Διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας - Οι Vegan For Life για τις μητέρες του ζωικού βασιλείου

Διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας - Οι Vegan For Life για τις μητέρες του ζωικού βασιλείου Facebook Twitter
13

Mε πλακάτ ανά χείρας, η ομάδα μας Vegan For Life Greece πραγματοποίησε διαμαρτυρία για την απαξίωση της μητρότητας στα ζώα.

Η διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας διοργανώθηκε το Σάββατο με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας και οι συμμετέχοντες φορούσαν μαύρα ρούχα αναφέροντας πως ήταν μια κίνηση «σε ένδειξη πένθους για τις αδικοχαμένες μητέρες».

Διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας - Οι Vegan For Life για τις μητέρες του ζωικού βασιλείου Facebook Twitter
Ιntimenews


Η ανακοίνωση της Vegan For Life Greece

 

«Κάθε χρόνο τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, εκατομμύρια γυναίκες στη Γιορτή της Μητέρας δέχονται δώρα και εκφράσεις αγάπης από τα παιδιά τους. Για κάθε παιδί η μητέρα είναι συνώνυμη με την αγάπη, την προστασία, την τρυφερότητα και τη φροντίδα. Όμως την ίδια ημέρα τρισεκατομμύρια άλλες γυναίκες, ακόμη και αν μπορούσαν, δε θα είχαν κανέναν απολύτως λόγο να γιορτάσουν.

Πώς να γιορτάσουν αυτές οι γυναίκες που βιάζονται νόμιμα και κατ' εξακολούθηση κάθε χρόνο, όταν ο κτηνοτρόφος σε μια αγροτική ή βιομηχανική φάρμα θα χώσει το χέρι του μέσα στον κόλπο τους και θα αδειάσει μια σύριγγα με σπέρμα, από κάποιο βιασμένο αρσενικό προκειμένου να μείνουν έγκυες; Πώς να γιορτάσουν αυτές οι γυναίκες που σε όλη τους τη ζωή, ακόμα και τους μήνες που μεγαλώνει το μωρό τους μέσα στα σπλάχνα τους, κακοποιούνται καθημερινά και με κάθε τρόπο, και σα να ήταν αντικείμενα τοποθετούνται σε μηχανήματα που ρουφούν τις θηλές τους, πολλές φορές μέχρι να ματώσουν και να βγάζουν πύον και αίμα;

Πώς να γιορτάσουν αυτές οι γυναίκες που λίγο μετά τη γέννηση του μωρού τους, τους το έκλεψαν, στερώντας τους το δικαίωμα να το ταΐσουν και να το φροντίσουν, κλαίγοντας και παλεύοντας για να μην τους το πάρουν; Που κάθε παιδί που γέννησαν και δε χάρηκαν ποτέ, είτε σφάχτηκε ενώ ήταν μόλις λίγων εβδομάδων είτε κατέληξε στην ίδια τύχη με τις ίδιες; Σίγουρα αυτές οι γυναίκες έχουν κάθε λόγο να θρηνούν και όχι να γιορτάζουν. Γιατί έζησαν μια θλιβερή ζωή, στην οποία εξαναγκάστηκαν να κάνουν πράγματα που δεν ήθελαν, και που έληξε σύντομα σ' ένα σφαγείο, όταν άρχισαν να μην αποφέρουν πια μεγάλο κέρδος στον άνθρωπο που τις εκμεταλλευόταν. Και όλα αυτά γιατί υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να τρώνε όσα βγαίνουν από τα κορμιά τους.

Κάθε κομμάτι τυρί, κάθε ποτήρι γάλα, κάθε αυγό που καταναλώνετε σημαίνει ότι πληρώσατε για να υποστεί εκμετάλλευση, να κακοποιηθεί και τελικά να δολοφονηθεί μια γυναίκα. Όπως είναι παράλογο, βάρβαρο και άδικο το να σκοτώσει κάποιος τα κουτάβια ενός σκυλιού για να το αρμέξει και να πιει σκυλίσιο γάλα, άλλο τόσο παράλογο, βάρβαρο και άδικο είναι όταν το ίδιο γίνεται σε αγελάδες, κατσίκες, κότες και οποιοδήποτε ζώο. Μπορείς να σταματήσεις την αδικία. Αυτά που δε θα δεχόσουν να κάνουν άλλοι στη δική σου μητέρα, σταμάτα να τα κάνεις σε οποιαδήποτε μητέρα!

Ενημερώσου, γίνε vegan!

Διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας - Οι Vegan For Life για τις μητέρες του ζωικού βασιλείου Facebook Twitter
Ιntimenews
Διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας - Οι Vegan For Life για τις μητέρες του ζωικού βασιλείου Facebook Twitter
Ιntimenews
Ελλάδα
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

4 σχόλια
Εειδή γράφτηκε ήδη 2Χ η ανακρίβεια "οι βήγκαν εξισώνουν τις γυναίκες με τις γίδες", μια αναγκαία διευκρίνηση:Όταν κάποιος υποστηρίζει ότι "η γίδα μάνα πονάει και θρηνεί που έχασε το παιδί της" ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν εξισώνει τίποτα με κανέναν.Η παραπάνω φράση στέκει αυτούσια από μόνη της. Μια μάνα πονάει. Όσοι έχουμε την δυνατότητα, οφείλουμε να εμποδίσουμε τον πόνο μια μάνας.Τέλος, τελεία, παύλα, end of story.Δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ αξιολογικό στην παραπάνω φράση. Ούτε ανεβαίνει η αξία κανενός, ούτε κατεβαίνει η αξία κάποιου άλλου. Απλά πράγματα.Τώρα αν υπάρχουν και άλλες μανάδες, από άλλα ζωικά είδη (λυπάμαι που αναφέρω το προφανές γεγονός, αλλά όλοι οι βιολόγοι συμφωνούν ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε ένα ζωικό είδος) που γεννάνε, χαίρονται, λυπούνται, πονάνε, κουράζονται ή απλά εκπληρώνουν τον ρόλο τους σαν μανάδες, είναι κι αυτό ένα απλό γεγονός. Ναι ισχύει, ναι μια μάνα είναι κάτι πολύ σημαντικό και αξιοπρεπές και αξιόλογο. Ναι πάντα είναι δράμα για μια μάνα να πονάει.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μάνα και αν πονάει, αποτελεί δράμα που οφείλουμε να εμποδίσουμε. Δεν αξιολογείται ο πόνος. Εκτός αν αρχίσουμε να βάζουμε τον πόνο του Α πάνω από τον πόνο του Β, κάτι που μας πηγαίνει πολύυυυυυυυυυ μακρυα.
Εξισωσαν τις μητερες ολων των ανθρωπων που εχουν ποτε γεννηθει με γιδες;Ξερω ότι ακουγετε φτηνο χτυπημα κατω απο την μεση αλλα οι Μητερες/Μαναδες/Μανες/Μανουλες εχουν κυριολεκτικα γεννησει όλους τους ανθρωπους που εχουν γεννηθει αλλα και θα γεννηθουν....ισως λεω ισως εχει μια σταλα μεγαλυτερη συμβολικη αξια απο την γιδα....Σε ολους τους Πολιτισμους η Μητερα ήταν απο τις κυριαρχες Μορφες,η κατσικα όχι. Επισης ξερω ότι χτυπαει καπως στον αυστηρο φεμινισμο αλλα η ανθρωπινη προδιαθεση να τοποθετηται η Μητερα πανω απο όλα είναι γεγονος (η Μανα ως Ιδιοτητα και όχι γενικα καθε γυναίκα).Υπάρχει λογος που η Γη είναι θηλυκο και ο Ηλιος αρσενικο(σορρυ sjws)....η Γη είναι που "γεννα" ζωη οπως η Μανα τον Ανθρωπο.Υ.Γ. Μην διαμαρτυρηθει κανεις για τους συμβολισμους μου....η μερα της Μητερας είναι εξ ορισμου συμβολικη.
Το ερωτηματικό βρίσκεται στην πρώτη λέξη του σχολίου σου. Τι σημαίνει "εξισώνω";Κανένας βήγκαν δεν "εξισώνει" (ότι και να σημαίνει η ισότητα εδώ) μια γυναίκα με μια γίδα. Αλλά αυτό δεν αναιρεί τίποτα.Εκείνο που λέμε είναι πάρα πολύ απλό, και το έχει αποδείξει ήδη η (δυτική) επιστήμη: Όλα τα θηλαστικά έχουν αισθήματα. Όλα τα θηλαστικά νιώθουν, πενθούν, και - κυρίως - αγαπάνε. Και η αγάπη της μάνας είναι από τις μεγαλύτερες (εκτός αν υπάρχει κάποιος που το αμφισβητεί αυτό).Οι βήγκαν λοιπόν δεν "εξισώνουν" κανέναν με τις γίδες (αν και για μένα θα αποτελούσε τίτλο τιμής το να με αποκαλέσεις γάϊδαρο ή γουρούνι), λένε μόνο το προφανές και πασίγνωστο και επιστημονικά παραδεκτό: Οι γίδες μανάδες ΠΟΝΑΝΕ και ΠΕΝΘΟΥΝ για τα μωρά τους. Βρέφη που συνήθως σφάζονται με τον αγριότερο τρόπο μπροστά στα μάτια τους.Όταν λοιπόν σου επισημαίνει κάποιος ότι και η γίδα μάνα πονάει και θρηνεί, αυτό δεν έχει καμμία σχέση (δεν μειώνει δλδ) την αξία της μάνας του είδους homo sapiens.Και δεν χρειάζεται να κάνεις την κατσίκα "κυρίαρχη μορφή του πολιτισμού" όπως γράφεις. Κανένας δεν σου ζητάει να κάνεις κυρίαρχη μορφή οτιδήποτε.Ούτε χρειάζεται να είναι κάτι "κυρίαρχη πολιτισμική μορφή" για να το σεβαστούμε.Δηλαδή τι χρειάζεται για να εφαρμόσουμε το προφανές; Από μια μάνα που θρηνεί ΔΕΝ παίρνουμε το παιδί της, απλά πράγματα. Ούτε εξισώσεις ούτε πολιτισμικές ανησυχίες χρειάζονται για αυτόν τον απλό κανόνα.
Το ερωτηματικό βρίσκεται στην πρώτη λέξη του σχολίου σου. Τι σημαίνει "εξισώνω";Κανένας βήγκαν δεν "εξισώνει" (ότι και να σημαίνει η ισότητα εδώ) μια γυναίκα με μια γίδα. Αλλά αυτό δεν αναιρεί τίποτα.Εκείνο που λέμε είναι πάρα πολύ απλό, και το έχει αποδείξει ήδη η (δυτική) επιστήμη: Όλα τα θηλαστικά έχουν αισθήματα. Όλα τα θηλαστικά νιώθουν, πενθούν, και - κυρίως - αγαπάνε. Και η αγάπη της μάνας είναι από τις μεγαλύτερες (εκτός αν υπάρχει κάποιος που το αμφισβητεί αυτό).Οι βήγκαν λοιπόν δεν "εξισώνουν" κανέναν με τις γίδες (αν και για μένα θα αποτελούσε τίτλο τιμής το να με αποκαλέσεις γάϊδαρο ή γουρούνι), λένε μόνο το προφανές και πασίγνωστο και επιστημονικά παραδεκτό: Οι γίδες μανάδες ΠΟΝΑΝΕ και ΠΕΝΘΟΥΝ για τα μωρά τους. Βρέφη που συνήθως σφάζονται με τον αγριότερο τρόπο μπροστά στα μάτια τους.Όταν λοιπόν σου επισημαίνει κάποιος ότι και η γίδα μάνα πονάει και θρηνεί, αυτό δεν έχει καμμία σχέση (δεν μειώνει δλδ) την αξία της μάνας του είδους homo sapiens.Και δεν χρειάζεται να κάνεις την κατσίκα "κυρίαρχη μορφή του πολιτισμού" όπως γράφεις. Κανένας δεν σου ζητάει να κάνεις κυρίαρχη μορφή οτιδήποτε.Ούτε χρειάζεται να είναι κάτι "κυρίαρχη πολιτισμική μορφή" για να το σεβαστούμε.Δηλαδή τι χρειάζεται για να εφαρμόσουμε το προφανές; Από μια μάνα που θρηνεί ΔΕΝ παίρνουμε το παιδί της, απλά πράγματα. Ούτε εξισώσεις ούτε πολιτισμικές ανησυχίες χρειάζονται για αυτόν τον απλό κανόνα.
HArlan με κοροιδευεις;Πώς να γιορτάσουν αυτές οι γυναίκες που λίγο μετά τη γέννηση του μωρού τους, τους το έκλεψαν, στερώντας τους το δικαίωμα να το ταΐσουν και να το φροντίσουν, κλαίγοντας και παλεύοντας για να μην τους το πάρουν; Που κάθε παιδί που γέννησαν και δε χάρηκαν ποτέ, είτε σφάχτηκε ενώ ήταν μόλις λίγων εβδομάδων είτε κατέληξε στην ίδια τύχη με τις ίδιες; Σίγουρα αυτές οι γυναίκες έχουν κάθε λόγο να θρηνούν και όχι να γιορτάζουν. Γιατί έζησαν μια θλιβερή ζωή, στην οποία εξαναγκάστηκαν να κάνουν πράγματα που δεν ήθελαν, και που έληξε σύντομα σ' ένα σφαγείο, όταν άρχισαν να μην αποφέρουν πια μεγάλο κέρδος στον άνθρωπο που τις εκμεταλλευόταν. Και όλα αυτά γιατί υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να τρώνε όσα βγαίνουν από τα κορμιά τους. Πηγή: www.lifo.gr Αυτά που δε θα δεχόσουν να κάνουν άλλοι στη δική σου μητέρα, σταμάτα να τα κάνεις σε οποιαδήποτε μητέρα! Πηγή: www.lifo.grΒασικα ολοκληρη η ανακοινωση....Εαν αυτο δεν είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ της ΕΞΙΣΩΣΗΣ της ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΑΝΑΣ με την ΓΙΔΑ τι να πω...ΝΑΙ τις εξισωσαν με γιδες και κατσίκες! Ξαναδιαβασε την ανακοινωση τους.Εσυ εγραψες ότι "Κανένας βήγκαν δεν "εξισώνει" (ότι και να σημαίνει η ισότητα εδώ) μια γυναίκα με μια γίδα. Πηγή: www.lifo.gr" και μετα ακολουθει το υπολοιπο σχολιο που μεσω Λαμιας εξισωνει τα ζωα με τις μητερες, τι να υποθεσω; ειλικρινα σε ρωτάω τι να υποθεσω; ξαναδιαβασε την ανακοινωση και πες μου.Την ημερα της Μητερα κανουμε ειδικη μνεια στις μαναδες των ανθρωπων, την ημερα των ζωων κανουμε ειδικη μνεια στα ζωα, την ημερα του pride κανουμε ειδικη μνεια στην σεξουαλικοτητα των Λοατ, την ημερα του καθετι κανουμε ειδικη μνεια στο καθετι ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ως ειδικη μνεια. Δεν θα κανουμε την ημερα των ζωων ειδικη μνεια στους ανθρωπους επειδη και εμεις ανηκουμε στο ζωικο βασιλειο γιατι το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ που παραληπεται είναι ότι είναι ειδικη μνεια στο ζωικο βασιλειο εξαιρουμενου του Ανθρωπου! την ημερα της Μητερα είναι Αυτονοητο και για αυτο παραληπεται ότι μιλαμε για Ανθρωπους! Πλεον επιμενω όχι γιατι η γραφικοτητα της επικλησης στο συναισθημα των τρεις και ο κουκος είναι τοσο σημαντικη αλλα επειδη δεν θα με βγάλεις και τρελο ότι η "εξισωση" είναι δημιουργία του μυαλου μου και στερηται πραγματικότητας. Ενα απο τα τρια συμβαινει: ή εγω δεν ξερω να διαβαζω, ή εσυ εθελοτυφλεις, ή με κοροιδευεις. Θα δεχομουνα να επιχειρηματολογουσες ότι ναι η εξισωση που καναν οι βιγκαν είναι βασιμη (δηλαδη να αποδεχοσουνα ότι οντως εξισωσαν) αλλα όχι ότι "που ειδες την εξισωση;"Τελος τα ζωα χωρίζονται σε αρσενικα και θηλυκα, αντρας και γυναικα είναι λεξεις ΜΟΝΟ για ανθρωπους. Δηλαδη καθε γυναικα είναι θηλυκο αλλα μονο τα θηλυκα του ανθρωπινου ειδους είναι γυναικες (αντιστοιχα και στους αρσενικα/αντρες) αρα οι γιδες δεν είναι "τρισεκατομμύρια άλλες γυναίκες Πηγή: www.lifo.gr". Μπορει να μην εμαθα πολλα γραμματα αλλα αυτα που εμαθα θα τα υπερασπιστω.
Όποιος έχει επιχειρήματα, γράφει τα επιχειρήματα του.Όποιος δεν έχει επιχειρήματα (συχνά) βγάζει γραφικό ή τρελό τον εκφραστή της αντίθετης άποψης.Αυτό λέγεται επίθεση ad hominem και αποτελεί μια από τις πιο βρώμικες πρακτικές στον δημόσιο λόγο.Η κοινωνία μας είναι βουτηγμένη στην βία και το αίμα. Το να σφάζεις βρέφη θεωρείται λογικό, το να θέλεις να περιορίσεις την παράλογη σφαγή θεωρείται "πολύ γραφικό".Αν οι σφαγές βρεφών, η βρωμιά και η σκατοψυχιά συνιστούν την λογική (σας), τότε ευτυχώς που είμαι ένας γραφικός τρελός.
Παράλογος και με έλλειψη τρόπων είσαι, όχι γραφικός τρελός.Σε ό,τι ερώτημα σου έχω θέσει δεν έχεις απαντήσει ποτέ ενώ πολλάκις έχεις προβεί σε απρόκλητες επιθέσεις.Εξισώνεις μια γίδα με έναν άνθρωπο και έναν παιδεραστή με έναν παμφάγο αλλά όχι τον θάνατο μιας κατσίκας με το θάνατο μιας πατατιάς. Απαιτείς από ένα θηλαστικό ον να μην ξαναπιεί γάλα γιατί έτσι.
1) Σχετικά με το ότι εξισώνω γίδα / άνθρωπο σε παραπέμπω στην απάντηση που έγραψα παρακάτω στον Ποκοπίκο.2) Στο παιδεραστής / παμφάγος δεν θυμάμαι να έχω γράψει ποτέ τίποτα σχετικό. Με μπερδευεις με άλλον. Ισως και να με προδίδει η μνήμη μου. Ειλικρινά, δεν θυμάμαι.3) Για τον θάνατο της κατσίκας σε σχέση με τον θάνατο της πατατιάς μπορώ και θέλω να απαντήσω σύντομα. Σε παραπέμπω σε προσεχές σχόλιο μου.4) Δεν θυμάμαι να μου έχεις βάλει ποτέ ερωτήματα που να έχω αφήσει αναπάντητα (οι προσβολές και τα ad hominem εξαιρούνται). Αν έχω ξεχάσει να απαντήσω κάπου, ευχαρίστως να συμπληρώσω τα κενά.Πες μου μόνο που θεωρείς ότι δεν έχω απαντήσει.5) Δεν απαιτώ από κανέναν τίποτα. Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να επιβάλλω σε κανέναν τίποτα. Οπότε ξεσφίξου, χαλάρωσε και σταμάτα να τρέμεις από φόβο. Και να ήθελα να σε εξαναγκάσω, δεν μπορώ.6) Πάντως δεν ισχύει το "γιατί έτσι" που γράφεις. Έχω γράψει ολόκληρα κατεβατά με επιχειρήματα. Τώρα αν εσύ δεν θέλεις να τα καταλάβεις, είναι δικαίωμα σου. Οτιδήποτε μπορείς να μου προσάψεις, αλλά όχι ότι είμαι λακωνικός ;-)Όταν μετά από 30 σελίδες με επιχειρήματα εσύ υποστηρίζεις ότι απαιτώ το Χ ... γιατί έτσι, τότε είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Το γιατί, το έχω αναλύσει σε άπειρες σελίδες.7) Σε _απρόκλητες_ επιθέσεις δεν έχω προβεί ποτέ.Μπορείς ανετότατα να χρησιμοποιήσεις το αρχείο σχολίων της lifo. Θα διαπιστώσεις ότι σχεδόν ποτέ δεν ξεκινάω μια συζήτηση. Πάντα απαντάω σε ΑΠΡΟΚΛΗΤΕΣ επιθέσεις.Και φυσικά όταν κάποιος με βρίζει και υποτιμάει την νοημοσύνη μου, δεν έχω καμμία όρεξη να είμαι ευγενικός απέναντι του.Εκτός αν θεωρείς την διαρκή προσπάθεια σου να βγάλεις τους βήγκαν σαν "πολύ γραφικούς" σαν κάτι ευγενικό.8) Χρησιμοποιώ (επίτηδες) αιχμηρή γλώσσα. Ο φόνος είναι φόνος, το αίμα είναι αίμα, η δολοφονία είναι δολοφονία. Τα κρεματόρια, οι μαζικές βιομηχανοποιημένες μονάδες θανάτου είναι αυτό ακριβώς που λένε οι λέξεις.Και δεν έχω απολύτως καμμία διάθεση να ωραιοποιήσω τις μαζικές σφαγές βρεφών, μη τυχόν και ενοχληθούν ευαίσθητα αυτάκια. Όποιος θέλει να σφάζει, είναι υποχρεωμένος να ανέχεται τον χαρακτηρισμό του σφαγέα. Αν δεν σου αρέσει ο χαρακτηρισμός, μην σφάζεις.9) Οχι, η αιχμηρή γλώσσα δεν είναι ούτε (απρόκλητη) επίθεση στο πρόσωπο σου, ούτε "έλλειψη τρόπων" όπως με κατηγορείς. Κάποτε πρέπει να μάθουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Γουστάρεις να σφάζεις βρέφη και να τρως τις σάρκες τους; ΟΚ, δεν πρόκειται να σε εμποδίσω. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι είσαι ένας σφαγέας βρεφών. Το να στο επισημαίνω δεν είναι ούτε επίθεση εναντίον σου, ούτε έλλειψη τρόπων. Είναι απλά το αληθινό γεγονός. Εκτός αν θέλεις να κάνεις τις σφαγές αλλά δεν θέλεις να σε κατηγορούν γι αυτά που κάνεις. Λυπάμαι, αλλά αυτό ειδικά δεν είμαι διατεθειμένος να το δεχτώ.
@ Harlan14.5.2018 | 23:10 http://www.lifo.gr/now/greece/184792/aktivistes-ekanan-gymni-diamartyria-kai-sygkentrosi-sto-monastiraki-gia-ta-dikaiomata-ton-zoonΣτο ανωτέρω thread προβαίνεις σε απρόκλητες ad hominem επιθέσεις χωρίς να απαντάς σε ερωτήσεις. Ο ορισμός του "η μπάλα στην εξέδρα".Η ελευθερία της έκφρασης υπάρχει προκειμένου να προστατεύει την ελευθερία της σκέψης. Μπορεί ενίοτε να προσβάλει αλλά το να προσβάλει δεν είναι αυτοσκοπός. Εσύ το χρησιμοποιείς σαν αυτοσκοπό: συνεχίζοντας την κουβέντα περί "δολοφόνων βρεφών" προσπαθείς να βγάλεις τον συνομιλητή σου εκτός εαυτού προκειμένου να κρύψεις την ένδεια των επιχειρημάτων σου.Εδώ η βάση της απορίας την οποία ουδείς vegetarian/vegan/ωμοφάγος κτλ επιθυμεί να απαντήσει.http://www.lifo.gr/now/greece/184792/aktivistes-ekanan-gymni-diamartyria-kai-sygkentrosi-sto-monastiraki-gia-ta-dikaiomata-ton-zoon#2006089Για όποιον δεν το έχει τάμα να ανατρέχει σε παλιά threads:"Η διαχωριστική γραμμή [του τι "επιτρέπεται" να τρώμε και τι όχι] είναι η ύπαρξη ΚΝΣ ή η ύπαρξη ζωής; Είναι η ζωή το υπέρτατο αγαθό ή οι αισθήσεις (δηλ. ο πόνος) ως απόρροια της ύπαρξης ΚΝΣ; Αν παραλύαμε το ζώο πριν τη σφαγή (όπως γίνεται με ηλεκτρισμό στα κοτόπουλα) ώστε να μην αισθάνεται τίποτα αυτό αναιρεί το γεγονός της παύσης της ζωής του;Και η πατάτα, ως βολβός, το ίδιο είναι. Δεν αισθάνεται τίποτα και όμως παύει να ζει για να καταλήξει στη στομάχα μας.Και ερωτώ όσοι τρέφονται (άνθρωποι και ζώα) δεν είναι όλοι δολοφόνοι κάποιας μορφής ζωής;Δεν γίνεται να συγκρίνουμε τη ζωή ενός ανθρώπου με τη ζωή ενός ζώου. Αν το κάνουμε ας βάλουμε στη ζυγαριά και τα φυτά.Αλλιώς ας εξηγηθεί η λογική αλληλουχία της ηθικής που κρίνει τι είναι δολοφονία αν παύσει να ζει για να καταστεί τροφή και τί όχι."Απαιτείς από ένα θηλαστικό ον, τον άνθρωπο, να μην πίνει γάλα. Απαιτείς από ένα παμφάγο ον, τον άνθρωπο, να μην τρώει κομμάτι της φυσικής του διατροφής. Εσύ είσαι ο δολοφόνος. Πρώτα της λογικής και μετά εν δυνάμει δολοφόνος ανθρώπων. Αν είσαι κατά της βιομηχανικής παραγωγής κρέατος γιατί δεν διαδηλώνεις υπέρ της ήπιας εκτροφής; Υπέρ της μείωσης κατανάλωσής του;Αντ' αυτού συντάσσεσαι με ένα στρατόπεδο σκέψης που γουστάρει την πόλωση. Το "εμείς vs εσείς". Εμείς οι ηθικοί, εσείς οι δολοφόνοι. Και το πουλάς με όσο περισσότερο θόρυβο γίνεται.Ο "βηγκανιστικός ακτιβισμός", που εδράζεται πάνω σε μια θολή και γεμάτη λογικά κενά ιδεολογία, είναι είτε απλή ανοησία είτε διανοητικός ναρκισσισμός είτε μια νέα θρησκεία δίχως τελετουργικό αλλά με πολύ-πολύ ζήλο. Όλα τα ανωτέρω είναι πολύ πιο ελαφριά από το δολοφόνος μωρών. Ζήσε με αυτά.