ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
26.9.2019 | 18:31

Την ώρα της λογοτεχνίας

-Μην γίνεστε ρομποτάκια. Μην παίρνετε αμάσητη την άποψη του καθηγητή και την αντιγράφετε σε ένα τετράδιο. -Μα κυρία θα μας βάλει χαμηλό βαθμό με την δικαιολογία οτι είναι λάθος, είπε ο συμμαθητής μου. -Δεν έχω σκοπό να κάνω ποτέ κάτι τέτοιο. Ακόμα και αν είναι εντελώς άσχετη η απάντηση σας πρέπει να το σεβαστώ. Έχω την υπομονή να συζητήσω μαζί σας και να ακούσω την αποψή σας, όποια και αν είναι. -Δεν είναι όλοι οι φιλόλογοι έτσι, είπε ο ίδιος μαθητής. -Μαζί μου όμως θέλω να έχετε αποψή, είτε σωστή είτε λάθος. Αυτό θέλω να κάνετε και στη ζωή σας. Να έχετε άποψη. Δική σας.Η φιλόλογος μας σήμερα.
8
 
 
 
 
σχόλια
Καταπληκτική.. Μακάρι όμως να λειτουργούσε και το σύστημα έτσι στις πανελλήνιες.. Να μπορούσες να έχεις δική σου άποψη ειδικά στην έκθεση και να μη χρειάζεται να πηγαίνεις με βάση συστήματος :/
Συγγνώμη, εσείς τις πανελλήνιες περιμένατε για να καλλιεργήσετε την κριτική σας σκέψη; Σκοπός των πανελλαδικων είναι να ξεχωρίσουν οι πιο διαβαστεροί,ώστε να εισαχθούν στις σχολές τις αρεσκείας τους. Προφανώς λοιπόν και θα τυποποιηθεί ως ένα βαθμό η διαδικασία, ώστε να είναι όσο πιο αμερόληπτη, δίκαιη και αντικειμενική γίνεται προς όλους. Είναι μια εξέταση και τίποτα παραπάνω. Αν ήταν να περιμένουμε τις πανελλήνιες για να οξύνουμε την κρίση μας και να μορφωθούμε, ζήτω που καήκαμε
Εντάξει σχετικά είναι αυτά. Έκθεση έγραψα 19,5 (ένας διορθωτής έβαλε 20 κι ο άλλος 19) και καθόλου βάσει συστήματος δεν πήγα, δηλαδη τις κλισαδούρες που δίνουν φωτοτυπία τα φροντιστήρια.Απλώς επιχειρηματολόγησα air tight για το θέμα. Βέβαια ήταν κι άλλες εποχές, δεν διόρθωναν κοινωνιολόγοι και βιολόγοι τις εκθέσεις, αλλά φιλόλογοι.
Μπράβο Καραβάν', εγώ πάλι ναι μεν έγραψα τις δικές μου απόψεις αλλά έφτασα μέχρι 16. Βέβαια και στη σχολή που ήθελα πέρασα και το μεταπτυχιακό μας κάναμε και ΠΑΝΤΑ έως και σήμερα έχω τη δική μου άποψη, ακούγοντας όμως και των άλλων..Τώρα όσο για την αντικειμενικότητα της διόρθωσης γραπτών δεν θα σχολιάσω γιατί θα μπουν πολλά αστεράκια :D
Καλησπέρες και στους δύο! Αχ...ένιωσα μεγάλη ξαφνικά...(και μου συμβαίνει σπανίως). Το '95 ξεκινούσα δεύτερο πτυχίο.Εκείνο που θυμάμαι ήταν στο θέμα Αγγλικών για την εξέγερση στην Τiananmen. Είχαμε καταφύγει σε γενικολογίες, εκεί, ποκυπ φοβούμαι.Για το θέμα "δική μου άποψη", κι ας βαθμολογείται με 16, τόσα ξέρουν, έλεγε κάπου ο Ανατόλ Φράνς, καλή του ώρα, αν δεν απατώμαι, ότι η ανεξαρτησία της σκέψης είναι η πιο αριστοκρατική περηφάνεια. :)
Εγώ στις πανελλήνιεςΈγραφα μαντιναδεςΚι όχι αυτές που λεγονταιΤις τυπικές κρυάδες. Αν ειν' να τις μετρήσουμε Θέλω κι εγώ να παίξω.Το μάθημά μου το 'μαθαΝεράκι και απέξω.
Scroll to top icon