ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
20.7.2019 | 22:53

αγενεις πωλητες

Ειμαι απελπισμενη απο την αγενεια και το θρασος.Σαν πελατισσα μπαινω σε ενα μαγαζι και οι μαγαζατορες πολλες φορες με αντιμετωπιζουν σαν σκουληκι. Μου μιλανε στον ενικο, νευριαζουν αν θελω να σκεφτω λιγο ακομα πριν διαλεξω, σχολιαζουν και με κανουν να νιωθω 10 χρονων στο σχολειο. Τελειως απαξιωτικη συμπεριφορα. Μονο το αυτι που δεν μου τραβανε. Μορφωθηκα , εγινα 31 χρονων για να υφισταμαι τετοια απαραδεκτη συμπεριφορα;;Ειμαι πελατισσα και ερχομαι για ν´αφησω τα χρηματα μου FFS!!Εσεις πώς αντιμετωπιζετε αγενεις πωλητες με υφακι "θα σου τραβηξω τ ´αυτι " ;;;
8
 
 
 
 
σχόλια
Ο άθλιος μισθός και πολύ συχνά οι κακές συνθήκες εργασίας για τους πωλητές/πωλήτριες είναι γεγονός, αλλά δε φταίνε οι πελάτες (εκτός αν μιλάμε για περιπτώσεις αγενών γομαριών).Επίσης, το μισό κομμάτι και η βάση της δουλειάς του πωλητή είναι η σωστή συμπεριφορά και η ευγένεια για να επικοινωνήσεις με τον πελάτη και να τον κρατήσεις.Τώρα, αυτό με τον ενικό, συμφωνώ, έχει παραγίνει, ειδικά στα συνοικιακά μαγαζιά και είναι συχνό φαινόμενο το συγκαταβατικό υφάκι/τόνος των πωλητριών.Keep walking εξομολογούμενη, αν δεν είναι σωστοί απέναντί σου πήγαινε σε άλλο μαγαζί.
Σωστά τα λες ...πήγαινε να δουλέψεις πωλητής στο κέντρο για μερικά χρόνια που οι πελάτες είναι από τα σαλόνια μέχρι τα σιφώνια και σου μιλάνε πρώτοι στον ενικό και μετά πες μας από προσωπική εμπειρία πως τα πέρασες ,ότι έχεις δίκιο εννοείται πως εφαρμόζεται έχει να κάνει με τη μόρφωση του καθενός δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις
παιδια μην κολαμε στον πλιθιντικο κι τον ενικό δε φενετε εκει η ευγενεια αυτο ειναι κατι επιφανιακο σε αλα φενετε ο σεβασμος στον συνάνθρωπο κι τυο εχουμε ξεχασει
@Ανω ΜαλοςΗ εμπειρία μου ως πωλήτρια από το κέντρο ήταν.Ξέρω πολύ καλά τι εννοείς. Αλλά όσο αγενείς/αμόρφωτοι/ακοινώνητοι/ακαλλιέργητοι και συνολικά ανυπόφοροι κι αν είναι κάποιοι - ή αρκετοί - πελάτες, το να παραμένεις ευγενικός είναι θέμα επαγγελματισμού. Και αυτό σε ό,τι αφορά τα στενά πλαίσια της δουλειάς, γιατί ευρύτερα μιλώντας, και πάλι χαμένος βγαίνεις αν πέσεις στο επίπεδο του όποιου κάφρου βρεις μπροστά σου.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το βιώνεις όλο αυτό; Με το που εκνευριστείς, γυρνάς όπισθεν πας στην πόρτα και σε άλλο μαγαζι.Δε χρειάζεται καν να πεις γεια. Κάζουλ θετικό του μητροπολιτικού καπιταλισμού.
φιλαράκι κι στο κυριλέ να σε μιλούν θαρρείς πως ειν σεβασμός ??? όλα ψέμα μην κρίνεις απ εκεί την ευγένεια . μένα που με μιλάν στο κυριλέ με σέβονται νομίζεις ???μην ξεράσω !!!!!!!!

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon