ΚΙΝΗΣΗ

Μακρόν επέπληξε έφηβο που τον αποκάλεσε «Μανού»: Αν θες να κάνεις επανάσταση μάθε να συμπεριφέρεσαι και πάρε πτυχίο

Μακρόν επέπληξε έφηβο που τον αποκάλεσε «Μανού»: Αν θες να κάνεις επανάσταση μάθε να συμπεριφέρεσαι και πάρε πτυχίο Facebook Twitter
42

Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν επέπληξε έναν έφηβο σήμερα, όταν ο μαθητής απευθύνθηκε στον επικεφαλής του γαλλικού κράτους σε ανεπίσημο ύφος, αποκαλώντας τον «Μανού», ενώ τραγούδησε τον ύμνο του Σοσιαλιστικού Κόμματος μπροστά του.

Ο Μακρόν βρισκόταν σε μια τελετή στη βόρεια Γαλλία, φόρο τιμής στο κάλεσμα του στρατηγού Σαρλ ντε Γκολ για λαϊκή αντίσταση κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Το αγόρι στεκόταν πίσω από ένα κιγκλίδωμα, την ώρα που ο Γάλλος πρόεδρος περνούσε από εκεί χαιρετώντας το πλήθος.

Το τηλεοπτικό δίκτυο LCI κατέγραψε τον νεαρό να ψελλίζει τους στίχους από τον ύμνο του Σοσιαλιστικού Κόμματος και λίγο μετά να ρωτάει τον πρόεδρο: «Όλα καλά, Μανού;» ("Ca va Manu?").

«Όχι, όχι, βρίσκεσαι σε μια επίσημη εκδήλωση» του απάντησε αυστηρά κι απότομα ο Εμανουέλ Μακρόν.

«Δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο», συνέχισε.

«Μπορείς να κάνεις σαν κλόουν, αλλά σήμερα ψέλνουμε τον Εθνικό Ύμνο της Γαλλίας και τον Ύμνο της γαλλικής Αντίστασης. Θα απευθύνεσαι σε εμένα ως κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας ή απλά κύριε» είπε ο Μακρόν.

Το αγόρι, με μακριά μαλλιά που κάλυπταν μέρος του προσώπου του, ζήτησε συγγνώμη. «Ναι, κύριε πρόεδρε».

Ωστόσο, ο Εμανουέλ Μακρόν συνέχισε: «Πρέπει να συμπεριφέρεσαι σωστά. Ακόμα κι αν κάποια ημέρα θελήσεις να ηγηθείς μιας επανάστασης, πρώτα πρέπει να αποκτήσεις ένα πτυχίο και να μάθεις πώς φέρνουν φαγητό στο τραπέζι».

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ- Reuters-AFP

Διεθνή
42

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Πελικό: Το προφίλ των οκτώ βιαστών της Ζιζέλ που απολογούνται αυτή την εβδομάδα

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: Το προφίλ των οκτώ βιαστών της Ζιζέλ που απολογούνται αυτή την εβδομάδα

Ένας από τους οκτώ κατηγορούμενους βίασε τη Ζιζέλ στο διαμέρισμα της κόρης της τα Χριστούγεννα του 2019 - Βιαστής της Ζιζέλ και ένας οροθετικός, που αγνοούσε πως πρέπει να λάβει μέτρα προφύλαξης
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Basij: Ποια είναι η παραστρατιωτική ομάδα του Ιράν που έσκισε το χιτζάμπ και τα ρούχα της Ahoo Daryaei

Διεθνή / Basij: Ποια είναι η παραστρατιωτική ομάδα του Ιράν που έσκισε το χιτζάμπ και τα ρούχα της Ahoo Daryaei

Η δράση της Ahoo Daryaei, όπως και άλλων ακτιβιστών, απέναντι στη Basij έχει γίνει σύμβολο της αντίστασης ενάντια σε μία σκληρή θεοκρατική διακυβέρνηση
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Εκλογές ΗΠΑ: Οι διάσημες σιαμαίες  Άμπι και Μπρίτανι Χένσελ καλούν τους Αμερικανούς να ψηφίσουν

Διεθνή / Εκλογές ΗΠΑ: Οι διάσημες ενωμένες δίδυμες Άμπι και Μπρίτανι Χένσελ καλούν τους Αμερικανούς να ψηφίσουν

Με ανάρτησή τους στο TikTok παρακινούν τους Αμερικανούς ψηφοφόρους να προσέλθουν στις κάλπες -  Η αρνητική κριτική που δέχθηκε η Άμπι μετά τον γάμο της το 2021
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Πλημμύρες στην Ισπανία: Γιατί δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τους αγνοούμενους

Διεθνή / Πλημμύρες στην Ισπανία: Γιατί δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τους αγνοούμενους

Από το Σάββατο, ο αριθμός των θυμάτων παραμένει αμετάβλητος, με την υπηρεσία έκτακτης ανάγκης της Generalitat να αναφέρει ότι το έργο της ανεύρεσης και ταυτοποίησης συνεχίζεται
LIFO NEWSROOM
Εκλογές ΗΠΑ: Κουίνσι Τζοούνς για Τραμπ: «Τον ήξερα, είναι τρελός, μεγαλομανής ναρκισσιστής»

Διεθνή / Εκλογές ΗΠΑ: Κουίνσι Τζοούνς για Τραμπ: «Τον ήξερα, είναι τρελός, μεγαλομανής ναρκισσιστής»

Σε συνέντευξή του, ο θρυλικός μουσικός είχε μιλήσει με πολύ «σκληρά» λόγια για τον ρεπουμπλικάνο υποψήφιο πρόεδρο, ενώ είχε αποκαλύψει και ότι είχε βγει ραντεβού με την κόρη του, Ιβάνκα Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Αρμένιος πρέσβης στις Βρυξέλλες: Ο πρέσβης του Αζερμπαϊτζάν «απείλησε να με σκοτώσει»

Διεθνή / Αρμένιος πρέσβης στις Βρυξέλλες: Ο πρέσβης του Αζερμπαϊτζάν «απείλησε να με σκοτώσει»

Μια επιστολή λέει ότι ο Αρμένιος πρέσβης Τιγκράν Μπαλαγιάν «δέχθηκε φραστική επίθεση και εκφοβίστηκε» από τον πρέσβη του Αζερμπαϊτζάν Βακίφ Σαντίκοφ σε εκδήλωση της Τουρκίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Το έχετε καταλάβει. όσο πιο λάθος γίνεται.Το κορίτσι που αναφέρω, είναι ένα πανέξυπνο παιδί που αγαπάει το διάβασμα. Το πρόβλημα είναι, και αυτό προσπάθησα να εξηγήσω στους γονείς, πως έχουν απαγορεύσει στο παιδί τους το δικαίωμα στο "λάθος". Στο λάθος βαθμό, στη λάθος συμπεριφορά στη λάθος εμφάνιση . Το έχουνε γεμίσει με μη και πρέπει, του έχουνε φτιάξει ένα καλούπι και προσπαθούν να το στριμώξουν μέσα. Η πράξη του ήταν μια πράξη διαμαρτυρίας (χάπια, ειδοποίηση φιλικού προσώπου, εκτός οικογενείας) και όχι μια πράξη απόγνωσης. Αν δε το αφήσουν όμως να αναπνεύσει τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Αυτό θα περίμενα από τον Μακρόν. Να αφήσει το νεαρό Γάλλο να αναπνεύσει. Υπήρχαν χίλιοι τρόποι να τον βοηθήσει να καταλάβει το λάθος του αυτός προτίμησε σαν φινάλε να τον βομβαρδίσει κουνώντας το δάχτυλο του με "πρέπει" και "μη".Όχι ο πιτσιρικάς δε θ'αυτοκτονήσει. Ούτε όμως επειδή έχει μακρύ μαλλί και φάνηκε αγενής στον Γάλλο πρόεδρο θα γίνει πρεζόνι , δολοφόνος, απατεώνας κι εγώ δε ξέρω τι άλλο Τα ανθρώπινα καλούπια είναι για τα, αναγκαία δυστυχώς, κλειστά ιδρύματα. Κάθε τέτοιο ίδρυμα που κλείνει τόσο κερδίζει η ελευθερία και η δημοκρατία μας.Εκεί που ενοχλήθηκα βεβαίως δεν ήταν με τη συμπεριφορά του Μακρόν (την παράστασή του έκανε στις κάμερες) αλλά με τον υπερθεματισμό των εδώ σχολιαστών. Μίσος για τα νέα παιδιά. Όχι μόνο τα "αγενή, μακρυμάλλικα, ηλίθια που θέλουν μισθούς και επιδόματα". Μίσος και κόμπλεξ για τα νέα παιδιά...Αλλά εδώ ξεκινάει μια άλλη συζήτηση...
Άντε πάλι με το μίσος! Δεν μισούμε τα παιδιά μας, κυρία μου (για κυρία σας κόβω).Για να μην μιλάω εξ ονόματος των υπολοίπων, προσωπικά αντιστέκομαι στην ασυδοσία που επικρατεί εδώ και πάνω από 30 χρόνια στον τόπο μας. Κάτι ανάλογο επικρατούσε και στη Γαλλία υποθέτω (ως πιο προοδευμένη χώρα θα προηγήθηκε και στην ασυδοσία) και έκανε τον Μακρόν να μιλήσει έτσι.
Προς Γράφων. Καταρχήν ήταν μεγάλο πλήγμα για εμένα γιατί ειδικά την κυρία Φωτίου δε τη συμπαθώ καθόλου.Στα άλλα τώρα.Δε μου αρέσει η έλλειψη σεβασμού αλλά ούτε και ο διδακτισμός.Λόγω δουλειάς έρχομαι σε επαφή με αρκετές δυσλειτουργικές οικογένειες.Πριν από λίγο καιρό ήρθε στα χέρια μου η υπόθεση ενός δεκαπεντάχρονου κοριτσιού που έκανε απόπειρα αυτοκτονίας με χάπια. Πολύ ευγενικό παιδί, άριστη μαθήτρια δεν άντεξε τους ασφυκτικούς κανόνες που του είχαν επιβληθεί. Ήθελε κάποιες στιγμές να είναι απλά παιδί...Δεν το αναφέρω σαν κανόνα αλλά σαν παράδειγμα ότι υπό κάποιες συνθήκες μπορεί κάπου να συμβαίνει και κάτι άλλο απ'αυτό που έχουμε "τσιμεντωμένο" στο μυαλό μας. Δε μπορώ να σας προσδιορίσω με ακρίβεια τα ηλιακά όρια της παιδικότητας. Ο κόσμος δε λειτουργεί με τους κανόνες ενός κλειστού ιδρύματος (ορφανοτροφείο, μοναστήρι, φυλακές, οίκοι ευγηρίας, ψυχιατρεία, στρατόπεδα κλπ.).Τα πράγματα εδώ έξω είναι πολύ πιο σύνθετα.Θα ήθελα να γράψω κι άλλα αλλά δεν ξέρω αν θα τα διαβάσετε. Το νέο πεδίο μάχης για σας υποθέτω ότι είναι το άρθρο του κυρίου Αντωνόπουλου... Προς Haifischnet.Έχω ένα γιό. Πριν από δέκα ημέρες έκλεισε τα δεκαέξι. Και είναι καλό παιδί...
Έχω την εντύπωση ότι η απόπειρα της κοπέλας είτε είχε να κάνει με το διάβασμα είτε με τις εξόδους, ουδεμία σχέση με το θέμα του άρθρου, δηλαδή. Κανένα παιδί που δεν έχει αυτοκτονικές τάσεις, αντιθέτως διαθέτει το θράσος του Γάλλου νεαρού, δεν θα αυτοκτονήσει επειδή το επέπληξε ένας μεγαλύτερος, όσο ρεζίλι και να έγινε.
"Πρέπει να συμπεριφέρεσαι σωστά. Ακόμα κι αν κάποια ημέρα θελήσεις να ηγηθείς μιας επανάστασης, πρώτα πρέπει να αποκτήσεις ένα πτυχίο και να μάθεις πώς φέρνουν φαγητό στο τραπέζι"Μονο μπραβο μπορω να πω σε αυτη την σταση. Το να το παιζεις αναρχικος ή επαναστατης απο τον καναπε οταν στα εχουν ολα ετοιμα ειναι ευκολο αλλα ουτοπικο. Επισης δε μπορεις να λες πχ θα σκισω τα μνημονια και τα χρεη με ενα νομο και μια πραξη οταν δεν καταλαβαινεις οικονομικες αρχες και πως δουλευει η παγκοσμιοποιημενη οικονομια. Και με αφορμη το δικο μας "παλικάρι", εκ των υστερων να πεις "ειχα αυταπατες" ΔΕΝ αποτελει δικαιολογια...
Προς Γράφων. Σε σχόλια άλλων και για άλλους λόγους αναφερόμουν. Επ' ευκαιρία όμως. Γιατί όταν διαβάζω σχόλιο σας είναι σαν να βλέπω μπροστά μου την επιβλητική φιγούρα του Ευάγγελου Βενιζέλου. Και δε το λέω για καλό...
Για τον ίδιο λόγο που το σχόλιο σας μου θυμίζει κάτι μεταξύ Θεανους Φωτίου και Σιας Αναγνωστοπούλου.Τώρα που μάθαμε τι θυμίζουμε ο ένας στον άλλον ίσως μπορούμε να συζητήσουμε επί της ουσίας. Η θέση σας λοιπόν είναι ότι δεν πειράζει αν ένας νεαρός ανδρας δεν σέβεται τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας όταν τον συναντάει και του μιλάει από κοντά διότι "είναι παιδί". Σωστά; Σε ποια ηλικία τελειώνει η "παιδικοτητα" αυτή;
Συγνώμη... πιάνεστε από μια νουθεσία του Μακρόν (καλά τα λέει) σε ένα πιτσιρίκι και βγάζετε ότι απωθημένο έχετε στη ζωή σας! Τι να πω. Πρέπει να έχει πολύ μίσος και μεγάλα θέματα μέσα του κάποιος για να εκφράζεται έτσι !Έχετε μεγαλώσει ή μεγαλώνετε παιδιά;
Two wrongs don't make a right.Αν είναι δύσκολο να διδάξεις σε ένα παιδί να σέβεται δεν σημαίνει ότι δεν πειράζει να μην σέβεται.Γιατί είναι απωθημένο να πεις ότι υπάρχει ένας αξιακος κώδικας έλλειψης σεβασμού και ότι αυτό δεν είναι καλό; Που είναι το μίσος;
Το σωστό ερώτημα θα ήταν: Υπήρξαν παιδιά;Εκφράστηκε λάθος στον υψηλότατο Μακρόν και τα αρπακτικά τον φάγανε. Να τους έβλεπα πως θα μίλαγαν στον Τσίπρα ή Σαμαρά ή Παπανδρέου.
Ακόμα κι αν κάποια ημέρα θελήσεις να ηγηθείς μιας επανάστασης, πρώτα πρέπει να αποκτήσεις ένα πτυχίο και να μάθεις πώς φέρνουν φαγητό στο τραπέζι». Πηγή: www.lifo.grΤην ίδια στιγμή στην Ελλάδα η κοινωνία χαιδεύει τα αντίστοιχα μακρυμάλλικα και ο τσιπράκος τα τάζει δουλειές...
Ναι, γιατί όλοι οι επαναστάτες ανά τους αιώνες με το πτυχίο στο χέρι πήγαιναν.Και τι πάει να πει "Κύριε πρόεδρε της Δημοκρατίας"; Άνθρωπος δεν είναι και αυτός; Με τον λαό δεν θέλει να είναι κοντά; Το να ψωνίζεσαι έτσι επειδή έχεις έναν τίτλο, λέγοντας έμμεσα αμόρφωτο έναν πιτσιρικά, δεν ακούστηκε και ότι καλύτερο στα αφτιά μου.Είναι όπως όταν κάποιοι ηλικιωμένοι ζητούν σεβασμό (και θέση) λόγω ηλικίας και μόνο. Δεν πάει έτσι.
Δεν σέβεσαι το πρόσωπο. Σέβεσαι τον θεσμό. Στον Μακρόν προσωποποιείται ο θεσμός του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας. Του επικεφαλής ενός μεγάλου έθνους. Αποτίεις σεβασμό στο ίδιο το έθνος όπου προσωποποιείται στον επικεφαλής του.Στον γέροντα δεν σέβεσαι τον χαρακτήρα του ή την καλοσύνη του (εξάλλου από κάπου βγήκε το "γκρινιάζεις σα γέρος") αλλά τον κουρασμένο άνθρωπο, τον απόμαχο της ζωής, αυτόν που δεν τον βαστάνε τα πόδια του. Γι' αυτό του δίνεις το κάθισμά σου.Το να είσαι κοντά στον λαό δεν μπορεί να σημαίνει έλλειψη σεβασμού. Αν αυτό ισχύει δικαιώνεις όλους τους φιλομοναρχικούς και τους χουνταίους. Άλλο φιλολαϊκός άλλο λαϊκιστής. Άλλο δημοκρατία άλλο οχλοκρατία.Κάνε μια ανάγνωση τον διαχωρισμό των πολιτευμάτων κατά Αριστοτέλη:https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1#Ιστορικό
α) δεν δίνω κάθισμα σε ηλικιωμένο, παρά μόνο αν δω ότι είναι όντως ταλαιπωρημένος/η. Κάτι άλλοι που είναι καλοστεκούμενοι δεν έχουν λόγο να κάτσουν. Παίζει να δουλεύω περισσότερο απ' αυτόν εν τέλει.β)Δεν τον προσέβαλε λέγοντας τον έτσι. Ούτε τον έφτυσε, ούτε τον έβρισε, ούτε τον κορόιδεψε. Απλά του βγήκε έτσι και άρχισε τα δικά του ο Μανώλης.Το ότι τον είπε έτσι δεν σημαίνει κιόλας ότι δεν τον σέβεται ή ότι δεν σέβεται τον θεσμό.Με λίγα λόγια είναι σαν να επικροτούμε το πως αντιμετωπίζουν τους Μονάρχες του Η.Β.Δεν είπα να μην σεβόμαστε τον συνάνθρωπο μας και τους θεσμούς που μας υπηρετούν για ένα καλύτερο αύριο. Αλλά όχι και να γίνεται ο κακός χαμός επειδή είπε ένας πιτσιρικάς τον Μανώλη ετσι.
(α) Από ηλικιωμένο προφανώς δουλεύεις περισσότερο. Αυτός είναι συνταξιούχος. Δεν τον σέβεσαι επειδή δουλεύει αλλά επειδή είναι απόμαχος της ζωής. Μη λέμε τα ίδια...Προφανώς εσύ δεν τον σέβεσαι.(β) Ειλικρινά, τις διαβαθμίσεις στη ζωή γιατί δεν μπορείς να της δεις; ΠτΔ = σεβασμός ως ΠτΔ, ένας συνάνθρωπός μου = σεβασμός ως συνάνθρωπός μου.Όταν ο Μακρόν επιστρέψει στην ιδιώτευση ας του μιλήσει όπως θέλει ο νεαρός. Εκεί ήταν ως εν ενεργεία Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας. Δεν ήταν ως "ένας συνάνθρωπος", ούτε τον ήξερε και από χθες. Μη μου πεις ότι δεν στη δίνει όταν μπαίνεις σε μια δημόσια υπηρεσία και σου λένε "τι θες;" Σε αγνώστους, μεγαλύτερους και δη όταν εκπροσωπούν έναν θεσμό, μιλάμε στον πληθυντικό. Δε λέμε "καλώς τον Πάκη" για τον Έλληνα ΠτΔ. Είναι ένας πιτσιρικάς που δεν έχει μάθει ούτε να σέβεται ούτε έχει την κριτική ικανότητα να μπορεί να ιεραρχήσει. Ζει στον πολτό του "όλα ίδια είναι". Είναι η ίδια φοβία που έχει η ελληνική αριστερίλα με την ιεράρχηση και άρα με την αριστεία. Αλλά η ισοπέδωση είναι τόσο φασισμός όσο η στεγανή και παρωπιδιασμένη ιεράρχηση.Η ιεράρχηση είναι φυσική. Το ότι οι άνθρωποι έχουν διαφορές είναι αυτονόητο. Το να διακρίνεις διαφορές είναι σωστό. Το κάνεις διακρίσεις είναι λάθος. Και να σου πω κάτι; Το να μιλάς στον ΠτΔ σα να είναι ο κολλητός σου είναι διάκριση. Διότι δεν είναι...
Σύμφωνω με τα όσα λες αλλά είναι που είναι ο Μακρόν και θίχτηκαμε όλοι. Συχνά οι Έλληνες άλλα υποστηρίζουμε για το εξωτερικό και άλλα όταν αναφερόμαστε στην Ελλάδα. Να κάνω λοιπόν μία ερώτηση για να γίνω κατανοητός σχετικά με το τι λέω: ΕΑΝ το έκανε αυτό ο Παυλόπουλος ή ο Τσίπρας (και επειδή δεν σου αρέσει ίσως ας πω και τον Σαμαρά άμα είμασταν λίγα έτη πριν) σε νεαρό, θα το επικροτούσαμε? Σιγά μην το έκαναν οι Έλληνες. Εννοώ τους "χωριάτες" που είναι οι μισοί σίγουρα. Ίσα ίσα θα λέγανε όλοι "και λίγα του είπες νεαρέ, βρίσιμο, φτύσιμο και καμιά σφαλιάρα θα έπρεπε να του είχες δώσει, α ρε αμα τους είχα εγώ αυτούς τους πολιτικούς μπροστά μου...". Άλλωστε εαν τα θεσμικά πρόσωπα δεν σε "εξυπηρετούν" τότε συχνά θα λάβουν αδιαφορία ή βρίσιμο στην χώρα μας. Πχ 2005 δεν νομίζω ο Κωστάκης να έτρωγε δούλεμα μιας και ζούσαμε σε έναν πλασματικό παράδεισο. Τώρα ο Lumidy και άλλοι θεωρούν υπερβολική την αντίδραση του Μακρόν. Εγώ όχι και τόσο για 3 λόγους1. Είναι λίγο ψώνιο και καθωσπρέπει άτομο.2. Ήταν κάμερες μπροστά οπότε το εκμεταλλεύτηκε3. Στην Γαλλία φαίνεται δεν συνηθίζεται τον ηγέτη τους έτσι ανοιχτά και δημοσίως να τον βρίζουν όπως γίνεται στην Ελλάδα. Εκεί φαίνεται πως ακόμα και απλή ειρωνεία και προσφώνηση στον ενικό με όνομα χαϊδευτικό αποτελεί ήδη αρκετή προσβολή.
"Είναι ένας πιτσιρικάς που δεν έχει μάθει ούτε να σέβεται ούτε έχει την κριτική ικανότητα να μπορεί να ιεραρχήσει. Ζει στον πολτό του "όλα ίδια είναι". "Ναι ειναι γνωστο οτι για να ιεραρχησεις χρειαζεσαι κριτικη σκεψη γι'αυτο δεν μπαινεις στην αστυνομια κ το στρατο χωρις κριτικη σκεψη...οσο για τον πολτο του ολα ειναι ιδια,οχι δεν ειναι ιδια αλλα θα επρεπε να ειναι ισα,αλλα ο κατακερματισμος και η νοοτροπια του εσεις κ μεις ειναι γιγαντιο τειχος
@ 26sol19.6.2018 | 21:18Πρωτ' απ' όλα εσύ να πας φαντάρος. Καλό θα σου κάνει. Επειδή προφανώς σχολείο και οικογένεια δεν ήταν πολύ αποτελεσματικά σε κάποιους τομείς ίσως ο στρατός βοηθήσει.Ο νεαρός της φωτογραφίας διεκδίκησε ολίγον τι ισότητα δηλαδή; Γιατί; Του απευθύνθηκε με αυτό το ύφος ο Μακρόν; Από πότε η ισότητα ισούται με ισοπέδωση και αγένεια;Πραγματικά συνταρασσομαι με το πόσο κακό είναι πλέον το εκπαιδευτικό σύστημα παντού. Rise and shine pumpkin: δημοκρατία δεν είναι να κάνεις ό,τι γουστάρεις και ισότητα δεν είναι να λες ό,τι σούρθει.Υπάρχουν νομικοί και ηθικοί κανόνες. Αυτοί κάνουν την κοινωνία λειτουργική. Αν λειπαν αυτοί εκεί να έβλεπες πως ο Κασιδιάρης θα ήταν ανεξελεγκτος.
@Γράφων 19.6.2018 | 17:50α) όχι, δεν είναι απαραίτητο να τον σεβαστώ επειδή είναι απόμαχος της ζωής. Και εγώ μάχομαι στην ζωή αυτή την στιγμή και η γενιά του και η νοοτροπία του την κάνανε σίγουρα δυσκολότερη την μάχη. Αλλά δεν το πάω από θέμα "εκδίκησης". Το πάω από θέμα ότι τον σεβασμό τον κερδίζεις, δεν τον απαιτείς. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις πρόβλημα δικό σου, όχι δικό μου.β) μπορώ να τις δω. Εσύ μπορείς να καταλάβεις ότι δεν έχει σημασία; Σε μια δημόσια υπηρεσία ή σε ένα κατάστημα πάω με σκοπό να με εξυπηρετήσουν και όχι για να πιάσουμε κουβέντα. Ο Μακρόν πήγε να χαιρετίσει τον λαό του, όχι να εξυπηρετηθεί. Και είπε να ρίξει την τσαχπινιά του σαν ψώνιο. Άραγε θα έλεγε κάτι χωρίς τις κάμερες; Και ο πληθυντικός είναι για πλήθος όχι για έναν. Μπορείς να δείξεις σεβασμό σε κάποιον και χωρίς τον πληθυντικό (άσχετα που τον χρησιμοποιώ κατά κόρον).Πρέπει να ξεκολλήσουμε με κάποια πράγματα. Δεν είπα να μην σέβεσαι τον άλλον. Αλλά το θέμα είναι να μην υποκρινόμαστε ότι σεβόμαστε τον άλλον. Γιατί απ' αυτό έχουμε γεμίσει και μπουχτήσει. Το υποχρεωτικό σέβας δεν είναι υγιές σέβας.
@ Lumidy20.6.2018 | 10:29 Τους θεσμούς οφείλουμε να τους σεβόμαστε. Οι θεσμοί είναι κοινωνικά τοπόσημα. Είναι σύμβολα και τρόποι συνεννόησης εντός μιας κοινωνίας.Συμφωνώ -σε γενικές γραμμές- ως προς το κάτωθι: σε πολλές περιπτώσεις όταν λέμε σεβασμό εννοούμε κανόνες κοινωνικής ευγένειας. Έτσι ούτε εγώ σέβομαι τις ιδέες κανενός αν δεν είναι λογικές. Όμως είμαι ευγενικός απέναντί τους. Σέβομαι τον φορέα της ιδέας ως άνθρωπο διότι ο δυτικός πολιτισμός ενέχει την έννοια του σεβασμού (σ.σ. κοινωνικής ευγένειας). Αν εννοείς αυτό συμφωνώ και επαυξάνω αλλά επιστρέφω στο πρώτο-πρώτο σχόλιο: στον ηλικιωμένο δεν σέβεσαι τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Σέβεσαι το γήρας. Στον Μακρόν δεν σέβεσαι τον Μανώλη. Αλλά την εκπροσώπηση/προσωποποίηση του γαλλικού έθνους.
Η αριστερίλα ανέθρεψε γενιές και γενιές δίχως ίχνος σεβασμού.Καλώς ή κακώς στη ζωή πρέπει να σέβεσαι. Να εκτιμάς. Αυτά που έχεις: δημοκρατία, ελευθερία, ικανό βιοτικό επιπεδο.Στη ζωή επιλέγουμε μεταξύ υπαρκτών πραγμάτων. Υπάρχει η Δύση και μετά η Κίνα, η Ινδία, η Αφρική. Όποιος δεν έχει ίχνος σεβασμού για το εδώ ας μπει σε ένα πλαστικό βάρκακι, ας ξανοιχτει στη Μεσόγειο κι ας περιμένει να τον σώσει το Aquarius να τον πάει στη δημοκρατική Αίγυπτο ή στο Μαρόκο.Ίσως εκεί μάθει να εκτιμάει.
Χμμμ, όπως άλλωστε και στην γαλλική επανάσταση, η λαιμητόμος είχε σεβασμό. Καλά που δεν μπήκαν στο πλαστικό βαρκάκι οι επαναστάτες, καλά ήμασταν με τους γαλαζοαίματους.
Ειλικρινά, θυμάστε αριθμητική Α' δημοτικού;Εκεί μας είχαν μάθει ότι ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΜΗΛΑ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ!!!Αν εσείς δεν μπορείτε να καταλάβετε διαφορά μεταξύ της Ευρώπης των αρχών του 18ου αιώνα και της σημερινής να το κοιτάξετε. Αν δεν βρίσκετε διαφορά μεταξύ του δυτικού κόσμου και του υπόλοιπου πλανήτη πείτε μου για τα δικαιώματα των gay στο Σουδάν και στο Μπαγκλαντές.Ήμαρτον. Από τότε που ο Ντεριντά ανακάλυψε την αποδόμηση την έχουμε Ντιριντάχνταχ.Αυτό ακριβώς που γράψατε είναι ο ορισμός της αριστερίστικης αμετροέπειας. Της ισοπέδωσης των πάντων στο όνομα ενός ακήρυχτου πολέμου κατά του εαυτού μας και του πολιτισμού μας.
Η Ευρώπη του 18ο αιώνα είχε διαφορά από την Ευρώπη του 16ο, στα πάντα (επίπεδο ζωής, αστική τάξη, καθαρό νερό...). Ευτυχώς που δεν σκεφτόταν τότε με τον ίδιο τρόπο.
Η αριστεριλα απο μονη της δεν ειναι η απαντηση,οπως εχει δειξει πολλες φορες η ιστορια.Ειναι ομως μια υγιης αντιδραση ,κατι σαν αναρθρη κραυγη,στον νομο της ζουγκλας και την ολιγαρχια. Εσυ βγες και πες οτι υγιης αντιδραση ειναι το σπασιμο της μεσης και η υποταγη στους τυπους,τους τιτλους και στην "νομιμη βια", ακουγεσαι.Τωρα για τα να πατε αλλου να βρειτε καλυτερα,θα'θελες...Οταν μενεις στα υπαρκτα μενεις στασιμος και μετα ερχεται η φθορα.Οταν ψαχνεις το ουτοπικο εχεις ελπιδες να εξελιχθεις,μπορει βεβαια να φας και τα μουτρα σου αλλα νομιζω ειναι προτιμοτερο απ'το να θαψεις το κεφαλι σου στην αμμο.
Όταν η μαμά σου θέλει να σου μαγειρέψει σε ρωτάει τι θες από τα υπαρκτά φαγητά. Μπορεί πάντα να βελτιώσει ένα. Αλλά το ερώτημα είναι ανάμεσα σε μπαμιες και παστίτσιο.Αν της πεις "θέλω ένα ουτοπικο που δεν ξέρω ποιο είναι" σε βλέπω να ψοφας της πείνας.Ο,τι έχει συμβεί δηλαδή όπου η ουτοπία ήταν πιο σημαντική από την απτή πραγματικότητα. Πείνα...
Τυχαίως είσαι η δεύτερη περίπτωση σχολιαστή εδώ κοντά που ξεκινάει τον εδώ σχολιασμό του (ήτοι τα παρθενικά του σχόλια) με ειρωνικό υφάκι, ελαφρύ τσαμπουκά (sic) και δίχως επιχειρήματα απέναντί μου.Αυτό δείχνει ότι κάποιους έχω ενοχλήσει. Και επειδή η γλώσσα μου συνήθως είναι ήπια είναι μάλλον τα επιχειρήματά μου που έχουν ενοχλήσει. Η ενόχληση είναι η πρώτη αντίδραση που έχουν όσοι έχουν αράξει σε απόψεις που τις θεωρούν θέσφατα. Παπάδες, αριστεροί, ΧΑίτες και άλλοι δογματικοί.Όταν οι ίδιοι άνθρωποι αρνούνται να επιχειρηματολογήσουν (τα συνθήματα και η απόπειρα αποδόμησης του "άλλου" δεν είναι επιχειρήματα) και αναλώνονται σε σχόλια επί προσωπικού τότε πρέπει να ενοχληθούν λίγο περισσότερο προκειμένου να αναγκαστούν να σκεφθούν.Είσαι σε καλό δρόμο. Συνέχισε.
@ Ιβάν μαλθακόςΕικάζω ότι τα σημάδια της κατάκτησης ασιατικών φύλων στη Θράκη έχουν σβήσει.Και στη Γιουγκοσλαβία. Και στην Βουλγαρία.Το ξέρετε ότι η Ελλάδα έχει υπάρξει αποικία και όχι αποικιοκρατική χώρα, σωστά;Το ξέρετε ότι ο τελευταίος επεκτατικός πόλεμος Ασιατών έγινε το 1974 στην Κύπρο ή φταίνε οι Βέλγοι που ήταν στο Κονγκό;Αναρωτιέμαι: όσοι δείχνουν συμπάθεια (συμπάθεια ≠ επιείκεια, διότι κι εγώ επιεικής ημουν) στην έλλειψη σεβασμού του μικρού ειναι τυχαιο ότι στον δυτικό πολιτισμό βρίσκουν βασικά αρνητικά, θεωρώντας τον ένοχο για όλα τα δεινά της ανθρωπότητας;Σεβασμός και να λεμε κι ένα ευχαριστώ.
Φυσικά και υπάρχουν διαφορές σε επίπεδο δημοκρατίας, ελευθερίας και βιοτικού επιπέδου, μεταξύ των χωρών που αναφέρατε και της Δύσης. Μήπως θα έπρεπε και εσείς όμως να εκτιμάτε και να σέβεστε τους διαφορετικούς πολιτισμούς; Πολλά από τα προβλήματα των χωρών που αναφέρατε έχουν δημιουργηθεί με παρέμβαση των χωρών της Δύσης. Με την προσπάθεια σας να υποτιμήσετε αυτόν που υποτιμά τον Δυτικό πολιτισμό φοβάμαι ότι υποτιμάτε όλους τους υπόλοιπους πολιτισμούς.
(α) Σέβομαι την έννοια του πολιτισμού και της ζωής σε κάθε λαό ή μεμονωμένο άνθρωπο. Προφανώς μπορώ να προβαίνω σε αξιολογικές και ποιοτικές κρίσεις και να δηλώνω προτίμηση. Δεν θα πειράξω ποτέ κανέναν αλλά αν βουλιάζει το πλοίο και μπορώ να σώσω μόνο έναν θα σώσω τον συγγενή μου και όχι τον άγνωστο.(β) Θέλετε να πείτε ότι η Δύση έχει επηρεάσει αρνητικά την Αφρική ενώ η αραβική ή η τουρκική κατάκτηση όχι; Ή ότι για την απληστία του κινεζικού καπιταλισμού φταίει ο πόλεμος των Μπόξερς ενώ οι Ιάπωνες ουδέποτε τους βλάψανε ή τους επηρεάσανε;Η εποχή που όλη η νότια Ευρώπη, της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης, ήταν υπό αραβική - τουρκική κατοχή σας είναι άγνωστη; Οι επιδρομές των Βανδάλων επίσης; Θα κάνω λίγο name dropping διότι φαίνεται ότι πλέον διδάσκεται μια πολύ μεμψίμοιρη και μονομερής ιστορία: Ταμερλάνος, Αττίλας, Χοσρόης, Ξέρξης, Αννίβας, Ιουγούρθας, Μωάμεθ ο Πορθητής.Να επαναλάβω: θέλω να είναι όλοι καλά και χαρούμενοι. Θα παραμείνω εραστής του δυτικού πολιτισμού και του δυτικού πνεύματος και θα στηλιτεύω πρώτα τους αχάριστους και επιλήσμονες δυτικούς και μετά όλους τους άλλους.
Το name dropping είναι λίγο ατυχές νομίζω. Όχι για ιστορικούς λόγους, αλλά για χρονολογικους. Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι είναι πιο εύκολο να εντοπίσεις την επιρροή και την επίδραση ενός πολιτισμού-κατακτητή από τη σύγχρονη ιστορία παρά από την αρχαία. Σίγουρα, μπορεί ακόμα να υπάρχουν ευδιάκριτα στοιχεία επιρροής που δημιουργήθηκαν δεκάδες αιώνες πριν, αλλά η σύγχρονη ιστορία είναι πιο άμεσα υπεύθυνη. Είναι πιο εύκολο να παρατηρήσεις την επιρροή της Βρετανικής αυτοκρατορίας παρά της αυτοκρατορίας του Τζενγκις Χαν.