Το τι είσαι στην παργματικότητα θα φανεί. Εγώ προς το παρόν διαβάζω για έναν πιτουράκο που του φαίνεται το σχολείο βαρετό, που άνοιξε το βιβλίο λίγο αργότερα και περιμένει να αξιολογηθεί το ίδιο με άλλους που ήταν συνεπέστεροι και δε βρίσκουν το σχολείο "έτσι", που θέλει να του συμπεριφερθούν ως διάνοια, επειδή του έκοψε να διαβάσει λίγο παραπάνω... Όλα καλώς καμωμένα από τον ίδιο, αλλα το γαμημένο σύστημα, οι άλλοι οι φλώροι, οι καθηγητές που τον αδικούνε... Γενικώς μια "ξεχωριστή χιονονιφάδα".Όπως τα είπε η BlondieClo. Θα φανεί στις πανελληνιες. Μην έρθεις, όμως, και μας γράψεις ότι φταίγαν τα θέματα.Και στην τελική άμα τα καταφέρεις παρόλα αυτά που γράφεις, η νίκη σου θα είναι πιο γλυκιά. Κόψε την γκρίνια.
6.3.2018 | 20:32
Ο "κακος" μαθητης!!
Ειμαι ενα παιδι το οποιο σε ολα τα σχολικα μου χρονια το σχολειο μου φαινοταν αδιαφορο και βαρετο (που ειναι) με συνεπια οι βαθμοι μου ηταν αρκετα χαμηλοι και ημουν ενα αρκετα ζωηρο παιδι στο γυμνασιο ομως παντα ειχα ονειρα και φιλοδοξιες για την επιστημη.Πηγενοντας λυκειο επαθα ενα σοβαρο προβλημα υγειας και ετσι εχασα σχεδον ολη την πρωτη λυκειου αλλα ευτυχως ή δυστηχως περασα την ταξη.Ερχομενος στην αρχη του νεου σχολικου ετους αλλαξα τελιως αγαπησα τις θετικες επιστημες ιδιατερα φυσικη και χημεια αλλα φυσικα η ρετσινια του κακου μαθητη δεν εχει φυγει.Προσπαθοντας να διορθωσω τα κενα μου και διαβαζοντας σε διαφορα εξωσχολικα βιβλια για να εμβαθυνω τις γνωσεις ηξερα γιατι γινοταν καθε τι στο σχολειο οπου δεν ηξερα και ο καλυτερος της ταξης.Ομως το ελληνικο σχολειο δεν θελει μαθητες που ενδιαφερονται για την επιστημη καθαρα αλλα θελει καλους παπαγαλους,στους βαθμους του τετραμηνου φυσικα πατωσα και στεναχωρηθηκα οσο δεν παει αλλα και εκνευριστηκα με αλλους μαθητες οι οποιοι δεν αξιζαν ουτε τα μισα απο αυτους βαθμους που πηραν.Οι βαθμοι "ταμπελονουν" τους μαθητες και σε ενα σχολειο το οποιο διδασκει την ισοτητα των ανθρωπων μονο αυτο δεν κανει.Ο καλος μαθητης αξιζει περισσοτερο απο τον "κακο" για αυτους γιατι απλα δεν δεχονται να διαβασουν και να αφιεροσουν χρονο και κοπο για ενα μαθημα που δεν τους αρεσει σε καποιες χωρες στο εξωτερικο το εχουν κατανοησει και εχουν καταργησει τους βαθμους αλλα φυσικα σε μια χωρα που δεν επνδυει στην εκπαιδευση οπως η ελλαδιτσα ειναι μια χωρα χαμενη.Στο σχολειο μου προσωπικα δεν ισχυει το χαρισμα βαθμων (εκτος απο καποιες περιπτωσεις που καποιος μαθητης εχει το κονε στο σχολειο ή εχει γονιο καθηγητη).Ομως στο φροντηστιριο μου βλεπω παιδια τα οποια περνουν εξωφρενικα υψηλους βαθμους χωρις να εχουν καταβαλει ουτε την μιση προσπαθεια απο εμενα.Ξερω και αλλες περιπτωσεις τετοιας αδικιας σαν εμενα απλα εγω δεν μπορω να το αφησω να περασει ετσι.Κανονικα ο καθηγητης πρεπει να ειναι κοντα στον μαθητη και να προσπαθησει να τον κανει να ενδιαφερθει για το μαθημα του και ο μαθητης να εχει την οικειοτητα να ρωτησει αν δεν καταλαβε κατι αλλα οι καθηγητες δουλευουν με λιγους τις ταξης και αδιαφορουν για τους αλλους μαθητες.Εγω πιστευω πως δεν υπαρχει κακος μαθητης αλλα κακος δασκαλος διοτι δεν κινησε το ενδιαφερον του μαθητη γαι να διαβασει(δεν μιλαω για μαθητες που ενα ανεπιδεκτος μαθησεως αλλα για μαθητες που εχουν θεληση).Εγω προσωπικα δεν απεκτησα ενδιαφερον για την επιστημη απο το σχολειο αλλα απο δικη μου ερευνα ξερω πως αυτο που γραφω δεν προκειται να φερει καμια αλλαγη γιατι μια ζωη προβατα θα ειμαστε και θα χτυπαει το κουδουνι για να μπουμε στην ταξη-στανη και θα μας μαντρονουν με καγκελα κατεστρεφοντας καθε ελπιδα ευθεντικης δημιουργιας.Οπως ειχε πει και ο Αινσταιν ο οποιος και αυτος ειχε δυσκολιες στα μαθητικα του χρονια εκπεδευση ειναι αυτο που μενει οταν ξεχασεις οτι σου ειπαν στο σχολειο.
3