για τους σταρ εκεί παρέχει περισσότερη ιδιωτικότητα και ασφάλεια από τους παπαράτσι.

Τελικά μετά το γάμο η Άνιστον μετακόμισε στο διαμέρισμα του συζύγου της στο West Village της Νέας Υόρκης, αλλά σύντομα φαίνεται να μετάνιωσε για την υποχώρηση. Η ζωή εκεί ήταν πολύ θορυβώδης και δύσκολη για την ηθοποιό η οποία βρισκόταν σε καταδίωξη από τους παπαράτσι.

Οι φωτογράφοι περνούσαν συχνά όλη τη μέρα τους σε ένα πάρκο απέναντι από το σπίτι τους καταγράφοντας την κάθε της κίνηση ενώ η ίδια δεν μπορούσε να κάνει βήμα χωρίς να έχει φωτορεπόρτερ να την ακολουθεί.

Μαρτυρίες από ανθρώπους κοντά στο ζευγάρι αναφέρουν πως η κατάσταση ήταν συχνά αφόρητη για την Άνιστον και πως ο Θερού στην προσπάθειά του να βελτιώσει τις συνθήκες προσπάθησε να κάνει ακόμη και συμφωνία με τους φωτογράφους ώστε να έχουν μια φορά τη μέρα τις εικόνες που ήθελαν και να την αφήνουν ήσυχη. 

Συχνά όμως ακόμη και οι γείτονες του ζευγαριού ήταν μαζί με τους φωτογράφους για να μπορέσουν να δουν την ηθοποιό από κοντά.

Όμως πολλοί γείτονες ήταν δυσαρεστημένοι με όλο αυτό το πανηγύρι στην περιοχή και έδειχναν ξεκάθαρα πως θα προτιμούσαν το ζευγάρι να μην έμενε κοντά τους. Ένα από τα περιστατικά που περιγράφονται αναφέρει πως μια μέρα βρήκαν τη μηχανή του Θερού γεμάτη λουκάνικα και πως η Άνιστον ήταν πολύ θυμωμένη γιατί πίστευε πως το είχε κάνει κάποιος γείτονας για να τους δείξει πως δεν τους ήθελε εκεί.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η Άνιστον κατέληγε μερικές φορές να μένει σε ξενοδοχεία προκειμένου να έχει ησυχία ενώ ο σύζυγός της γενικά μπορούσε να ζήσει ανενόχλητος και χαλαρός με τους φίλους του χωρίς να επηρεάζεται η καθημερινότητά του.

Όλο αυτό κράτησε πολύ καιρό, λέει η ίδια πηγή, και σημειώνει πως καμία από τις πλευρές δεν έδειχνε να υποχωρεί. Σταδιακά αυτή η διαφωνία οδήγησε στη ρήξη, σημειώνουν οι «φίλοι» του ζευγαριού. Η Άνιστον αισθανόταν άβολα και αφιλόξενα στη Νέα Υόρκη και ο Θερού δεν ήθελε με τίποτα να αποχωριστεί τον μεγάλο κύκλο γνωριμιών του και τοςυ φίλους του εκεί. Όσο και αν προσπάθησαν αυτό δεν λειτούργησε...

Πολιτισμός
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
"Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η Άνιστον κατέληγε μερικές φορές να μένει σε ξενοδοχεία προκειμένου να έχει ησυχία ενώ ο σύζυγός της γενικά μπορούσε να ζήσει ανενόχλητος και χαλαρός με τους φίλους του χωρίς να επηρεάζεται η καθημερινότητά του. " μη το λέτε ,μπορεί να τον πέρναγαν για τον Σαρμπέλ...
Δεν μπορεί να ξέρει ποτέ κανείς τους πραγματικούς λόγους που χωρίζουν κάποιοι σε σχέση. Εγώ πάντως θυμάμαι πολλαπλά blind gossips τα τελευταία χρόνια που λέγανε για τις αλλεπάλληλες απιστίες του Θερού.
Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειται "ασημαντος" λογος το που επιλεγει να ζησει ενα ζευγαρι καθως και η προστασια της ιδιωτικης του ζωης.