H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter
31

Οι διαφημίσεις που ήταν οι πρώτες που απεικόνισαν αίμα περιόδου στην αυστραλιανή τηλεόραση δεν παραβίασαν τα πρότυπα προβολής, λένε οι ρυθμιστικές αρχές.

Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν τον περασμένο μήνα από την εταιρία Libra και έδειξαν αίμα σε εσώρουχα και αίμα στα πόδια μιας γυναίκας. Οι θεατές έκαναν πάνω από 600 παράπονα ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες. Σημειώνεται πως αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός παραπόνων για διαφημίσεις το 2019.

Αλλά η ρυθμιστική αρχή της βιομηχανίας της Αυστραλίας απέρριψε τις καταγγελίες και επαίνεσε το μήνυμα των διαφημίσεων. Σύμφωνα με τα πρότυπα διαφήμισης, η εκστρατεία θεωρήθηκε ότι προάγει την ισότητα και την απομυθοποίηση της εμμήνου ρύσεως.

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter

Η εταιρεία  δήλωσε ότι οι διαφημίσεις είχαν αντιμετωπίσει ένα ταμπού και τα συναισθήματα ντροπής που αντιμετώπιζαν πολλές γυναίκες και κορίτσια όταν είχαν την περίοδο. Όμως οι θεατές που υπέβαλαν επίσημες καταγγελίες, υποστήριξαν ότι οι απεικονίσεις ήταν «προσβλητικές, ακατάλληλες και αηδιαστικές».

Στην απάντησή τους, οι ρυθμιστικές αρχές αναγνώρισαν ότι ορισμένοι τηλεθεατές «προτιμούν να μην βλέπουν σωματικά υγρά στην τηλεόραση», αλλά δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις δεν παραβίασαν τον κώδικα δεοντολογίας της βιομηχανίας. Επίσης, απέρριψαν τις καταγγελίες ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες για παιδιά. 

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM